Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Stylish24 skrev:


Hvor lett på tråden en kvinne er, vurderes ikke ut fra å sammenligne tilbud/aksept av sexforespørsler. Får en kvinne 2500 sextilbud og takker ja til 20, er hun mer løs enn en kvinne som får 5 sextilbud og takker ja til alle.

Hvor lett på tråden en kvinne er er ikke noe som skal vurderes av andre, punktum. Sex er forøvrig en kommunikasjon mellom to mennesker, ikke noe ei jente "gir" til en gutt. Kan også garantere at ingen norske menn har penis stor nok til å gjøre ei jente løs. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Nei det er ikke forskjell mtp sex-drift om det var det du mente. Både kvinner og menn har behov for sex 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: f6bf1...598

Det er nok ganske stor forskjell mellom kjønnene når det gjelder forhold til, ønske om og behov for sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Stylish24 skrev:


Hvor lett på tråden en kvinne er, vurderes ikke ut fra å sammenligne tilbud/aksept av sexforespørsler. Får en kvinne 2500 sextilbud og takker ja til 20, er hun mer løs enn en kvinne som får 5 sextilbud og takker ja til alle.

For en latterlig argumentasjon. Om en kvinne er såkalt løs på tråden, har å gjøre med om hun ligger med «alt og alle». Sier du nei til 2480 menn, er du selvsagt ikke løs på tråden. Om du ligger med alle du kan, er du det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lisa Rowe skrev:

Hvor lett på tråden en kvinne er er ikke noe som skal vurderes av andre, punktum. Sex er forøvrig en kommunikasjon mellom to mennesker, ikke noe ei jente "gir" til en gutt. Kan også garantere at ingen norske menn har penis stor nok til å gjøre ei jente løs. 

Hadde vi datet og du kom med en begrunnelsen, så ville varsellampene mine startet å lyse.

"Andre skal ikke vurdere om jeg har hatt får mange partnere ell ei (Jeg har hatt MANGE partnere)". Det er klart at fortiden din påvirker hvordan du vil være i et forhold. Noe annet er piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stylish24 skrev:


Dette er ikke tema for diskusjonen, men jeg skal allikevel komme med mine innsipill. Er du kvinne så gjør du lurt i å finne deg en mann i 20-årene, aller helst tidlig i 20 årene. Det er da du er på ditt mest attraktive.

Hvor mange har du hatt sex med? Jeg er kun nysgjerrig fordi at jeg opplever at de som har mest motstand sånn som deg har gjerne tippet et tresifra tall og klarer ikke holde seg trofast. 

Anonymkode: 8f972...8dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brunello skrev:

For en latterlig argumentasjon. Om en kvinne er såkalt løs på tråden, har å gjøre med om hun ligger med «alt og alle». Sier du nei til 2480 menn, er du selvsagt ikke løs på tråden. Om du ligger med alle du kan, er du det.


Så en kvinne er ikke løs om hun har fått 3000 tilbud, men kun takket ja til 300? Argumentasjonen gir god mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du hatt sex med? Jeg er kun nysgjerrig fordi at jeg opplever at de som har mest motstand sånn som deg har gjerne tippet et tresifra tall og klarer ikke holde seg trofast. 

Anonymkode: 8f972...8dc

Har ikke tresifret, jeg har bikket 30 partnere, men husker ikke eksakt antall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stylish24 skrev:

Hadde vi datet og du kom med en begrunnelsen, så ville varsellampene mine startet å lyse.

"Andre skal ikke vurdere om jeg har hatt får mange partnere ell ei (Jeg har hatt MANGE partnere)". Det er klart at fortiden din påvirker hvordan du vil være i et forhold. Noe annet er piss.

Jeg hadde aldri følt et behov for å forklare hvorfor jeg har hatt sex med de jeg har hatt sex med, og hadde heller aldri datet en med et såpass utdatert kvinnesyn som deg. 

Jeg er enig i at fortiden din påvirker hvordan du vil være i et forhold, men nå skriver du som om at det er en selvfølge at jenter med et høyere antall sexpartnere (i dine øyne) vil være dårligere partnere enn jenter med mindre sexpartnere. Ei jente med 50 tidligere sexpartnere kan være en like god kjæreste som ei jente med to tidligere sexpartnere. Det er langt større faktorer enn kun tidligere sexpartnere som spiller en rolle i hvordan mennesker opptrer i forhold. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stylish24 skrev:

Har ikke tresifret, jeg har bikket 30 partnere, men husker ikke eksakt antall. 

Så 30 er greit for deg fordi at du er mann, men er ikke greit for kvinner fordi at de er kvinner? 🤔

Anonymkode: 8f972...8dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er mange. I venninnegjengen er det nok ingen som har under 10, vi er 27 år. Men ingen forteller jo til kjæresten hvor mange det egentlig er. Herregud så naive og teite mange gutter er.

Anonymkode: 10738...a7a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lisa Rowe skrev:

Jeg hadde aldri følt et behov for å forklare hvorfor jeg har hatt sex med de jeg har hatt sex med, og hadde heller aldri datet en med et såpass utdatert kvinnesyn som deg. 

Jeg er enig i at fortiden din påvirker hvordan du vil være i et forhold, men nå skriver du som om at det er en selvfølge at jenter med et høyere antall sexpartnere (i dine øyne) vil være dårligere partnere enn jenter med mindre sexpartnere. Ei jente med 50 tidligere sexpartnere kan være en like god kjæreste som ei jente med to tidligere sexpartnere. Det er langt større faktorer enn kun tidligere sexpartnere som spiller en rolle i hvordan mennesker opptrer i forhold. 


Helt klart at andre faktorer ved personen påvirker hvordan h*n er som partner. Det sier seg selv.
Antallet partnere sier også noe om hvordan personen er som partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Stylish24 skrev:

Har ikke tresifret, jeg har bikket 30 partnere, men husker ikke eksakt antall. 

Hadde du synes at 14 stykker var i grenseland til for mange sexpartnere for en gutt også, eller er det kun kvinner som skal måtte begrense seg selv? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er åpenbart et veldig følsomt tema så en bør kanskje trå forsiktig her, men jeg tenker det er to viktige momenter å ta med seg: 

1. Hun har levd og lever sitt liv, og ingen har noe med å pålegge henne eller tvinge på henne noe annet. Med det sagt, er dette en del av hennes fortid, det er hennes valg og sier dermed noe om henne og ikke minst har disse valgene bidratt til å forme henne. Nøyaktig hva det sier eller kommer av eller hvordan det har formet henne kan en vanskelig si basert på et tall alene, men at innstillingen om at "fortid er fortid" (og dermed ikke viktig) fremstår for meg lite gjennomtenkt og på grensen til det absurde. De fleste av oss bryr oss om en partners fortid, og vil at denne skal være interessert i vår. 

2. På samme måte som hun er i sin fulle rett til å leve og velge slik hun ønsker er trådstarter i sin fulle rett til å ha de preferanser han har. Mange synes eksklusivitet er attraktivt, og noen vil kanskje ønske en partner som har et likere forhold til sex som det en selv har. Det tenker jeg i utgangspunktet er uproblematisk.

Hva som former trådstarters preferanser her kan kun han svare på, og hvis ikke bør han grave i dette og finne ut hvor mye dette faktisk betyr for ham. Om en virkelig vil ha noen bør ikke et litt høyt antall være nok til å ødelegge. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Hadde du synes at 14 stykker var i grenseland til for mange sexpartnere for en gutt også, eller er det kun kvinner som skal måtte begrense seg selv? 

Du sparker inn åpne dører. Mange menn tenker sånn og de er helt rolige på at det er OK. Det er jo også deres privilegium å takke nei til kvinner som i deres øyne har hatt for mange partnere. En nokså vanlig tanke er at man blir mer "brukt" av å bli knullet enn å knulle.

Det er vårt privilegium å ikke ville ha slike menn. Men de vil heller ikke ha oss som partnere (men gjerne til sex), så da matcher jo interessene.

Endret av Hunmedham
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Hadde du synes at 14 stykker var i grenseland til for mange sexpartnere for en gutt også, eller er det kun kvinner som skal måtte begrense seg selv? 


Kvinner og menn er forskjellige på dette planet og kan derfor ikke sammenlignes. Jeg ville vært en hykler dersom jeg sa at menn som ligger rundt er horer, og samtidig ligget rundt selv.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke det er mange. I venninnegjengen er det nok ingen som har under 10, vi er 27 år. Men ingen forteller jo til kjæresten hvor mange det egentlig er. Herregud så naive og teite mange gutter er.

Anonymkode: 10738...a7a


Her avslører du deg selv.
Hvorfor er gutter naive og teite? Antallet sexpartnere skal jo ikke ha noe å si?!

Endret av Stylish24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen er jeg glad for at kjæresten min gjennom 10 år aldri har vært opptatt av hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Godt fokus og verdier er andre steder, selv om jeg ikke har hatt veldig mange partnere. 

Anonymkode: 8046b...954

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Stylish24 said:

14 partnere for en kvinne er i grenseland for hva jeg kunne akseptert. Det er ikke vanvittig mange, men heller ikke få. Usikker.

@Stylish24 Men hun skal godta at du har hatt over 30 og ikke helt husker hvor mange over?? Her hadde du altså hatt godt over dobbelt så mange som dama, men du er usikker på om du ville akseptert henne fordi HUN hadde hatt for mange?

Smhh..

Jeg syntes forøvrig ikke at 30 er for mange heller sånn for the record. Hvertfall ikke om man er rundt 30.

Anonymkode: 8a8b2...932

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, herzeleid skrev:

Det er nok ganske stor forskjell mellom kjønnene når det gjelder forhold til, ønske om og behov for sex. 

Det er større individuelle forskjeller, og siden menn regner at tanker om sex er å ha lyst og behov for sex, mens kvinner regner faktisk ønske om å ha sex som å ha lyst og behov, så blir jo erfaringer vi kvinner gjør oss at det ofte er vi som ønsker og orker å faktisk ha sex oftest. Mens menn likevel hevder seg kåtere og med større behov, fordi de TENKER på sex ofte. 

Og slik svarer også kvinner og menn ulikt på undersøkelser. Vi kvinner etter ønske om å faktisk ha sex, menn ut fra hvor ofte de tenker på sex. 

Slik lever myter videre, uansett hvor ofte vi kvinner opplever at menns fokus på sex stopper ved tanken. 

Anonymkode: 6e32d...7ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager rekker man å «holde på» med 30 stykker «en stund» dersom man er 30 og har hatt sex siden man var 15? :klo: 

Har ingen av disse 30 vært interessert i et forhold av litt varighet da ? I så fall kan man jo spørre seg om vedkommende kanskje ikke er så stas i senga. 🤷‍♀️

Anonymkode: 50b60...9c2

Jeg har hatt sex med 30 stykk før 30, var også fast forhold i 5 år

Anonymkode: 2735d...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...