Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta på deg et munnbind. Spør han om det er pga tennene kan du le og si «hehe.. kanskje litt derfor også». Det er bare sjarmerende. Du kan også ta en hvit løgn og si at den knakk på daimsjokolde for litt siden, men at å fikse det er så dyrt at du har blitt nødt til å prioritere litt og spare. Du trenger ikke si at du ikke har vært hos tannlege på 10 år. Hvis det utvikler seg til en date nr 2 må du nesten bare vise han, men kan jo si «plis ikke le av meg» eller «håper du ikke blir skremt nå». Det viser at du har selvironi og er i de fleste tilfeller mer sjarmerende.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Fortalte det nå(har nevnt det en gang tidligere). Han sier det er fint jeg sier fra men det går bra. Men huff 😬

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Om det gjelder angsten så gjør jeg det. Men ang å treffe han fyren med skadede tenner så rekker jeg ikke tannlege før det. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Okei, så du har hatt nytte av rådene du har fått? Hvilke har hjulpet mest? Det virker jo som du fremdeles ikke klarer enkle gjøremål som å gå i butikken.

Jeg har mye egenerfaring med mentale utfordringer (generell angst deriblant), derfor spør jeg.

 

Anonymkode: 19b00...d0d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Om det gjelder angsten så gjør jeg det. Men ang å treffe han fyren med skadede tenner så rekker jeg ikke tannlege før det. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Kanskje det kan være en grei måte å sile ut håpløse folk på. Det er snakk om én skadet tann, ikke fire manglende fortenner. Det burde jo ha tilnærmet null å si, med mindre fyren er en kolossal fjomp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Okapi skrev:

Kanskje det kan være en grei måte å sile ut håpløse folk på. Det er snakk om én skadet tann, ikke fire manglende fortenner. Det burde jo ha tilnærmet null å si, med mindre fyren er en kolossal fjomp.

Også en sidetann som knakk så det er ikke fint😳🙈Men resten er ikke stygge.Pusser da tennene to ganger hver dag. Men endel som trenger tannlegebehandling. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dag skal dere på date TS? 

Anonymkode: 81525...6a0

Det vil jeg ikke dele her,men kan fortelle etter vi har vært😊 Håper det går bra altså🤞🙏 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet her er vel ikke at du er for kresen, men at mennene du møter er så kresne at de ikke vil ha deg

Anonymkode: a88ed...17a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er bare helt utrolig med min mor altså,hun er så negativ og nedlatendw konstant. Kritiserer alt. Prøver å ha en hyggelig og vennlig tone men det går ikke. Hun må lage usemje om det er fredelig. Uansett hva man gjør nesten får man kritikk og blir kjeftet på.

Vi skulle kose oss med vin i kveld men hun glefset og hisset seg opp av en liten ting og jeg kjeftet tilbake og sto opp for meg selv, så da ble man straffet og det ble ingen vin. Blir så oppgitt...... 

Jeg får heller ikke gavepengene mine så jeg  får betalt gjeld som er til forfall. Hvis jeg gjør slik og slik skal min far betale fra sin «lomme». Og han truer også med å ringe en  kreditor og betale av min fremtidige arv😳Blir gal jeg!! 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Nei har ikke det dessverre.

Anonymkode: 1bb8f...613

Så du vil date, men tør ikke pga tanna, men du vil heller ikke ringe tannlege og få fiksa tanna? Okei.

10 hours ago, AnonymBruker said:

På ingen som helst måte.

Ignorer på ingen måte,men er ikke alltid jeg vet hva jeg skal svare.

Og spør faktisk om konstruktive råd,når jeg spør om ting!

Anonymkode: 1bb8f...613

På hvilken måte har konstruktive råd hjulpet deg tidligere? Du tar jo ikke til deg noen ting. Det virker ikke som du har skjønt at jobben må du gjøre selv. Ingen kan gjøre den for deg.

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Der er bare helt utrolig med min mor altså,hun er så negativ og nedlatendw konstant. Kritiserer alt. Prøver å ha en hyggelig og vennlig tone men det går ikke. Hun må lage usemje om det er fredelig. Uansett hva man gjør nesten får man kritikk og blir kjeftet på.

Vi skulle kose oss med vin i kveld men hun glefset og hisset seg opp av en liten ting og jeg kjeftet tilbake og sto opp for meg selv, så da ble man straffet og det ble ingen vin. Blir så oppgitt...... 

Jeg får heller ikke gavepengene mine så jeg  får betalt gjeld som er til forfall. Hvis jeg gjør slik og slik skal min far betale fra sin «lomme». Og han truer også med å ringe en  kreditor og betale av min fremtidige arv😳Blir gal jeg!! 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Men kan du ikke bare gjøre som faren din vil da? Jeg regner med det innebærer å ta tak i problemene dine, etter hva du har skrevet tidligere, som du jo burde uansett! Da ordner det seg med gjelden også! Det høres jo ut som en vinn vinn situasjon for deg.

Anonymkode: 30a26...83b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil date, men tør ikke pga tanna, men du vil heller ikke ringe tannlege og få fiksa tanna? Okei.

På hvilken måte har konstruktive råd hjulpet deg tidligere? Du tar jo ikke til deg noen ting. Det virker ikke som du har skjønt at jobben må du gjøre selv. Ingen kan gjøre den for deg.

Anonymkode: 266b8...f61

Jo,vil møte han men skjems så innmari av «ustelt» tanngard. Vil til tannlege men sliter med å komme i gang,velge rett tannlege og forklare hele tann-livshistorien min. Og hvis jeg må ha beroligende. Det veit jeg ikke helt,men mulig for å komme over kneika. Problemet har vært å komme i gang.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes faktisk synd på foreldrene dine, og da er det fordi de har en voksen baby de må ta vare på... (deg)

Anonymkode: e8772...b2f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes faktisk synd på foreldrene dine, og da er det fordi de har en voksen baby de må ta vare på... (deg)

Anonymkode: e8772...b2f

Verre med dine foreldre, som har oppdratt en empatiløs idiot.

Anonymkode: 8f31c...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg leste det første innlegget ditt for lenge siden.. nå dukket det opp på nytt på kg. Tenkte jeg skulle gå inn og se hvilken uke du var i 🤣 jeg heier på deg, ts, og håper du finner det som er rett for deg, om det blir en drømmemann eller donor. 

Anonymkode: 7a32a...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.11.2020 den 15.48, flygefisk1 skrev:

Sier du noen gang "takk" til foreldrene dine? Det er nok ikke bare-bare å ha ett voksent barn, som trenger konstant hjelp å støtte. Du burde prøve å sette deg inn i deres situasjon, fy faen... Syntes du rett og slett har en fordragelig personlighet TS. 

All opplysningsvirksomhet om psykisk helse har gått deg hus forbi?

Mange forsøker nå å sette fokus på psykisk helse, fjerne skam, spre kunnskap om hvordan lidelser kan arte seg og hvordan det oppleves å ha f eks angst.

Det er ikke slik at noen enkle råd på internett kan få ts til å ‘ta seg sammen’ og som et trylleslag bli frisk, når hun har vært syk i minst et tiår. Hun trenger hjelp. 

Anonymkode: 8f31c...dca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, jeg leste det første innlegget ditt for lenge siden.. nå dukket det opp på nytt på kg. Tenkte jeg skulle gå inn og se hvilken uke du var i 🤣 jeg heier på deg, ts, og håper du finner det som er rett for deg, om det blir en drømmemann eller donor. 

Anonymkode: 7a32a...b2b

Hvorfor håper du at dette mennnesket skal få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All opplysningsvirksomhet om psykisk helse har gått deg hus forbi?

Mange forsøker nå å sette fokus på psykisk helse, fjerne skam, spre kunnskap om hvordan lidelser kan arte seg og hvordan det oppleves å ha f eks angst.

Det er ikke slik at noen enkle råd på internett kan få ts til å ‘ta seg sammen’ og som et trylleslag bli frisk, når hun har vært syk i minst et tiår. Hun trenger hjelp. 

Anonymkode: 8f31c...dca

No shit eller? Hva er poenget ditt? 

Har selv gått i terapi i sikkert 10 år til sammen, grunnet komplekst PTSD med dissosiativ lidelse og ADHD. Det siste jeg trenger en belæring ;) har jobbet mer med meg selv enn de fleste, og det fordi jeg faktisk VIL ha forandring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, flygefisk1 skrev:

No shit eller? Hva er poenget ditt? 

Har selv gått i terapi i sikkert 10 år til sammen, grunnet komplekst PTSD med dissosiativ lidelse og ADHD. Det siste jeg trenger en belæring ;) har jobbet mer med meg selv enn de fleste, og det fordi jeg faktisk VIL ha forandring. 

Ja, men så fint for deg. Du skrevet annet innlegg der du var enda styggere mot ts, som ble slettet pga personangrep, som jeg hadde skrevet svar til. Du skal få lov å være stolt av deg selv for det du har fått til, du høres virkelig ut som en som har stått i stormen og jobbet hardt! :)

Men så er det andre mennesker som har det annerledes. Vi har ikke alle de samme forutsetningene. Noen møter ikke de gode hjelperne i systemet, andre lever i fornektelse og ser ikke selv at de trenger den hjelpen. De fortjener likevel ikke hån.

Ts har vært angstlidende i mange år, det finnes ingen quick fix, men om noen av svarene her kan hjelpe henne litt på gli, er det jo flott. At noen måneders internettchat skal fikse 10-15 år med psykisk lidelse, er kanskje litt for mye forventet.

 

Anonymkode: 8f31c...dca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...