addict Skrevet 16. august 2020 Forfatter #421 Del Skrevet 16. august 2020 6 minutter siden, WhiteSwan skrev: Sjekk ut danaemercer på Instagram, hun viser hvordan samme kropp kan se ulik ut på bilder, veldig feelgood konto 😁 Takk, må følge henne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 16. august 2020 Forfatter #422 Del Skrevet 16. august 2020 12 minutter siden, WhiteSwan skrev: Sjekk ut danaemercer på Instagram, hun viser hvordan samme kropp kan se ulik ut på bilder, veldig feelgood konto 😁 Vet du, den brukeren trengte jeg, for jeg ANER ikke hva jeg egentlig skal forvente av en normalvektig kropp. Takk for tips! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 16. august 2020 #423 Del Skrevet 16. august 2020 Følger du Celeste Barber på insta? En helt annen sjanger egentlig, men hun gjør jo humor ut av å prøve å etterligne flotte kropper og poseringer med sin helt normale kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 16. august 2020 Forfatter #424 Del Skrevet 16. august 2020 2 timer siden, Albbas skrev: Følger du Celeste Barber på insta? En helt annen sjanger egentlig, men hun gjør jo humor ut av å prøve å etterligne flotte kropper og poseringer med sin helt normale kropp. Haha hun har jeg faktisk sett ja 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. august 2020 Forfatter #425 Del Skrevet 17. august 2020 Ligger på klinikken etter operasjonen nå, spiser kjeks og har fått basicly alt jeg kan få av smertestillende. Hoi hoi! Det kjennes, for å si det sånn 😬 Vondere enn bukplastikken 🙃 Håper dere får en super dag! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Londres Skrevet 17. august 2020 #426 Del Skrevet 17. august 2020 Hei. Har ikke skrevet her før, men har fulgt med på dagboken din en god stund nå. Heia deg, sier jeg bare! Snart i mål med operasjoner nå😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. august 2020 Forfatter #427 Del Skrevet 17. august 2020 2 timer siden, Londres skrev: Hei. Har ikke skrevet her før, men har fulgt med på dagboken din en god stund nå. Heia deg, sier jeg bare! Snart i mål med operasjoner nå😊 Så fint av deg, setter pris på det 😍 takk! Føles helt surrealistisk, nå er det heling for alle penger også skal det formes kropp 😉 gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. august 2020 Forfatter #428 Del Skrevet 17. august 2020 Ble egentlig fortalt at jeg ikke trengte dren ved brystreduksjon, but here we are again 😬 fjernes i morgen kl 10 da, så det er bare for å få unna bedøvelsesvæske og hevelse det første døgnet 😊 Ting går veldig fint! Er insane dopa så bruker lang tid på å skrive 😂 men ååh så stolt! Og må seriøst rydde det badet snart 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 17. august 2020 #429 Del Skrevet 17. august 2020 Fint tilbehør! Transformers neste? Lykke til! Har selv 75-80J, så vet hvor plagsomt store bryster er.... Når min øvrige helse er på plass (lipødem etc) vil jeg også ta brystreduksjon og løft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. august 2020 Forfatter #430 Del Skrevet 17. august 2020 3 minutter siden, tranedatter skrev: Fint tilbehør! Transformers neste? Lykke til! Har selv 75-80J, så vet hvor plagsomt store bryster er.... Når min øvrige helse er på plass (lipødem etc) vil jeg også ta brystreduksjon og løft. Haha ja, veldig stilig 😬 Har så høye forhåpninger om å bli kvitt nakke og skulder-vondt nå, og gleder meg enormt til resultatet 🙈 var 75i da jeg ammet første, og 85H på mitt tjukkeste. De har fått kjørt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle81 Skrevet 17. august 2020 #431 Del Skrevet 17. august 2020 Hei, For noen dager siden holdt jeg på å lete på nettet etter bukplastikk etter vektnedgang og kom over din dagbok. Mitt utgangspunkt er utrolig likt ditt; startvekt nesten 100 kg og nå ned til 75 kg. Har time til vurdering av bukplastikk nå i Trondheim (samme lege som du var til faktisk) og grugleder meg. Er så nervøs for at jeg ikke vil få det dekt og kjenner jeg har helt vondt i magen Det jeg har lest om det du skriver er akkurat det samme jeg føler, men som jeg ikke helt har klart å sette ord på. Så tusen takk for at du har delt din historie Ville bare si at du har vært utrolig flink Det er så motiverende å lese Riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. august 2020 Forfatter #432 Del Skrevet 17. august 2020 49 minutter siden, Elle81 skrev: Hei, For noen dager siden holdt jeg på å lete på nettet etter bukplastikk etter vektnedgang og kom over din dagbok. Mitt utgangspunkt er utrolig likt ditt; startvekt nesten 100 kg og nå ned til 75 kg. Har time til vurdering av bukplastikk nå i Trondheim (samme lege som du var til faktisk) og grugleder meg. Er så nervøs for at jeg ikke vil få det dekt og kjenner jeg har helt vondt i magen Det jeg har lest om det du skriver er akkurat det samme jeg føler, men som jeg ikke helt har klart å sette ord på. Så tusen takk for at du har delt din historie Ville bare si at du har vært utrolig flink Det er så motiverende å lese Riktig god bedring! Hei! For en fin melding å få! Og så bra jobbet 😊 Dr. Isern er utrolig hyggelig. Litt kort og direkte, men hun har også veldig mye empati. Hun skrøyt feks veldig av vektnedgangen min, og det synes jeg er raust fra en person som sikkert snakker med folk som har slanket seg hver eneste dag og nok lett kan bli "mettet". Følte absolutt at hun så meg 😊 Er du medlem av bukplastikk-gruppen på Facebook? Der er det mange i samme situasjon og mange som deler (bare ikke la deg bli påvirket, det var en stund jeg trodde jeg måtte operere "alt" og måtte absolutt gå noen runder med meg selv". Bare spør hvis du lurer på noe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle81 Skrevet 17. august 2020 #433 Del Skrevet 17. august 2020 Tusen takk Og takk for informasjon Føles tryggere å få høre litt på forhånd. Nei, jeg er ikke medlem av bukplastikk-gruppen på Facebook, men takk for tipset Hadde du infeksjon/sår under magehenget når du var på konsultasjon? Hvor kjøpte du bodyen til etter operasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. august 2020 Forfatter #434 Del Skrevet 17. august 2020 9 minutter siden, Elle81 skrev: Tusen takk Og takk for informasjon Føles tryggere å få høre litt på forhånd. Nei, jeg er ikke medlem av bukplastikk-gruppen på Facebook, men takk for tipset Hadde du infeksjon/sår under magehenget når du var på konsultasjon? Hvor kjøpte du bodyen til etter operasjonen? Hadde betent navle og var rød under henget bare. Bodyen kjøpte jeg hos Stuckrath som ligger i nonnegata, ikke langt fra Volvat. Fikk hjelp der med str osv. Anbefaler dem framfor Bandagist1 som Volvat samarbeider med, for de har ikke body man kan regulere størrelsen på. Det er greit å ha det som heter 3-panels for da kan du ha den litt strammere etterhvert som hevelsen går ned 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle81 Skrevet 17. august 2020 #435 Del Skrevet 17. august 2020 16 minutter siden, addict skrev: Hadde betent navle og var rød under henget bare. Bodyen kjøpte jeg hos Stuckrath som ligger i nonnegata, ikke langt fra Volvat. Fikk hjelp der med str osv. Anbefaler dem framfor Bandagist1 som Volvat samarbeider med, for de har ikke body man kan regulere størrelsen på. Det er greit å ha det som heter 3-panels for da kan du ha den litt strammere etterhvert som hevelsen går ned 😊 Tusen takk for svar og tips Jeg krysser fingrene for at jeg får det godkjent 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. august 2020 Forfatter #436 Del Skrevet 17. august 2020 15 minutter siden, Elle81 skrev: Tusen takk for svar og tips Jeg krysser fingrene for at jeg får det godkjent 🤞 Krysser med deg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst87 Skrevet 17. august 2020 #437 Del Skrevet 17. august 2020 Gratulerer med vel overstått operasjon. Håper du får en fin natt med lite smerter 😴🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jabbadabbaduu Skrevet 18. august 2020 #438 Del Skrevet 18. august 2020 Jippi! Så er du ferdig operert! I hvert fall for nå. Jeg tror du gjør klokt i å ikke kjøre på med låroperasjon, i hvert fall ikke nå. Kom til å tenke på et råd vi fikk da vi hadde kjøpt hus, at det er lurt å bo litt i det før man gjør masse endringer. Kanskje det gjelder for deg også? Og kanskje du finner ut at lårene er ok? Stå på! Du er kul og standhaftig og inspirerende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 18. august 2020 #439 Del Skrevet 18. august 2020 Gratulerer med overstått, knask smertestillende du får og hvil så mye du kan før en aktiv høst Å komme seg etter operasjon er tøft, så vær snill med deg selv (mitt motto i livet, haha) ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 18. august 2020 Forfatter #440 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) Lifted! (bilde borte) Er fryktelig hoven nå, så har nesten mer pupp over enn under 😬 Men shit, se så fint det ser ut! Får benytte anledningen til å vise dere nå som bandasjene er på 😂 Prøver igjen med tape på arret på magen også, får håpe jeg ikke reagerer denne gangen 😊 Endret 20. august 2020 av addict 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå