Gå til innhold

Prøve på en sistemann


Amatariel

Anbefalte innlegg

Er bare innom for å si at jeg håper du får tidlig EL, og for å takke for at du er så god til å dele. Dele kunnskap, dele ut trøst og være aktiv på forumet. Syns alltid det er så hyggelig med støtte fra deg, og føler alltid at du har så god peiling på alt som har med prøving å gjøre. Helt rått at du tar deg tid til å svare så mye for oss "nybegynnere" 😊

Unner deg virkelig litt kortere syklus og at det klaffer denne gangen 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pinto2013 skrev (3 minutter siden):

Er bare innom for å si at jeg håper du får tidlig EL, og for å takke for at du er så god til å dele. Dele kunnskap, dele ut trøst og være aktiv på forumet. Syns alltid det er så hyggelig med støtte fra deg, og føler alltid at du har så god peiling på alt som har med prøving å gjøre. Helt rått at du tar deg tid til å svare så mye for oss "nybegynnere" 😊

Unner deg virkelig litt kortere syklus og at det klaffer denne gangen 🥰

Åå takk det var en veldig koselig melding 🥰 
Jeg vet så godt hvordan det er å være ny i denne berg- og dalbanen av en prøvetid, og hvor frustrerende enkelte ting kan være. Kunnskap hjelper så mye på, som om det er noe jeg kan hjelpe til med er jeg bare veldig glad for det. Føler også at jeg har vært igjennom så utrolig mye forskjellig, og mye har vært utrolig vondt og kjipt. Så det føles litt mer verdt det om mine erfaringer faktisk kan hjelpe noen andre...

hug.gif.f5f1207c8887b4b4925b9192c4fdcb0c.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amatariel!

Ønsker bare å fortelle deg at du virker så fantastisk snill og godhjerta💜 Virkelig en fantastisk person som alltid skriver så støttende og hjelpsomt, uansett hvilket forum og tråd du skriver i. Vil bare takke deg for at du finnes og sprer såpass mye godhet rundt om i forumet🤗

Følger også med deg her på dagboken din og håper sistemann sitter veldig, veldig snart❤️😘

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det de andre skriver her! Jeg er egentlig ganske sjenert av meg og tør ikke å skrive så mye på andres innlegg, men du er så klok og støttende, så hele denne prosessen føles litt mindre ensom 💕 Krysser alt jeg har for at det klaffer for deg nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10

Herlighet, takk til @Livli og @Lallana også :hug: Jeg blir jo rent rørt! Leste meldingene deres i går kveld, men klarte ikke svare da en gang. Jeg setter umåtelig pris på dere alle, og alle kommentarer i dagboken min. Det er det som holder meg oppe i prøvetiden og klarer å gå videre - dag etter dag.

Endelig er jeg oppe i tosifret syklusdag. Jeg føler jeg legger alt det kjedelige bak meg nå, med mensen, starten av syklus, langt til EL osv. Nå kan det begynne å nærme seg. Selv om jeg jo skjønner at EL sannsynligvis er minst en uke unna. Kroppen min bruker jo flere dager på å faktisk slippe egg når jeg først får positiv test også... det er litt kjedelig. Men men. Nå kan i alle fall testingen snart begynne! Starter på søndag er planen.

Og nå er det straks heeeelg!
fridaysmiley.gif.ad4f4e21b7fd38475050cf8970fdc072.gif

Blir deilig med fredagskveld, men jeg gleder meg spesielt mye til i morgen! Da skal jeg og mannen reise bort sammen ❤️Og nå lukker jeg øynene og later som vi skal sette oss på et fly og reise utenlands til et nytt og  spennende sted! Men sannheten er jo at dèt skal vi ikke 😜 men vi skal tilbringe et helt døgn i egen by. Vi skal bo på et av byens beste hotell, og da snakker vi l u k s u s. Jeg har spart i hele år for å gi mannen min denne hotellovernattingen, så det blir så bra! Det viktigste er tross alt ikke hvor vi er, men at vi er sammen (og barnefri 😶). Vi skal ellers småshoppe litt, gå på kino, spise både lunch og middag på fin restaurant, nyte hotellets luksus, bar osv. I denne mørke tiden (både direkte og indirekte) er det utrolig godt å gjøre noe. Når alt annet som har vært planlagt og gøy har blitt avlyst på løpende bånd (senest julebordet mitt jeg hadde gledet meg til) så skal vi endelig få gjennomført noe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at dere går tid til å kose dere og slappe av sammen!☺️ Hørtes helt fantastisk ut! Kos dere masse i helgen, det er velfortjent!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Bare innom for å se hvordan det går, og krysser fingrene for at sistemann sitter snart<3 

Håper dere har hatt ei fantastisk fin helg sammen på hotell 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12

Det ble akkurat en så fantastisk helg med mannen som ønsket 🥰 Vi har hatt det såååå fint. En veldig deilig helg. Det var denne som har holdt meg mye oppe i oktober og november - det å kunne glede seg til noe. Så fantastisk at den levde opp til forventningene. Og magisk at det er første søndag i advent også, så jammen fint å ha advent og snart jul å se frem til, nå som denne helgen er over.

vret skrev (6 timer siden):

har du testet noe i helgen ellers?

Jeg skulle egentlig ikke starte EL-testingen før i ettermiddag, men i går morges fikk jeg noe som jeg syns minnet mistenkelig likt EL-smerter, så da ble jeg for nysgjerrig og tok med meg EL-test til hotellet 😶 Men den ble svak, så ikke noe på gang da. I dag derimot syns jeg  at det er økning! Så det gir håp! Èn dag tidligere enn jeg fikk økning sist syklus. Tør nesten ikke TRO at jeg skal få EL innen CD16. Tenk om jeg kunne få en syklus som en klokke!? Det hadde vært magisk! 😇

Dagens test, som absolutt er negativ, men det pleier å bli spennende når det er såpass med styrke på streken som dette hos meg.

128553705_396298011564673_8094157865497793001_n.jpg.5c63d1f111c2b7423f24ae4f612240fa.jpg

PepsiFlax skrev (3 timer siden):

Bare innom for å se hvordan det går, og krysser fingrene for at sistemann sitter snart<3 

Håper dere har hatt ei fantastisk fin helg sammen på hotell 🥰

Åå så koselig at du titter innom! :hug: Håper alt er bra med deg og den lille i magen :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...