Gå til innhold

Termin januar/februar 2021

Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, linni. skrev:

Jeg har også en TUL til i uke 12, håper på å se kjønn da vi så det tydelig i uke 11 forrige gang 😊 Er også godt å få sett gjennom alt, er jo ikke så mye man ser i uke 8-9 😛 

Heldige de som blir gravide neste år, da får alle TUL 👏🏻👏🏻

så gøy å høre om alle dere som har sett bebisen og at alt står bra til. 🥰

jeg skal på tul i morgen tidlig, grugleder meg alltid 🙈 håper det er bra med min også ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mommywife skrev:

så gøy å høre om alle dere som har sett bebisen og at alt står bra til. 🥰

jeg skal på tul i morgen tidlig, grugleder meg alltid 🙈 håper det er bra med min også ☺️

Masse lykke til 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vegasus skrev:

Ja, det var veldig koselig! Du kan bestille hos gynekolog eller privat jordmorklinikk 😊 Jeg var hos jordmorklinikken i Oslo og skal tilbake dit i uke 13-14 for å sjekke neseben og nakkefold, og se etter kjønn 🥰 

Hvis du googler tidlig ultralyd + ditt område, så får du nok opp 😊

Takk😊 kanskje jeg skal ta det der jeg har gått til privat gynekolog da😊 Hva koster det ca? Det sto ikke pris på hjemmesiden der jeg har gynekolog. Jeg er nå 6+0, så kunne kanskje tenkt meg om 2 uker eller noe😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ch2 skrev:

Takk😊 kanskje jeg skal ta det der jeg har gått til privat gynekolog da😊 Hva koster det ca? Det sto ikke pris på hjemmesiden der jeg har gynekolog. Jeg er nå 6+0, så kunne kanskje tenkt meg om 2 uker eller noe😄

Jeg skal til en privat i morgen, der kostet det 859kr ☺️ Er veldig dyrt når man tar privat 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mommywife skrev:

Jeg skal til en privat i morgen, der kostet det 859kr ☺️ Er veldig dyrt når man tar privat 🙈

Ok, så nesten for meg at det kostet mer 😅 men det er jo greit da at det ikke koster enda mer liksom 🙈😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt perfekt hjertelyd på ul i dag! Så godt å se at alt så bra ut, 8 uker i dag 🥰🙏🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mommywife skrev:

Oi, jeg synes det hørtes billig ut! Det rimeligste jeg har funnet her er til 1490,-
Synes det er så synd at det ikke er fastpris på det, slik at det kunne vært likt for alle. Men som @linni. sa så er det jo for alle fra neste år 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mommywife skrev:

Helt perfekt hjertelyd på ul i dag! Så godt å se at alt så bra ut, 8 uker i dag 🥰🙏🏼

Så bra, senker skuldrene litt når man har tatt en titt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+5 og kvalm... 🥴 Det rare er at det hjelper å gå på do. 😂 Jeg har enda ikke kastet opp heldigvis. Verst om morningen for meg. 

Nå har også puppene vokst, woho! Måtte kjøpe nye BHer i går, har gått opp sånn ca 1+ cup. Men det er så vondt, så jeg får ikke nyte å ha pupper mye. Stakkars samboer, hehe. Han eeer så forsiktig med meg. 😅💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg inn her etter å ha fått positivt test på ettermiddagsurin i dag🙈 IKM er i morgen, men fikk 2-3 på digital test og sterk teststrek og er derfor ikke i tvil om at jeg er gravid!😍

Er så glad og lykkelig da jeg gikk gjennom en MA i uke 8 i desember og det har tatt lang tid for meg å komme over sorgen. Nå krysser jeg alt jeg har av fingre og tær for at det går bra denne gangen❤️

B1 - termin rundt 6 februar👶❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Netteflette skrev:

Jeg sniker meg inn her etter å ha fått positivt test på ettermiddagsurin i dag🙈 IKM er i morgen, men fikk 2-3 på digital test og sterk teststrek og er derfor ikke i tvil om at jeg er gravid!😍

Er så glad og lykkelig da jeg gikk gjennom en MA i uke 8 i desember og det har tatt lang tid for meg å komme over sorgen. Nå krysser jeg alt jeg har av fingre og tær for at det går bra denne gangen❤️

B1 - termin rundt 6 februar👶❤️

:mynona:

Gratulerer! ❤️ 

Denne gangen er det en terminspire! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.5.2020 den 21.41, ch2 skrev:

Ok, så nesten for meg at det kostet mer 😅 men det er jo greit da at det ikke koster enda mer liksom 🙈😊 

Vi betalte 1500 hos gynekolog. Skal tilbake i uke 12, synes det er verdt det og vi tar oss råd til det 😊 Det er nok billigere hos jordmor enn gynekolog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Vi betalte 1500 hos gynekolog. Skal tilbake i uke 12, synes det er verdt det og vi tar oss råd til det 😊 Det er nok billigere hos jordmor enn gynekolog. 

Vi betalte 1960,- hos gynekolog i Oslo😅 Det var med smitte- og utstyrstillegg. Det finnes billigere alternativer da, ser for eksempel Dr. Dropin har fastpris på 995,- for time hos gynekolog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym797 skrev:

Vi betalte 1960,- hos gynekolog i Oslo😅 Det var med smitte- og utstyrstillegg. Det finnes billigere alternativer da, ser for eksempel Dr. Dropin har fastpris på 995,- for time hos gynekolog. 

Er inne og sniker litt i andres termingruppe, har selv termin i midten av november🙊

Jeg tok første ultralyd hos DrDropin, ble ikke veldig imponert, men tok der fordi det var billigst i området og jeg skulle tross alt bare se at hjertet slo. Neste ultralyd i uke 12 tok jeg på Jordmorklinikken, veldig god opplevelse. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Hjärtat skrev:

Er inne og sniker litt i andres termingruppe, har selv termin i midten av november🙊

Jeg tok første ultralyd hos DrDropin, ble ikke veldig imponert, men tok der fordi det var billigst i området og jeg skulle tross alt bare se at hjertet slo. Neste ultralyd i uke 12 tok jeg på Jordmorklinikken, veldig god opplevelse. 😊

Skal tilbake samme sted i uke 12, selv om det er litt dyrere. Var fornøyd med stedet, så da tenker jeg at vi like gjerne kan dra tilbake samme sted🤷🏼‍♀️

Man kan ikke velge lege ved bestilling på Dr. Dropin tror jeg, så da er det uansett uaktuelt for meg🙈 Greit å vite at du var fornøyd med Jormordklinikken, all erfaring er supert! Kan jo ikke snakke med venninner om det enda, siden samboer gjerne vil at vi skal holde det for oss selv til uke 12😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym797 skrev:

Betalte 1290,- hos Jordmorklinikken i Oslo. Veldig fornøyd med de 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vegasus skrev:

Betalte 1290,- hos Jordmorklinikken i Oslo. Veldig fornøyd med de 😊 

Jeg tok UL på Volvat på Majorstuen før jul, men neste gang tror jeg at jeg skal dra på jordmorklinikken i Oslo! Hun ene på Volvat var så ufølsom og viste ingen hensyn når skjermen viste MA så dit skal jeg hvertfall ikke igjen 🙈 Var de flinke på jordmorklinikken syns du?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av dere som skal ha nr 2 som har lik/ulik symptomer? jeg spydde og var sykemeldt på denne tida forrige gang. denne gangen kjenner jeg ingenting og spotter. det gjorde jeg ikke sist. har null tro på at alt er ok. kan man dra på privat ul før uke 12 og da få en bekreftelse på at det er noe. eller kan man likegodt miste etter tidlig ultralyd? endrer sjansene seg for vellykket om hjertet slår? vet ikke hvorfor jeg er så skeptisk. jeg tror ikke på det i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...