Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 14 mange? Synes det var veldig lite til at hun er i 30 årene.  Å han sex med en person gjennomsnittlig i året etter man ble myndig er ikke mye!

Anonymkode: 2a33f...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til alle som ikke orker å lese alle postene: "drømmedama" er 30 og "dømmemannen" er 31. 

..for de som seriøst syntes det er ille å ha sex med i gjennomsnitt 1 pers i året ber jeg dere vennligst stige ned fra High School Muscial-tronen deres. Ikke alle fant den store kjærligheten da de var 16 år. Noen ønsket å se verden, oppleve litt kulturer og slikt først.

Anonymkode: 8a8b2...932

Jeg var ikke klar over at å bli penetrert av en penis var en forutsetning for å ‘oppleve verden’ 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg var ikke klar over at å bli penetrert av en penis var en forutsetning for å ‘oppleve verden’ 😛 

Du tror ikke på alvor at det var det hun mente? 

Anonymkode: 316b9...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke på alvor at det var det hun mente? 

Anonymkode: 316b9...705

Og nettopp derfor virker ‘oppleve verden’ så malplassert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange har du hatt sex med da? :) Er du noe bedre selv? Hvorfor får du kose deg, og ikke henne?

Anonymkode: 0e558...90f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du hatt sex med da? :) Er du noe bedre selv? Hvorfor får du kose deg, og ikke henne?

Anonymkode: 0e558...90f

Må det nødvendigvis være likt? Det er da masse en part i forholdet velger som den ikke ville likt hos den andre, eks. skjegg for å ta et banalt eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, herzeleid skrev:

Må det nødvendigvis være likt? Det er da masse en part i forholdet velger som den ikke ville likt hos den andre, eks. skjegg for å ta et banalt eksempel. 

Ja, er nok ikke så mange menn som koser seg med at dama har skjegg. Godt poeng. 

Anonymkode: 957e6...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 14.22, AnonymBruker skrev:

Med mindre dere er under 20 år så sier det absoolutt ingen ting om hennes moral. Hvis du er bekymret for det så ta en prat med henne om det da. Si at du ble litt overrasket, og at du lurer litt på hva som ligger bak tallet. har hun hatt mange forhold?

Hva er moral da? Når dere står fritt til å definere dette selv så finnes det ikke noen fasit. Selv har jeg sex bare i seriøse forhold, og de har jeg bare hatt et langt av og et litt kortere. Jeg ønsker ikke å gi sex til noen som jeg ikke kan ha et langvarig forhold til. Da blir det litt rart å ha sex med noen som har hatt mange sexpartnere, for det sier litt om hvilke moralske standarder hun har i forhold til meg. Blir jeg bare en i rekken? Eller er det noe hun satser på? Det samme gjelder selvfølgelig menn, det er ikke noen forskjell der. Blir vanskeligere og vanskeligere å finne slike damer i dag. For de som er litt eldre? Litt enklere å finne en dame som kommer ut av et langvarig forhold med en partner, og du blir den neste som varer livet ut. Så her handler de om egne preferanser, moral uten et universelt kompass? Det er ikke verdt en eneste dritt.

Anonymkode: 84443...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er moral da? Når dere står fritt til å definere dette selv så finnes det ikke noen fasit. Selv har jeg sex bare i seriøse forhold, og de har jeg bare hatt et langt av og et litt kortere. Jeg ønsker ikke å gi sex til noen som jeg ikke kan ha et langvarig forhold til. Da blir det litt rart å ha sex med noen som har hatt mange sexpartnere, for det sier litt om hvilke moralske standarder hun har i forhold til meg. Blir jeg bare en i rekken? Eller er det noe hun satser på? Det samme gjelder selvfølgelig menn, det er ikke noen forskjell der. Blir vanskeligere og vanskeligere å finne slike damer i dag. For de som er litt eldre? Litt enklere å finne en dame som kommer ut av et langvarig forhold med en partner, og du blir den neste som varer livet ut. Så her handler de om egne preferanser, moral uten et universelt kompass? Det er ikke verdt en eneste dritt.

Anonymkode: 84443...5c2

Hele ‘det sier ikke noe om moral’ høres igrunn ganske meningsløst ut all den tid det åpenbart sier noe om seksualmoral, uavhengig av hva en mener er bra eller dårlig. Men det virker å være en lite gjennomtenkt ‘motegreie’ å late som handlinger og fortid ikke sier noe om oss eller former oss på noen måte. Jeg tror likevel de fleste vet bedre om de tenker seg om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...