Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 35,har hatt sex med 23 stykker. Men vært sølibat i ti år. Hvor mange sexpartnere man har hatt sier ingenting om moralen til en person. 

Anonymkode: 776a8...eb3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

Sier absolutt nada om hennes moral i hvert fall.

So What? Er hun 30 er det jo knapt 1 i året?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kule og attraktive damer med god utdannelse har hatt en god del flere enn en sex-partner. Det som stopper og begrenser antallet er langvarige forhold. Damer på 30 som er single og har vært singel i store deler av 20 årene, bør ha hatt En del partnere dersom de skal være gode kone-emner (om man har lov til å bruke en slik betegnelse). 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Niek79 skrev:

En nøkkel som åpner mange låser er en veldig god nøkkel, en lås som åpnes av mange nøkler er en dårlig lås.

Og hvordan skal dette direkte overføres til sex? Er ikke vits i å sammenligne alt uten at det har noen form for link. 

Anonymkode: 65c26...fd9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne aldri tenke meg å bli sammen med ei som ikke var jomfru. Sex før ekteskapet strider mot min religion, etikk og moral.

Anonymkode: f18be...56d

Håper du har samme etikk og moral for deg selv da. Ellers er du bare inkonsekvent.

Anonymkode: 6e32d...7ee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Brunello skrev:

De fleste kule og attraktive damer med god utdannelse har hatt en god del flere enn en sex-partner. 

Kilde plz. 

Anonymkode: a97b0...e24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sykt spør du meg.

Det vitner om at hun gjerne har sex med hvem som helst og ikke har så høye krav.

Men folk er forskjellige. Noen har sex med folk som en slags aktivitet alla å gå på kino, shopping eller ta en tennismatch.

Jeg har sex med folk jeg kjenner godt og liker. Det skal mye til..

Folk er forskjellige og det må vi respektere. Spør deg selv om det er i harmoni med dine verdier, der ligger svaret. 

Anonymkode: 540bb...789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG for en hykler du er!!! 
som om det betyr noe!?
jeg er 40 og har vel hatt rundt 35 partnere opp igjennom. 
det sier INGENTING om min moral. 
man prøver og feiler, og ære være henne for det! 
Du burde revurdere ditt kvinnesyn!! 

Anonymkode: 03e33...f62

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva gir størst sjanse: At en som er monogam og bare har hatt sex med en partner er utro mot partneren, eller at en som har hatt sex med 200 stykker, er det?

Anonymkode: 71a0c...ff0

En som er monogam er trofast uansett tidligere antall partnere. Det er det som ligger i å være monogam. 

Jeg er oppvokst i et kristent miljø, og de kvinner som gikk på dette med å kun ha sex med den eneste ene, og det viste seg at de ikke passet sammen seksuelt, de savnet å oppleve hvordan det kan og egentlig skal være så mye at de endte opp med å være utro. Man leser og hører jo om ting, og når man ikke opplever at det er så bra som man leser og hører om, så blir det et stor savn. 

De som ikke gikk på dette tok også med seg det å passe sammen seksuelt som faktor i å passe sammen. Noen har det likevel av ulike årsaker gått galt mellom siden, men de hadde bedre, ikke verre, forutsetninger for å vite at dette fungerer. 

Anonymkode: 6e32d...7ee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Brunello skrev:

De fleste kule og attraktive damer med god utdannelse har hatt en god del flere enn en sex-partner. Det som stopper og begrenser antallet er langvarige forhold. Damer på 30 som er single og har vært singel i store deler av 20 årene, bør ha hatt En del partnere dersom de skal være gode kone-emner (om man har lov til å bruke en slik betegnelse). 

Du kan ha den preferansen, men alle vil nok ikke være enige med deg. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 65c26...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk energi på å trekke dobbeltmoral-kortet. Dette ER dobbeltmoral og ingen er vel uenige i det. 

Jeg tror gutter strever med at jenta har ligget med mer enn noen få. Hun burde helst ha ligget med nesten ingen. Og dette uavhengig av hans egen CV på området.

Men hva hvis det er slik (mange) gutter tenker? Det ER deres privilegium å snu ryggen og gå. De kan ikke tvinges til å bli/være kjæreste med noen som i deres øyne har ligget rundt. 

Da får de heller finne noen andre, da - både hun og han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

Moral er vel feil ord spør du meg. Det går vel mer på om man er ærlig, har empati, prøver å handle rett og viser respekt for sine medmennesker. 

Men at hun personlighetsmessig ikke vurderer sex som noe like intimt/verdifullt/ noe som behøver å henge sammen med følelser kan det jo se ut til. Det forstår jeg er helt uinteressant hos en partner, like barn leker best. 

Ellers har jo alderen mye å si.

40 år og 14 partnere f.eks hadde jeg ikke reagert nevneverdig på hvis de er fordelt utover hele livet, - i alle fall ikke  automatisk tenkt at dama har vanntette skodd mellom sex -følelser og er den oppmerksomhetssyke "on to the next" typen. Så finner man jo ut hvor oppegående den andre parten er når man blir kjent. 

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KvinneguidenBruker skrev:

Hva er du redd for?

Kan ikke se at du fikk svar, men jeg tenker at noen usikre menn er redd for sammenligningen... "hva om eksen hadde større enn meg eller ga henne flere orgasmer eller hun gjorde noe med noen andre som hun ikke vil gjøre med meg" osv osv osv 

Og så har du noen som syns det er ekkelt å tenke på at en annens mann kuk har vært samme sted som han selv skal inn med kuken... 

Jeg er så glad for at jeg ikke har hatt noe med de type menn å gjøre. 

Anonymkode: f09b5...320

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager rekker man å «holde på» med 30 stykker «en stund» dersom man er 30 og har hatt sex siden man var 15? :klo: 

Har ingen av disse 30 vært interessert i et forhold av litt varighet da ? I så fall kan man jo spørre seg om vedkommende kanskje ikke er så stas i senga. 🤷‍♀️

Anonymkode: 50b60...9c2

Tja, det er jo 1 pers i halvåret, og det er jo ca. like lenge som det var å bli skikkelig kjent. 

Anonymkode: 91dca...ff7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk logikk: velger kvinner med få partner og så blir de overasket når sexlysten er lav. 

Anonymkode: f9c72...0df

Det var dagens! Ahahahahaha

Anonymkode: 27008...f49

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye til drømmedame, jeg synes har en hatt mer en 10 sex partnere gjennom et helt liv, er en ikke noe å samle på, gjelder begge kjønn

Anonymkode: 61f15...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt sykt spør du meg.

Det vitner om at hun gjerne har sex med hvem som helst og ikke har så høye krav.

Men folk er forskjellige. Noen har sex med folk som en slags aktivitet alla å gå på kino, shopping eller ta en tennismatch.

Jeg har sex med folk jeg kjenner godt og liker. Det skal mye til..

Folk er forskjellige og det må vi respektere. Spør deg selv om det er i harmoni med dine verdier, der ligger svaret. 

Anonymkode: 540bb...789

Det vet du ikke? Jeg har hatt opptil 10 partnere selv men er 30 år. Det var aldri ons men faktiske dates og kortvarige forhold en periode i livet hvor jeg ikke helt visste hva hmjeg så etter. Så hvis du regner fra 16-30 år er ikke det mye. Og du vet ikke hvor gammel damen TS snakker om er. 

Anonymkode: 27008...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Min erfaring er at de med flest partnere også er mest på jakt etter bekreftelse. Dette bekreftelsesbehovet slutter på ingen måte ved et forhold og vil bare fortsette. 

Så ja mange partnere er turn off både sånn og slik. 

Kanskje sant for de som har 100+ partnere, men 14 er da ikke mye i det hele tatt.

Anonymkode: 91dca...ff7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt sykt spør du meg.

Det vitner om at hun gjerne har sex med hvem som helst og ikke har så høye krav.

Men folk er forskjellige. Noen har sex med folk som en slags aktivitet alla å gå på kino, shopping eller ta en tennismatch.

Jeg har sex med folk jeg kjenner godt og liker. Det skal mye til..

Folk er forskjellige og det må vi respektere. Spør deg selv om det er i harmoni med dine verdier, der ligger svaret. 

Anonymkode: 540bb...789

Hun har jo sikkert hatt mulighet til sex med en ny hver eneste dag hvis hun ville, men hun har altså ligget med 14, ikke 5000. Hun høres da svært så selektiv ut spør du meg.

Anonymkode: 91dca...ff7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde nok ikke vært kompatibel med meg, nei, da jeg liker at sex er forbeholdt en partner man er i et seriøst forhold med.
Dermed antar jeg at hun har hatt en del tilfeldige partnere, eller at hun har inngått en del kortvarige, uforpliktende forhold. 
Men dette er noe du må kjenne på selv - hva andre mener er ikke relativt.

Anonymkode: aaba5...931

Hvorfor tenker du det når man er 30? Jeg rakk å ha fire veldig seriøse forhold (1+ års varighet) fra jeg var 16-20, det siste forholdet er jeg fortsatt i. Antar du mener det er ok å ha sex da? I tillegg hadde jeg et seriøst forhold på gang mellom to av disse, hvor vi riktignok begynte å ha sex tidlig, men hvor det var mye følelser og eksklusivitet involvert, men det endte opp med å ikke bli noe mer pga omstendigheter. Nå har jeg riktignok også hatt par ONS mellom noen av disse forholdene for utforskning og fordi det gjorde at jeg følte meg attraktiv der og da (var bare gutter jeg kjente eller ble kjent med, ingen bruk-og-kast-tankegang). Men om man har noen langvarige dateperioder med sex og noen forhold på 1-2 år blir det jo fort 14 stk når man er 30+? Jeg er nok minst like trofast som en med få partnere i langvarig forhold, jeg føler ingen behov for å eksperimentere mer etc.

Anonymkode: edfbb...02e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...