Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det vært 1400 menn så kunne jeg forstått at du hadde reagert.

Anonymkode: fb15d...fd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, herzeleid said:

Jeg vil nå heller si at det er en veldig rar innstilling å ikke bry seg om fortiden til et menneske en kanskje ser for seg å dele resten av livet med. 

Men det er ikkje sikker at folks om har ligget veldig mykje rundt gjer det etter dei har funnet nokon dei faktisk ser for seg å dela livet sitt med. Når eg var russ var det ein god del folk som hadde eit veldig rikt sexliv for å sei da mildt, og fleste lever i dag i monogame forhold. Seie ikkje at fortid er heilt urelevant, men det trenger ikkje å bety så masse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Skal aldri svare noen på hvor mange jeg har ligget med igjen hvis 14 er sjokkerende 😬

Anonymkode: 1e240...46e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! Skal aldri svare noen på hvor mange jeg har ligget med igjen hvis 14 er sjokkerende 😬

Anonymkode: 1e240...46e

Samme her🤣🤣

Anonymkode: 9f17e...fdb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 er vel ikke mange om hun er voksen vil jeg påstå. Jeg er 26 og har hatt sex med ca 20. Debuterte som 15 åring. De fleste jeg hadde sex med var for over 7 år siden. Har vert i fast forhold siste 7 årene og aldri vært utro. 

Anonymkode: b56cd...c04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 13.58, Niek79 skrev:

Ikke noe konemateriale der nei. Ville vært helt uaktuelt å gå videre med henne for min del, ville glatt havnet i mappen "For kortsiktig moro."

Så det er med andre ord greit for dere menn ha kvinner i mappen "kortsiktig moro" men ikke omvendt? Du hadde ikke havnet i den mappen en gang hos meg 😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 15.06, KvinneguidenBruker skrev:

Hva er du redd for?

Han er redd for at hun har hatt mange større og bedre elskere enn han selvfølgelig 🤷‍♀️

Anonymkode: 6a80e...b53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt oppgitt over flere av mennene i denne tråden. 

Anonymkode: 316b9...705

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en dame dater en mann, har han sannsynligvis hatt mer enn 2.. kanskje nermere 30. Kommer an på alder. 
du kan fint date noen andre om du vil.. men du må nok lete lenge etter ei jomfru. 
hva har det med moral å gjøre? Hva er galt i ha sex hvis en liker det og har lyst? 
Kanskje du ikke er rette for henne, da du dømmer henne og har et sært syn på kvinner 

Anonymkode: 796f1...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt oppgitt over flere av mennene i denne tråden. 

Anonymkode: 316b9...705

Skulle ønske jeg bare kunne være oppgitt av noen menn. Synes det er enda verre når kvinner hevder det samme. 

Om de var så heldige å finne den store kjærligheten tidlig, kan de ikke se at alle ikke er like heldige? 

Om de føler på mye skam angående sex, eller ikke liker sex, er det ikke flott at andre kvinner ikke bærer samme problem? 

Anonymkode: 6e32d...7ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Det sier ingenting om hennes moral. Det er bare i primitive kulturer at man knytter kvinners seksualitet til moral og ære.

Antall måker på Aker Brygge har ingenting med Norges Banks rente å gjøre. Jeg bare nevner det sånn i tillfellet du skulle tro det var en sammenheng.

Anonymkode: 3b94f...7e9

👏👏👏 Love it! 

Anonymkode: 59808...ce1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.8.2020 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

14 samtidig, eller hver for seg? Om hun er langt oppi 20 årene er det helt normalt egentlig. Langt ifra noe å bli sjokkert for. Hadde det derimot vært over 25 så kunne du jo begynt å bli sjokkert...

Og hvor mange hun har hatt sex med sier ikke en dritt om hennes moral. Seriøst liksom. 

Anonymkode: 1cf0d...7b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Jeg har hatt sex med over tyve. Har god moral. Er hyggelig, bruker dong og er empatisk. Har behandlet de jeg har ligget med med respekt også. Kanskje du skal tenke litt over din egen moral, din dømmende hest?

Anonymkode: bd317...cda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 15.59, Brunello skrev:

De fleste kule og attraktive damer med god utdannelse har hatt en god del flere enn en sex-partner. Det som stopper og begrenser antallet er langvarige forhold. Damer på 30 som er single og har vært singel i store deler av 20 årene, bør ha hatt En del partnere dersom de skal være gode kone-emner (om man har lov til å bruke en slik betegnelse). 

Stryk bort god utdannelse. En dame trenger ikke god utdannelse for å ha flere sex partnere enn en. 

Anonymkode: 1cf0d...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg bare kunne være oppgitt av noen menn. Synes det er enda verre når kvinner hevder det samme. 

Om de var så heldige å finne den store kjærligheten tidlig, kan de ikke se at alle ikke er like heldige? 

Om de føler på mye skam angående sex, eller ikke liker sex, er det ikke flott at andre kvinner ikke bærer samme problem? 

Anonymkode: 6e32d...7ee

Flertallet av kvinnene i tråden sier at 14 personer ikke er mye,mens flertallet av menn i tråden sier at det er for mange. 

Anonymkode: 316b9...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

Har ikke lest alle innleggene.

Og dette var det drømmedamen som fortalte deg ? Eller noen venner av deg kansje, i så tilfelle hvor fikk de denne infoen fra?. De14 andre mennene? Det kan være andre grunner til at hun blir svertet på denne måten. Det kan være stikk motsatt.

Har du nevnt dette for drømmedamen? Har hun verifisert denne påstanden?

Det kan være en idè å fortelle henne om disse ryktene, høre hva hun har å si.

Skal du kunne ta en seriøs av gjørelse på om du skal forsette å date henne eller ikke, bør hun bli hørt. Ikke ta en av gjørelse på det grunnlager du har det er, ikke godt nok.

Jeg gjentar, har ikke  lest alle innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flertallet av kvinnene i tråden sier at 14 personer ikke er mye,mens flertallet av menn i tråden sier at det er for mange. 

Anonymkode: 316b9...705

Alle menn i tråden sier det er for mange.

Anonymkode: fb15d...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn i tråden sier det er for mange.

Anonymkode: fb15d...fd4

Ja, de sier det er for mange for en kvinne. Ikke for en mann. Men flertallet av kvinnene her synes åpenbart ikke at det er for mange, verken for kvinner eller menn. 

Anonymkode: 316b9...705

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...