Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, har ts blitt gjenkjent?? 

Anonymkode: 87f26...465

Ja en tidligere bekjent kjente igjen og tok kontakt og handlet mat til henne da hun ikke fikk penger fra nav. Det var for noen uker siden og står et stykke lenger fremme i tråden 

Anonymkode: e0535...cf5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja en tidligere bekjent kjente igjen og tok kontakt og handlet mat til henne da hun ikke fikk penger fra nav. Det var for noen uker siden og står et stykke lenger fremme i tråden 

Anonymkode: e0535...cf5

Ååja. Det var jo fint gjort😊

Anonymkode: 87f26...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære ts, jeg har eg spm til deg.

Hva får du egentlig ut av denne tråden? Ikke tar du til deg velmenende råd, noen ønsker deg alt vel, og dessverre er noen stygge med deg. Du har ikke kommet deg NOEN vei siden du startet den!!!
Helt ærlig tror jeg ikke denne tråden er særlig sunn for deg. Jeg foreslår derfor at du ber om at denne blir slettet. Du har blitt gjenkjent allerede, og hvem vet hvor mange som kjenner deg som leser dine sensitive opplysninger?

Er denne tråden en erstatning for ditt manglende sosiale nettverk? I så fall bør du ta grep og ta opp igjen kontakten med de du kan. Også anbefaler jeg deg sterkt å oppsøke hjelp profesjonelt! 
Det er bare DU som kan gjøre noe, og det er bare DU som må ta grep! Slutt derfor å skylde på alle andre rundt deg, om det er foreldrene dine, vennene dine eller mennene du møter! 

Anonymkode: e0535...cf5

Men eh... det hadde vel ikke vært en tråd om ikke dere svarer og er så engasjert som dere er. Mer enn to tusen svar i denne tråden og jeg har bare lest de første fire sidene og de siste to og forstår fortsatt ikke hvorfor den stadig dukker opp eller hvorfor folk er så engasjert 😅

Helt ærlig..... kanskje denne tråden ikke er bra for noen av dere som svarer eller TS.

Anonymkode: 9bab7...cf2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare glemme dette med hår. Det er å mange kjekke menn uten hår, eller som shaver hodet fordi de har måne. Møtte min mann da han var 31, han fikk måne ved 25 års alder og barberer med barberhøvel. I dagens samfunn er det så himla vanskelig å møte noen, at håret ikke burde ha noe å si. Faktisk. 

Anonymkode: 7d8e6...958

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har enormt mange problemer, TS, og det bunner nok i en utfordrende oppvekst. Men mye av problemet ditt (og mange andre i din situasjon) er at du legger ansvaret over på foreldrene dine, og lener deg tilbake og venter på en slags rettferdighet. 

Det er mange med vanskelig oppvekst som likevel greier å ha gode liv fordi de tar ansvar for det selv. Men du virker fryktelig fiksert på fortiden og hva som har gått galt, og fokuserer lite på fremtiden og de mulighetene du har. Og det er veldig trist! Du er opphengt i den vonde oppveksten og kritikken, og vonde opplevelser med menn, som har ødelagt din tillit til andre mennesker. Men det kan ikke repareres så lenge du ikke åpner opp og slipper noen inn. Tillit oppstår ikke bare av seg selv. Men jeg skjønner, du har sosial angst og har blitt såret. Da er det ikke enkelt å åpne opp.

Det jeg tenkte da jeg leste tråden din var at du ikke ønsker å møte de du prater med fordi du er redd for å bli såret for ørtende gang. Og det forstår jeg jo, det er utmattende. Men problemet er at du har to valg her. Enten møter du dem og risikerer å bli såret, eller så sitter du hjemme alene igjen. Sjansen for at du blir såret, den er der. Men sjansen for at du møter en god mann er også der. Sjansen for at du møter en god mann alene i stua di, den er IKKE der. Han kommer ikke til å ringe på døra di.

Dette er ikke vondt ment selv om det sikkert fremstår sånn for deg. Jeg håper det ordner seg for deg!

Anonymkode: d8992...65d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at de aldri slutter med oppdragelse. Sier klart og tydelig fra men det hjelper ikke. 
Et annet eks.er at de vil ikke jeg skal kunne disponere mine egne gavepenger til å betale litt gjeld. Min far vil heller betale det av sin økonomi som jeg syns er unødvendig. Da blir han rasende fordi jeg ikke hopper i taket og er takknemlig/er ydmyk.

Har sagt fra flere ganger om at jeg føler de umyndiggjør meg til tider.
De kjefter og kritiserer en for at en tar studie. Mener jeg ikke bruker nok tid på det osv. Det er jævlig slitsomt med slik mas konstant. Har forsøkt å si fra flere ganger og stått opp for meg selv,men til ingen nytte virjer det som.

Det er slitsom at de behandler voksne mennesker på den måten. Virker ikke som det går opp for dem at de er ferdig med oppdragelsen når en var 18 år. 

 

Min mor klager om vondter her og der hele tiden,men om jeg klager på noe,overhører hun det eller kjefter en huden full. Blir så lei!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2020 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Det er DU som velger selv hvordan du vil leve livet ditt. Du har ingen grunn, etter fylte 18 år å skylde på foreldre/oppvekst. 

Og, det virker som om du skal ‘straffe’ familien din ved å trasse/ikke ta ansvar/ta tak i ting. Vel - ditt valg - du ser vel ikke at det er DEG SELV du egentlig straffer??

Anonymkode: 9acc9...d1b

Det første der må jeg rett og slett si meg uenig i. Folk kan få traumer, ptsd, angst, tung depresjon osv av oppveksten. De velger ikke dette. De skulle nok gjerne vært det foruten.

At man skal prøve gjøre det beste ut av det, ja klart. Men noen stiller ikke med de beste kortene på hånden som voksen. Mange av diagnosene der er heller ikke sånn som man bare "legger bort" og skjerper seg heller. Det forandrer tankeganger og måten hjernen fungerer på.

Anonymkode: 214ad...dfa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at de aldri slutter med oppdragelse. Sier klart og tydelig fra men det hjelper ikke. 
Et annet eks.er at de vil ikke jeg skal kunne disponere mine egne gavepenger til å betale litt gjeld. Min far vil heller betale det av sin økonomi som jeg syns er unødvendig. Da blir han rasende fordi jeg ikke hopper i taket og er takknemlig/er ydmyk.

Har sagt fra flere ganger om at jeg føler de umyndiggjør meg til tider.
De kjefter og kritiserer en for at en tar studie. Mener jeg ikke bruker nok tid på det osv. Det er jævlig slitsomt med slik mas konstant. Har forsøkt å si fra flere ganger og stått opp for meg selv,men til ingen nytte virjer det som.

Det er slitsom at de behandler voksne mennesker på den måten. Virker ikke som det går opp for dem at de er ferdig med oppdragelsen når en var 18 år. 

 

Min mor klager om vondter her og der hele tiden,men om jeg klager på noe,overhører hun det eller kjefter en huden full. Blir så lei!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Misunner andre som aldri krangler med foreldrene sine,alltid har god og positiv atmosfære. Hvis det er hyggelig stemning kan du banne på min mor finner noe å lage styr om. Det går liksom ikke an å ha det kun hyggelig,for en skal ikke ha vennskapelig relasjon med sine barn/sine foreldre. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Misunner andre som aldri krangler med foreldrene sine,alltid har god og positiv atmosfære. Hvis det er hyggelig stemning kan du banne på min mor finner noe å lage styr om. Det går liksom ikke an å ha det kun hyggelig,for en skal ikke ha vennskapelig relasjon med sine barn/sine foreldre. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Problemet ditt er jo at du fortsatt, i en alder av 37, er helt avhengig av foreldrene dine fordi du ikke kan ta hånd om deg selv. Ikke alle har gode forhold til familien sin, men veldig mange gjør noe med det og bryter med dem. Du kan jo ikke det, for du er helt avhengig av en fallskjerm de dagene du trenger penger, skyss eller mat.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker, sagt i beste mening, at de behandler deg som et barn fordi du åpenbart ikke klarer å ivareta deg selv i forhold til det som et forventet ut fra din alder. Og du tar ikke tak i problemene dine, det blir bare med tanken.

Anonymkode: e5009...233

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Er fortvilt!!Sitter å gråter og hyperventilerer. Har prøvd så lenge å finne en bra fyr å dele livet med uten hell. Er så lei meg og frustrert. Som om Gud/universet/noen «oven»/forbannelse har bestemt man ikke skal lykkes. Har ikke hatt nærhet/sex på x antall år. Føler man er fratatt alt «alle andre» har og får oppleve. 
Har vært av og på datingapper en god del år men har ikke vært på date på over tre år. Er nok litt kresen,men klarer ikke møte noen jeg ikke finner attraktiv og med god personlighet som matcher min. I det siste er det lite matcher på datingappen også så det er ingen å potensielt treffe heller. Det er bare helt fortvilt😭 De fleste venner har to eller tre barn og/eller mann/samboer. Ønsker det så inderlig selv men finner aldri noen og jeg ser på forskjellige typer menn,men der må være noe som trigger nysgjerrigheten og interessen. Der har det dessverre ikke vært siste tiden. 
Jeg er dessverre lite ute på andre arena grunnet folk er opptatt med sitt og jeg syns ikke det er så kjekt å gå ut alene. Heller ikke mye som er åpent nå i koronatid. 

En slektning sa for noen år siden at det er ikke alle som skal ha noen. Synes dette var svært sårende. Veit ikke om vedkommende mente det stygt eller ei.  Yngste barnet til denne slektningen,som jeg vokste opp sammen med da vi er rundt samme alder,venter nå sitt tredje barn. Noe som er svært sårt,selv om jeg ønsker henne det beste. Har ikke lyst å være «hun enslige uten barn»,det er ekstremt sårt når du ønsker det motsatte. Er så sliten av å feile. Har prøvd law of attraction,meditation etc men det ser ikke ut til å hjelpe. Selv om enkelte ting med the law of attraction virker...
Jeg er allminnelig av utseende og hadde alltid draget tidligere på godt og vondt. Men det å finne ekte kjærlighet har vært vanvittig vanskelig. Har nok sikkert tenkt at det skal være vanskelig,og derfor har det vært nettopp det. Så prøver å snu den tankegangen. 
Blir så misunnelig(sikkert ikke bra å være det)på de som har funnet mennene i sine liv,og noen flere ganger. Unner de alt godt men ønsker det så inderlig selv. Vet det er mange som unner meg å finne en bra livspartner og oppleve gjensidig kjærlighet.

 

Årene flyr og man står bare å spinner og snart kan man ikke få barn noe som skremmer livskiten ut av en. Ønsker meg et barn for det er kun det man rekker muligens. Men det er langt bedre enn null barn. Hadde vært evig takknemlig for et friskt barn. Og nei å reise til Danmark er ikke et alternativ. Har dårlig økonomi og har ikke lyst å få barn på den måten. Kudos til de som gjør det,spesielt alene👊


 

Anonymkode: 1bb8f...613

Kjære deg. Finn et ark, skriv ned kvalitetene på den du ønsker å møte. Føl kjærlighet , glem det og fokuser på deg selv uten å lete etter noen. tenk for deg selv at om du ikke møter noen er det greit. Ut av Ingenting så vil han komme til deg , men det kan ikke skje før du ikke TRENGER noen. Det at du trenger blokkerer kjærligheten fra å komme til deg. Håper du vet at du er verdig og mer enn bra nok for kjærlighet .

Endret av Trine bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trine bb skrev:

Kjære deg. Finn et ark, skriv ned kvalitetene på den du ønsker å møte. Føl kjærlighet , glem det og fokuser på deg selv uten å lete etter noen. tenk for deg selv at om du ikke møter noen er det greit. Ut av Ingenting så vil han komme til deg , men det kan ikke skje før du ikke TRENGER noen. Det at du trenger blokkerer kjærligheten fra å komme til deg. Håper du vet at du er verdig og mer enn bra nok for kjærlighet .

Takk😊

Dette har jeg gjort tidligere. Da ble jeg hudflettet av flere i tråden fordi jeg var for kravstor.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk😊

Dette har jeg gjort tidligere. Da ble jeg hudflettet av flere i tråden fordi jeg var for kravstor.

Anonymkode: 1bb8f...613

du er ALDRI for kravstor. Du er verdig for akkurat det du ønsker deg. Problemet er at det er vanskelig å tiltrekke seg noe man trenger Fordi da sender man ut en energi som sier: jeg har ikke. Man kan aldri få noe man ikke er eller har. du må elske deg selv og ditt liv og ikke trenge noen til å fylle deg. det folk sier her er bare slemt, du må stole på at dette vil komme til naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2020 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager kan en så meningsløs tråd om en smårar 37-åring bli over 100 sider lang?!??

Anonymkode: 581a2...81f

D er du ikke førstemann til å lure på. 

Tråden bare skrur seg videre inn i tåkeheimen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at de aldri slutter med oppdragelse. Sier klart og tydelig fra men det hjelper ikke. 
Et annet eks.er at de vil ikke jeg skal kunne disponere mine egne gavepenger til å betale litt gjeld. Min far vil heller betale det av sin økonomi som jeg syns er unødvendig. Da blir han rasende fordi jeg ikke hopper i taket og er takknemlig/er ydmyk.

Har sagt fra flere ganger om at jeg føler de umyndiggjør meg til tider.
De kjefter og kritiserer en for at en tar studie. Mener jeg ikke bruker nok tid på det osv. Det er jævlig slitsomt med slik mas konstant. Har forsøkt å si fra flere ganger og stått opp for meg selv,men til ingen nytte virjer det som.

Det er slitsom at de behandler voksne mennesker på den måten. Virker ikke som det går opp for dem at de er ferdig med oppdragelsen når en var 18 år. 

 

Min mor klager om vondter her og der hele tiden,men om jeg klager på noe,overhører hun det eller kjefter en huden full. Blir så lei!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Har du noen gang tenkt på å kutte kontakten med dem? Det virker på meg som om det er et giftig forhold som du kanskje skulle vært foruten.

Anonymkode: d8992...65d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

«Daten» nærmer seg og han gleder seg veldig sier han🤭Hva hadde dere gjort angående skada tenner?Brukt munnbind?
Redd for at vi blir skuffa av hverandre utseendesmessig.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke sett hverandre på bilder før dere møtes?

Anonymkode: 87f26...465

Har hverandre på facebook. Så det har vi. Men en kan jo se annerledes ut enn på bildene.🤔

 

Munnbind?

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har hverandre på facebook. Så det har vi. Men en kan jo se annerledes ut enn på bildene.🤔

 

Munnbind?

Anonymkode: 1bb8f...613

Skal du ha munnbind i mange år framover da, eller har du fått ordnet med tannlege og behandlingsplan for tennene? 

Anonymkode: e5009...233

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...