Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er dere?

Om dere ikke er kompatible, er det en fair sak. Antallet er nok ikke helt unormalt likevel.

Anonymkode: b3f0f...dc1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke si at det er spesielt mange nei..

Anonymkode: e6d8b...3fe

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

Ikke noe konemateriale der nei. Ville vært helt uaktuelt å gå videre med henne for min del, ville glatt havnet i mappen "For kortsiktig moro."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer hva som er akseptabelt for deg eller ikke.
 

Når det er sagt så er ikke 14 mye i dagens kultur. Hvis dere er 30 og hun debuterte som 16-åring så er det en person per år.

De fleste jeg kjenner er ikke spesielt løse sv seg, men har mellom 20 og 30 partnere i en alder av 30. De fleste var ikke ons. men folk man har hold på med en stund og så funnet ut at man ikke passer med. 

Anonymkode: 91dca...ff7

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤦🏽‍♀️ eeeh...? Kommer selvsagt an på hvor gammel hun er, men har hørt om langt «verre» antall sexpartnere. Skjerpings!

Anonymkode: ef93b...44d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri tenke meg å bli sammen med ei som ikke var jomfru. Sex før ekteskapet strider mot min religion, etikk og moral.

Anonymkode: f18be...56d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du bestemmer hva som er akseptabelt for deg eller ikke.
 

Når det er sagt så er ikke 14 mye i dagens kultur. Hvis dere er 30 og hun debuterte som 16-åring så er det en person per år.

De fleste jeg kjenner er ikke spesielt løse sv seg, men har mellom 20 og 30 partnere i en alder av 30. De fleste var ikke ons. men folk man har hold på med en stund og så funnet ut at man ikke passer med. 

Anonymkode: 91dca...ff7

Hvordan i alle dager rekker man å «holde på» med 30 stykker «en stund» dersom man er 30 og har hatt sex siden man var 15? :klo: 

Har ingen av disse 30 vært interessert i et forhold av litt varighet da ? I så fall kan man jo spørre seg om vedkommende kanskje ikke er så stas i senga. 🤷‍♀️

Anonymkode: 50b60...9c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke noe! Møtte ei jente på tinder på 29 år (!) som hevdet hun hadde over 250 partnere.

Anonymkode: a97b0...e24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har veldig lyst å si at jeg ikke ville brydd meg, men 14 ville vært en høy terskel å overkomme for et seriøst forhold. 

Anonymkode: 92ca2...c70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

Veldig ofte bare at de blir brukt til sex og AVVIST for forhold. Det sier absolutt ingenting om hennes moral. Kanskje du heller skal vurdere kvinnesynet ditt, enn å nedgradere denne kvinnen fordi hun har ligget med 14. For alt du vet kan det være at hun ønsket å la det bli med 1. Men ingen kvinner kan tvinge menn inn i forhold. 

Anonymkode: 0d18b...4a7

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Lol, så for deg som mann er det greit med litt "kortsiktig moro", men ikke for kvinnen? Dobbeltmoralisme delux! 

Anonymkode: 52b30...15e

Det er forskjell på kjønnene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...