Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelpes, denne tråden når nye høyder, og jeg føler ikke denne TS burde få sitte på nettet og legge ut i det vide og brede. Melder meg ut her, og det håper andre gjør også. TS trenger mer hjelp enn hva et forum av denne typen kan gi.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke greit å dele bilder av andre mennesker, har du ingen kritisk sans, ts?? 

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Butternut skrev:

Hjelpes, denne tråden når nye høyder, og jeg føler ikke denne TS burde få sitte på nettet og legge ut i det vide og brede. Melder meg ut her, og det håper andre gjør også. TS trenger mer hjelp enn hva et forum av denne typen kan gi.

Kanskje d hjelper hvis du vippser henne penger?💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fortener d beste ♥️

Og TS, j er sikker på at du har mann og barn om 1-2 år.

ikke se på dere selv som tapere og tafatte slasker fordi om dere går på aap og er uføre og uten orden på liva deres ♥️

Anonymkode: 72dbb...4bd

Takk for oppmuntrende og positivt innlegg😊💞

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør fjerne bildene, dette er ikke noe du bør legge ut på den måten.

Ellers: Hva er planen din for neste uke, for å bli bedre ang. din angst? 

Anonymkode: d663d...701

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør fjerne bildene, dette er ikke noe du bør legge ut på den måten.

Ellers: Hva er planen din for neste uke, for å bli bedre ang. din angst? 

Anonymkode: d663d...701

Ja det var dumt av meg men skulle vise anonymkode cff at det hun sa ikke stemte. Unødvendig av meg ja. Beklager. Veit ikke hvordan jeg får slettet de.

 

Utfordre meg mer. Gå på butikken og kjøpe en ting,gå på kjøpesenteret,møte familie mer og møte min barndomsvenninne. Trene mer for det hjelper veldig for psyken.

Så håper jeg psykologen tar kontakt!

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Utfordre meg mer. Gå på butikken og kjøpe en ting,gå på kjøpesenteret,møte familie mer og møte min barndomsvenninne. Trene mer for det hjelper veldig for psyken.

Så håper jeg psykologen tar kontakt!

Anonymkode: 1bb8f...613

Kjempebra planer! Enig med deg, håper psykologen tar kontakt snart.

Har du planen mer konkret? F.eks "Kjøpe en ting på butikken på mandag", "hvile tirsdag", "kjøpesenter onsdag", "trene torsdag" osv. 

Jo mer konkret du gjør planen, dag for dag, gjerne skrevet ned, jo mer virkelig blir det og jo lettere er det å følge det.

Anonymkode: d663d...701

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er umulig å ta pause fra dating eller ikke tenke på det idag, da det er forhold, ekteskap, babyer og sex overalt man snur seg. Får ikke sett på tv i fred engang uten at alle filmer handler om å ha en mann eller være to. Å være singel og fokusere på seg selv er ikke noe i dag. Det hele er bare en ond sirkel hvis man mangler helse og økonomi i tillegg. Som igjen fører til dårlig helse og kanskje økonomi. At ts finner seg en bra mann tror jeg letter på ganske mye, hun trenger en mann som er omsorgsfull, handlingskraftig og sterk og som hjelper henne. Jeg er selv singel og går på aap, vanskelig å finne jobb og ha et liv når alt er nedlagt pga korona. Da jeg hadde samboer for tre år siden så hadde jeg det mye bedre og ting fungerte bedre rundt meg enn da jeg var alene og hadde ingen kjærlighet og var i feil miljøer. Så lenge man finner riktig mann som er oppegående og grei å leve med og ikke en tafatt slask som bare krever og krever. Alle trenger noen som gir de masse nærhet og kjærlighet og tilhørighet, det kan bare en mann og barn gi og kjæledyr.

Anonymkode: bc474...be2

Ta burde TS heller gå for kjæledyr. Ikke at hun har råd til det da.

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det går ikke helt bra. Føler jeg mistet fatningen av å ikke prate med eller være rundt folk på dagevis Redd jeg holder på å bli gal og er redd😢 Er dette normalt?Blir jeg gal ? Har litt panikk igjen nå....tror ikke det er unormalt av å være alene hele tiden.

Betalte for ny psykologtime for et par dager siden men ikke fått svar. Håper det kommer  nå når en har betalt🙏

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvorfor bytter du ikke bare psykolog? Ved å fortsette i akkurat samme gate viser du at du ikke ØNSKER endring

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2020 den 13.35, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt nærhet på mange år så nei det er helt uaktuelt å gå lengre uten. Vi er mennesker og har behov,fortjener å få det nå. Kommer ikke til å ta noe halvt års pause da er jeg nesten 38 år også. Har ikke tid til noen pause!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Du har ikke hatt nærhet på lenge fordi du ikke tar tak i problemene. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke hatt nærhet på lenge fordi du ikke tar tak i problemene. 

Anonymkode: d2573...a20

Det er nok et godt poeng.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlyste du avtalen du hadde med venninnen din tidligere?

Har du forsøkt å gå på butikken? I banken? På kjøpesenter? Eller sitter du fortsatt kun inne i leiligheten din helt alene?

Ønsker deg en fin helg!🌸

Anonymkode: eb57f...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke hatt nærhet på lenge fordi du ikke tar tak i problemene. 

Anonymkode: d2573...a20

En fyr fra en match på Facebook-dating vil møtes men han er dessverre ikke min type.»Snap-sex-duden» er aktiv hele tiden på datingappen. Stalker ikke,ser det der alle som er pålogget vises. Han vil ikke møtes han,bare bruker meg. Er aldri bra nok. Gidd f ikke slikt tull. Lurer på hva jeg mangler for å være bra nok..

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En fyr fra en match på Facebook-dating vil møtes men han er dessverre ikke min type.»Snap-sex-duden» er aktiv hele tiden på datingappen. Stalker ikke,ser det der alle som er pålogget vises. Han vil ikke møtes han,bare bruker meg. Er aldri bra nok. Gidd f ikke slikt tull. Lurer på hva jeg mangler for å være bra nok..

Anonymkode: 1bb8f...613

Ikke tenk på det, bare fortsett å poste, vi når 100 sider ikveld, lett 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En fyr fra en match på Facebook-dating vil møtes men han er dessverre ikke min type.»Snap-sex-duden» er aktiv hele tiden på datingappen. Stalker ikke,ser det der alle som er pålogget vises. Han vil ikke møtes han,bare bruker meg. Er aldri bra nok. Gidd f ikke slikt tull. Lurer på hva jeg mangler for å være bra nok..

Anonymkode: 1bb8f...613

Dere får bare dømme i vei men selvtilliten blir knekt gang på gang av menn som aldri finner en bra nok. Sier ikke at de er perfekte men jeg får jo aldri vist mitt sanne meg til noen. Det er vanskelig å finne trygghet i seg selv og ha god selvtillit og tro på seg selv og å kunne ha tro på seg i arbeidsliv også når en aldri er bra nok privat. Dette har jeg også prøvd å få frem til psykologen. Veit ikke om han tar meg seriøst.  

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Tuttifrutt skrev:

Du vet ikke om han er din type før du møter han? Utseende er ikke alt. 

Det er ikke alt men en må føle seg tiltrekt,uten går det ikke.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alt men en må føle seg tiltrekt,uten går det ikke.

Anonymkode: 1bb8f...613

Man kan bli tiltrengt av utstråling, selvtillit, fakter... Det vises ikke i et bilde.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

En fyr fra en match på Facebook-dating vil møtes men han er dessverre ikke min type.»Snap-sex-duden» er aktiv hele tiden på datingappen. Stalker ikke,ser det der alle som er pålogget vises. Han vil ikke møtes han,bare bruker meg. Er aldri bra nok. Gidd f ikke slikt tull. Lurer på hva jeg mangler for å være bra nok..

Anonymkode: 1bb8f...613

Du er aldri bra nok? Det er jo tull, du velger jo bort de som du kunne hatt sjans på!

Anonymkode: 0c816...58c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...