Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟


addict

Anbefalte innlegg

Hvis du føler du ikke strekker til i dag, la oss ofre en tanke til hvordan denne kjolen følte det da jeg veide rundt 90 kilo. 

IMG_20200831_160829.thumb.jpg.a0cf93b6145a40d7fd9686f0de0acf11.jpg

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte på jobb igjen på mandag, og ble sykemeldt igjen i går. Har fått skikkelig vondt i puppene.. Har kontorjobb, så det skulle egentlig ikke være et problem. 

 

Var på klinikken i går for å ta en crp og se på sårene. Alt så veldig fint ut, men det skal ikke bli værre etter 2 uker, mente de. Må derfor ta det helt med ro og følge nøye med. De er redd for infeksjoner, og mtp smertene så er jeg også det for å være ærlig. 

 

Håper jeg slipper unna. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, pass på deg selv ❤️ Godt du fikk sykemelding igjen kjapt, selv om det er kjipt. Helsa først! Er det sårene du har vondt i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Navani skrev:

Huff, pass på deg selv ❤️ Godt du fikk sykemelding igjen kjapt, selv om det er kjipt. Helsa først! Er det sårene du har vondt i?

Nei det er en slags ømhet/sårhet/verking på en måte. Kjennes på en måte som om jeg har et stort åpent sår i stedet for pupper under bhen 🙃

5 timer siden, Jabbadabbaduu skrev:

Uff og huff! Godt du tar det alvorlig! God bedring.

Takk ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella

Uff så stress.. Stapp innpå c-vitaminer, er ikke det til hjelp ved sårheling tro?

God bedring i hvertfall, det går helt sikkert bra bare du klarer «det umulige, å ta det helt med ro ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.9.2020 den 8.59, Fallabella skrev:

Uff så stress.. Stapp innpå c-vitaminer, er ikke det til hjelp ved sårheling tro?

God bedring i hvertfall, det går helt sikkert bra bare du klarer «det umulige, å ta det helt med ro ❤️

 

På 5.9.2020 den 12.42, RoNo skrev:

Jeg har tenkt på deg de siste dagene og håper det går bra med deg. Krysser fingrene og ønsker deg en god helg.

 

På 10.9.2020 den 18.39, Smørblomst87 skrev:

Hvordan går det med deg? ❤️ Begynner formen å bli bra? 🤗

 

15 timer siden, Tirius skrev:

Det lurer jeg også på, håper alt går bra!

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet noe nå!

Det handler egentlig mest om at jeg har vært alene med minste hele uka og samtidig vært tilbake på jobb. 

 

Kroppen responderer veldig dårlig på at jeg er out and about igjen. Jeg har vært så trøtt og sliten om dagene at jeg har lagt meg samtidig som minste i 1830-tida og sovet før kl 21. Likevel har jeg vært dautrøtt på morgenen.

 

I tillegg har jeg hovnet opp noe vanvittig. Typ jeg kan ikke bruke jeans lengre fordi de er for små. Måtte kjøpe en ny og større bukse i går for å ha noe å kunne bruke. 

 

Er derfor tilbake i hold-in-truser døgnet rundt nå for å se om litt kompresjon kan gjøre ting bedre. Er kjempeøm på hele ryggen, så veldig tydelig at denne kroppen ikke er glad i bevegelse og er superstresset om dagene.

 

PSX_20200912_075259.thumb.jpg.7c487c0cdb17ae6935d0a9166b79958c.jpg

Det øverste bildet er tatt for 2-3 uker siden og det nederste på fredag. 

IMG_20200912_202926.thumb.jpg.9f204fb515cf8dd504aaff23c7aa7bdf.jpg

Og her er et bilde som viser hvor sinnsykt hoven jeg er, hvis dere ser på det søkket jeg har etter glidelåsen på kompresjonsbhen øverst på magen.. 

 

Ikke supergøy å vise, men jeg lovet å dele ups and downs med dere, so here it goes. Veier forresten nesten 3 kilo mindre ca enn jeg gjorde på operasjonsdagen, så det er ikke i vektøkning problemet ligger.

 

Det er definitivt noe annet enn hvordan det så ut for noen uker siden:

IMG_20200725_122100.thumb.jpg.94bfabab884bba6693060f8474c205e6.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske du fikk det lettere etter operasjon!

Bare et forslag, tror du det er en ide å ikke bruke kompresjon en stund? Å bare la det være hovent i noen uker, la kroppen få helbrede seg selv skikkelig, uten å legge mer press på områder som tydeligvis er veldig såre? Ville ha hørt med de som opererte kanskje. Jeg bare tenker at kanskje kompresjonen utsetter helingsprosessen, men kan veldig godt hende jeg tar feil :)

Kjedelig når ting tar lengre tid, men du gjør uansett alt riktig, og det er bare å være tålmodig. Vær snill med deg selv, hvil når du kan etter jobb og ikke gjør masse ekstra om du kan unngå det ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Navani skrev:

Skulle ønske du fikk det lettere etter operasjon!

Bare et forslag, tror du det er en ide å ikke bruke kompresjon en stund? Å bare la det være hovent i noen uker, la kroppen få helbrede seg selv skikkelig, uten å legge mer press på områder som tydeligvis er veldig såre? Ville ha hørt med de som opererte kanskje. Jeg bare tenker at kanskje kompresjonen utsetter helingsprosessen, men kan veldig godt hende jeg tar feil :)

Kjedelig når ting tar lengre tid, men du gjør uansett alt riktig, og det er bare å være tålmodig. Vær snill med deg selv, hvil når du kan etter jobb og ikke gjør masse ekstra om du kan unngå det ❤️  

Har gått uten kompresjon på magen nå i 4 uker, siden brystreduksjonen 😊 må bruke kompresjonsbh på brystene i anbefalt tid, minst 2 uker til. Hevelsene har gått ned etter at jeg begynte å bruke hold in på magen igjen, så det er ihvertfall noe 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei hei. Jeg er innom her og leser av og til. Hvordan går det med deg? Ikke bare bare for kroppen med operasjon. Det har overrasket meg før hvor lang tid det tar før kroppen gror og heles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

God bedring!

 

Jeg har lipødem, og lest på om operasjon for dette, som er fettsuging i de rammede områdene. Der skal man ha kompresjon et år! På grunn av hevelsene... Men alt må betales av pasienten, så...ikke så aktuelt for meg. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 19.40, Sologvår skrev:

Hei hei. Jeg er innom her og leser av og til. Hvordan går det med deg? Ikke bare bare for kroppen med operasjon. Det har overrasket meg før hvor lang tid det tar før kroppen gror og heles. 

Hei! 

 

Nå går det veldig bra, begynner endelig å komme i litt overskudd ❤️ Tenkte å skrive et innlegg i helgen. Å være i jobb og bygge hus + familien tar opp det meste av tiden, så er lite pusterom for tida 😅

 

Takk som spør ❤️

 

På 23.9.2020 den 20.24, tranedatter skrev:

God bedring!

 

Jeg har lipødem, og lest på om operasjon for dette, som er fettsuging i de rammede områdene. Der skal man ha kompresjon et år! På grunn av hevelsene... Men alt må betales av pasienten, så...ikke så aktuelt for meg. 

 

 

Et år! Hadde blitt sprø 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PSX_20200925_203152.thumb.jpg.8176d02cecd6c2d8fc1b48b43f3118e1.jpg

Litt blandede følelser rundt det å få nytt adgangskort på jobb med et bilde som ble tatt før korona og for 15 kilo siden... 😬

Og sinnsykt å tenke på at der hadde jeg allerede gått ned 15 kilo... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du ser fantastisk ut. Veldig imponert over innsatsen din og glad for at operasjonene har gått bra. Skjønner at det blir litt feil med gammelt bilde på ID kortet ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, gakk skrev:

Wow, du ser fantastisk ut. Veldig imponert over innsatsen din og glad for at operasjonene har gått bra. Skjønner at det blir litt feil med gammelt bilde på ID kortet ja!

Så snill du er, takk 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...