Gå til innhold

Prøve på en sistemann


Amatariel

Anbefalte innlegg

Æsj, så utrolig gørt! Det blir jo regne "teaseren" i flere dager, jo. Dårlig gjort! Altså, kan den ikke bare bli positiv? Sender en klem og håp om at testen blir positiv fortere enn du aner :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei, så kjipt ☹️ Satser på at den er positiv i morgen. Men så kjipt når du hadde forventet positiv test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syntes jeg at testene kan bli positiv her! Er så utrolig kjipt å teste så mye, særlig når testene ser lovende ut over flere dager! Husker jeg hadde en sånn runde i juni. Det gjorde meg litt halvgal! Og ikke minst var det dyrt (eier jo ikke selvkontroll når det kommer til testing. For det kuuunne jo hende den ble positiv tre timer etter forrige gang jeg testet😅). 

Krysser fingrene for at gullegget slipper snart. Det hadde jo vært verdens beste julegave! 😍💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (1 time siden):

Krysser fingrene for at gullegget slipper snart. Det hadde jo vært verdens beste julegave! 😍💛

Jaaa..! Jeg har allerede begynt å drømme om å legge en positiv g-test i mannens julestrømpe 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 1.12.2020 den 20.16):

Jaaa..! Jeg har allerede begynt å drømme om å legge en positiv g-test i mannens julestrømpe 🙄

Åhh 🥺❤️ Det var jo en utrolig fin tanke. Jeg håper den drømmen blir virkelighet. Det hadde du virkelig fortjent. Jeg håper du vil være aktiv her inne selv etter at du har sistemann i magen, og blir ferdig med prøvetiden for godt. Jeg krysser alt jeg har for at du får ett lite mirakel i julepresang i år. 🎄 Det unner jeg deg virkelig! 

Endret av bittelillebolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (15 minutter siden):

Jeg håper du vil være aktiv her inne selv etter at du har sistemann i magen, og blir ferdig med prøvetiden for godt. Kjennes ut som en stor trygghet å vite at du er her inne med all din kunnskap når jeg skal "begi meg utpå isen" for første gang

Hvis det skulle skje at jeg blir gravid en siste gang, så er det en stor fare for at jeg blir hengende her ;) Har alltid følt stor tilknytning til prøvere! Gosh, første gang jeg var prøver var i 2008... begynner å bli en mannsalder siden 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Hvis det skulle skje at jeg blir gravid en siste gang, så er det en stor fare for at jeg blir hengende her ;) Har alltid følt stor tilknytning til prøvere! Gosh, første gang jeg var prøver var i 2008... begynner å bli en mannsalder siden 🤪

Det var godt å høre at du blir hengden her. 🥰 Tiden flyr virkelig fort. Jeg håper og tror at det vil klaffe for deg, og at du får en siste liten herlighet. Har en magefølelse på at du får en gutt jeg, om jeg skulle gjette. 👶 Jeg har troa! Nå får vi bare håpe at el-testen blir positiv snart, slik at dere kan skape et lite julemirakel. 🙏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (1 minutt siden):

Det var godt å høre at du blir hengden her. 🥰 Tiden flyr virkelig fort. Jeg håper og tror at det vil klaffe for deg, og at du får en siste liten herlighet. Har en magefølelse på at du får en gutt jeg, om jeg skulle gjette. 👶 Jeg har troa! Nå får vi bare håpe at el-testen blir positiv snart, slik at dere kan skape et lite julemirakel. 🙏❤️

Så koselig :klemmer: Blir så glad av slike meldinger! Det betyr virkelig mye for meg når dagene ellers er tunge.

Morsomt at du tror jeg skal få en liten gutt ♥ Passer bra for meg som er så systematisk og liker symmetri ;) Har nemlig jente - gutt - jente fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Så koselig :klemmer: Blir så glad av slike meldinger! Det betyr virkelig mye for meg når dagene ellers er tunge.

Morsomt at du tror jeg skal få en liten gutt ♥ Passer bra for meg som er så systematisk og liker symmetri ;) Har nemlig jente - gutt - jente fra før av.

Så fint å høre. ❤️ Du fortjener alle godord! :klemmer: 

Wow, da hadde  det jo passet perfekt med to gutter og to jenter. 😁 Blir spennende å se om magefølelsen min har rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15

Nå blir det litt negativt her, men har liksom klart å innbilde meg selv om at når EL ikke kom tidlig slik som sist så kommer den til å drøøøøye slik at jeg må vente en hel måned på den ☹️ Jeg måtte jo ta en ny test på kvelden i går, men den ble svakere enn enn ettermiddagens. Jeg vet jo egentlig at det er masse tid igjen, at jeg kan få positiv test enten i dag eller i morgen og det  fortsatt regnes som tidlig EL for meg - men jeg klarer ikke å TRO det. Nå har jeg fått det for meg at ting bare fungerer første gang jeg tar det. Så letrozol har sikkert ingen virkning på meg denne syklusen.

Jeg kjenner fortsatt murringer, og tempen er typisk før EL-temp. Men regner med det bare er slik at kroppen prøver og prøver på å lage/slippe egg, men ikke klarer det. HÅPER jeg tar feil 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå jeg håper virkelig du tar feil og at EL er like rundt hjørnet! Strekene har jo vært såpass sterke at jeg tenker at EL må jo være like rundt hjørnet. Satser på at du får en positiv test i dag ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt det er kjipt når man ikke får positiv EL-test. Husker hvordan det var for meg to pp siden. Men selv om den ikke kom akkurat likt som forrige pp, så er det jo fortsatt en sjanse for at den er rett rundt hjørnet. Kroppen er jo forskjellig hver syklus selv om du går på samme medisin:) jeg har trua på at den kommer straks jeg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være så frustrerende å vente på El når du tenker at den burde ha kommet allerede 😔 Jeg har også troen på at den kan være rett rundt hjørnet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skuffende det må være ☹️ Men kan det være du har hatt EL likevel? Den testen for et par dager siden var det jo tydelig økning på. Du har vel blitt gravid før selv om testen ikke var helt positiv?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neii, så kjedelig at den ikke ble positiv i dag. Håper det skal vise seg at jeg hadde rett når jeg gjettet at el kommer på syklusdag 16 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lily92 skrev (5 timer siden):

Så skuffende det må være ☹️ Men kan det være du har hatt EL likevel? Den testen for et par dager siden var det jo tydelig økning på. Du har vel blitt gravid før selv om testen ikke var helt positiv?🤔

Så utrolig skuffende at jeg ikke har ord ja leiseg.gif.e44574820fbaed8aaf2f99857c8b7482.gif 
Det kan vel være en mikroskopisk sjanse for at jeg har hatt EL uten at testene har fanget det opp. Jeg tror ikke det, men ettersom det ikke finnes grenser for hva mye rart kroppen kan finne på, så kan man ikke avskrive det helt. Men jeg har jo fått positive EL-tester i hele år, og ikke hatt problemer med babyplan sine tester, så det er rart om de plutselig ikke skulle fungere... Da er det mye mer sannsynlighet at det er jeg som ikke fungerer ☹️ Har tross alt et snev av pcos og hatt mye ustabile sykluser, senest tidligere i høst. Bare jeg som var dum som lot meg håpe at medisin skulle hjelpe meg på lengre sikt. Èn syklus var det den ville gi meg tidlig eggløsning, intet mer. Så må nok innse at kroppen bare prøver hardt her, men ikke klarer. Så nå kan alt skje... EL om en uke? To uker? Kanskje ikke i det hele tatt? Gudene vet. Alt jeg vet er at dersom det ikke blir EL så blir det ingen sistemann. En positiv ting er jo at jeg temper. Så uansett hva testene sier så vil jo tempen (av)bekrefte ting.

Det er også ellers ekstra "irriterende" at jeg og mannen har kost oss sånn i det siste 🙄 Misforstå meg riktig... er jo flott uansett at vi har et så friskt og herlig sexliv (tross alt vært sammen i 17 år) og det skal vi ikke kimse av. Men jeg tenker jo på de stakkars soldatene som ligger klare og bare venter... på ingen egg sukk.gif.5ab16f7342e8786bfd6dc37a9268c2f8.gif Måtte telle over, og ser vi har hatt sex 6 ganger på de 7 siste dagene her nå... Det er over gjennomsnittet for til og med oss og være.

Godis skrev (5 timer siden):

Neii, så kjedelig at den ikke ble positiv i dag. Håper det skal vise seg at jeg hadde rett når jeg gjettet at el kommer på syklusdag 16 🤩

 CD16 er jo i morgen, og jeg har ofte EL 2-3 dager etter positiv test... Med ingen slik test nå kan jeg vel garantere at det ikke akkurat blir EL i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...