Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Gjest lew
Skrevet
tyggis skrev (14 timer siden):

Og innnimellom alle de overnevnte gjøremålene så trener Pia ifølge seg selv på treningssenter. ..men det er ikke verdt å dele ;)

Hu filmer heller aldri seg selv foran speilet på vei til trening,det gjør hu alltid når dem skal ut.Så den trening tror jeg ikke mye på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kkkkaru skrev (10 timer siden):

Ikke glem sette på vaskemaskin og oppvaskmaskin + rydde ut

Det glemte jeg helt, men det kommer nok av at de bare gjør det om de får tid. Er en stund siden Guro sa hun skulle se om hun fikk ryddet ut av oppvaskmaskinen, så at dagsplanen deres er sprengt betviles ikke🙄

• Liker 2
Gjest lew
Skrevet

Tid og tid,den er for tynn og bruke som unskyldning for og ikke ha gjort husarbeid.2 voksene som ikke er i jobb.Det er nok deiligere sitte inne og se på sorted food på yt.Eller filme ting som kommer ut om flere månder.Dem som er så mye inne burde klare ha det ryddig og pent.

Skrevet

Altså Guro henger fast i jakka....🤣

• Liker 2
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Altså Guro henger fast i jakka....🤣

Nysgjerrig jeg, hvordan da? Henger fast i jakka? Noe jeg har gått glipp av?

• Liker 1
Gjest lew
Skrevet
NinaLisa skrev (5 timer siden):

Nysgjerrig jeg, hvordan da? Henger fast i jakka? Noe jeg har gått glipp av?

Hu kjøpte seg en alt for trang jakke på tise,hu fikk vel ene armen inn,men kom ikke ut igjen så det ut som.

Skrevet
lew skrev (35 minutter siden):

Hu kjøpte seg en alt for trang jakke på tise,hu fikk vel ene armen inn,men kom ikke ut igjen så det ut som.

🙈😅😅

Gjest lew
Skrevet

Koslig dem fikk besøk av venner i går.Men jeg må si jeg lurer litt på hvordan det er besøke dem🤦‍♀️Vet hun ene besøkende har et flott hjem og har orden.Pia filma Guro sovende på sofaen rett før besøk,er pynteputene rene feks😅

Skrevet
lew skrev (10 timer siden):

Koslig dem fikk besøk av venner i går.Men jeg må si jeg lurer litt på hvordan det er besøke dem🤦‍♀️Vet hun ene besøkende har et flott hjem og har orden.Pia filma Guro sovende på sofaen rett før besøk,er pynteputene rene feks😅

ja dette lurer jeg på og. Kanskje sette seg i en sofa vel vitende om at P har sovet der hver natt i flere år. Neppe støvsugd eller renset putene.. en ting at kåken er liten, men alt rælet får den til å virke enda mindre og innbydende. Vet ikke om jeg hadde likt å spise noe de hadde laget når man ser benken som er full av ræl, og hvor uhygieniske de er. 

• Liker 3
Gjest lew
Skrevet
tyggis skrev (5 timer siden):

ja dette lurer jeg på og. Kanskje sette seg i en sofa vel vitende om at P har sovet der hver natt i flere år. Neppe støvsugd eller renset putene.. en ting at kåken er liten, men alt rælet får den til å virke enda mindre og innbydende. Vet ikke om jeg hadde likt å spise noe de hadde laget når man ser benken som er full av ræl, og hvor uhygieniske de er. 

Ja og guro klødde seg i øret og ved nesa rett før hu skulle lage eggerøre🙈Det er ikke bare ting,men et tomt Cola brett fra sverige/papp,sikkert sikkel på pynteputene.Hører aldri dem har stor rengjøring,en hel dag med rydding hadde gjort sitt.I stedet er det få med seg alt på yt før kidden kommer.Hvile masse før han kommer.Jeg får litt tangerud bakken vibes her.

Skrevet

Tenk å være 2 voksne ( ofte 3) og faktisk si det høyt at de må hvile seg så mye som mulig før mini kommer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Disse to er så kjedelige at det er et eneste stort gjesp. At noen følger dem er et under. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja fryktelig lite innhold, mer forklaringer, jeg skal dusje, når skal jeg spise, det skal redigeres, det skal velges kopp

• Liker 5
Skrevet
Sibba skrev (På 22.7.2026 den 8.37):

Disse to er så kjedelige at det er et eneste stort gjesp. At noen følger dem er et under. 

Det er kanskje det at de er annerledes som gjør at de er verdt å følge. Jeg har fulgt dem i mange år og synes dagens vlogg er et lite høydepunkt. Jeg synes det er mer interessant enn å følge bloggere som er strigla og helt perfekte på alle måter. Jentene er jordnære og ekte ihvertfall. Og prøver ikke å vise noe annet. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
NinaLisa skrev (5 timer siden):

Det er kanskje det at de er annerledes som gjør at de er verdt å følge. Jeg har fulgt dem i mange år og synes dagens vlogg er et lite høydepunkt. Jeg synes det er mer interessant enn å følge bloggere som er strigla og helt perfekte på alle måter. Jentene er jordnære og ekte ihvertfall. Og prøver ikke å vise noe annet. 

Det er sant. Men det finnes en mellomting. Jeg synes det blir litt for mye trøtte morgenansikter med øyekrokan, snørrtørking på genserarmer, tydelig dårlig mathygiene og plukking av kviser i beste sendetid. Jeg tenker det er ting de kunne droppet å filme for det er bare kvalmende å se på. De er vel så vant til å dokumentere livene sine hver dag at de ikke tenker over det. Men jeg synes det der har blitt verre og verre med årene. Så merkes det veldig godt at de har blitt mindre sosiale (også når det ikke er barn i hus) og dermed veldig lite som skjer i livene deres. Content når de er ute å reiser har også dalt til det minimale, så for min del orker jeg sjelden se på de lenger.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest lew
Skrevet
lllll skrev (2 timer siden):

Det er sant. Men det finnes en mellomting. Jeg synes det blir litt for mye trøtte morgenansikter med øyekrokan, snørrtørking på genserarmer, tydelig dårlig mathygiene og plukking av kviser i beste sendetid. Jeg tenker det er ting de kunne droppet å filme for det er bare kvalmende å se på. De er vel så vant til å dokumentere livene sine hver dag at de ikke tenker over det. Men jeg synes det der har blitt verre og verre med årene. Så merkes det veldig godt at de har blitt mindre sosiale (også når det ikke er barn i hus) og dermed veldig lite som skjer i livene deres. Content når de er ute å reiser har også dalt til det minimale, så for min del orker jeg sjelden se på de lenger.

Jeg må inn og se,men kan gå uker nå.Er som du sier,kjedelig innhold,trøtte tryner og snørrtørk🙉🙊VIirker som dem kommer seg litt ut om dagen og det er bra.Om vi ser vloggene om 10 år,ee det nok det samme.

Skrevet

I dag da Pia at ho kunne leve igjenom andre 🤦🏽‍♀️ Alt er minner om tidligere tid og personer. Det virka som det er umulig få nye minner? Kvifor har ikkje Pia no fått ein viss prosent jobb ho skal finne seg? Ho vimsa berre rundt og passa tanteguten sin. Eg blir so oppgitt 🤷🏽‍♀️

• Liker 1
Skrevet
lllll skrev (7 timer siden):

Øyekrokan 😂💀🤢

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Petrine12 skrev (14 timer siden):

I dag da Pia at ho kunne leve igjenom andre 🤦🏽‍♀️ Alt er minner om tidligere tid og personer. Det virka som det er umulig få nye minner? Kvifor har ikkje Pia no fått ein viss prosent jobb ho skal finne seg? Ho vimsa berre rundt og passa tanteguten sin. Eg blir so oppgitt 🤷🏽‍♀️

Kanskje fordi det er sommerferietid nå og nav er stengt? Skjer vel ikke noe før i slutten av august eller i september. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...