Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟


addict

Anbefalte innlegg

På 18.8.2020 den 15.12, addict skrev:

 

Er fryktelig hoven nå, så har nesten mer pupp over enn under 😬 Men shit, se så fint det ser ut! Får benytte anledningen til å vise dere nå som bandasjene er på 😂 Prøver igjen med tape på arret på magen også, får håpe jeg ikke reagerer denne 

Endret av Elle81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Elle81 skrev:

Du ser veldig bra ut :) Kan tenke meg at det er godt å være ferdig med operasjonene. 

Fortsatt masse god bedring! :) 

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 15.30, addict skrev:

IMG_20200817_152726.thumb.jpg.f1be6bd9b37a48218b00fbbb2cd3c5f1.jpg

Ble egentlig fortalt at jeg ikke trengte dren ved brystreduksjon, but here we are again 😬 fjernes i morgen kl 10 da, så det er bare for å få unna bedøvelsesvæske og hevelse det første døgnet 😊

 

Ting går veldig fint! Er insane dopa så bruker lang tid på å skrive 😂 men ååh så stolt! Og må seriøst rydde det badet snart 😬

Kan jeg få lov til å si at det ut i fra bildene dine ikke ser ut som om låroperasjonen er nødvendig? Jeg vet at det er et personlig valg og at man ikke skal kommentere andre menneskers kropp, men det er kanskje lov i denne sammenhengen? 

Jeg ser virkelig ingenting galt, og jeg hadde vært mer redd for komplikasjoner enn slik lårene ser ut nå (som det er umulig å se at det er noe galt med på bildet)? Du har tydeligvis gjennomgått to veldig vellykkede operasjoner og legene har gjort en utmerket jobb, men man vet aldri hva som skjer ved neste operasjon. 

Kanskje det er "verre" i virkeligheten enn på bilder.., men på dette bildet, fra denne vinkelen og i denne posituren så ser jeg to helt vanlige lår? Hvor er huden som skal fjernes??

Og hvor blir arrene lagt etter en slik operasjon? Er vel på innsiden av lårene? Mener ikke at man skal skamme seg for å ha operert seg, men arr vil man vel få og det kan bli synlig om man ønsker å gå i shorts og skjørt? Nåværende arr på mage og bryst er lett å skjule med klær på og bare de som vet om operasjonene vil vite om dem.

Beklager om innlegget mitt virker dumt, dømmende eller støtende, men jeg klarer bare ikke se at du skulle ha behov for en operasjon. :) Har mer tro på at ting vil gå seg til og at trening vil stramme opp (vil gjenta at jeg ikke ser noe som må strammes).

Du har ikke bedt om min personlige mening, men jeg har selv opplevd operasjoner som ikke har vært vellykkede, så jeg sier det jeg gjør fordi jeg er redd du ødelegger noe som er mer enn godt nok og ender opp med noe du kanskje vil angre på. Et ordtak sier jo at man ikke burde prøve å fikse noe som ikke er ødelagt. ;)

Du har vært skikkelig flink med vektnedgangen!! Og du ser helt amazing ut!! :)

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Kan jeg få lov til å si at det ut i fra bildene dine ikke ser ut som om låroperasjonen er nødvendig? Jeg vet at det er et personlig valg og at man ikke skal kommentere andre menneskers kropp, men det er kanskje lov i denne sammenhengen? 

Jeg ser virkelig ingenting galt, og jeg hadde vært mer redd for komplikasjoner enn slik lårene ser ut nå (som det er umulig å se at det er noe galt med på bildet)? Du har tydeligvis gjennomgått to veldig vellykkede operasjoner og legene har gjort en utmerket jobb, men man vet aldri hva som skjer ved neste operasjon. 

Kanskje det er "verre" i virkeligheten enn på bilder.., men på dette bildet, fra denne vinkelen og i denne posituren så ser jeg to helt vanlige lår? Hvor er huden som skal fjernes??

Og hvor blir arrene lagt etter en slik operasjon? Er vel på innsiden av lårene? Mener ikke at man skal skamme seg for å ha operert seg, men arr vil man vel få og det kan bli synlig om man ønsker å gå i shorts og skjørt? Nåværende arr på mage og bryst er lett å skjule med klær på og bare de som vet om operasjonene vil vite om dem.

Beklager om innlegget mitt virker dumt, dømmende eller støtende, men jeg klarer bare ikke se at du skulle ha behov for en operasjon. :) Har mer tro på at ting vil gå seg til og at trening vil stramme opp (vil gjenta at jeg ikke ser noe som må strammes).

Du har ikke bedt om min personlige mening, men jeg har selv opplevd operasjoner som ikke har vært vellykkede, så jeg sier det jeg gjør fordi jeg er redd du ødelegger noe som er mer enn godt nok og ender opp med noe du kanskje vil angre på. Et ordtak sier jo at man ikke burde prøve å fikse noe som ikke er ødelagt. ;)

Du har vært skikkelig flink med vektnedgangen!! Og du ser helt amazing ut!! :)

Like I said, jeg skal ikke ha konsultasjon på lårene 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jabbadabbaduu skrev:

Det ser supert ut!

Gleder meg til å se om noen måneder når hevelsen er borte 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fallabella

Hei superdame 🥰🥰 Er du edru??? 😂

Nå håper inderlig skuldrene dine blir mindre vonde og at du etterhvert kan være aktiv uten at brystene tynger.

Du er fantastisk kul, standhaftig og flott! 😊😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Fallabella skrev:

Hei superdame 🥰🥰 Er du edru??? 😂

Nå håper inderlig skuldrene dine blir mindre vonde og at du etterhvert kan være aktiv uten at brystene tynger.

Du er fantastisk kul, standhaftig og flott! 😊😊😊😊

God du er! Og nei, her er det full fest. Neddopa i senga, halvsover og planlegger hus. Har godkjent hustegningene i morfinrus i dag så det kan jo bli spennende 😂🥳🥳

 

Neida, har god kontroll. Håper jeg 😬

 

Hvordan går det med løftingen og kakespisingen? 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gjennomført operasjon! 

Satser på at smertene forsvinner, masse lykke til med alt du har foran deg😊 Morfinrus er digg under kontrollerte former😎

Jeg har endelig bikket litt ned på vekten, det er ikke mange kiloene jeg vil ned, men de sitter svært godt! Jeg trener veldig mye (til meg og være), så det er endringer i både form og muskelmasse å se, men ting tar tid. Ikke så greit for en utålmodig sjel🙄

Gled deg til du begynner å trene, jeg har blitt hekta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, missus skrev:

Gratulerer med gjennomført operasjon! 

Satser på at smertene forsvinner, masse lykke til med alt du har foran deg😊 Morfinrus er digg under kontrollerte former😎

Jeg har endelig bikket litt ned på vekten, det er ikke mange kiloene jeg vil ned, men de sitter svært godt! Jeg trener veldig mye (til meg og være), så det er endringer i både form og muskelmasse å se, men ting tar tid. Ikke så greit for en utålmodig sjel🙄

Gled deg til du begynner å trene, jeg har blitt hekta! 

Heia deg 😍😍 litt lei av den morfinen nå kjenner jeg, jeg har veldig dårlige avhengighetsgener for jeg går veldig fort lei rus 😂 godt er det! Gleder meg utrolig til å begynne å trene 🥰

 

27 minutter siden, Jolene skrev:

Wow så smashing du ser ut!

Tusen takk, fine du! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, addict skrev:

Like I said, jeg skal ikke ha konsultasjon på lårene 😊

Ok, beklager, har ikke lest hele tråden. Var bare godt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, loveli skrev:

Ok, beklager, har ikke lest hele tråden. Var bare godt ment.

Tok det på ingen måte sånn, har bare gått så mange runder på akkurat det og har slått meg til ro med at jeg ikke vil ha en vurdering fra kirurgen 😄❤️ setter pris på at du tok deg tid til å engasjere deg, det er så mange sider i denne dagboka nå at det ikke er forventet at alle kan få med seg alt! 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, neon_sun skrev:

Gratulerer med gjennomført operasjon :) håper rekonvalisen går fint! 

Tusen takk! 😊😊 Går veldig fint hittil! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
21 timer siden, addict skrev:

God du er! Og nei, her er det full fest. Neddopa i senga, halvsover og planlegger hus. Har godkjent hustegningene i morfinrus i dag så det kan jo bli spennende 😂🥳🥳

 

Neida, har god kontroll. Håper jeg 😬

 

Hvordan går det med løftingen og kakespisingen? 😎

Bra 😊 Hvor lang tid tar det før alt er helet å du kan begynne å «leve som normalt?

Jeg løfter lite om dagen, har som mål å dra å trene på mandag! Jeg så på sist trening at jeg har fått greit med muskler, det synes når man løfter litt tungt. Er nok mest hud for min del nå, som jeg skreiv i forumet så er liksom hele huden en størrelse for stor 😅

Kake er livet en gang i blant. Gikk ikke opp noe etter forrige helgs utskeielser så tror muligens det har klikka for kroppen min 😂

I dag er jeg i «botoxkarantene. Blå og hoven etter å ha fått Restylane leppene. Jeg elsker det allerede. Haken som henger var det ikke noe å gjøre med så det blir en ting jeg må lære å leve med.
God kveld til deg og gjengen din 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Fallabella skrev:

Bra 😊 Hvor lang tid tar det før alt er helet å du kan begynne å «leve som normalt?

Jeg løfter lite om dagen, har som mål å dra å trene på mandag! Jeg så på sist trening at jeg har fått greit med muskler, det synes når man løfter litt tungt. Er nok mest hud for min del nå, som jeg skreiv i forumet så er liksom hele huden en størrelse for stor 😅

Kake er livet en gang i blant. Gikk ikke opp noe etter forrige helgs utskeielser så tror muligens det har klikka for kroppen min 😂

I dag er jeg i «botoxkarantene. Blå og hoven etter å ha fått Restylane leppene. Jeg elsker det allerede. Haken som henger var det ikke noe å gjøre med så det blir en ting jeg må lære å leve med.
God kveld til deg og gjengen din 😊😊😊

Botox er faktisk litt for gøy 🙈 Jeg setter i sinnarynken da, men nå skal vi bygge hus så det spørs rett og slett om jeg får råd framover 😅💸

 

Kan begynne saaaakte med opptrening om 6-8 uker ca, kommer litt an på hvordan ting heler. Gleder meg veldig til å leve normalt igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
2 minutter siden, addict skrev:

Botox er faktisk litt for gøy 🙈 Jeg setter i sinnarynken da, men nå skal vi bygge hus så det spørs rett og slett om jeg får råd framover 😅💸

 

Kan begynne saaaakte med opptrening om 6-8 uker ca, kommer litt an på hvordan ting heler. Gleder meg veldig til å leve normalt igjen! 

Det høres bra ut 👍

Jaaa huden over øynene mine bare spratt opp med en gang, utrolig kult! 
Satser på en bra høst for oss begge 😁 og alle andre som jobber så bra med seg selv her inne 😊😊
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå i det.

 

Ja, det er ubehagelig å gjøre en innsats, hvis ikke hadde det ikke vært en "innsats". Ja, du kommer til å se at vekta går opp og ned som en jojo, fordi kroppen din er ikke statisk og 7000 kalorier ned er ikke 1 kilo ned øyeblikkelig på vekta uansett hvor mye du tror det. Nei, det er ikke tallet på vekta som definerer om du har gjort det du skal eller ikke. Slutt å lur deg selv til å gi opp fordi du gikk opp en halv kilo den uka. Kroppen din er ikke en bøtte med vann som du øser ut av. Så lenge du VET med deg selv at du gjør jobben som skal til så spiller ikke det tallet på vekta noen rolle. Det kommer - alltid. Kanskje må du vente 1 uke, kanskje 4. Men DU vet at du gjør det du skal. 

 

Slutt å la din egen utålmodighet sabotere for deg selv og målene dine. Slutt å la utålmodighet være unskyldningen din. 

 

Du skal klatre opp Mount Everest. De som klatrer opp Mount Everest bruker enormt lang tid sett opp mot distansen. De stopper mange ganger på vegen. De bor på camp i flere uker for å venne seg til høydeforskjellen. De setter seg ned og hviler, de tar uplanlagte pauser. De tar hensyn til vær og vind. De går ned igjen for å planlegge på nytt. Litt ned, litt opp. De tilpasser vegen og tiden, hver dag. De prøver og prøver, fryser, svetter, er slitne. Ikke alle når toppen, og ikke alle føler behovet for å nå toppen når de har kommet et stykke på veg likevel. De har fortsatt vært på Mount everest.

 

Ingen klatrer er overrasket over at de må opp bakkene for å komme til toppen. Hvorfor er du det?

 

You got this! Stå i det ❤️

(Du står i det når du takker ja til kake hjemme hos bestemor. Ikke la noen fortelle deg noe annet. Du lever et liv. Men du lar ikke det kakestykket definere den dagen din. Hverken med dårlig samvittighet eller ved å spise usunt resten av dagen. Balanse! Bare så det er sagt ❤️

 

PSX_20200822_102828.thumb.jpg.9e8779d44c7aeecc7db2d7dd798eefca.jpg

 

 

Endret av addict
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt skrevet, og jeg trengte å høre noe sånt i dag. Magen min samarbeider ikke (sliter enormt med magen, IBS), og da popper vekten opp uten at jeg ønsker det. Takk, det trengte jeg å høre❤️ .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...