Gå til innhold

Norwaytwins


Fremhevede innlegg

Skrevet
Lillemor1982 skrev (6 minutter siden):

Ser på Acutie sine TikTok videoer hvor enormt stor hun er nå. My 600ib Life neste, liksom 🥲

Trenger ikke gå på TikTok engang. Ser det på Facebook og på YouTube videoer også 😳

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mardina skrev (18 minutter siden):

Trenger ikke gå på TikTok engang. Ser det på Facebook og på YouTube videoer også 😳

Ja hun er fryktelig stor. Spesielt rundt magen. Nesten det verste jeg har sett faktisk. Synd at det har blitt slik 🥲

  • Liker 3
Skrevet

Stå opp seinest 12??????????????

  • Liker 3
Skrevet
NinaLisa skrev (35 minutter siden):

Ja hun er fryktelig stor. Spesielt rundt magen. Nesten det verste jeg har sett faktisk. Synd at det har blitt slik 🥲

Og synd at hun ikke ser hvor helsefarlig det er 😳 Pøser heller på med masse usunn mat og tilnærmet ingen form for trening. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Guro fornekter seg ikke. Hun hadde jeg aldri klart å bo med. 

Jeg fikk helt noia da jeg så kjøkkenbenken bak Pia i begynnelsen på videoen. Altså, hvor rotete er det mulig å ha det? Overfylt med gudene vet hva. Det er desidert det verste jeg vet på ett kjøkken - masse ting stående på benkene. Der skal det være ryddig og rent, ikke oppsamling av alt mulig dritt.

Den sofaen Pia sover på så ikke veldig digg ut. Hun har laken på sitteputene og ikke noe ellers. Kjenner jeg er glad jeg ikke skal sitte i den sofaen noen gang. Bare det å måtte rydde bort alt sengetøy hver morgen hadde vært nok til at Guro fikk den plassen - Pia var i leiligheten først 😂

Jeg visste faktisk ikke at Pia har bodd i Newcastle. Var det i forbindelse med skole eller jobb?

Pia har gått skole der.Pia og Guro bodde i leiligheten sammen før Guro ble gift.Ja det flyter av dritt overalt der.Æsj ja glad jeg ikke skal sitte der,tenk bruke sofaen som både seng og til gjester i fler år.Jeg har overmadrass på min seng,og den blir flekkete og må vaskes et par ganger i året.Tenk en sofa som ikke blir vaska🤢Guro vaska vist badet,sikkert bare en kjapp tørk over😅

Skrevet
Kløftfrid skrev (45 minutter siden):

Stå opp seinest 12??????????????

Ja det er helt sykt😅Det er sommer og sol,bør komme seg ut og få litt D-vitamin og luft.

Skrevet
Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Ser på Acutie sine TikTok videoer hvor enormt stor hun er nå. My 600ib Life neste, liksom 🥲

Ja det henger ned på knærne,må jo være fryktelig ubehagelig ha det sånn.

  • Liker 2
Skrevet
lew skrev (5 minutter siden):

Pia har gått skole der.Pia og Guro bodde i leiligheten sammen før Guro ble gift.Ja det flyter av dritt overalt der.Æsj ja glad jeg ikke skal sitte der,tenk bruke sofaen som både seng og til gjester i fler år.Jeg har overmadrass på min seng,og den blir flekkete og må vaskes et par ganger i året.Tenk en sofa som ikke blir vaska🤢Guro vaska vist badet,sikkert bare en kjapp tørk over😅

Åja, så de har bodd sammen tidligere også. Da er de nok stuck sammen for resten av livet. 

Evig takknemlig for overmadrass som trekket kan tas av å vaskes. Den sofaen er mer møkkete enn man skulle tru 🤮 Får håpe de kan ta av trekk og vaske innimellom. Skjønner ikke at Pia klarer å sove på sofaen hver eneste natt. Hadde vært bedre med en god madrass på gulvet.

  • Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (11 minutter siden):

Åja, så de har bodd sammen tidligere også. Da er de nok stuck sammen for resten av livet. 

Evig takknemlig for overmadrass som trekket kan tas av å vaskes. Den sofaen er mer møkkete enn man skulle tru 🤮 Får håpe de kan ta av trekk og vaske innimellom. Skjønner ikke at Pia klarer å sove på sofaen hver eneste natt. Hadde vært bedre med en god madrass på gulvet.

Ja blir nok ikke mye forandringer hos dem🤓Pia som snakker om eksen og leser alle di romantiske bøkene,hun snakker om kjekke skuespillere som om hun var 14år,må være trist og være såpass ung enda og ikke få oppleve en flørt,eller finne en kjærste.Trives som singel jeg også,men liker flørte og møte noen.Ha noen på gang liksom.

  • Liker 1
Skrevet

Tenk hva et team som sjekker for bakterier og drit hadde funnet. Midd, hudceller, svette partikler.

I mer eller mindre samme rom som det tilberedes og spises mat. 

Mix inn husstøv og litt annet :ler:

"Hei & Hå bed and breakfast" der altså :knegg:

 

  • Liker 1
Skrevet

Men altså en journal med oversikt over kiosklitteratur...med referat og sitater....

 

  • Nyttig 1
Skrevet

Tør nesten ikke tenke på hvordan det lukter i hjemmet deres 🤢 

De buksene hennes må jo skrike om hjelp hver eneste dag 😳

Skrevet

Jeg synes egentlig denne tråden har blitt mer interessant enn vloggene.

Jeg skjønner godt at offentlige personer må tåle kritikk av det de velger å publisere. Det er en naturlig del av å legge livet sitt ut på YouTube.

Men når jeg leser de siste sidene, handler veldig lite om innholdet i videoene. I stedet diskuteres kropp, vekt, privatliv, husarbeid, søvn, kjøkkenbenker, sofaer, bakterier, hvordan hjemmet deres antakelig lukter, hvordan klærne deres må være, hvem som står opp først, hvem som vasker, hvem som passer barnet og hvordan de velger å leve livene sine.

Det virker nesten som om noen mener disse vloggerne skylder dere en forklaring på alle valgene de tar. 

Det som fascinerer meg mest, er at mange av kommentarene ikke lenger bygger på noe som faktisk vises i videoene. Nå spekuleres det i hvordan hjemmet må lukte, hvor skitten sofaen sikkert er, hvilke bakterier som må finnes der, og hvordan klærne deres må være. Ingen av oss kan vite noe av dette.

Da handler det ikke lenger om å diskutere offentlig innhold. Nå diktes/antas det historier om mennesker ingen her kjenner eller har møtt.

Personlig synes jeg det mest tankevekkende spørsmålet ikke lenger er hvordan disse to lever, men hvorfor voksne mennesker føler et behov for å overvåke, analysere og evaluere nesten alle sider av andre menneskers privatliv.

Hvis vloggene virkelig er blitt så kjedelige og uinteressante som mange skriver, hvorfor fortsetter dere da å følge dem så tett?

For meg virker det som om tråden for lengst har sluttet å handle om vloggene, og i stedet handler om et behov for å diskutere og dømme menneskene bak dem. Det synes jeg ærlig talt er langt mer tankevekkende enn noe de viser på YouTube.

  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (36 minutter siden):

Tenk hva et team som sjekker for bakterier og drit hadde funnet. Midd, hudceller, svette partikler.

I mer eller mindre samme rom som det tilberedes og spises mat. 

Mix inn husstøv og litt annet :ler:

"Hei & Hå bed and breakfast" der altså :knegg:

 

🤣

Skrevet
Portvinpiken skrev (17 minutter siden):

Jeg synes egentlig denne tråden har blitt mer interessant enn vloggene.

Jeg skjønner godt at offentlige personer må tåle kritikk av det de velger å publisere. Det er en naturlig del av å legge livet sitt ut på YouTube.

Men når jeg leser de siste sidene, handler veldig lite om innholdet i videoene. I stedet diskuteres kropp, vekt, privatliv, husarbeid, søvn, kjøkkenbenker, sofaer, bakterier, hvordan hjemmet deres antakelig lukter, hvordan klærne deres må være, hvem som står opp først, hvem som vasker, hvem som passer barnet og hvordan de velger å leve livene sine.

Det virker nesten som om noen mener disse vloggerne skylder dere en forklaring på alle valgene de tar. 

Det som fascinerer meg mest, er at mange av kommentarene ikke lenger bygger på noe som faktisk vises i videoene. Nå spekuleres det i hvordan hjemmet må lukte, hvor skitten sofaen sikkert er, hvilke bakterier som må finnes der, og hvordan klærne deres må være. Ingen av oss kan vite noe av dette.

Da handler det ikke lenger om å diskutere offentlig innhold. Nå diktes/antas det historier om mennesker ingen her kjenner eller har møtt.

Personlig synes jeg det mest tankevekkende spørsmålet ikke lenger er hvordan disse to lever, men hvorfor voksne mennesker føler et behov for å overvåke, analysere og evaluere nesten alle sider av andre menneskers privatliv.

Hvis vloggene virkelig er blitt så kjedelige og uinteressante som mange skriver, hvorfor fortsetter dere da å følge dem så tett?

For meg virker det som om tråden for lengst har sluttet å handle om vloggene, og i stedet handler om et behov for å diskutere og dømme menneskene bak dem. Det synes jeg ærlig talt er langt mer tankevekkende enn noe de viser på YouTube.

Så enig. Dette er lavmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...