Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt vanlig. Alle psykologer og psykiatere jeg har hatt, både private og i det offentlige, har brukt utfyllingsskjemaer av den typen der.

Anonymkode: 1027d...ca7

Det er ikke skjemaet jeg reagerer på, men skrivemåten. 

Anonymkode: 46879...d72

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hos foreldra mine en tur og det er krangel fra helvete. Kritikk og kjeft og dårlig stemning. Gir meg dårlig samvittighet konstant. Trekker frem alt jeg ikke får til og alt de gjør for meg etc etc. konstant hakking er det rart man har dårlig selvtillit og ikke klarer å fungere i samfunnet og velger feil menn. Nei,det er ikke det. Blir så lei meg for vil ikke bli behandlet sånn i voksen alder. Får liksom ikke respekt 😢

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

«Skårings skjema»... 😂 virker ikke som tidenes mest seriøse psykolog det der...

Anonymkode: 46879...d72

Sånn sett ja. Jo, egentlig helt enig i det. Får ikke voldsomt med tillit til en psykolog med mengder av skrivefeil i dokumentene sine.

Anonymkode: 1027d...ca7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hos foreldra mine en tur og det er krangel fra helvete. Kritikk og kjeft og dårlig stemning. Gir meg dårlig samvittighet konstant. Trekker frem alt jeg ikke får til og alt de gjør for meg etc etc. konstant hakking er det rart man har dårlig selvtillit og ikke klarer å fungere i samfunnet og velger feil menn. Nei,det er ikke det. Blir så lei meg for vil ikke bli behandlet sånn i voksen alder. Får liksom ikke respekt 😢

Anonymkode: 1bb8f...613

De vil vel at du skal ta tak i livet ditt da, mens årene går...

Anonymkode: 9acc9...d1b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hos foreldra mine en tur og det er krangel fra helvete. Kritikk og kjeft og dårlig stemning. Gir meg dårlig samvittighet konstant. Trekker frem alt jeg ikke får til og alt de gjør for meg etc etc. konstant hakking er det rart man har dårlig selvtillit og ikke klarer å fungere i samfunnet og velger feil menn. Nei,det er ikke det. Blir så lei meg for vil ikke bli behandlet sånn i voksen alder. Får liksom ikke respekt 😢

Anonymkode: 1bb8f...613

Ha ha... når man er voksen må man faktisk slutte å skyve ifra seg ansvaret for alt som er galt på andre. Skal du sitte på gamlehjemmet og si : "Du skjønner, foreldrene mine hakket på meg så derfor har jeg aldri fungert i samfunnet". Ser du ikke hvor patetisk det er? Hvis foreldrene dine er så ille så får du slutte å være sammen med dem da.

Anonymkode: fe0ac...937

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hos foreldra mine en tur og det er krangel fra helvete. Kritikk og kjeft og dårlig stemning. Gir meg dårlig samvittighet konstant. Trekker frem alt jeg ikke får til og alt de gjør for meg etc etc. konstant hakking er det rart man har dårlig selvtillit og ikke klarer å fungere i samfunnet og velger feil menn. Nei,det er ikke det. Blir så lei meg for vil ikke bli behandlet sånn i voksen alder. Får liksom ikke respekt 😢

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvis du forsøker å se det utenfra. Er det kritikk, eller bare sier de det som er fakta og ber deg søke profesjonell hjelp?

(Med fakta mener jeg det at du går på sosialstønad i stedet for AAP/uføre/jobber, at du ikke tør å gjøre dagligdagse ting som å handle mat på butikken men er avhengig av hjelp fra andre.)

 

Siden du er hos foreldrene dine, kan du ikke besøke venninnen din nå? Du nevnte at hun bor i nærheten av de.

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De vil vel at du skal ta tak i livet ditt da, mens årene går...

Anonymkode: 9acc9...d1b

De nekter en å få bruke av mine egne,tildelte gavepenger. Har noe gjeld jeg må betale! Hvis du gjør det og det da skal vi hjelpe deg. Behandler en som et barn. Umyndiggjør en...

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev:


 

Anonymkode: 1bb8f...613

Du bør stille enn del krav.

- Gjensidig respekt.

- Liker å bruke tiden sammen.

- Liker å ta på hverandre.

- Vil hverandre vel og er lojale.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De nekter en å få bruke av mine egne,tildelte gavepenger. Har noe gjeld jeg må betale! Hvis du gjør det og det da skal vi hjelpe deg. Behandler en som et barn. Umyndiggjør en...

Anonymkode: 1bb8f...613

Har de alltid vært sånn eller har de blitt sånn pga problemene dine? De er nok mest sannsynlig bare fortvila og vil hjelpe deg. 

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De nekter en å få bruke av mine egne,tildelte gavepenger. Har noe gjeld jeg må betale! Hvis du gjør det og det da skal vi hjelpe deg. Behandler en som et barn. Umyndiggjør en...

Anonymkode: 1bb8f...613

Måten du responderer på i tråden, til folk som genuint har forsøkt å forstå deg og hjelpe deg, så kjøper jeg ikke at foreldrene dine er så ille. Du raser når noen motsier deg eller er uenig, og takker når noen jatter med. Du MÅ få litt selvinnsikt. Ellers har jeg null tro på at du får det du ønsker, eller noe i nærheten av det. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hos foreldra mine en tur og det er krangel fra helvete. Kritikk og kjeft og dårlig stemning. Gir meg dårlig samvittighet konstant. Trekker frem alt jeg ikke får til og alt de gjør for meg etc etc. konstant hakking er det rart man har dårlig selvtillit og ikke klarer å fungere i samfunnet og velger feil menn. Nei,det er ikke det. Blir så lei meg for vil ikke bli behandlet sånn i voksen alder. Får liksom ikke respekt 😢

Anonymkode: 1bb8f...613

Herregud, nå må du faen meg ta å komme deg ut av det selvmedlidende greiene dine. Du er snar 40 år du må klare å enten stå opp for deg selv, eller forstå virkeligheten. Du skylder faktisk på foreldrene dine for å ikke fungere i samfunnet 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du gjør det og det da skal vi hjelpe deg.

Anonymkode: 1bb8f...613

Hva er det de ber deg om å gjøre?

Anonymkode: d663d...701

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 37 år og oppfører deg som en 16 åring. det er skikkelig, skikkelig patetisk at jeg har ikke ord. DET er grunnen til at du ikke får deg en mann.. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

De nekter en å få bruke av mine egne,tildelte gavepenger. Har noe gjeld jeg må betale! Hvis du gjør det og det da skal vi hjelpe deg. Behandler en som et barn. Umyndiggjør en...

Anonymkode: 1bb8f...613

Dette motstrider jo det du har sagt tidligere i denne tråden, om at du får alle pengene når du ber om det.

1 hour ago, miss summers said:

Måten du responderer på i tråden, til folk som genuint har forsøkt å forstå deg og hjelpe deg, så kjøper jeg ikke at foreldrene dine er så ille. Du raser når noen motsier deg eller er uenig, og takker når noen jatter med. Du MÅ få litt selvinnsikt. Ellers har jeg null tro på at du får det du ønsker, eller noe i nærheten av det. 

Enig. Ts virker som en trassig og pubertal tenåring men ser det ikke selv. Dette kommer hun selvfølgelig til å være heeelt uenig i, for «det er jo ikke sant» og kommer til å komme med skjellsord, som igjen bekrefter det jeg har skrevet her.

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette motstrider jo det du har sagt tidligere i denne tråden, om at du får alle pengene når du ber om det.

Enig. Ts virker som en trassig og pubertal tenåring men ser det ikke selv. Dette kommer hun selvfølgelig til å være heeelt uenig i, for «det er jo ikke sant» og kommer til å komme med skjellsord, som igjen bekrefter det jeg har skrevet her.

Anonymkode: 266b8...f61

Som jeg har sagt flere ganger i tråden her, så må jo TS være lettere psykisk tilbakestående - men hun nekter å forstå ting selv. Her er det bekymringsverdig lite selvinnsikt og empati (forståelse og perspektiv), fra hennes side! Jeg forstår foreldrene hennes godt, men som du også sier - hun oppfører seg som en 16 åring i en alder av snart 40. Ikke rart at foreldrene er oppgitt og triste pga situasjonen til dattera - hadde det vært meg som var forelder, så hadde jeg følt meg mislykket som forelder. Og TS som er såpass bortskjemt at hun heller blir sint og trangsynt, og forventer faktisk trøst på KG.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette motstrider jo det du har sagt tidligere i denne tråden, om at du får alle pengene når du ber om det.

Enig. Ts virker som en trassig og pubertal tenåring men ser det ikke selv. Dette kommer hun selvfølgelig til å være heeelt uenig i, for «det er jo ikke sant» og kommer til å komme med skjellsord, som igjen bekrefter det jeg har skrevet her.

Anonymkode: 266b8...f61

Foreldrene mine snakker og behandler en som en tenåring så det er ikke så rart. 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det de ber deg om å gjøre?

Anonymkode: d663d...701

Lege,psykolog etc. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene mine snakker og behandler en som en tenåring så det er ikke så rart. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er DU som velger selv hvordan du vil leve livet ditt. Du har ingen grunn, etter fylte 18 år å skylde på foreldre/oppvekst. 

Og, det virker som om du skal ‘straffe’ familien din ved å trasse/ikke ta ansvar/ta tak i ting. Vel - ditt valg - du ser vel ikke at det er DEG SELV du egentlig straffer??

Anonymkode: 9acc9...d1b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...