Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Måne Rampelyset skrev (11 timer siden):

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og brukerdebatt.

Måne, admin. 

Ja jeg ventet på denne.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NinaLisa skrev (1 time siden):

Ja jeg ventet på denne.

Dere lærer aldri😂😂 Voksne mennesker ass… 🤦🏻‍♀️

Skrevet
Iso1 skrev (33 minutter siden):

Dere lærer aldri😂😂 Voksne mennesker ass… 🤦🏻‍♀️

Ja😅

Skrevet

Pia som sier hun er såå glad i å lese ute om sommeren; blitt veldig lite av det da, til at det har vært strålende vær.. så mye hun har lest i det siste og. 
Det er jo en fin ting hun kan gjøre så G og mini kan få litt egentid🥰

Hun fikk heldigvis fortalt at mensen er på vei da!🫠

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (27 minutter siden):

..Og det før kaffen :knegg: Hun kom vel ikke til "hei" engang.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Anonymus6 skrev (23 timer siden):

Pia som sier hun er såå glad i å lese ute om sommeren; blitt veldig lite av det da, til at det har vært strålende vær.. så mye hun har lest i det siste og. 
Det er jo en fin ting hun kan gjøre så G og mini kan få litt egentid🥰

Jeg skrev dette for 23 t siden

Pia poster for 17 t siden🤣 kan jo ikke annet enn å le litt haha

IMG_3201.jpeg

Endret av Anonymus6
Bilde
  • Liker 3
Skrevet

Blir ikke landgang i Kiel i år heller, ref Pia. "Været spiller ikke noen rolle for vi skal være inne på båten."

• Liker 6
Skrevet
Mickan skrev (26 minutter siden):

Blir ikke landgang i Kiel i år heller, ref Pia. "Været spiller ikke noen rolle for vi skal være inne på båten."

Er no noken måltid som skal nytast so tida strekke ikkje til 🫢🫢 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Mickan skrev (4 timer siden):

På siste live, påsto Guro at det var mest mamma som ikke ville gå i land :himle:

De har mye rart for seg.

Show skulle de i hvertfall ikke på.

(Lov det altså, men alt som er uprøvd er automatisk negativt) 

Kopp til Pia er vel 100% sikkert :knegg:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (14 minutter siden):

På siste live, påsto Guro at det var mest mamma som ikke ville gå ombord :himle:

De har mye rart for seg.

Show skulle de i hvertfall ikke på.

(Lov det altså, men alt som er uprøvd er automatisk negativt) 

Kopp til Pia er vel 100% sikkert :knegg:

Gå i land var kanskje det du mente? 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Fnugg1 skrev (1 time siden):

Gå i land var kanskje det du mente? 😊

Takk for ditt kvikke blikk! :ler: 

(Herved endret! :skriver:)

Håper jentene får en fin ferietur! :klappe: 

Ingenting er som å ligge enda nærmere søster i et par netter....... :fnise:

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Tradegy skrev (3 timer siden):

Takk for ditt kvikke blikk! :ler: 

(Herved endret! :skriver:)

Håper jentene får en fin ferietur! :klappe: 

Ingenting er som å ligge enda nærmere søster i et par netter....... :fnise:

Jeg klarer ikke i min villeste fantasi å fatte hvordan de klarer å bo sammen til og med på ferietur. Og attpåtil på en trang lugar?!😩😩

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kielbåten reiser man for feste og gå i land i kiel.Ellers er båten veldig kjedelig vis man ikke skal noe.Er ikke veldig langt gå til senteret i kiel heller.Man kan bare titte litt og gå tilbake.

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (6 timer siden):

Kielbåten reiser man for feste og gå i land i kiel.Ellers er båten veldig kjedelig vis man ikke skal noe.Er ikke veldig langt gå til senteret i kiel heller.Man kan bare titte litt og gå tilbake.

Mange reiser for turen sin skyld, ikke for å feste. Kjenner faktisk kongen som reiser til Kiel med båt for å feste. 

• Liker 3
Skrevet

De reiser jo kun for maten sin skyld. Og ja kanskje shoppe en kopp eller ny veske ombord. Mamma spanderer nok noe denne gang og.

• Liker 4
Skrevet
lew skrev (8 timer siden):

Veldig enig. Jeg har vært på Kieltur flere ganger og alltid gått i land. Det er rart de ikke går i land og går til Primark. Det er jo kort vei dit og da slipper de iallfall senteret. Rusle rundt på båten i 4 timer hadde jeg ikke giddi, det er nok av timer ellers de kan gjøre det. 

Jeg så Guro pakke til turen. Så mye hun har med seg av toalettsaker for ca 2 døgn har ikke jeg med til en 14 dagers tur engang. Jeg pakker lett og skal ha plass til ting jeg evt kjøper dit jeg drar. 

Jeg så denne Q&A videoen og om de er åpne for kjærester så bør de nok bo for seg selv først og fremst. Jeg hadde ikke blitt sammen med en som bor med søsken for n’te året på rad i en liten leilighet. Det sier litt om både økonomi, tiltak og det å være selvstendig, så nei takk som byr.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Miss perfect skrev (55 minutter siden):

De reiser jo kun for maten sin skyld. Og ja kanskje shoppe en kopp eller ny veske ombord. Mamma spanderer nok noe denne gang og.

Såååå kulinarisk er ikke maten på Kiel ferja at det er den største årsaken til at jeg tar en tur. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (4 timer siden):

Såååå kulinarisk er ikke maten på Kiel ferja at det er den største årsaken til at jeg tar en tur. 

Men dem er ikke så kresene heller,vi ser hva dem spiser hjemme.Så dette er nok luksus for dem😅

• Liker 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (4 timer siden):

Veldig enig. Jeg har vært på Kieltur flere ganger og alltid gått i land. Det er rart de ikke går i land og går til Primark. Det er jo kort vei dit og da slipper de iallfall senteret. Rusle rundt på båten i 4 timer hadde jeg ikke giddi, det er nok av timer ellers de kan gjøre det. 

Jeg så Guro pakke til turen. Så mye hun har med seg av toalettsaker for ca 2 døgn har ikke jeg med til en 14 dagers tur engang. Jeg pakker lett og skal ha plass til ting jeg evt kjøper dit jeg drar. 

Jeg så denne Q&A videoen og om de er åpne for kjærester så bør de nok bo for seg selv først og fremst. Jeg hadde ikke blitt sammen med en som bor med søsken for n’te året på rad i en liten leilighet. Det sier litt om både økonomi, tiltak og det å være selvstendig, så nei takk som byr.

Vi går alltid i land selv om vi har festa hele natta😅Føler man drar for handle/se ting vi ikke har her hjemme.Dem er rett og slett late.Buffe frister nok mer.Kjærste må bli for noen med en fetish😅Det er et tv program om en mann som dater 2 twillinger🤣Må bli noe sånt.

• Liker 3
Skrevet
Orly skrev (8 timer siden):

Mange reiser for turen sin skyld, ikke for å feste. Kjenner faktisk kongen som reiser til Kiel med båt for å feste. 

Nei må ikke feste,men di som reiser for turen sin skyld pleier gå i land i værtfall.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...