Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå deler jeg litt vel mye her,men det var vel ikke noe nytt😏🙈 Har ikke delt noe med såkalla venninner så...

F874D634-E449-450E-85F1-F3CAE68189AD.jpeg

BBCE25AE-8281-4F35-9277-B216C3F0E6D8.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå tror jeg du/angsten prøver å finne unnskyldninger for å avlyse.

Anonymkode: d8992...65d

Nei. Det verste er at jeg venter på at han skal avlyse. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å spinne på dette. Det ender bare med overanalysering, som regel alltid i negativ retning. Den eneste måten å finne ut mer om ham og hva han vil er å møte ham. Alt annet blir bare rot du lager i eget hode.

Anonymkode: d663d...701

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han ikke hadde hatt sex siden februar men det har vært noen ganger det har kommet noen unnskyldninger som kunne virke litt mistenkelig. En gang sa han at sønnen våknet av stormen og at han måtte legge seg sammen med han. Rundt 22-tiden på en lørdag tror jeg,så fikk jeg svar igjen dagen etter kl 10 «sovnet visst jeg» og dette skjedde en annen gang også at han sa han «sovnet» og fikk mld 07.30.

 

Det som er,er at alle jeg er i kontakt med møter andre lett men jeg får ikke kommet til et eneste møte😢Knekker sammen for forstår ikke hva jeg gjør feil som gjør at iiiingen vil treffes. Må da være et svar som kan løses? Selvtilliten får knekk etter knekk,hvem som helst hadde blitt ødelagt av det. 

 Han er pålogget titt og stadig nå men tar ikke noe kontakt.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er pålogget titt og stadig nå men tar ikke noe kontakt.

Anonymkode: 1bb8f...613

Men tar du kontakt da??

Det er begrenset hva man kan drive og snakke om hele tiden. Det er normalt at det dabber av litt etter et par uker. Jeg skal på date i helgen, men skriver nesten ikke med han jeg skal på date med. Hva skal vi liksom snakke om hele tiden??

Anonymkode: efee4...ccf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS! Folk flest har en jobb. Jeg kan ofte stå som pålogget på Messenger, fordi jeg svarer hvis noen skriver, men jeg skriver ikke aktivt til folk eller starter samtaler... FOR JEG ER PÅ JOBB! Slutt å analyser når han er pålogget og ikke. Det er faktisk nok å sjekke telefonen på natta og så vips! Så er man «pålogget» uten å være det. Du legger alt for mye i ting samtidig som du sutrer over hvorfor du ikke kommer deg på date. Har du i det hele tatt tenkt over at all denne overanalyseringen er det som ødelegger for deg?? Og han er småbarnsfar. Som småbarnsmor kan jeg fortelle at det innebærer MYE våkenetter, selv langt oppi årene. Ikke bare i babytiden. Hvis han må legge seg for å sove, så må han det, og er han oppe 07.30 så er heller ikke det noe rart. Min dag starter noen dager 04.30.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men tar du kontakt da??

Det er begrenset hva man kan drive og snakke om hele tiden. Det er normalt at det dabber av litt etter et par uker. Jeg skal på date i helgen, men skriver nesten ikke med han jeg skal på date med. Hva skal vi liksom snakke om hele tiden??

Anonymkode: efee4...ccf

Nei vil ikke være masete. 

Det er vel vanlig at det dabber av etter et par uker. Trist egentlig for det er så kjekt når det er intenst.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å gruble og analysere. Du drar bare deg selv ned. Det har ingenting for seg. 

Anonymkode: d663d...701

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en date i dag, ikke ødelegg for deg selv med å overanalysere alt. Bare du møter opp så kommer dette til å gå bra. Kanskje er han drømmemannen, kanskje ikke, uansett er det ett stort steg i riktig retning om du bare møter opp. 

Anonymkode: 81525...6a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Du har en date i dag, ikke ødelegg for deg selv med å overanalysere alt. Bare du møter opp så kommer dette til å gå bra. Kanskje er han drømmemannen, kanskje ikke, uansett er det ett stort steg i riktig retning om du bare møter opp. 

Anonymkode: 81525...6a0

Er livredd for at han ser meg og tenker nei ho var ikke som på bildene sine. Kan hende jeg også syns han ikke er min type osv. 
Å herregud folkens!!!NÅ er det virkelighet😱😱Tenk om jeg ikke klarer å prate pga angst/nervøsitet og vil rømme hjem😂

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han sa han ikke hadde hatt sex siden februar men det har vært noen ganger det har kommet noen unnskyldninger som kunne virke litt mistenkelig. En gang sa han at sønnen våknet av stormen og at han måtte legge seg sammen med han. Rundt 22-tiden på en lørdag tror jeg,så fikk jeg svar igjen dagen etter kl 10 «sovnet visst jeg» og dette skjedde en annen gang også at han sa han «sovnet» og fikk mld 07.30.

 

Det som er,er at alle jeg er i kontakt med møter andre lett men jeg får ikke kommet til et eneste møte😢Knekker sammen for forstår ikke hva jeg gjør feil som gjør at iiiingen vil treffes. Må da være et svar som kan løses? Selvtilliten får knekk etter knekk,hvem som helst hadde blitt ødelagt av det. 

 Han er pålogget titt og stadig nå men tar ikke noe kontakt.

Anonymkode: 1bb8f...613

det er jo du som ikke vil treffe andre, du har skyhøye krav og forventninger - og avviser de fleste. 
du setter deg selv i en såpass flau offerrolle at jeg tror jeg dør .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt pusteproblem nå(slik jeg bruker å ha før jeg skal gjøre noe utfordrende). Middag straks så må jeg hive ned på en cider.

Tror jeg dæævveer😬

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har litt pusteproblem nå(slik jeg bruker å ha før jeg skal gjøre noe utfordrende). Middag straks så må jeg hive ned på en cider.

Tror jeg dæævveer😬

Anonymkode: 1bb8f...613

Lykke til!! 

Anonymkode: 79f5a...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, ts :) Det blir sikkert skummelt, rart, men - tenk at vi er alle bare små mennesker, vi er på jorda et lite ubetydelig sekund, og pust, så er vi borte. Alt er ikke så viktig... Lev mens du kan!

Anonymkode: 8f31c...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle lykkeønskninger😊 Nå har jeg nervesammenbrudd og er mest bekymra i forhold til tennene som kam skremme en gråstein. Ser jævlig latterlig ut å snakke gjennom maska som dekker halve trynet.

Har drukket en halv cider men er fortsatt nervøs. Han er kanskje på vei nå jeg veit ikke. Herrefreeed jeg har panikk samtidig som jeg er spent😅  Veit det vil føles godt litt etterpå bare grusomt før.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar angsten over her,og ønsker ikke det men hyperventilerer nå. Han er undervegs også nå...

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...