Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fryktelig kjedelig når Pia snakker om bøker hun leser og har tenkt å lese. Det blir mye pjatt om ting som overhodet ikke fenger meg. Noen synes kanskje det er interessant men de er kanskje i fåtall. Og så må hun lese boka for andre gang slik at hun får lest seg opp til filmen kommer på Netflix. Og det er jo strengt tatt ungdomsromaner hun leser. Litt barnslig er hun i den sammenhengen.

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lew skrev (21 timer siden):

Jeg må inn og se,men kan gå uker nå.Er som du sier,kjedelig innhold,trøtte tryner og snørrtørk🙉🙊VIirker som dem kommer seg litt ut om dagen og det er bra.Om vi ser vloggene om 10 år,ee det nok det samme.

Og at de ikke vet hvilken dag det er🙈 De kommenterer det jo hver dag at de ikke vet hvilken dag det er + en ekstra forklaring på slutten hvorfor som om det var spesielt at de ikke husket det akkurat i dag. Samme i morgen

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Pia snakker som hun er sønnen til Guro,i dag kommer morfar.Tenkte først med gud han er jo død😅

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (1 time siden):

Pia snakker som hun er sønnen til Guro,i dag kommer morfar.Tenkte først med gud han er jo død😅

Jeg synes det er koselig å kalle besteforeldre med navn slik som morfar i denne situasjonen. Selv om ikke han er morfar til alle i husstanden så skjønner alle hvem vi snakker om.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
NinaLisa skrev (54 minutter siden):

Jeg synes det er koselig å kalle besteforeldre med navn slik som morfar i denne situasjonen. Selv om ikke han er morfar til alle i husstanden så skjønner alle hvem vi snakker om.

Ja det er veldig koslig,hadde ungen vært i nærheten og hun hadde sagt det til han.Men hu snakker om sin egen far,hun kunne sagt vi får besøk av pappa i dag.Ser hun ofte gjør det uten at ungen er i nærheten.Bare litt snodig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...