Gå til innhold

Norwaytwins


Fremhevede innlegg

Skrevet
Eva-Lena skrev (5 timer siden):

Guro er jo kronisk lat og trøtt. Nesten merkelig at hun i det hele tatt orker å stå opp hver dag. Jeg ser nesten for meg Guro uten barn. Ett lite kjøleskap som nattbord og TV på soverommet. Da kunne hun bare bøyd seg over og hentet ut mat hun preppet dagen før og holdt sengen hele dagen.

Jeg har lagt merke til at Guro  f.eks. lader bilen og i mens er Pia hjemme og skal gjøre ditt og datt. En gang i blant hører vi Guro skal f.eks. ta ut av tørketrommelen eller oppvaskmaskinen. Jeg har tilgode å se Guro ta ut av oppvaskmaskinen i alle fall. At Pia gjør mest hjemme av de to betviles ikke. 

Jeg håper de en dag skjønner selv at noe må gjøres før de blir helt immobile. Det unner jeg de virkelig ikke. Kan jo hende de skjønner det innerst inne med energien er ikke der.

Jeg skulle ønske Pia fikk seg type, men det skjer jo aldri så lenge de er nærmest siamesiske tvillinger. 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor mesteparten av husarbeidet faller på Pia? Er Guro blitt så utrolig lat at det også er et ork? Ta ut av oppvaskmaskinen liksom? 

De kommer til å bli immobile snart, hvis alt fortsetter i samme sporet 😬 Hvem skal da ta seg av guttungen? 

Sjansen for at noen av dem får seg kjæreste er nok forsvinnende liten. Pia har jo ikke hatt kjæreste på årevis og hvis hun skulle få det, så MÅ jo vedkommende godta det tette forholdet hun har til søsteren. Tror ikke det er alle som hadde godtatt det akkurat 🤔 

lew skrev (3 timer siden):

Ja man kan lure på hva dem hviler fra😅Hvile krever hvile liksom.Jeg er så spent på hvor dem er om 5år feks.Neste spørsmåls runde skal jeg spørre om fremtidsplaner.Dem hadde drømmer før.Reise,bo i annet land,Pia ønska veldig sterkt og bli tynn for kansje få barn.

Jeg synes man skal bombardere dem med spørsmål som er vanskelige, men som de må svare på 😄 Sette de litt utenfor komfortsonen liksom 😄 

  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det alltid Pia som vekker gutten? Kan ikke huske å ha sett:hørt Guro gjøre det. 

  • Liker 1
Skrevet

Er Pia på datingapper, ser hun etter kjæreste? 

Skrevet
Fnugg1 skrev (51 minutter siden):

Er det alltid Pia som vekker gutten? Kan ikke huske å ha sett:hørt Guro gjøre det. 

Pia filmer i hvert fall alltid at hun gjør det, så vanskelig å vite om Guro noen gang vekker/henter gutten sin. 

  • Liker 1
Skrevet
Orillsen7 skrev (1 time siden):

Er Pia på datingapper, ser hun etter kjæreste? 

Ja det er ikke lenge siden hun sa hun var på tinder,eller kansje det var Guro.Men husker dem sa det bare var for se litt.Kommer nok ikke til finne noen,noen av dem.Kansje finne en på deling evt😅

Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Det jeg ikke skjønner er hvorfor mesteparten av husarbeidet faller på Pia? Er Guro blitt så utrolig lat at det også er et ork? Ta ut av oppvaskmaskinen liksom? 

De kommer til å bli immobile snart, hvis alt fortsetter i samme sporet 😬 Hvem skal da ta seg av guttungen? 

Sjansen for at noen av dem får seg kjæreste er nok forsvinnende liten. Pia har jo ikke hatt kjæreste på årevis og hvis hun skulle få det, så MÅ jo vedkommende godta det tette forholdet hun har til søsteren. Tror ikke det er alle som hadde godtatt det akkurat 🤔 

Jeg synes man skal bombardere dem med spørsmål som er vanskelige, men som de må svare på 😄 Sette de litt utenfor komfortsonen liksom 😄 

Pia liker nok egentlig ha det ryddig,husker fra hu bodde alene,Guro bryr seg nok ikke om rot,så dem er nok litt forskjellige på det,sikkert derfor Guro ikke gidder gjøre noe,hu vet Pia gjør.Bedre sitte på ræva og tegne,enn ha det fint rundt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...