Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

Er i sjokk over innstillingen din. Vil hun.. virkelig ha deg...Om du fortalte henne hva du nettopp skrev forsvinner garantert drømmedama veldig raskt.

Anonymkode: 97053...f1d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Jesus ikke hadde problemer med fortiden til Maria Magdalena så tåler du knappe 14 stk.

Anonymkode: 9234a...43a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man i det hele tatt vurderer å droppe drømmedama grunnet antall sex partnere har jeg vanskeligheter med å forstå. Sier ingenting om moralen hennes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du at fleste kvinner sparer seg til drømmemannen? Det er ikkje lenger sånn at det bare er menn som kan pule rundt mens dama «må» spare på erfaringer. 

Kva er det som konkret plager dere/deg med antal sexpartnere eigentlig? At ho er brukt? Brukt underliv? Psykologisk vanskelig fordi andre kanskje var bedre i senga og hadde større dingeldong? At ho fekk serieorgasme når du ikkje finner klitoris ein gong? Trua? Er det fordi du vil lære ho opp i senga frå begynnelsen av? 

Eg forstår ikkje.

Denna diskusjonen dukker opp ofte.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Niek79 skrev:

Dette kunne du googlet deg frem til selv. Men poenget var kanskje å få meg til å gjøre jobben?

https://www.nettavisen.no/livsstil/frode-thuen-fikk-kjeft-etter-sexlyst-uttalelse-stemmer-det-at-kvinner-har-lavere-sexlyst-enn-menn/3423966890.html

Uansett om dette skulle være sant så har fortsatt kvinner behov for sex gjerne flere enn et par ganger i året. Og hvis noen har hatt 14 psrtnere over 10 år er det IKKE mye. Det er ikke sikkert HUN ville ha et forhold men bare trengte sex? Kanskje kvinnen bare aldri fant en mann hun virkelig var interessert i eller var klar for et forhold. Mange sliter med forpliktelser....bedre å ha hatt 14 sexpartnere enn 14 korte random forhold. Hvorfor snakjes det kun om å være løs fysisk? Jeg har problemer med folk som er løse i hodet og har hatt for mange kjærester egentøig. Det viser at personen ikke helt vet hva han/hun vil ha eller er dårlig til å velge partner. Jeg ønsker heller å date en som til enhver tid hva han driver med enten om det er fuckfriends eller forhold. 

Anonymkode: 27008...f49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Eilis skrev:

At man i det hele tatt vurderer å droppe drømmedama grunnet antall sex partnere har jeg vanskeligheter med å forstå. Sier ingenting om moralen hennes. 

En annen ting er at det ikke trenger å stemme, ikke hør på sladder ;) Ta din egen vurdering av folk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Niek79 said:

Dette kunne du googlet deg frem til selv. Men poenget var kanskje å få meg til å gjøre jobben?

https://www.nettavisen.no/livsstil/frode-thuen-fikk-kjeft-etter-sexlyst-uttalelse-stemmer-det-at-kvinner-har-lavere-sexlyst-enn-menn/3423966890.html

Overhodet ikke, det er slik at når man kommer med en påstand er det en selv som skal underbygge påstanden. Spesielt når det er såpass bastant som 'all forskning'. Forsåvidt interessant: Jeg hadde trodd det var jevnere mellom kjønnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig om du finner en dame som kun har ligget med 14!!! 

Anonymkode: 08b7c...9fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ legger til at "heldig" siden du bryr deg om det. Bør ikke ha noe å si. 

Anonymkode: 08b7c...9fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, tulleinnlegg, nedsettende innhold, brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og samtlige svar til dette. 

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Du er heldig om du finner en dame som kun har ligget med 14!!! 

Anonymkode: 08b7c...9fe

Jeg er 43 og har kun hatt 2 så nei alle ligger ikke rundt. Synes 14 er mye selv. Og hvorfor noen har så mange vet jeg ikke selv.

Anonymkode: a8d79...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/11/2020 at 10:37 PM, AnonymBruker said:

Du er heldig om du finner en dame som kun har ligget med 14!!! 

Anonymkode: 08b7c...9fe

Det blir som å si at man har uflaks om man finner en partner som tjener under millionen. De fleste har ikke ligget med så mange. Det man som mann derimot må godta er at kvinnen har ligget med noen flere enn man har selv fordi markedet er så skjevt fordelt. Som mange ofte er inne på er det noen få menn som gjenbrukes når det kommer til rene seksuelle forhold, som gjør at menn i mye mindre grad enn kvinner har tilgang til ONS eller en FF. Av alle par der jeg kjenner dem ganske godt har mannen hatt færre partnere. Jeg vet ikke konkret om et eneste unntak, selv om det statistisk sett vil være mange rundt om selvfølgelig.

Anonymkode: c15f4...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 21.46, mammahjarte skrev:

Rar ting å bry seg om. Fint at ho har levd livet og hatt det kjekt. Viktigst er vel at ho er trufast mot deg nå. Fortid er fortid. 

Jeg vil nå heller si at det er en veldig rar innstilling å ikke bry seg om fortiden til et menneske en kanskje ser for seg å dele resten av livet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 22.30, Katten.2.0 skrev:

Overhodet ikke, det er slik at når man kommer med en påstand er det en selv som skal underbygge påstanden. Spesielt når det er såpass bastant som 'all forskning'. Forsåvidt interessant: Jeg hadde trodd det var jevnere mellom kjønnene.

Jeg og mange kvinner opplever det stikk motsatte, selv om vi ikke er nymfomane, men har en helt "burde være grei" lyst. Jeg har hatt oftere lyst på sex enn samtlige menn jeg har vært i forhold til, og jeg er fornøyd med sex 2-5 ganger i uken. Tar gjerne imot hver dag i ferier, men det er ikke noe krav, og i hverdagene forventer jeg det overhodet ikke. 

I forhold til samtaler med kvinner SOM HAR BRA FORHOLD TIL DET Å HA SEX oppfatter jeg mitt lystnivå som helt normalt. Det er frekvens de fleste ønsker å HA SEX, selv om vi kvinner også kan tenke litt på sex daglig, og i perioder ganske mange ganger daglig. 

En gjenganger - frustrasjon har vært at menn sier at de er "kåte hele tiden" og gjerne hadde hatt sex hver dag og flere ganger daglig. Hvilket er en frustrasjon når man er i forhold med dem, og ikke opplever virkeligheten i nærheten engang. 

Jeg husker at jeg litt frustrert byste ut med det til en eks også, da han hevdet lyst på sex flere ganger daglig, mens sannheten var at jeg var heldig om jeg fikk to ganger i uken, og normalt måtte jeg nøye meg med 1 gang i uken. 

"Hvorfor har vi ikke sex oftere da?" spurte jeg, og etter å først bli litt satt ut av spørsmålet forsvarte han det med at jeg ikke var tilgjengelig og det ikke var mulig når han ønsket sex, som kunne være midt på dagen på jobb og slikt. 

Slikt teller ikke jeg som kvinne med i påstanden om hvor ofte jeg ønsker sex. Selv om jeg daglig kan kjenne litt lyst på sex så er jeg fornøyd med 2-5 ganger i uken, og jeg påstår ikke at jeg ønsker sex flere ganger daglig bare fordi jeg føler litt forbigående lyst innimellom, for så å si "Nei trøtt nå" når anledning byr seg. 

Jeg tror at det som gjør statestikker på dette veldig skjevt er at menn er opplært til å tenke på seg som seksuelle, og derfor med største selvfølge tar med rubbel og bit i spørsmål om hvor ofte de har lyst på sex. Vi kvinner derimot er opplært til å skulle trå varsomt seksuelt, og svarer derfor i forhold til faktisk behov for å ha sex. Hvor ofte vi ønsker og trenger å HA det for å være tilfreds. 

Min eks, ja til og med min ektemann, ville helt sikkert ha svart hver dag eller flere ganger daglig på slike spørsmål, uten å føle at de lyver. Min eks sin faktiske frekvens, selv med overkåt dame, var i realiteten altså 1 til maks 2 ganger i uken, selv etter at jeg hadde fått det svaret og forsøkte å prøve meg tidligere på dagen også, om mulig. Min manns naturlige frekvens er det vi har sex, for jeg sier aldri nei takk. Det er 2-5 ganger i uken. 

Meget mulig at begge har blaff av å ha lyst på sex hver dag /flere ganger daglig, men det har jeg og kvinner også, uten at vi tar det med. 

Så er det dessverre slik at mange kvinner får ødelagt sitt forhold til sexualitet på grunn av skam og dårlige opplevelser, og de drar nok ytterligere ned resultater for kvinner. 

Uansett, blant oss kvinner som setter pris på sex og har et sunt forhold til vår seksualitet, så har jeg ikke hørt en eneste klage på for mye sex. For lite sex og for kjedelig sex derimot... 

Så det er faktorer som gjør at det er vanskelig å si, selv med statestikker, hva som virkelig er sannheten. 

Egentlig burde kvinner som er påført så mye skam eller vonde opplevelser at de ikke har et bra forhold til sex delta i slike undersøkelser overhodet, for det blir som å undersøke hvor lenge menn og kvinner klarer å stå rett opp og ned, men en stor del av kvinner som deltar i forsøket har bare en fot. Det er dessverre MANGE som har opplevd overgrep eller fått såpass med skamfølelser dunket inn i hodet at de lever med et seksuelt handicap svært få menn lever med. 

Vi kvinner med godt forhold til det seksuelle forstår iallefall ikke resultater av slikt ut fra egne erfaringer, og vi har ganske mange erfaringer delt mellom oss. 

Angående kvinner som faktisk liker sex er det som regel ganske likt behov for sex i forholdet, eller mannen lever ikke helt opp til hva han selv sier. 

At menn FANTASERER om større variasjon er dessuten noe som er helt helt uforståelig ut fra våre erfaringer i RL. Ensformig sex er et stort problem for kvinner jevnt over, og det er ofte vi som må passe på at vi ikke mister helt lysten av at menn gjerne går i fast spor. 

Altså IGJEN, hva menn tenker på og hvordan de faktisk handler samsvarer IKKE. 

Det sagt, de damer som er seksuelt skadet påvirker nok også resultater, men uansett, vi kvinner som liker sex opplever gang på gang noe helt ulikt det slike statestikker viser.

Anonymkode: 6e32d...7ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.8.2020 den 22.03, Niek79 skrev:

Dette kunne du googlet deg frem til selv. Men poenget var kanskje å få meg til å gjøre jobben?

https://www.nettavisen.no/livsstil/frode-thuen-fikk-kjeft-etter-sexlyst-uttalelse-stemmer-det-at-kvinner-har-lavere-sexlyst-enn-menn/3423966890.html

Nettavisen er ikke å vise til forskning. Som jeg allerede har forklart tidligere i tråden angående forskning så er det enkelt sagt slik at forskning ikke er verden slik den er, men et bilde av verden slik den er tatt med forskerens linse. Det betyr at forskning ikke nødvendigvis er sannheten, og man må ta hensyn til mange faktorer, for eksempel forskerens syn på f.eks kjønn og hvordan det påvirker forskningsspørsmålene som er blitt stilt og hvordan forskningsspørsmålene er stilt (vi vet at kvinner ofte lyver i forskning om seksualitet pga at seksualitet er i stor grad knyttet til skam hos kvinner blant annet) blant annet. Om man er mann så kan man ha en viss oppfatning av hva sexlyst er som påvirker forskningsspørsmålene som stilles. Det kan bety at kvinner ikke har lavere sexlyst enn menn selv om det skulle komme frem i forskning, det handler bare om at det er stilt feil spørsmål, spørsmålene er stilt på feil måte og de man spør lyver om egen seksualitet pga skamfølelse blant annet. 

Anonymkode: 4477c...9f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 14.29, AnonymBruker skrev:

HAHA. Kun 14 stk og hun er 30 år? Rene jomfruen hu  da

Anonymkode: 0b6dc...8d4

Enig! Det er jo 1 i året siden hun var 16 år. Ikke sikkert hun har vært i så mange langvarige forhold! 
 

Anonymkode: 9f17e...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 19.43, Brunello skrev:

Er du aldri ute på byen?

Jo, men jeg gjør meg bare tilgjengelig for de jeg er interessert i

Anonymkode: 0b13a...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: kommunikasjon er viktig i et forhold. Kanskje dette er noe du kan snakke med drømmedama om. Det er en fin måte å reflektere over egne verdier med mulig partner. Kanskje det er en usikkerhet i deg det kan være godt å gå pratet ut med henne om? 

Dette er et tema det er mange sterke meninger om, men ingen her kjenner dere og hva dere står for :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...