Gå til innhold

Prøve på en sistemann


Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å høre at dere har hatt en fin helg ilag ❤️ Jeg krysser fingrene for at EL er rett rundt hjørnet! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at dere hadde en fin helg sammen! ❤️ Spennende med økning på EL-testen! Håper det går rette veien og at du plutselig har en positiv test i hånda 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en kjempesterk strek 😄mye sterkere en min. Jeg tok en test i dag fra normal og en fra clear Blue .Den fikk jeg blinkende smilefjes på i dag. Så da er nok ikke din eggløsning langt unna 🤞🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13

Rebecks skrev (9 timer siden):

Det var jo en kjempesterk strek 😄mye sterkere en min. Jeg tok en test i dag fra normal og en fra clear Blue .Den fikk jeg blinkende smilefjes på i dag. Så da er nok ikke din eggløsning langt unna 🤞🥰

Ja tror du..!? Jeg håååper. Om jeg får positiv test i ettermiddag så blir det èn dag tidligere enn sist syklus. Mye mer enn jeg har turt å håpe på! Men tempen i dag var ikke så lav som sist... Den var på 36,5 i morges, men jeg føler jeg må ned på 36,3 før jeg får positiv test. Men hadde vært magisk om jeg tok feil! Så her blir det å drikke minst mulig i løpet av jobbdagen... føler meg tørst bare jeg tenker på det 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bah, testen var lik i dag som i går. Må innrømme at jeg virkelig hadde trodd den skulle bli positiv :( Så det var en skuffelse. Men får bare håpe at den øker i morgen... Den mååå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var kjempesterk. Her er min og den ga blinkende i går og i dag. Så da regner jeg ivertfall med din er positiv i morgen :)og da kanskje eggløsning onsdag eller torsdag :)

er vell ivertfall bare kjøre på nå 🙈😄😄

(Clear Blue var sterkere da ) 

16067737940675621017277118441997.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at den ikke var positiv☹️ Trodde faktisk at du skulle få positiv EL test i dag. Men satser på at det blir i morgen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig at testen ikke var positiv i går men je ghar trua i dag! Det hadde vært fantastisk slutt på dagen å få se en positiv EL test ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 14

Jeg ble helt irrasjonell i går og det plagde meg så at EL-testen ikke ble positiv 😆 Egentlig litt rart hvor fort man glemmer... for det er jo for eksempel ikke lenge siden september og da ville jeg ikke drømt om en positiv test så tidlig. For dere som husker så kom den positive testen da først CD28... Men så legger man det bak seg, og det skal ikke "mer til" enn en letrozolkur som ga meg positiv test på CD14 sist syklus, og så forventer man liksom det samme nå. Skuuummelt. 

Vel, jeg ble altså så desperat i går at jeg tok en EL-test på kvelden også. Som om EL kommer noe raskere av det... men jeg syns kanskje urinen min var litt mørkere da enn på ettermiddagen. Men testen ble egentlig ganske lik som den på ettermiddagen og kvelden før. Surprise! :rolleyes: Men det stoppet jo ikke der. Selv om jeg kunne se med det blotte øyet at teststreken ikke helt var like sterk som kontrollstreken, så tenkte jeg men kanskje EL-testen er litt dårlig. Strimler kan jo være det?? Så selv om jeg har lovet meg selv å bare ta digital test ved faktiske tvilstilfeller, så overbeviste jeg meg selv om at dette var et tvilstilfelle (...). Kanskje ikke så vanskelig å gjette at testen ble.... negativ :rolleyes:

Så måtte bare riste av meg skuffelsen og gå å legge meg. Ny mulighet i dag! Er fysisk på jobb i dag (ikke så ofte), så må vente spent helt til jeg får gjort ferdig dagen og busset meg hjem. Pliiiiiiz bli positiv EL-test 🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at tempen i alle fall var på lag i dag! Så glad da jeg våknet, tempet og så at resultatet er perfekt i forkant av EL. Samme temp som på CD14 sist syklus og da jeg fikk positiv EL-test på ettermiddagen. Hvis det ikke skjer igjen i ettermiddag så skjønner jeg ingenting (og blir enormt skuffet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper virkelig at dette går slik du håper! Nå har jeg også begynt å tempe, gleder meg til enda mer data jeg kan fordype meg i! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ! 😭 Tok digital også som bekreftet det. Utrolig skuffet... Er det helt umulig å få noe som ligner på noe stabilt..?? Jeg pleier alltid å ha svake negative EL-tester, så øker de til dette og blir positiv dagen etter. Nå har de vært sånn her i tre dager 😫

Har sittet på jobb i dag og kjent på murringer (som tydeligvis er innbilning) så jeg var jo SÅ sikker på positiv test. Konsentrert urin også. Bah! Så typisk at forrige pp hadde jeg gynekologtime på CD14 og fikk bekreftet snarlig EL på UL, så tok egentlig bare EL-test for gøy. Denne pp'en trenger jeg virkelig en positiv test for å -vite-. 

 

20201201_165942.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...