Gå til innhold

Prøve på en sistemann


Amatariel

Anbefalte innlegg

Æhhh!! :hoppendeglad: For en gledelig nyhet! Har skikkelig tro på at du har lille sistemann i magen! Nå blir det fryktelig spennende i morgen tidlig. 🤩 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Love90 skrev:

Har du fått så svake skygge strek på de testene før eller er de veldig sikre? Jeg har ingen erfaring med de testene selv så ☺️

De har litt dårlig rykte, men jeg har brukt dem mye og aldri sett antydning av falske streker på dem.

Utrolig spent på i morgen tidlig ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO

Veldig fornøyd med tempen da den holder seg høy og er 0,16 mer enn sist pp på denne dagen. Forventningene var derfor skyhøye da jeg sto opp og gikk på badet. 

Men - testene var blenda 😪 Og med dette resultatet på begge strimlene ble jeg så desperat at jeg svidde av min First Response. Visste at jeg måtte ha svar NÅ. Blenda den også. Dumme meg! Jeg har aldri sett bare en strek på den før... skikkelig nedtur. Alltid tatt dem når strimmel har gitt meg forvarsel *sukk* Så nå er jeg sikker på at løpet er kjørt. Tempen kommer til å droppe i morgen, spotting begynne og mensen på onsdag. For en dårlig start på uken 😭 Usikker på hvordan jeg skal komme meg igjennom jobb disse dagene. Vil bare krype under dynen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit❤️ Har fulgt med og hadde så håpet at du skulle se en strek i dag. Håper du kommer deg ovenpå igjen og får ny giv 🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig ☹️ Jeg skjønner veldig godt hvordan du føler det. Jeg også har bare lyst til å bli under dyna i mange dager.. sender den er god klem hvertfall ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei😫 det var en veldig lei lesning 😔 stor klem:klem: skjønner veldig godt at du er veldig nedfor nå❤️ Er noe dritt når ting ikke går og man har så store forventninger ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh så trist ❤️ Har fulgt deg i fra letrozol-tråden, der vi var ca like langt. Ingen hell her heller om det er noe som helst trøst. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer alle sammen :klem: En skikkelig dritt dritt mandag kan man si! Brunlig spotting er i gang nå også. Åååå jeg håpte sånn, og en liten stund trodde jeg!! Et lite hån ekstra at vi fikk beskjed i dag om at julebordet vårt er avlyst. Noe som hadde vært perfekt om jeg hadde vært gravid nå. Men er enda mer deprimerende nå som jeg ikke er det, for en skikkelig gøyal fest kunne jeg virkelig ha trengt nå.

Tusen takk for besøk i dagboken min @24aa! Veldig koselig. Er ingen trøst med felles skjebne, jeg unner absolutt ingen denne situasjonen med mensen i anmarsj :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var ikke det jeg ønsket å lese her i dag. Og avlyst julebord blir liksom toppen på kransekaka 😫 Gode klemmer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at det ble blenda idag! 😔 Hadde virkelig troa på at du skulle få en positiv idag. Sender deg en trøsteklem. 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...