Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hverandre på facebook. Så det har vi. Men en kan jo se annerledes ut enn på bildene.🤔

 

Munnbind?

Anonymkode: 1bb8f...613

Munnbind løser ingenting. Du kan fint ha på deg munnbind og skylde på corona, men hva med date nr 2? Nr 3?

Anonymkode: 87f26...465

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Munnbind løser ingenting. Du kan fint ha på deg munnbind og skylde på corona, men hva med date nr 2? Nr 3?

Anonymkode: 87f26...465

Tror han har lyst til overnatting på andre date om det går bra på første😬 Det får jeg styre sier han...🤔 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at de aldri slutter med oppdragelse. Sier klart og tydelig fra men det hjelper ikke. 
Et annet eks.er at de vil ikke jeg skal kunne disponere mine egne gavepenger til å betale litt gjeld. Min far vil heller betale det av sin økonomi som jeg syns er unødvendig. Da blir han rasende fordi jeg ikke hopper i taket og er takknemlig/er ydmyk.

Har sagt fra flere ganger om at jeg føler de umyndiggjør meg til tider.
 (...)

Anonymkode: 1bb8f...613

Men sa du ikke tidligere i tråden at du absolutt ikke ville røre disse gavepengene, at de kun skulle brukes til bolig? 

For øvrig kan en god psykolog hjelpe deg å rede ut og rydde opp i forholdet til foreldrene dine.

Anonymkode: 8f31c...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror han har lyst til overnatting på andre date om det går bra på første😬 Det får jeg styre sier han...🤔 

Anonymkode: 1bb8f...613

Skal du ha på munnbind da også?

Hva er vitsen med å ha det på på første date i så fall?

Har du bestilt tannlegetime?

Anonymkode: e5009...233

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i munnbind, det er bare sært. Det kan dessuten ta lang tid til du får fiksa det og du kan ikke gå med munnbind til da.

Mannen min hadde ei dårlig tann da jeg møtte ham, men jeg ble glad i ham likevel.

Anonymkode: d8992...65d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du ha på munnbind da også?

Hva er vitsen med å ha det på på første date i så fall?

Har du bestilt tannlegetime?

Anonymkode: e5009...233

Nei har ikke det dessverre.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drit i munnbind, det er bare sært. Det kan dessuten ta lang tid til du får fiksa det og du kan ikke gå med munnbind til da.

Mannen min hadde ei dårlig tann da jeg møtte ham, men jeg ble glad i ham likevel.

Anonymkode: d8992...65d

Nei,han blir nok skremt om han ser «galskapen».😏

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei,han blir nok skremt om han ser «galskapen».😏

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er vanskelig for oss å vurdere om han skal bli skremt eller ikke. Vi har jo ikke sett tennene dine. Det er vanskelig å se for seg. Er det at den ene tanna di er litt stygg, eller mangler du en fortann, litt som en sjørøver? 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig for oss å vurdere om han skal bli skremt eller ikke. Vi har jo ikke sett tennene dine. Det er vanskelig å se for seg. Er det at den ene tanna di er litt stygg, eller mangler du en fortann, litt som en sjørøver? 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Det er igjen 1/3 av framtannen(Skjems😳🙈).Har dessverre en annen som knekte av en veldig hard daimsjokolade i sommer. Tannen var frisk. Så som jeg har sagt tidligere må jeg ha to porselenkroner mener jeg,uten å være fagkyndig. Og fyllinger etc🙈 Husk, det er over 10 år siden sist jeg var med tannlege. Pinlig i seg selv.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2020 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer for at vi slutter å svare i denne tråden.


TS vil aldri endre seg, for hun har for store problemer til å innse hva som egentlig er problemet her. Hver gang tråden dabber av, driver hun den i gang igjen med å skrive her inne alene om helt ubetydelige ting. Litt som clickbait. Jeg tror denne personen har så store vanskeligheter at vi ikke kan gjøre noe for henne, annet enn å mate henne med medlidenhet og råd hun aldri har tenkt til å følge uansett. Hvor mange ganger har ikke ts svart akkurat dette: 

Det er ganske mange ganger. Og hver gang sier hun at hun skal begynne å jobbe med det, men svarer aldri på hvilke tiltak hun faktisk skal gjennomføre. Og så går det to uker, så kommer dette svaret igjen. Hun har ikke tenkt til å endre seg. Jeg mistenker at hun egentlig liker all oppmerksomheten hun får her inne og tilværelsen sin. Et menneske som virkelig lever på bånn, sitter ikke her inne og er så tiltaksløs. Og hvis hun faktisk gjør det, så hjelper ikke vi henne i det hele tatt uansett.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Dette stemmer jo ganske bra. Total avsporing, ignorering av svar hun får og clickbait for å endre på diskusjonen. Alt dette viste seg igjen i tråden i natt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, miss summers skrev:

Dette stemmer jo ganske bra. Total avsporing, ignorering av svar hun får og clickbait for å endre på diskusjonen. Alt dette viste seg igjen i tråden i natt. 

På ingen som helst måte.

Ignorer på ingen måte,men er ikke alltid jeg vet hva jeg skal svare.

Og spør faktisk om konstruktive råd,når jeg spør om ting!

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er igjen 1/3 av framtannen(Skjems😳🙈).Har dessverre en annen som knekte av en veldig hard daimsjokolade i sommer. Tannen var frisk. Så som jeg har sagt tidligere må jeg ha to porselenkroner mener jeg,uten å være fagkyndig. Og fyllinger etc🙈 Husk, det er over 10 år siden sist jeg var med tannlege. Pinlig i seg selv.

Anonymkode: 1bb8f...613

Litt lenger bak her skrev du til meg at det bare var emaljeskade da jeg spurte? 

Anonymkode: e5009...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt lenger bak her skrev du til meg at det bare var emaljeskade da jeg spurte? 

Anonymkode: e5009...233

Det har jeg aldri sagt. Nå må dere følge med. Har vært ærlig om at det har hopet seg opp etter å ikke ha vært med tannlege siden 2007/2008. Har vært i kontakt med flere siden 2014 men har ikke kommet i gang pga angst og skam. 

Har sagt hele veien at ene framtanna må byttes ut så har jeg nevnt at jeg trolig må ha to poselenskroner til 6-7000*2😳 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter med hjemmeeksamenen min og min mor kom her jeg sitter og skulle hente noe her og kjefter meg huden full og sier kom deg bort igjen(der jeg bor)pga noe hun ikke var fornøyd med. Hun er veldig giftig.

Jeg vil ha mann og styr men kjenner jeg ikke ser frem til å evt ha med noen hjem til henne. Hun er så dømmende og kritisk det ikke fins ord. Hun kommer nok til å være falsk som få om jeg skulle tatt med noen. Men hun lager krangel om der ikke er noen. Helt jævlig for å være helt ærlig!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sitter med hjemmeeksamenen min og min mor kom her jeg sitter og skulle hente noe her og kjefter meg huden full og sier kom deg bort igjen(der jeg bor)pga noe hun ikke var fornøyd med. Hun er veldig giftig.

Jeg vil ha mann og styr men kjenner jeg ikke ser frem til å evt ha med noen hjem til henne. Hun er så dømmende og kritisk det ikke fins ord. Hun kommer nok til å være falsk som få om jeg skulle tatt med noen. Men hun lager krangel om der ikke er noen. Helt jævlig for å være helt ærlig!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Er du hos dine foreldre nå? Er det ikke bedre om du er hjemme i egen leilighet slik at du slipper den dårlige stemningen?

Anonymkode: d663d...701

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du hos dine foreldre nå? Er det ikke bedre om du er hjemme i egen leilighet slik at du slipper den dårlige stemningen?

Anonymkode: d663d...701

Drar hjem i morgen.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er en helt utrolig fascinerende tråd.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Og spør faktisk om konstruktive råd,når jeg spør om ting!

Anonymkode: 1bb8f...613

Du får jo bøttevis med konstruktive råd, TS, men du tar jo ingen til deg?

Minner om en venninne jeg har som alltid har et "ja, men...) når man foreslår mulige løsninger på utfordringer hun selv har spurt om råd for å løse.

Anonymkode: 19b00...d0d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en helt utrolig fascinerende tråd.

Du får jo bøttevis med konstruktive råd, TS, men du tar jo ingen til deg?

Minner om en venninne jeg har som alltid har et "ja, men...) når man foreslår mulige løsninger på utfordringer hun selv har spurt om råd for å løse.

Anonymkode: 19b00...d0d

Om det gjelder angsten så gjør jeg det. Men ang å treffe han fyren med skadede tenner så rekker jeg ikke tannlege før det. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det gjelder angsten så gjør jeg det. Men ang å treffe han fyren med skadede tenner så rekker jeg ikke tannlege før det. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Ta på deg et munnbind. Spør han om det er pga tennene kan du le og si «hehe.. kanskje litt derfor også». Det er bare sjarmerende. Du kan også ta en hvit løgn og si at den knakk på daimsjokolde for litt siden, men at å fikse det er så dyrt at du har blitt nødt til å prioritere litt og spare. Du trenger ikke si at du ikke har vært hos tannlege på 10 år. Hvis det utvikler seg til en date nr 2 må du nesten bare vise han, men kan jo si «plis ikke le av meg» eller «håper du ikke blir skremt nå». Det viser at du har selvironi og er i de fleste tilfeller mer sjarmerende.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...