Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff, hørtes fælt ut 😕 

Men skal du bli bedre av angsten må du tåle å stå i den, utfordre deg selv og erfare at det ikke er skummelt eller farlig. Eksponeringsterapi. 
 

Hvordan ser du for deg at du starter for å få det bedre? 

Anonymkode: 87f26...465

Ja,må det men vanskelig av og til. Får mer angst av kaffe,men klarer ikke å slutte å drikke det. 
Gruer meg til alt som har blitt uvant. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,må det men vanskelig av og til. Får mer angst av kaffe,men klarer ikke å slutte å drikke det. 
Gruer meg til alt som har blitt uvant. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Tror dere jeg holder på å miste fatningen eller er det bare tankene? 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva jeg mangler for å være bra nok..

Anonymkode: 1bb8f...613

Drit i disse nettflørtene dine og ta tak i livet ditt.

Du må ikke være perfekt, men å kunne smile pent med fungerende tenner, ha en jevn inntekt et sted og å kunne bevege deg rundt i samfunnet er et must. Du er i gang med utdanning, det er flott, nå trenger du psykolog og tannlege. Du har penger, og fysisk og psykisk helse er vel anvendte penger og i tråd med intensjonene på sosialstønad/aap. Når du etterhvert kommer over på aap/ arbeidspraksis og jobb/inntekt,  kan du tenke på leilighet, kjæreste og barn. 

Da jeg møtte kjæresten min hadde jeg IKKE alt på stell, men jeg hadde tenner, en inntekt fra vikariat og kunne gå tur med ham hvor som helst. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere jeg holder på å miste fatningen eller er det bare tankene? 

Anonymkode: 1bb8f...613

Du har fått mange tilbakemeldinger på dette, Ts. Du bør søke hjelp da du for oss, basert på hva du velger å dele og skive her inne, fremstår virkelighetsfjern og ha mindre "fatning" enn du virker til å forstå selv. 

Anonymkode: cdb8e...c12

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har fått mange tilbakemeldinger på dette, Ts. Du bør søke hjelp da du for oss, basert på hva du velger å dele og skive her inne, fremstår virkelighetsfjern og ha mindre "fatning" enn du virker til å forstå selv. 

Anonymkode: cdb8e...c12

Skal få psykologhjelp slik jeg kan klare å komme meg til tannlege og få selvtilliten tilbake og komme meg i arbeidspraksis og være normalt ute blant folk og på aktiviteter. Er så jævlig lei av disse begrensningene altså. 
Men kan noen svare på om jeg holder på å bli gal av mangel på sosialt og å være rundt og å snakke med folk eller om det bare er tankene mine? 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal få psykologhjelp slik jeg kan klare å komme meg til tannlege og få selvtilliten tilbake og komme meg i arbeidspraksis og være normalt ute blant folk og på aktiviteter. Er så jævlig lei av disse begrensningene altså. 
Men kan noen svare på om jeg holder på å bli gal av mangel på sosialt og å være rundt og å snakke med folk eller om det bare er tankene mine? 

Anonymkode: 1bb8f...613

JA. Det er svaret på spørsmålet ditt. 

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal få psykologhjelp slik jeg kan klare å komme meg til tannlege og få selvtilliten tilbake og komme meg i arbeidspraksis og være normalt ute blant folk og på aktiviteter. Er så jævlig lei av disse begrensningene altså. 
Men kan noen svare på om jeg holder på å bli gal av mangel på sosialt og å være rundt og å snakke med folk eller om det bare er tankene mine? 

Anonymkode: 1bb8f...613

Hva slags psykologhjelp er det da? Den samme gamle?

Jeg kaller ingen for gal, men du virker ikke frisk nei.

Anonymkode: 30a26...83b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags psykologhjelp er det da? Den samme gamle?

Jeg kaller ingen for gal, men du virker ikke frisk nei.

Anonymkode: 30a26...83b

På hvilken måte?

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA. Det er svaret på spørsmålet ditt. 

Anonymkode: 87f26...465

At jeg er gal?!?!😳

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg er gal?!?!😳

Anonymkode: 1bb8f...613

Ja, man kan bli gal av mangel på sosial omgang og å være isolert. Mennesker er flokkdyr, vi er ikke lagd for å være ensomme og isolerte. 

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man kan bli gal av mangel på sosial omgang og å være isolert. Mennesker er flokkdyr, vi er ikke lagd for å være ensomme og isolerte. 

Anonymkode: 87f26...465

Vil ikke bli det da. Blir litt redd😨

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

På hvilken måte?

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Det har du spurt om ØRTEN ganger i denne tråden! Kanskje du burde lese igjennom den på nytt. Ser ingen poeng i å svare deg mer, det går tydeligvis ikke inn uansett.

Anonymkode: 30a26...83b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke måte på hvor populær man er for tiden. I dag har to på Jodel skrevet privat til meg og vil ha treffes osv😱
Jada,veit at jeg må fikse meg selv først,komme meg til tannlege slik at jeg kan smile med bedre tenner. 
Får stadig høre kun av chatting at jeg er så hyggelig og de vil bli bedre kjent osv.  Nå har vi ikke sett hverandre og ja jeg er kresen og kanskje de også. Men,han ene mente at om vi hadde gode samtaler så hadde ikkw utsettende noe å si. Er dessverre ikke enig. Brente meg på dette for 8,5 år siden.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke måte på hvor populær man er for tiden. I dag har to på Jodel skrevet privat til meg og vil ha treffes osv😱
Jada,veit at jeg må fikse meg selv først,komme meg til tannlege slik at jeg kan smile med bedre tenner. 
Får stadig høre kun av chatting at jeg er så hyggelig og de vil bli bedre kjent osv.  Nå har vi ikke sett hverandre og ja jeg er kresen og kanskje de også. Men,han ene mente at om vi hadde gode samtaler så hadde ikkw utsettende noe å si. Er dessverre ikke enig. Brente meg på dette for 8,5 år siden.

Anonymkode: 1bb8f...613

utseendet*

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gal" er et teit ord, hva betyr det? Man kan selvsagt utvikle ulike psykologiske utfordringer, som er det du har gjort. F.eks sosial angst. 

Jeg har ikke lenger tenkt å skrive om at du må utfordre angsten, lage deg en fremdriftsplan osv, for du jatter bare med og ingenting blir gjort uansett.

Anonymkode: d663d...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Gal" er et teit ord, hva betyr det? Man kan selvsagt utvikle ulike psykologiske utfordringer, som er det du har gjort. F.eks sosial angst. 

Jeg har ikke lenger tenkt å skrive om at du må utfordre angsten, lage deg en fremdriftsplan osv, for du jatter bare med og ingenting blir gjort uansett.

Anonymkode: d663d...701

Manisk eller ko-ko tenkte jeg. Gått en lang tur i kveld. Det var godt for kropp og sinn.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke måte på hvor populær man er for tiden. I dag har to på Jodel skrevet privat til meg og vil ha treffes osv😱
Jada,veit at jeg må fikse meg selv først,komme meg til tannlege slik at jeg kan smile med bedre tenner. 
Får stadig høre kun av chatting at jeg er så hyggelig og de vil bli bedre kjent osv.  Nå har vi ikke sett hverandre og ja jeg er kresen og kanskje de også. Men,han ene mente at om vi hadde gode samtaler så hadde ikkw utsettende noe å si. Er dessverre ikke enig. Brente meg på dette for 8,5 år siden.

Anonymkode: 1bb8f...613

Begynner å lure på om du bare troller. Hvis du ikke tar noen sjanser så får du bare ha det så godt! 

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å lure på om du bare troller. Hvis du ikke tar noen sjanser så får du bare ha det så godt! 

Anonymkode: 87f26...465

Har sett han ene nå og har chatta i hele kveld😊Men han har tre unger med to forskjellige. Er det rødt flagg? Han virker veldig hyggelig da😊

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått svar fra psykogen.

Og skrev hele natten med han ene fyren. Han virker såå god og snill,han vil møtes men vi stresser ikke med det. Sa i en bisetning at jeg måtte til tannlege og fikse skada tann før vi møtes. Da bare lo han. Det er skikkelig koselig stemning😊 Håper det ikke er for godt til å være sant. (Sier dette pga en del dårlige erfaringer). 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fått svar fra psykogen.

Og skrev hele natten med han ene fyren. Han virker såå god og snill,han vil møtes men vi stresser ikke med det. Sa i en bisetning at jeg måtte til tannlege og fikse skada tann før vi møtes. Da bare lo han. Det er skikkelig koselig stemning😊 Håper det ikke er for godt til å være sant. (Sier dette pga en del dårlige erfaringer). 

Anonymkode: 1bb8f...613

Psykologen* ordlista tar av og skriver andre ord.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...