Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med deg, ts?

Anonymkode: 87f26...465

Det går greit,takk som spør. Leser forvaltningsrett,ellers dessverre ikke så mye.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går greit,takk som spør. Leser forvaltningsrett,ellers dessverre ikke så mye.

Anonymkode: 1bb8f...613

Når er du ferdig med studiet? :) 

Anonymkode: 87f26...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er du ferdig med studiet? :) 

Anonymkode: 87f26...465

Etter hjemmeeksamen i starten av desember. Hva gjør du? Og har du mann og barn?

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter hjemmeeksamen i starten av desember. Hva gjør du? Og har du mann og barn?

Anonymkode: 1bb8f...613

Ikke lenge igjen da, deilig å bli ferdig :) Hvor lenge har du studert?
 

Jeg har også lyst å studere videre, men vet ikke hva. Jobber som sykepleier men har lyst å skifte beite (som 98% av alle de andre sykepleierne). Har mann og 2 barn. 

Anonymkode: 87f26...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia ts. Har du fått deg frisk luft i dag? Det var ganske fint i Møre og Romsdal i dag. Jeg prøver å få frisk luft hver dag, selv om det ikke alltid frister. Som de sier, du angrer aldri på en tur (med mindre du er veldig uheldig) :) Nå er det ikke mange dager til solen snur og vi går mot lysere tider. 🌄

Anonymkode: d597e...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lenge igjen da, deilig å bli ferdig :) Hvor lenge har du studert?
 

Jeg har også lyst å studere videre, men vet ikke hva. Jobber som sykepleier men har lyst å skifte beite (som 98% av alle de andre sykepleierne). Har mann og 2 barn. 

Anonymkode: 87f26...465

Det er et nettstudie,kun 15 studiepoeng.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heia ts. Har du fått deg frisk luft i dag? Det var ganske fint i Møre og Romsdal i dag. Jeg prøver å få frisk luft hver dag, selv om det ikke alltid frister. Som de sier, du angrer aldri på en tur (med mindre du er veldig uheldig) :) Nå er det ikke mange dager til solen snur og vi går mot lysere tider. 🌄

Anonymkode: d597e...5cd

Ser på the bachelorette 16 amerikansk tid.

En blir i hvertfall trøtt av at det er mørkt så tidlig og så lenge. D-vitaminer må til.

 

Hva gjør folk på når de ikke er på tlf på over tre timer?🤔

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser på the bachelorette 16 amerikansk tid.

En blir i hvertfall trøtt av at det er mørkt så tidlig og så lenge. D-vitaminer må til.

 

Hva gjør folk på når de ikke er på tlf på over tre timer?🤔

Anonymkode: 1bb8f...613

3 timer? Henger med venner, handler, vasker hus, leser bøker, tar en blund, trener, går på fjellet osv osv.

Mye man kan gjøre. 

Anonymkode: d597e...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 timer? Henger med venner, handler, vasker hus, leser bøker, tar en blund, trener, går på fjellet osv osv.

Mye man kan gjøre. 

Anonymkode: d597e...5cd

Trene i tre timer er ikke det lenge i såfall? 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,føler meg ikke bra nok. Fins ikke fotogen og føler meg stygg på alle bilder utenom med filter. «Sexduden» sender nesten bare bilder av p***** i ulike fasonger eller gjemt hver dag,kjenner jeg er fed up. Føler egentlig ikke for å ha mer kontakt,likte oppmerksomheten men dette begynner å bli lite interessant.  Føler menn kun ser på meg som sexobjekt og det tærer på selvtilliten. Har kjent på dette endel år,derfor jeg tok kontakt med psykologen i utgangspunktet for å få hjelp til å snu dette mønsteret og få til langvarig forhold. Er så sliten av å kaste vekk tiden på svada når jeg er verdt mye mer. Sliter med å være trygg i meg selv pga mange dårlige erfaringer med at menn kun vil ha,ikke alle går så langt heller kun virtuelt. Orker det ikke,men har tenkt noen ganger det er bedre å ha noe(slik kontakt) enn å ikke ha noe kontakt med noen. Sikker feil tankegang men...

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff,føler meg ikke bra nok. Fins ikke fotogen og føler meg stygg på alle bilder utenom med filter. «Sexduden» sender nesten bare bilder av p***** i ulike fasonger eller gjemt hver dag,kjenner jeg er fed up. Føler egentlig ikke for å ha mer kontakt,likte oppmerksomheten men dette begynner å bli lite interessant.  Føler menn kun ser på meg som sexobjekt og det tærer på selvtilliten. Har kjent på dette endel år,derfor jeg tok kontakt med psykologen i utgangspunktet for å få hjelp til å snu dette mønsteret og få til langvarig forhold. Er så sliten av å kaste vekk tiden på svada når jeg er verdt mye mer. Sliter med å være trygg i meg selv pga mange dårlige erfaringer med at menn kun vil ha,ikke alle går så langt heller kun virtuelt. Orker det ikke,men har tenkt noen ganger det er bedre å ha noe(slik kontakt) enn å ikke ha noe kontakt med noen. Sikker feil tankegang men...

Anonymkode: 1bb8f...613

menn kun vil ha sex* skulle det stå.

Og må nevne at jeg ser bedre ut irl enn på bilder. Kamera gjør noe rart med trynet mitt🤔

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trene i tre timer er ikke det lenge i såfall? 

Anonymkode: 1bb8f...613

Her kan telefonen ligge lenge. Jeg mente at man gjør litt av hvert i de timene. 

Anonymkode: d597e...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2020 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Kun handling som er svaret på å bli kvitt angsten.

Anonymkode: 1bb8f...613

Sant det

Anonymkode: d2573...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå klaget han over at bildene jeg har sendt ikke har vært bra nok,vært for mørke at jeg skjuler alt fordi jeg påpekte at han sender av sin skjult nesten hver dag. Har sendt bilder som er lyse og klare som han har likt og komplementert. Nå sendte jeg bare et par for å please han,men nå gidder jeg faen ikke mer. Føler kroppen min er dritstygg også,bleik og  litt «love handles». Redd for å bli gjort til latter også😢

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå klaget han over at bildene jeg har sendt ikke har vært bra nok,vært for mørke at jeg skjuler alt fordi jeg påpekte at han sender av sin skjult nesten hver dag. Har sendt bilder som er lyse og klare som han har likt og komplementert. Nå sendte jeg bare et par for å please han,men nå gidder jeg faen ikke mer. Føler kroppen min er dritstygg også,bleik og  litt «love handles». Redd for å bli gjort til latter også😢

Anonymkode: 1bb8f...613

 
Huff. Ikke gidd å bruk tid på han der. 

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting er sikkert, fokus til TS er å finne en partner, ikke bli frisk (jo, angst er en sykdom). Helt dødfødt å komme med råd. 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å ta deg et halvt års pause fra dating og flørt, og fokusere på helsa di og økonomien din, og få kommet deg til lege og tannlege. Blir du ensom kan du heller henge på kg og oppdatere oss. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På tide å ta deg et halvt års pause fra dating og flørt, og fokusere på helsa di og økonomien din, og få kommet deg til lege og tannlege. Blir du ensom kan du heller henge på kg og oppdatere oss. 

Anonymkode: d2573...a20

Har ikke hatt nærhet på mange år så nei det er helt uaktuelt å gå lengre uten. Vi er mennesker og har behov,fortjener å få det nå. Kommer ikke til å ta noe halvt års pause da er jeg nesten 38 år også. Har ikke tid til noen pause!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt nærhet på mange år så nei det er helt uaktuelt å gå lengre uten. Vi er mennesker og har behov,fortjener å få det nå. Kommer ikke til å ta noe halvt års pause da er jeg nesten 38 år også. Har ikke tid til noen pause!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Trykte likes på et par stk som jeg  ikke er noe tiltrekt av og nå har de tatt kontakt. Er ikke intr men kjenner jeg er «desperat» etter å få litt bekreftelse og vil ha noen da en har vært så lenge alene.🤷‍♀️

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...