Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

Det er ikke mange det. Hun liker vel sex. Folk må da få ha sex med så mange de vil. Hvorfor kan du ikke fortsette? Ikke la dette ødelegge hvis det er drømmedama de, tenker jeg men du bestemmer det selv.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Niek79 skrev:

En nøkkel som åpner mange låser er en veldig god nøkkel, en lås som åpnes av mange nøkler er en dårlig lås.

Er ikke den så udatert at det gjør vondt? Folk flest vil ha noen i samme skala.. Mine erfaringer ar at menn med før mange partner er dårlig i sengen, derfor må bytte ofte. 

Anonymkode: f9c72...0df

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 er ikke mye dersom hun er 40. Er hun 20 er det alt for mye.

Anonymkode: 9e6cf...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Det sier ingenting om hennes moral. Det er bare i primitive kulturer at man knytter kvinners seksualitet til moral og ære.

Antall måker på Aker Brygge har ingenting med Norges Banks rente å gjøre. Jeg bare nevner det sånn i tillfellet du skulle tro det var en sammenheng.

Anonymkode: 3b94f...7e9

Sant i oppegående kulturer er det kun mannen som skal shames. 

Anonymkode: ece4d...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ei som er 41 år i dag. Hun hadde sex som 14 åring og frem til nå har hun hatt over 300 forskjellige menn. Hun har vært i flere forhold men holdt på med andre selv om hun var i forhold. Hun fikk aldri nok sex sa hun. 

Anonymkode: 75853...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke den så udatert at det gjør vondt? Folk flest vil ha noen i samme skala.. Mine erfaringer ar at menn med før mange partner er dårlig i sengen, derfor må bytte ofte. 

Anonymkode: f9c72...0df

Det er vel ingen som bryr seg om å "prestere" når man drar med noe rask fra byen hjem 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det sier ingenting om hennes moral. Det er bare i primitive kulturer at man knytter kvinners seksualitet til moral og ære.

Antall måker på Aker Brygge har ingenting med Norges Banks rente å gjøre. Jeg bare nevner det sånn i tillfellet du skulle tro det var en sammenheng.

Anonymkode: 3b94f...7e9

Hva gir størst sjanse: At en som er monogam og bare har hatt sex med en partner er utro mot partneren, eller at en som har hatt sex med 200 stykker, er det?

Anonymkode: 71a0c...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva gir størst sjanse: At en som er monogam og bare har hatt sex med en partner er utro mot partneren, eller at en som har hatt sex med 200 stykker, er det?

Anonymkode: 71a0c...ff0

Det har ingenting å si. Vær heller en god kjæreste, så ønsker ikke din partner å være utro

Anonymkode: 9f7e3...40b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gir størst sjanse: At en som er monogam og bare har hatt sex med en partner er utro mot partneren, eller at en som har hatt sex med 200 stykker, er det?

Anonymkode: 71a0c...ff0

Hva gir størst sjanse for utroskap? En som har stor omgangskrets og mange venner? Eller en som ikke har noen venner og null omgangskrets?

Konklusjon: En venneløs eremitt har bedre moral.

Eller?

Anonymkode: 3b94f...7e9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

Det er da ikke mange. Jeg lå med masse karer i 20-årene. Husker ikke navnet på de fleste av dem. Masse hormoner😊 Nå er det tørke derimot. Selvvalgt😇

Anonymkode: 1eb8b...5c7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingenting å si. Vær heller en god kjæreste, så ønsker ikke din partner å være utro

Anonymkode: 9f7e3...40b

Enig! Jeg har kanskje hatt sex med 10 stk (er slutt 30), men gjort mye dumt. Min samboer tror jeg er mer i 100+ kategorien, men har oppført seg bedre enn meg moralsk sett (vet ikke spesifikt antall da det ikke er noe vi går så mye opp i). Jeg har lært av mine feil bare så det er sagt.

Skjønner virkelig ikke at antall sexpartnere skal bety noe som helst. 

Anonymkode: 38569...013

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

Haha. Seriøst? Ingenting galt med å få utforsket egen seksualitet! 

Anonymkode: 92bc6...268

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe den neste hun møter ikke synes 15 sexpartenere er dealbreaker...

Anonymkode: e5693...62f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gir størst sjanse: At en som er monogam og bare har hatt sex med en partner er utro mot partneren, eller at en som har hatt sex med 200 stykker, er det?

Anonymkode: 71a0c...ff0

At den som bare har hatt én partner er utro er selvsagt større. Den personen har ikke noe sammenligningsgrunnlag, og vil raskere begynne å tenke at de har gått glipp av noe. 

Anonymkode: 0d18b...4a7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min erfaring er at de med flest partnere også er mest på jakt etter bekreftelse. Dette bekreftelsesbehovet slutter på ingen måte ved et forhold og vil bare fortsette. 

Så ja mange partnere er turn off både sånn og slik. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det ikke er noe sammenheng her. De kvinner som velger å være selektive, kan godt ha høy sexlyst.

Forskning tyder også på at disse kvinnene har høyere selvtillit i sine medsøstre. Dette til forskjell fra menn hvor det ofte er motsatt.

Anonymkode: 83d1c...5f4

Du må gjerne vise denne forskningen. 

Jeg vil også minne om at forskning er et bilde av verden og ikke verden slik den faktisk er. Ekstremt mange, også forskere, har negative og gammeldagse holdninger til kvinner og sex. Dette påvirker såklart forskningsspørsmålene. 

Anonymkode: 4477c...9f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo noe annet om du er jomfru og ikke vil ha sex før ekteskapet av religiøse grunner, og da også ønske å gifte deg med noen som også er jomfru. Men om du er så religiøs så regner jeg med du henger i miljøer hvor dette er mer normalt. I resten av samfunnet er ikke dette normalt, og slik sett så hører du på en måte ikke hjemme i denne tråden, selv om alle innspill selvsagt alltid er ok.

Anonymkode: 52b30...15e

Å være jomfru er også 'normalt' . Vi må slutte med å se ned på folk som er det. Det er ikke det vanligste, men det er jo ikke unormalt i den forstand at det er rart. 

Anonymkode: 65c26...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...