Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟


addict

Anbefalte innlegg

Betzy244 skrev (På 14.12.2022 den 22.43):

Hei! Går det bra med deg?

Hei! Så hyggelig at du spør!

instasize_221218124617.thumb.png.bce8fa15ac66e4b17f3339e08b6887da.png

Det går veldig fint her 😬

 

Men akkurat nå gleder jeg meg veldig til å få kroppen min tilbake igjen 😂

  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei.

Ser det se en stund siden du oppdaterte tråden, men hvordan går det med deg nå?

Jeg vurderer å operere meg på samme klinikk, kan jeg spørre hva legen som opererte deg heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RockOn skrev (På 2.5.2023 den 8.26):

Hei.

Ser det se en stund siden du oppdaterte tråden, men hvordan går det med deg nå?

Jeg vurderer å operere meg på samme klinikk, kan jeg spørre hva legen som opererte deg heter?

Hei! Det står vel i denne dagboken vil jeg tro, kan ikke huske i farta 😊 Begynner å bli en stund siden.

 

Det går fint her, fødte en datter for 2 mnd siden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (23 timer siden):

Hei! Det står vel i denne dagboken vil jeg tro, kan ikke huske i farta 😊 Begynner å bli en stund siden.

 

Det går fint her, fødte en datter for 2 mnd siden 😊

Gratulerer så mye 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vet at da jeg ble gravid etter bukplastikk så var jeg veldig spent på å se om andre hadde gjort det samme og hvordan magen ble i ettertid. Det har ikke vært et veldig stort fokus, graviditeten var veldig velkommen, men jeg har jo tenkt på det 😊

 

Jeg var veldig bekymret på slutten fordi jeg oppriktig trodde at arret rundt navlen skulle sprekke da den ble veldig strekt. Jeg har litt tykt arrvev på enkelte plasser, og magen ble veldig stram og det sved litt innimellom. Jeg fikk noen små strekkmerker rundt navlen, men ingenting voldsomt. Klarer ikke engang å få dem på kamera.

 

Jeg er egentlig mer fornøyd med magen nå etter graviditeten enn før. Før graviditeten så var den veldig stram og så nesten litt unaturlig ut, den var på en måte flatere nederst enn øverst. Nå er den litt mykere med en litt mer normal form.

 

Jeg gikk forresten ikke opp under graviditeten da jet hadde hyperemesis, så total vektøkning var på rundt 4-5 kilo som høygravid. Babyen kom 17 dager før termin og kom med keisersnitt. De har prøvd å skjære snittet der hvor arret fra bukplastikken går, men de har snurpet det mer igjen så jeg har en liten valk rett over arret. Det går helt fint, men jeg ser at det ikke skal mye eventuell vektøkning til før det potensielt kan bli et heng. Ikke at jeg ønsker å gå noe opp i vekt, men det skal nok ikke mye til før det ikke ser spesielt bra ut.

20230527_113155.thumb.png.289cfbcf712c20d2f93780a7b5b181d0.png

 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat-1319429417.thumb.jpg.68ce3a3f5c4ca91c51d1d40b049a3413.jpg

Fikk opp dette bildet nå fra 3 år siden.. 🤯 Jeg veide mindre på dette bildet enn jeg gjør i dag og på bildet over her. Jeg ser nå hvor mye overflødig hud jeg hadde..

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Heisann Addict! Håper alt står bra til med deg ❤️
 

Mulig det står skrevet i denne lange tråden, men jeg drister meg til å spørre: Tok du stor eller liten bukplastikk? 
 

Jeg har fått operasjonsdato (skal betale selv), men har ikke vært til konsultasjon enda. Skal etter ferien. Jeg håper på å slippe unna med liten bukplastikk, men vet ikke hva jeg kan forvente. Min mage er nokså lik din etter to svangerskap, og jeg kunne nok kanskje fått det hele dekt, men Aleris her jeg bor har ikke lengre offentlig avtale, og da er det to alternativ: det vanlige sykehuset, med flere års ventetid. Eller nærmeste Aleris med offentlig avtale, 12 timer reisevei med bil herifra. Ingen av alternativene frister. Så jeg velger å betale selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (5 timer siden):

Heisann Addict! Håper alt står bra til med deg ❤️
 

Mulig det står skrevet i denne lange tråden, men jeg drister meg til å spørre: Tok du stor eller liten bukplastikk? 
 

Jeg har fått operasjonsdato (skal betale selv), men har ikke vært til konsultasjon enda. Skal etter ferien. Jeg håper på å slippe unna med liten bukplastikk, men vet ikke hva jeg kan forvente. Min mage er nokså lik din etter to svangerskap, og jeg kunne nok kanskje fått det hele dekt, men Aleris her jeg bor har ikke lengre offentlig avtale, og da er det to alternativ: det vanlige sykehuset, med flere års ventetid. Eller nærmeste Aleris med offentlig avtale, 12 timer reisevei med bil herifra. Ingen av alternativene frister. Så jeg velger å betale selv. 

Hei 😊 Jeg tok full bukplastikk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Addict! Jeg skal også ta full bukplastikk om noen uker, men må klare å følge et barn i barnehagen på dag 4… 🫣 Operasjon torsdag og barnehage mandag…  Tror du det er helt sjanseløst mtp smerter osv? Skal ikke sy muskler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokodillen skrev (På 17.7.2023 den 22.03):

Hei Addict! Jeg skal også ta full bukplastikk om noen uker, men må klare å følge et barn i barnehagen på dag 4… 🫣 Operasjon torsdag og barnehage mandag…  Tror du det er helt sjanseløst mtp smerter osv? Skal ikke sy muskler! 

Jeg hadde fortsatt dren på dag 4, så for meg hadde det vært uaktuelt dessverre. Kunne heller ikke gå oppreist. Du skal heller ikke løfte eller anstrenge deg og kan ikke kjøre bil pga smertestillende. Ville fått hjelp eller utsatt 😊

 

Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (4 timer siden):

Jeg hadde fortsatt dren på dag 4, så for meg hadde det vært uaktuelt dessverre. Kunne heller ikke gå oppreist. Du skal heller ikke løfte eller anstrenge deg og kan ikke kjøre bil pga smertestillende. Ville fått hjelp eller utsatt 😊

 

Lykke til 😊

Oh! Takk for svar! Da avventer jeg nok ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Krokodillen skrev (På 20.7.2023 den 15.04):

Oh! Takk for svar! Da avventer jeg nok ja. 

Siterer meg selv; men nå har jeg gjort det likevel! Full bukplastikk. Fikk ut dren dag nr 1, og føler meg i veldig fin form (dag 3 nå). Men føler at det fremdeles er noe mer hudoverskudd over navlen som overrasket meg litt.. Har dog ikke tatt av bandasjer enda, så er spent på å se. Det har vært spennende å lese dagboka di Addict! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Krokodillen skrev (På 20.8.2023 den 10.06):

Siterer meg selv; men nå har jeg gjort det likevel! Full bukplastikk. Fikk ut dren dag nr 1, og føler meg i veldig fin form (dag 3 nå). Men føler at det fremdeles er noe mer hudoverskudd over navlen som overrasket meg litt.. Har dog ikke tatt av bandasjer enda, så er spent på å se. Det har vært spennende å lese dagboka di Addict! 

God bedring 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Sitter å leser litt om erfaringer etter bukplastikk. (To uker i morra etter min bukplastikk)

Snublet inn på din side og ser bilder før og etter vektnedgang. Skvatt til, fordi det er akkurat som å se meg selv i speilet 🤣 tenk å finne en kropp som ligner min egen 😲 

så leser jeg at jenta din liker å kose meg din løse mage 🤣🤣🤣 akkurat som min datter 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...