Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Stylish24 skrev:


Hvor lett på tråden en kvinne er, vurderes ikke ut fra å sammenligne tilbud/aksept av sexforespørsler. Får en kvinne 2500 sextilbud og takker ja til 20, er hun mer løs enn en kvinne som får 5 sextilbud og takker ja til alle.

Her tar du feil. Jeg er kresen, og har takket ja til de få tilbudene jeg har fått, men det har alle vært fra menn jeg virkelig har vært interessert i. Merkelig tankegang.

Anonymkode: 0b13a...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her tar du feil. Jeg er kresen, og har takket ja til de få tilbudene jeg har fått, men det har alle vært fra menn jeg virkelig har vært interessert i. Merkelig tankegang.

Anonymkode: 0b13a...974


Du kan ikke tillate deg å være kresen hvis du får få tilbud. Duh.
En dame er kresen dersom hun feks. takker ja til 5 av 2500 tilbud. 
Takker du ja til 7/7 er du ikke kresen. 

Common sense?

Endret av Stylish24
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Stylish24 skrev:


Så en kvinne er ikke løs om hun har fått 3000 tilbud, men kun takket ja til 300? Argumentasjonen gir god mening.

Langt mindre løs enn hun som ligger med alle hun får tilbud fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at 14 sexpartnere er mye for en mann. Hvis man skal begynne å snakke om 50 så er det så turn off at jeg har ikke ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her tar du feil. Jeg er kresen, og har takket ja til de få tilbudene jeg har fått, men det har alle vært fra menn jeg virkelig har vært interessert i. Merkelig tankegang.

Anonymkode: 0b13a...974

Er du aldri ute på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Stylish24 skrev:


Kvinner og menn er forskjellige på dette planet og kan derfor ikke sammenlignes. Jeg ville vært en hykler dersom jeg sa at menn som ligger rundt er horer, og samtidig ligget rundt selv.
 

Det at kvinner og menn er ulike er absolutt ikke et genuint argument i denne saken, da både menn og kvinner har et behov for sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Det at kvinner og menn er ulike er absolutt ikke et genuint argument i denne saken, da både menn og kvinner har et behov for sex. 


Behovet er ulikt.

Sjekk denne videoen:
 

 

Endret av Stylish24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hunmedham skrev:

Du sparker inn åpne dører. Mange menn tenker sånn og de er helt rolige på at det er OK. Det er jo også deres privilegium å takke nei til kvinner som i deres øyne har hatt for mange partnere. En nokså vanlig tanke er at man blir mer "brukt" av å bli knullet enn å knulle.

Det er vårt privilegium å ikke ville ha slike menn. Men de vil heller ikke ha oss som partnere (men gjerne til sex), så da matcher jo interessene.

At det er en vanlig tanke, betyr ikke at det er greit eller overhodet riktig. Å kalle noen "brukt" er forresten helt kvalmt - kvinner er da for pokker ikke et leketøy som går i stykker etter det har blitt lekt med et par ganger? Kvinners kropper endrer seg like lite av sex som menns kropper gjør. Det at vagina blir "løs" etter mange sexpartnere er en gammel, sexist myte. 

Om en mann ikke vil være sammen med meg på grunn av antallet sexpartnere jeg har hatt så er det helt greit. To each their own. Men det som ikke er greit er menn som mener at kvinner er løse eller oppbrukt fordi de har hatt flere sexpartnere, eller menn som mener at de kan ligge rundt så mye de vil, men så fort en kvinne gjør det samme, så er hun ikke "forholdsmateriale." Å undertrykke kvinners seksualitet på den måten er intet annet enn motbydelig. 

Edit: Du kan forresten ikke "knulle" uten å samtidig bli "knullet." Det er ikke noe man gir eller får, det er noe man gjør. 

Endret av Lisa Rowe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke mye? Husk at hun sikkert har fått 500 påtrengene tilbud om sex, og takket ja til 14.

Mens menn jakter på 500, og får napp hos 2. Satt på spissen.

Da vil jeg si hu har bedre "moral" enn mannen, da hun er mer kresen?

Og alder spiller jo inn. Er dere 25, og om hun har hatt sex siden hun var 16, har hun jo bare hatt sex 1,5 x i året/med 1,2 pers i året.

Anonymkode: ac406...3c7

Synes du virkelig ikke 14 sexpartnere er mye? :klo:

 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke si at det er spesielt mange nei..

Anonymkode: e6d8b...3fe

Hva definerer du som mange da?

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Hva definerer du som mange da?

 

Ikke den du siterer, men jeg synes også 14 stykk er relativt beskjedent. Hva jeg definerer som mange kommer litt an på hvor gammel vedkommende er og hvor lenge han/hun har vært i faste forhold.

Kan forøvrig opplyse om at jeg selv er lykkelig gift og har vært sammen med mannen min i 12 år uten å så mye som å vurdere å være utro, til tross for å ha ligget med flere enn 14 før jeg møtte ham.

Håper denne "drømmedama" finner seg en mindre dømmende partner enn trådstarter. 

Anonymkode: c9f95...3d2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Niek79 said:

All forskning viser at menn har betydelig større behov for sex enn kvinner. 
 

Lurt å oppdatere seg før man buser ut med feilinformasjon, vet du.

Vis gjerne til denne forskningen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje sant for de som har 100+ partnere, men 14 er da ikke mye i det hele tatt.

Anonymkode: 91dca...ff7

Min erfaring er at damer ofte lyver ned sitt antall ganske mye mens menn lyver det opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det var mange. Skjønner at det kan være vanskelig å ikke tenke på dette.

Anonymkode: a69db...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Du kan også legge til det at dersom en kvinne lyger om antall sexpartnere, så lyger hun som regel nedover. Menn lyger oppover.

Tenker at folk må få ha sine preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, M71 skrev:

Litt for lite drama om dagen, så da må det konstrueres?

 

Samme tenkte jeg, tydeligvis en/ei som kjeder seg

Anonymkode: 9bc0d...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som sier at damer lyver nedover og menn oppover:

Hvordan vet dere det? Kan dere "se" det på folk? Eller er det bare noe dere tror, sånn egentlig?

Anonymkode: 9a576...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar ting å bry seg om. Fint at ho har levd livet og hatt det kjekt. Viktigst er vel at ho er trufast mot deg nå. Fortid er fortid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Niek79 skrev:

Ikke noe konemateriale der nei. Ville vært helt uaktuelt å gå videre med henne for min del, ville glatt havnet i mappen "For kortsiktig moro."

Så du har hatt kortsiktig moro, men damer kan ikke ha det ? 14 er ikke mange.

Anonymkode: 97053...f1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...