Gå til innhold

Drømmedama har hatt sex med 14 menn, *i sjokk*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Niek79 skrev:

Det er forskjell på kjønnene ja.

Forklar, om du vil.

Anonymkode: dae8f...789

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kunne aldri tenke meg å bli sammen med ei som ikke var jomfru. Sex før ekteskapet strider mot min religion, etikk og moral.

Anonymkode: f18be...56d

Det er jo noe annet om du er jomfru og ikke vil ha sex før ekteskapet av religiøse grunner, og da også ønske å gifte deg med noen som også er jomfru. Men om du er så religiøs så regner jeg med du henger i miljøer hvor dette er mer normalt. I resten av samfunnet er ikke dette normalt, og slik sett så hører du på en måte ikke hjemme i denne tråden, selv om alle innspill selvsagt alltid er ok.

Anonymkode: 52b30...15e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du ta et valg om du vil fortsette med noen som er så løs. 

Anonymkode: d30bf...24f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk logikk: velger kvinner med få partner og så blir de overasket når sexlysten er lav. 

Anonymkode: f9c72...0df

Dette er et godt poeng. Menn vil ha kvinner med både få tidligere partnere OG høy sexlyst. De to går ofte ikke i hop. 

Med mindre dere er 16 år gamle bør du kanskje bare være glad for at det er ei dame som liker sex?

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier ingenting om hennes moral. Det er bare i primitive kulturer at man knytter kvinners seksualitet til moral og ære.

Antall måker på Aker Brygge har ingenting med Norges Banks rente å gjøre. Jeg bare nevner det sånn i tillfellet du skulle tro det var en sammenheng.

Anonymkode: 3b94f...7e9

👏🏼👏🏼
 

Anonymkode: 7df2d...2e6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier ingenting om hennes moral. Det er bare i primitive kulturer at man knytter kvinners seksualitet til moral og ære.

Antall måker på Aker Brygge har ingenting med Norges Banks rente å gjøre. Jeg bare nevner det sånn i tillfellet du skulle tro det var en sammenheng.

Anonymkode: 3b94f...7e9

Nå ja, enig ingen ting med ære å gjøre, men  hvorvidt det er god moral og ha et betydelig antall sexpartner kan diskuteres litt mer nyansert. Kan fort bli litt mye bruk og kast. Dette gjelder selvfølgelig begge kjønn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dere er under 20 år så sier det absoolutt ingen ting om hennes moral. Hvis du er bekymret for det så ta en prat med henne om det da. Si at du ble litt overrasket, og at du lurer litt på hva som ligger bak tallet. har hun hatt mange forhold?

Anonymkode: 27cb4...909

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Lol, så for deg som mann er det greit med litt "kortsiktig moro", men ikke for kvinnen? Dobbeltmoralisme delux! 

Anonymkode: 52b30...15e

Dobbeltmoral her ville vært å ikke forstå en kvinnes tilsvarende ønske om at mannen ikke har hatt sex med så mange som 14. Det må være lov å ha en preferanse som en selv ikke oppfyller kravene til. 

Anonymkode: 92ca2...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite via en drikkelek på en fest at drømmedama som jeg dater har hatt sex med 14 menn. Hva er det som får noen jenter til å ha sex med så mange? Har selv kun hatt to kjærester jeg har hatt sex med. Hva sier det om hennes moral tror dere? Jeg er veldig skuffet og er usikker på om jeg bør fortsette, hva mener dere?

Anonymkode: 3917e...477

14 stk i dag er ikke mange. De fleste jenter på 25 er fullstendig utpulte. Minst 1 i mnd. Begynte hun i 17-18 års alderen betyr det en 80-90 menn hun har hatt sex med.

Anonymkode: 0b6dc...8d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1800-tallet ringte og ville ha meningene sine tilbake.
 

Kan folk slutte å svare? Er jo bare troll.

 

Anonymkode: 7df2d...2e6

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og henne hatt sex enda? Når i datingen er du komfortabel med å ha sex? 

Anonymkode: 7e5c2...72d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde nok ikke vært kompatibel med meg, nei, da jeg liker at sex er forbeholdt en partner man er i et seriøst forhold med.
Dermed antar jeg at hun har hatt en del tilfeldige partnere, eller at hun har inngått en del kortvarige, uforpliktende forhold. 
Men dette er noe du må kjenne på selv - hva andre mener er ikke relativt.

Anonymkode: aaba5...931

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 30 jeg er 31.

Anonymkode: 3917e...477

Da bør du i alle fall ikke dømme henne, og heller vurdere om hun kan ha avslørt noe som kan være mer sårt enn at hun er er særlig mye av et ludder: at hun har blitt avvist én del. Hvis dette f.eks indikerer at hun har hatt sex 2. hvert år siden seksuell debutt, så er vel fort du som har vært i 2 forhold mer slutty.

Anonymkode: 0d18b...4a7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannfolk logikk: velger kvinner med få partner og så blir de overasket når sexlysten er lav. 

Anonymkode: f9c72...0df

Min erfaring er at det ikke er noe sammenheng her. De kvinner som velger å være selektive, kan godt ha høy sexlyst.

Forskning tyder også på at disse kvinnene har høyere selvtillit i sine medsøstre. Dette til forskjell fra menn hvor det ofte er motsatt.

Anonymkode: 83d1c...5f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det ikke er noe sammenheng her. De kvinner som velger å være selektive, kan godt ha høy sexlyst.

Forskning tyder også på at disse kvinnene har høyere selvtillit i sine medsøstre. Dette til forskjell fra menn hvor det ofte er motsatt.

Anonymkode: 83d1c...5f4

Klart du kan, men da er di gjerne i langvarig sexuelt forhold. Kan du gå flere år uten sex som singel kan fort det samme skje i forhold. 

 

Anonymkode: f9c72...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Forklar, om du vil.

Anonymkode: dae8f...789

En nøkkel som åpner mange låser er en veldig god nøkkel, en lås som åpnes av mange nøkler er en dårlig lås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...