NinaLisa Skrevet 27. juli #4601 Skrevet 27. juli Jeg synes det er fryktelig kjedelig når Pia snakker om bøker hun leser og har tenkt å lese. Det blir mye pjatt om ting som overhodet ikke fenger meg. Noen synes kanskje det er interessant men de er kanskje i fåtall. Og så må hun lese boka for andre gang slik at hun får lest seg opp til filmen kommer på Netflix. Og det er jo strengt tatt ungdomsromaner hun leser. Litt barnslig er hun i den sammenhengen. 8
Kkkkaru Skrevet 27. juli #4602 Skrevet 27. juli lew skrev (21 timer siden): Jeg må inn og se,men kan gå uker nå.Er som du sier,kjedelig innhold,trøtte tryner og snørrtørk🙉🙊VIirker som dem kommer seg litt ut om dagen og det er bra.Om vi ser vloggene om 10 år,ee det nok det samme. Og at de ikke vet hvilken dag det er🙈 De kommenterer det jo hver dag at de ikke vet hvilken dag det er + en ekstra forklaring på slutten hvorfor som om det var spesielt at de ikke husket det akkurat i dag. Samme i morgen 1
Gjest lew Skrevet 27. juli #4603 Skrevet 27. juli Pia snakker som hun er sønnen til Guro,i dag kommer morfar.Tenkte først med gud han er jo død😅
NinaLisa Skrevet 27. juli #4604 Skrevet 27. juli lew skrev (1 time siden): Pia snakker som hun er sønnen til Guro,i dag kommer morfar.Tenkte først med gud han er jo død😅 Jeg synes det er koselig å kalle besteforeldre med navn slik som morfar i denne situasjonen. Selv om ikke han er morfar til alle i husstanden så skjønner alle hvem vi snakker om. 3 1
Gjest lew Skrevet 27. juli #4605 Skrevet 27. juli NinaLisa skrev (54 minutter siden): Jeg synes det er koselig å kalle besteforeldre med navn slik som morfar i denne situasjonen. Selv om ikke han er morfar til alle i husstanden så skjønner alle hvem vi snakker om. Ja det er veldig koslig,hadde ungen vært i nærheten og hun hadde sagt det til han.Men hu snakker om sin egen far,hun kunne sagt vi får besøk av pappa i dag.Ser hun ofte gjør det uten at ungen er i nærheten.Bare litt snodig.
Tradegy Skrevet 29. juli #4606 Skrevet 29. juli Det er helt fair at man er prisbevisst hva gjelder aktiviteter og tilpasning. Men det går ikke an å avslå alle forslag følgere kommer med som dyrt, og samtidig farte over grensa etter soda og ostepop. Virker som det største kravet er bilkjøring 2 4
Gjest lew Skrevet 29. juli #4608 Skrevet 29. juli Tradegy skrev (7 timer siden): Det er helt fair at man er prisbevisst hva gjelder aktiviteter og tilpasning. Men det går ikke an å avslå alle forslag følgere kommer med som dyrt, og samtidig farte over grensa etter soda og ostepop. Virker som det største kravet er bilkjøring Er noe rart ja,kan handle all verdens dritt,men så fort det er litt aktiviteter og glede spes for kidden sin del.Nei da er det for dyrt😂Det er så mye dem kunne kutta for spart penger.
tyggis Skrevet 29. juli #4609 Skrevet 29. juli ja helt enig, det handler om å prioritere. Guro bruker tusenvis av kroner i året på negler. Kjøpet på smurt lunsj fra bakeri og masse iskaffe. Så det mangler ikke penger til besøksgård eller annet for gutten, men mor prioriterer seg selv først. Alltid. 7 2
Mickan Skrevet 29. juli #4611 Skrevet 29. juli Petrine12 skrev (4 minutter siden): Og trampoline junior? Og seng…. Har de ikke kjøpt noen av delene enda? 😳 Sengen har de vel pratet om i evigheter.. 4
Miss perfect Skrevet 30. juli #4613 Skrevet 30. juli De har absolutt INGEN unnskyldning for å ikke ha kjøpt seng. Når de var på tur nå så lå mini i vanlig seng. Så kan ikke være det som stopper dem heller.. 6
Eva-Lena Skrevet 30. juli #4614 Skrevet 30. juli Miss perfect skrev (2 minutter siden): De har absolutt INGEN unnskyldning for å ikke ha kjøpt seng. Når de var på tur nå så lå mini i vanlig seng. Så kan ikke være det som stopper dem heller.. Jeg tipper de tvilholder på sprinkelseng for at han holder seg i sengen når han våkner, så de ikke blir forstyrret før de selv ønsker å stå opp. Samtidig så ser jeg ikke problemet med at han kommer seg ut selv heller, mine fikk vanlig seng da de var rundt 2 år nettopp fordi de fint klatret ut selv. 4 3
Gjest lew Skrevet 30. juli #4616 Skrevet 30. juli tyggis skrev (22 timer siden): ja helt enig, det handler om å prioritere. Guro bruker tusenvis av kroner i året på negler. Kjøpet på smurt lunsj fra bakeri og masse iskaffe. Så det mangler ikke penger til besøksgård eller annet for gutten, men mor prioriterer seg selv først. Alltid. Ikke minst alle mysteri bags,fra normal,jobben og alle steder man kan få det,goodie box,gaver til hverandre,klær som ikke passer,alt dritt dem må taste teste.Ja mange steder spare penger.Trampoline har dem vel sagt at kidden er lei,da slapp dem bruke penger der😅
Miss perfect Skrevet 31. juli #4617 Skrevet 31. juli Eva-Lena skrev (21 timer siden): Jeg tipper de tvilholder på sprinkelseng for at han holder seg i sengen når han våkner, så de ikke blir forstyrret før de selv ønsker å stå opp. Samtidig så ser jeg ikke problemet med at han kommer seg ut selv heller, mine fikk vanlig seng da de var rundt 2 år nettopp fordi de fint klatret ut selv. Det kan absolutt være en mulighet ja. Eller at de ikke orker rydde det rommet så det faktisk blir plass til stor seng.. 3
lllll Skrevet 31. juli #4618 Skrevet 31. juli Miss perfect skrev (3 timer siden): Det kan absolutt være en mulighet ja. Eller at de ikke orker rydde det rommet så det faktisk blir plass til stor seng.. I en live for 3 år siden sa Guro at de planla å ordne ny seng til han til bursdagen hans (treårsdagen) 1
Miss perfect Skrevet 31. juli #4619 Skrevet 31. juli lllll skrev (3 timer siden): I en live for 3 år siden sa Guro at de planla å ordne ny seng til han til bursdagen hans (treårsdagen) Ikke sant.. det går virkelig unna der i gården. Not.. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå