Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.11.2020 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Du er aldri bra nok? Det er jo tull, du velger jo bort de som du kunne hatt sjans på!

Anonymkode: 0c816...58c

Så du synes noen folk bare skal ta det de får enda de ender opp ulykkelig med disse mennene? Og følelsene aldri kommer? Er det sånn de fleste går inn i forhold og får barn? Eller får de aller fleste en de er dødstiltrukket av og som de valgte selv? Er bare vanskelig å fatte kjærlighet i disse tider der alle er så lykkelige, forelsket og tilsynelatende har funnet sin perfekte match i en alder av 29-30 årene. Uansett personlighet og utseende, så er det noen man virkelig forelsker seg i og andre man ikke vil ha. Hva om ts ikke får kjemi med disse mennene og de hun vil ha aldri vil ha henne?

Anonymkode: bc474...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fått svar fra psykogen.

Og skrev hele natten med han ene fyren. Han virker såå god og snill,han vil møtes men vi stresser ikke med det. Sa i en bisetning at jeg måtte til tannlege og fikse skada tann før vi møtes. Da bare lo han. Det er skikkelig koselig stemning😊 Håper det ikke er for godt til å være sant. (Sier dette pga en del dårlige erfaringer). 

Anonymkode: 1bb8f...613

Så bra, hvorfor kan du ikke møte han med en gang? 

Anonymkode: bc474...be2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett han ene nå og har chatta i hele kveld😊Men han har tre unger med to forskjellige. Er det rødt flagg? Han virker veldig hyggelig da😊

Anonymkode: 1bb8f...613

Vil han ha flere barn da? Jeg har den erfaringen med menn med to eller flere barn, at de ikke vil ha flere barn, er utrolig kresne og utilgjengelige å få forhold med. Menn med flere barn vil neppe gifte seg, ha flere unger og er utrolig kresen på hvem de vil ha forhold med. De vil gjerne ha en dame som kanskje har barn fra før også. Jeg er selv 29 og heldig med utseendet etc, men var ikke bra nok for en tobarnsfar her i hjembyen min  som bare tok kontakt med meg for sex og selskap og maskerte som at han var ute etter noe mer, men ble gjennomskuet. Det samme med en annen trebarnsfar, som bare ville ha sympati og medlidenhet fordi ingen ville på date med han, da tok han kontakt med meg, han klarte ikke å svare nei engang når jeg spurte han ut på date, fikk bare høre at det var for tidlig, enda vi hadde snakket sammen en del før og han hadde invitert meg ut på date før, da jeg ikke kunne. Disse mennene prøvde å lure meg og trå over grensene mine og presse meg til sex og gjøre ting for de uten å bry seg om meg i det hele tatt. Skulle jeg ha kontakt med disse, var det de som styrte showet. Dette er en oppførsel jeg ser går igjen hos mange menn i dag, spesielt de med barn og som man finner på disse appene. Holdt på med en mann med to barn for to år siden også som var slem mot meg og mishandlet meg. Første året etter bruddet med eksen så møtte jeg også en mann på min alder som hadde et barn, men han hang med meg ofte og gjorde ting sammen og han endret hele tiden mening om han likte meg eller ikke. Til han til slutt sa at han ikke ville ha meg og gikk videre til neste. Jeg er lei av å bli behandlet dårlig av menn og at jeg bare er bruk og kast for de og at de aldri har en konkret grunn for hvorfor de ikke anser meg som konemateriell engang og hvorfor de ikke gir meg en sjanse engang. For ja jeg får aldri dates, aldri menn som sjekker meg opp ute, kun på nettet og da av feile grunner. De har i hvert fall sagt mye vonde ting og gjort mye stygt. Mange av de blir frekke og ekle når jeg forteller de at jeg har blitt behandlet sånn av tidligere menn. De burde være egentlig være lykkelige og heldige for at de får en som meg, men neida.. jeg skjønner bare ingenting!

Anonymkode: bc474...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes noen folk bare skal ta det de får enda de ender opp ulykkelig med disse mennene? Og følelsene aldri kommer? Er det sånn de fleste går inn i forhold og får barn? Eller får de aller fleste en de er dødstiltrukket av og som de valgte selv? Er bare vanskelig å fatte kjærlighet i disse tider der alle er så lykkelige, forelsket og tilsynelatende har funnet sin perfekte match i en alder av 29-30 årene. Uansett personlighet og utseende, så er det noen man virkelig forelsker seg i og andre man ikke vil ha. Hva om ts ikke får kjemi med disse mennene og de hun vil ha aldri vil ha henne?

Anonymkode: bc474...be2

De færreste finner en match på tinder som de umiddelbart er dødstiltrukket av. Hvis man forventer å kjenne sommerfugler i magen pga en tinder-profi/et bilde eller etter EN date, så er det kanskje på tide å vokse opp og stikke fingeren i jorda!

For de aller fleste mennesker så kommer følelsene snikende når man blir mer kjent med en person. Da mener jeg at man faktisk fysisk møter en person flere ganger, og ikke gjennom chatting via apper.
 

Ts avviser de fleste allerede på første stadium, så hun vil aldri vite om det fantes noe kjemi der, fordi hun er for opphengt i fotogene menn og om hun er fysisk tiltrukket av et bilde. Det er ikke bare Ts som går i den fella, men veldig mange langtidssingle gjør samme tabbe, og skylder på at tinder er «kun en sex-app» eller at «dagens dating er kynisk». 

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra, hvorfor kan du ikke møte han med en gang? 

Anonymkode: bc474...be2

Det er online.

Han vil uansett hjelpe meg med angsten da😊

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil han ha flere barn da? Jeg har den erfaringen med menn med to eller flere barn, at de ikke vil ha flere barn, er utrolig kresne og utilgjengelige å få forhold med. Menn med flere barn vil neppe gifte seg, ha flere unger og er utrolig kresen på hvem de vil ha forhold med. De vil gjerne ha en dame som kanskje har barn fra før også. Jeg er selv 29 og heldig med utseendet etc, men var ikke bra nok for en tobarnsfar her i hjembyen min  som bare tok kontakt med meg for sex og selskap og maskerte som at han var ute etter noe mer, men ble gjennomskuet. Det samme med en annen trebarnsfar, som bare ville ha sympati og medlidenhet fordi ingen ville på date med han, da tok han kontakt med meg, han klarte ikke å svare nei engang når jeg spurte han ut på date, fikk bare høre at det var for tidlig, enda vi hadde snakket sammen en del før og han hadde invitert meg ut på date før, da jeg ikke kunne. Disse mennene prøvde å lure meg og trå over grensene mine og presse meg til sex og gjøre ting for de uten å bry seg om meg i det hele tatt. Skulle jeg ha kontakt med disse, var det de som styrte showet. Dette er en oppførsel jeg ser går igjen hos mange menn i dag, spesielt de med barn og som man finner på disse appene. Holdt på med en mann med to barn for to år siden også som var slem mot meg og mishandlet meg. Første året etter bruddet med eksen så møtte jeg også en mann på min alder som hadde et barn, men han hang med meg ofte og gjorde ting sammen og han endret hele tiden mening om han likte meg eller ikke. Til han til slutt sa at han ikke ville ha meg og gikk videre til neste. Jeg er lei av å bli behandlet dårlig av menn og at jeg bare er bruk og kast for de og at de aldri har en konkret grunn for hvorfor de ikke anser meg som konemateriell engang og hvorfor de ikke gir meg en sjanse engang. For ja jeg får aldri dates, aldri menn som sjekker meg opp ute, kun på nettet og da av feile grunner. De har i hvert fall sagt mye vonde ting og gjort mye stygt. Mange av de blir frekke og ekle når jeg forteller de at jeg har blitt behandlet sånn av tidligere menn. De burde være egentlig være lykkelige og heldige for at de får en som meg, men neida.. jeg skjønner bare ingenting!

Anonymkode: bc474...be2

Mange er dessverre «skadet» av avvisning på datingappene. Ond sirkel 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange er dessverre «skadet» av avvisning på datingappene. Ond sirkel 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Han sa forresten at han på en måte følte seg ferdig med tre men samtidig ikke var ferdig enda. Vet ikke om han sa det for å si det eller mente det.
Den minste ungen hans e i underkant av 1 år eller 1 år. For en nydelig unge🤩Blir så babysjuk det fins ikke ord. Men tror faktisk at jeg kan bli en god bonusmor generelt. Er glad i barn og ofte de i meg. Ei venninne sa at det kan være bra å date en som har veldig små barn så de blir vant med «pappa’s nye kjæreste» tidlig. Men da bør det vare også da. Så ikke barna stadig får nye mennesker inn i livet.

Spurte han rett ut om han kun er ute etter sex og det nekter han på. 
Han er ikke på datingapper lengre sa han. Håper dette er ærlig altså og at han ikke bare sier de rette tingene. Han virker genuin men jeg har piggene klar pga så mange dårlige erfaringer.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at det skjer litt på guttefornten TS! Dersom han vil treffe deg nå gjør det, ellers mister han kanskje interessen og finner noen andre. Det er min erfaring. Han vet jo om tannen og at den skal fikses, så da kan han likegodt få se deg slik. Eventuelt kan du bestille tannlege time denne uken? Du har jo penger som din far passer på. Tannlege må da være verdt å bruke penger på. Om du skal ta det gjennom Nav kan det ta mye lengre tid, iallefall med det tempoet du har vist hittil. Jeg har "chattet i hel" mange spennende menn også har det sklidd ut isteden for at vi har møttes. Er det noe jeg har lært så er det at er det kjemi så bør man avtale et treff raskt. Det betyr ikke at det er full klaff fra første stund når man møtes, men man vet iallefall om det er helt feil, eller noe å bygge videre på. Ikke vær på negativ eller på med spørsmål om ha kun er ute etter sex og om han vil ha flere barn. Nå har du spurt, han har svart, og du må la temaet ligge litt med mindre han tar det opp. Masse lykke til! Jeg håper dette gir deg inspirasjon og boost til å komme deg litt videre fra der du er nå, uansett hvordan det blir mellom dere to. Jeg heier på deg!

Anonymkode: 684ec...a3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjekt at det skjer litt på guttefornten TS! Dersom han vil treffe deg nå gjør det, ellers mister han kanskje interessen og finner noen andre. Det er min erfaring. Han vet jo om tannen og at den skal fikses, så da kan han likegodt få se deg slik. Eventuelt kan du bestille tannlege time denne uken? Du har jo penger som din far passer på. Tannlege må da være verdt å bruke penger på. Om du skal ta det gjennom Nav kan det ta mye lengre tid, iallefall med det tempoet du har vist hittil. Jeg har "chattet i hel" mange spennende menn også har det sklidd ut isteden for at vi har møttes. Er det noe jeg har lært så er det at er det kjemi så bør man avtale et treff raskt. Det betyr ikke at det er full klaff fra første stund når man møtes, men man vet iallefall om det er helt feil, eller noe å bygge videre på. Ikke vær på negativ eller på med spørsmål om ha kun er ute etter sex og om han vil ha flere barn. Nå har du spurt, han har svart, og du må la temaet ligge litt med mindre han tar det opp. Masse lykke til! Jeg håper dette gir deg inspirasjon og boost til å komme deg litt videre fra der du er nå, uansett hvordan det blir mellom dere to. Jeg heier på deg!

Anonymkode: 684ec...a3e

Takk for hyggelig kommentar😊

Han får barn i morgen,han har de annenhver uke. Han vil ikke presse på å møtes. Er litt redd at hvis det går for fort kan det være negativt også? Vi ble kjent i går liksom,og har hverandre på fb nå. Det var veldig hyggelig å prate med han,og han sa flere ganger at jeg er «kjempe kjekke» å prate med og veldig fin. 🙈 Men kanskje neste uke siden han er uten barna da.Men ja,burde kommet meg til tannlegen men det kommer til å ta noen timer der før ting ser helt greit ut igjen. Ja klart det er verdt å bruke pengene på å fikse tennene mine. Første time iallefall, så få Nav til å sende Nav-garanti til tannlegen. Tror de kan dekke  endel. En porselenkrone koster vel 6-7000 og må ha to slike++

 

Igjen takk😊

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God plan! Ha kontakt med han denne uken, også kan dere treffes neste når han ikke har barn. Kan du ta tak i det med tennene i morgen? Regner med at du ikke får time på dagen, men at du begynner med å ta de nødvendige telefonene, få deg en tannlegetime, kontakte Nav, eventuelt din far så du får pengene dine til å komme igang. Dersom det blir noe med denne mannen eller ikke, så kommer du ikke til å angre på at du tok tak i livet ditt nå. Og om han ikke er den rette, så er du og tennene dine klar når han dukker opp 🙂

 

Anonymkode: 684ec...a3e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God plan! Ha kontakt med han denne uken, også kan dere treffes neste når han ikke har barn. Kan du ta tak i det med tennene i morgen? Regner med at du ikke får time på dagen, men at du begynner med å ta de nødvendige telefonene, få deg en tannlegetime, kontakte Nav, eventuelt din far så du får pengene dine til å komme igang. Dersom det blir noe med denne mannen eller ikke, så kommer du ikke til å angre på at du tok tak i livet ditt nå. Og om han ikke er den rette, så er du og tennene dine klar når han dukker opp 🙂

 

Anonymkode: 684ec...a3e

Men han skriver ikke så mye i dag da?🤔 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst,vil gjerne ha helt seriøse og konstruktive råd her. Forutenom han siste jeg har skrevet med siste få dagene,så er det absolutt ingen som vil møtes. Enkelte snakker om sex og vil møtes og spør spesifikke dager om å komme på besøk for f.eks sex,men sletter seg fra appen eller kommer med unnskyldninger for å ikke treffes like før,han «sexduden» vil aldri møtes jeg var kun god nok for hans boost osv.   Jeg har hatt kontakt med ulike typer menn,så er ikke bare en «spesiell type menn»,de er ulike. Men det er samme resultat gang på gang på gang. Ingen av disse veit om angsten eller dårlige tenner. Så det er tydelig jeg som er problemet og jeg blir mentalt ødelagt og føler meg veldig lite verdt,får nesten magesår og selvtilliten blir på bånn. Hva kan jeg(forutenom å fikse tenner og få meg jobb) gjøre annerledes for å få godt resultat.  I 18-19 og i 20 har jeg hatt kontakt med menn som kun hadde meg feks på snap for å følge med på livet mitt,ville ikke treffes,lovte at vi skulle bade i jaquizzien men inviterte aldri og sendte meg bilde av en bh på gulvet på et hotell,enholdt meg på gress i fjor til han fikk dame som han møtte samtidig som han holdt meg varm ved å gi meg oppmerksomhet på facebook og snap. Disse to kjente jeg til fra tidligere,så ikke nett. Og han i år som kun vil ha nudes på snap men ikke vil noe mer. Hva hadde dere gjort om dere kun hadde dårlige erfaringer ? Hadde dere gitt opp og bare tenkt at dere er aldri bra nok for hverken sex eller  forhold? Har jobbet mye med selflove og tankegang og mønster men samme resultatene gang etter gang. Og de jeg har hatt kontakt med får lett sex og partner etc. Jeg taper og får ingen goder. Hva hadde du tenkt om deg selv om du opplevde dette? Jeg blir ekstremt lei meg og har så inderlig lyst å få et annet godt resultat. Psykologen sa han ville fokusere på angsten først og fremst. Han forstår jeg sliter med tilknytningsmønster da og at jeg må fokusere på å komme til bunns i de. Forstår det er meg det er noe galt med og vil så inderlig rette det opp så jeg når målet om en god fyr som behandler en rett.
Ligger å gråter meg i søvn igjen. Er så lei av å bli brukt psykisk og som pauseinnslag. Vil ikke at denne slektningen skal ha rett. Vil ikke kun leve med katter😢

Vær så snill og hjelp meg om noen tror de vet råd. 🙏🙏

 

Skal møte han siste fyren i neste uke. Vi har avtalt sted og dag. Er liiiivredd for at han ikke skal møte opp. Og i dag når vi prata så kom vi litt inn på sex,men det varte heldigvis ikke for lenge. Men han sier han vil det etterhvert kanskje(og ja det er en normal progresjon i en datingfase/relasjon). 
Jeg har skadede tenner som ikke er et sjakktrekk eller attraktivt. Med munnen igjen er man vel grei så har vurdert å få et munnbind med min mor(er på besøk hos de nå et par dager,trengte å være rundt noen og få litt omsorg).  Men å ikke vise hele ansiktet er selvsagt ikke å gi sitt hele inntrykk. Vi skal gå med hodelykter uansett😜 og ja jeg skal møte opp!! 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2020 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Så bra, hvorfor kan du ikke møte han med en gang? 

Anonymkode: bc474...be2

Ser at jeg misforsto deg.Trodde du mente psykologen😂😅
Fyren ja. Skal møtes neste uke. PRAY FOR ME! 😅

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du holder tråden gående TS! Kan ikke gi opp å poste nå, nå som den har bikka 100 sider 💪🏻 

Noen burde ha prdna marsipankake for å feire

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har avtale med å møte en mann, TS! Da går det fremover :) Masse lykke til :)

Anonymkode: a11c6...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/15/2020 at 4:52 PM, AnonymBruker said:

Så du synes noen folk bare skal ta det de får enda de ender opp ulykkelig med disse mennene? Og følelsene aldri kommer? Er det sånn de fleste går inn i forhold og får barn? Eller får de aller fleste en de er dødstiltrukket av og som de valgte selv? Er bare vanskelig å fatte kjærlighet i disse tider der alle er så lykkelige, forelsket og tilsynelatende har funnet sin perfekte match i en alder av 29-30 årene. Uansett personlighet og utseende, så er det noen man virkelig forelsker seg i og andre man ikke vil ha. Hva om ts ikke får kjemi med disse mennene og de hun vil ha aldri vil ha henne?

Anonymkode: bc474...be2

Man trenger ikke gjøre noe som helst. Men vil man ikke ha de man har sjans på vil man ikke få kjæreste.

Og hvor mange er det ikke på nettdating som kun vil ha de kjekkeste mennene da... Det er jo en hel hær om kjemper om noen få, og alle mener de har krav på dem. Det går ikke opp, det hjelper ikke å syte om at man er kresen og ikke blir forelska i andre enn disse få, da får man heller holde det for seg selv og kjøpe en katt.

Anonymkode: 0c816...58c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken plan har du og psykologen satt opp nå da? Dere skal vel ha minst ukentlige møter? Egentlig burde det være hyppigere oppfølging i starten for å få startet med angstbehandlingen. Håper dere har jobbet fram en god behandlingsplan 👍🏻

Anonymkode: e5009...233

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du har avtale med å møte en mann, TS! Da går det fremover :) Masse lykke til :)

Anonymkode: a11c6...9cf

Han hae begynt å vinkle det til sex nå. At han ikke har noe i mot å snakke om det. Og at han ikke er flink å tolke signal og at jeg må gi klart signal om jeg vil noe og «make a  move» om jeg vil noe. Har sagt at jeg ikke gjør det på første møte med noen jeg ikke kjenner. At det kun er møte for å gå tur. Han vil ikke være creepy sier han. Kjenner jeg ikke vil møte han der vi tenkte å gå for der er ganske mørkt. Trodde han var snill og hyggelig men nå tviler jeg igjen...Dette sliter en ut altså!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hae begynt å vinkle det til sex nå. At han ikke har noe i mot å snakke om det. Og at han ikke er flink å tolke signal og at jeg må gi klart signal om jeg vil noe og «make a  move» om jeg vil noe. Har sagt at jeg ikke gjør det på første møte med noen jeg ikke kjenner. At det kun er møte for å gå tur. Han vil ikke være creepy sier han. Kjenner jeg ikke vil møte han der vi tenkte å gå for der er ganske mørkt. Trodde han var snill og hyggelig men nå tviler jeg igjen...Dette sliter en ut altså!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Å herregud.. du har jo allerede innledet en samtale som vinkles til sex. Du kan ikke sitte her og surmule fordi han fortsetter samtalen videre i det sporet. Og når du sier du ikke vil gå tur et mørkt sted, får du det til å høres ut som han er en potensiell overgriper...

SKJERP DEG!! Det er angsten din som skal ha deg til å avlyse, ikke denne mannen. 

 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud.. du har jo allerede innledet en samtale som vinkles til sex. Du kan ikke sitte her og surmule fordi han fortsetter samtalen videre i det sporet. Og når du sier du ikke vil gå tur et mørkt sted, får du det til å høres ut som han er en potensiell overgriper...

SKJERP DEG!! Det er angsten din som skal ha deg til å avlyse, ikke denne mannen. 

 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Hvordan har jeg innledet til det????🙄 Skal ikke avlyse !!

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...