Gå til innhold

Prøve på en sistemann


Amatariel

Anbefalte innlegg

Herregud for en pp da! Føler såååå med deg. Her er eggløsning bare et bal og herk å få til. Jeg fikk beskjed om at jeg nok har et lavt lh-nivå, derav svake el-tester. Men jaggu slapp egget mitt av seg selv, aldri tatt ovitrelle. Så ditt egg må jo virkelig ha kost og godgjort seg. Men det er vel ikke vanlig at egget er stort, eggløsningsstort, og deretter krype tilbake til ingenting? Husk hvor lite positiv du var om å få en positiv test, og det skjedde. Plutselig er den negativ igjen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tydelig at kroppen din prøver å slippe et egg, men noen ganger så klarer ikke kroppen det. Men kroppen prøver igjen som regel, så mulig derfor du har hatt positive så lenge? 

Men om det viser seg at du ikke får el av deg selv noe jeg tviler på skjer for du har jo hatt el selv før, så kan du be om Ovitrelle neste gang. Men krysser 🤞🏻 for at egget slipper snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 24 (EL?)

Herregud så kjedelig å tro og håpe på EL hver eneste dag... Savner april, mai, juni og august der jeg fikk EL dagen etter positiv test!! :tristbla: 
Men nå mååå det vel bare skje eller? Testen i går var som sagt positiv, men mer like sterk enn at teststreken var utrolig mye sterkere enn kontrollstreken. Så har absolutt et håp om at den er svakere i dag 🤞

OG tempen økte litt. Skuffende lite (håpte mest på EL i natt), men det var da noe opp i alle fall. Om det kan fortsette sånn så blir det bra... Bare typisk at det er helg. Men men, på med ringeklokken kl. 06.00 i morgen og søndag også gitt. 

 Min chart ♦ <----- Legger link til charten her også, for tror ikke signaturen min vises om noen er på mobil og leser dette. Sånn om noen hadde lyst til å se charten min. Måtte legge inn aksjer i går kveld også, for nesten alle soldatene tidligere der har ventet til ingen (baby)nytte :roll:. Tapt i krigen de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da nærme seg EL nå😅 siden den var litt svakere i går, så tipper jeg den er enda svakere og da negativ i dag 😊 blir spennende å se:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 DPO

Dpo-laaaaaaand - som jeg har savnet deg!!!
Jeg håper og tror i alle fall at jeg er der. Får jo se hva tempen sier de neste to dagene. Den økte pittelitt i dag, ikke mye, men litt. Tror ikke det er vanlig at den fyker opp allerede på 1 dpo , og dette var syklusens hittil høyeste temp for meg, så jeg får være fornøyd med det.

1dpo.JPG.277bc4b9305fc0f751bbc8723e45007f.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (10 minutter siden):

1 DPO

Dpo-laaaaaaand - som jeg har savnet deg!!!
Jeg håper og tror i alle fall at jeg er der. Får jo se hva tempen sier de neste to dagene. Den økte pittelitt i dag, ikke mye, men litt. Tror ikke det er vanlig at den fyker opp allerede på 1 dpo , og dette var syklusens hittil høyeste temp for meg, så jeg får være fornøyd med det.

1dpo.JPG.277bc4b9305fc0f751bbc8723e45007f.JPG

Oi! Jaa endelig! 

Men her tror jeg at jeg faktisk ville sagt 2 dpo 😄 At CD23, som er bunnen av kurven er den dagen/natten egget slapp, på tross av positiv test 😅 Ville sagt det hos meg hvertfall 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niny skrev (Akkurat nå):

Men her tror jeg at jeg faktisk ville sagt 2 dpo 😄 At CD23, som er bunnen av kurven er den dagen/natten egget slapp, på tross av positiv test 😅 Ville sagt det hos meg hvertfall 🙈😂

Har tenkt tanken. Men skal vente et par dager for å se hva FF sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne i graviditetsdagboken min fra i sommer raskest for å sjekke noe, og da kom jeg over datoen i dag. På denne dagen skulle jeg gått inn i tredje trimester! Shit så rart å tenke på..!? Så utrolig annerledes enn hvordan ståa er nå. Tenk det... Hadde jeg bare ikke hatt den MA'en i sommer så hadde jeg sittet her med temmelig synlig mage nå. Kanskje vært litt sykemeldt fra jobb, vært litt ekstra sliten mtp. julen vi står ovenfor. Men samtidig redebygget, sendt inn permisjonspapirer og kjent tydelige spark fra en sistemann som er ønsket av hele familien. Mye hadde vært veldig annerledes. Det er så rart hvordan veien i livet blir til mens man går... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sikkert veldig vondt å tenke på hvordan det kunne vært☹️ Men jeg tror og håper at du snart sitter med en positivt graviditetstest 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 DPO

I dag ble tempen høøøy og fin, og jeg kan med glede bekrefte at jeg HAR hatt EL :nori: Gjør meg veldig glad, for på et tidspunkt der ble jeg jo usikker på om jeg skulle klare det... For første gang etter oppstart av temping i høst har FF klart å sette kryss på meg helt av seg selv 😁

Det var helt klart viktigst for meg. Ikke så nøye hvilken dpo jeg er på. Men er jo selvsagt en bonus at det ble en dag tidligere enn først antatt, slik at jeg kunne hoppe til 3 dpo i dag ;) Da blir ikke IKM på julaften, men lille julaften. Håper SÅ på et julemirakel. Tantebesøk er ikke velkomment i jula...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...