Iso1 Skrevet i går, 04:07 #4421 Skrevet i går, 04:07 Petrine12 skrev (17 timer siden): Late Pia burde dra seg ut og trimme! Rett og slett! Gå so fort ho kan opp ein bratt bakke ol. La kroppen jobbe og beina få styrke seg. Jeg kunne tatt henne med på mine gåturer. Men da må hun grytidlig opp og takle å gå rundt 10km. Men vi bor ikke på samme sted så er nok umulig. Men samtidig høre på det gnålet hennes om alt mulig hadde blitt slitsomt i lengden. 3
Eva-Lena Skrevet i går, 06:41 #4422 Skrevet i går, 06:41 jukkapalme skrev (13 timer siden): Haha, spot on! Jeg har ikke hørt om noe av musikken Pia babler om, med unntak av Westlife, de har jeg så klart hørt om. Mulig det sier mer om meg enn om henne da Hun hører jo bare på ny musikk og jeg hører mest på musikk fra 70, 80, 90 og 2000-tallet. Dessuten deler vi ikke musikksmak i det hele tatt. Har aldri hørt om disse filmene og seriene hun snakker om heller. Så mente hun at Jennifer Lopez var obligatorisk i romantiske komedier. Altså, når ble Jennifer Lopez en god skuespiller? Selvfølgelig har man forskjellig smak, men likevel. Men bra om hun fortsetter å ha oppramsingen av favorittmusikk, filmer, bøker og serier i egen video, for da slipper jeg å måtte høre på det Har pleid å spole forbi akkurat det da, for syns favorittvideoene utenom det der er ok å se på. Guro pleier jo å nevne hudpleie og sånt og det er ting jeg interesserer meg for. Apropos pleie, har Guro sluttet med det risvannet til Isabel Raad som var sååå fantastisk? Hører aldri noe om det mer. Håper hårserumet hun kjøpte vil hjelpe håret hennes og gjøre det mindre tørt, selv om de begge kunne trengt en tur til frisøren. De burde også bruke sjampo og balsam av litt bedre kvalitet enn det aller billigste. I dag kom risvannet frem, hun skal kjøpe ny flaske til helga. Så rart at dette kom opp i dag siden du nevnte det i går. Dagens sammendrag: De sto opp, Pia tok seg en kaffe, skulle dusje. Pia skal på møte hos NAV. Hun handler på Ham og de deler opp litt forskjellig for å fryse ned. De skal også lage sylta egg. Pia viste også frem disse søte dragene sine, hadde fått seg en ny som ble lagt på hylla. De lager kake. Guro sorterer nonstop og pynter kake. De skal til mamma, kom hjem fra mamma. Guro pleier huden i ansiktet, samt serum på bryna. Vippeserum skulle på litt senere. De gratulerer Robin med 40 årsdag som er i dag woop woop. Så var det god natt. 2 2
Miss perfect Skrevet i går, 07:41 #4423 Skrevet i går, 07:41 Flere som legger merke til at hver gang det nevnes at de skal møte pappa, så er det koselig det altså. Mens når de skal være med mamma ( som jo ikke er langt unna hver bidige dag) så er tonen en helt annen. Da blir det såå koselig å ha mamma på middag. 1 1
lllll Skrevet i går, 07:48 #4424 Skrevet i går, 07:48 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Flere som legger merke til at hver gang det nevnes at de skal møte pappa, så er det koselig det altså. Mens når de skal være med mamma ( som jo ikke er langt unna hver bidige dag) så er tonen en helt annen. Da blir det såå koselig å ha mamma på middag. Veldig knyttet til moren. Jeg hadde lyst til å sende inn spm i Q&A de skulle ha med moren, for å spørre henne hva hun som har jobbet i bhg i mange år tenker om at døtrene er så ekstremt knyttet (avhengig, men kunne ikke brukt det ordet) til hverandre. Om det er noe hun angrer på mtp oppveksten deres og om hun hadde gjort annerledes i dag. Plassert de i forskjellige klasser fra dag 1 f eks, som mange tvillingforeldre bevisst gjør for at det ikke skal bli et avhengighetsproblem. Men det spm hadde de garantert ikke tatt med. 1 2
Miss perfect Skrevet i går, 07:51 #4425 Skrevet i går, 07:51 lllll skrev (1 minutt siden): Veldig knyttet til moren. Jeg hadde lyst til å sende inn spm i Q&A de skulle ha med moren, for å spørre henne hva hun som har jobbet i bhg i mange år tenker om at døtrene er så ekstremt knyttet (avhengig, men kunne ikke brukt det ordet) til hverandre. Om det er noe hun angrer på mtp oppveksten deres og om hun hadde gjort annerledes i dag. Plassert de i forskjellige klasser fra dag 1 f eks, som mange tvillingforeldre bevisst gjør for at det ikke skal bli et avhengighetsproblem. Men det spm hadde de garantert ikke tatt med. Det hadde de nok ikke svart på nei
Fluffy1 Skrevet i går, 07:54 #4426 Skrevet i går, 07:54 Det jeg ikke forstår at de ikke trener. I den alderen er det obligatorisk å trene, ikke bare for vekt men å forebygge aldersrelaterte sykdommer, benskjørhet, kreft mm. Legg heller penger på det istedet for all hudpleie, Trening er bra for veksthormonene og da igjen for huden. 3 3
Eva-Lena Skrevet i går, 07:59 #4427 Skrevet i går, 07:59 Fluffy1 skrev (4 minutter siden): Det jeg ikke forstår at de ikke trener. I den alderen er det obligatorisk å trene, ikke bare for vekt men å forebygge aldersrelaterte sykdommer, benskjørhet, kreft mm. Legg heller penger på det istedet for all hudpleie, Trening er bra for veksthormonene og da igjen for huden. Kan ikke trene, da får de jo ikke hvilt seg. Skal sies at jeg ikke trener selv, men jeg er ikke inaktiv 22 timer i døgnet. Jeg har en jobb og gjør andre ting på fritiden. 2 1
Miss perfect Skrevet i går, 08:21 #4428 Skrevet i går, 08:21 Veldig rart at ikke dette fantastiske risvannet har gjort underverker med g sitt hår må jeg si. 2
Mardina Skrevet i går, 08:22 #4429 Skrevet i går, 08:22 Miss perfect skrev (37 minutter siden): Flere som legger merke til at hver gang det nevnes at de skal møte pappa, så er det koselig det altså. Mens når de skal være med mamma ( som jo ikke er langt unna hver bidige dag) så er tonen en helt annen. Da blir det såå koselig å ha mamma på middag. Og de er også helt prisgitt et greit forhold til faren sin. Ellers kan de miste bostedet sitt. Tviler ikke på at de er glad i faren sin, men forholdet til moren er nok så tett fordi hun bor nærmest. Mener jeg har lest noe om at døtre ofte er mest knyttet til sine mødre. Og omvendt. Jeg hadde det i hvert fall sånn når jeg vokste opp. 3
jukkapalme Skrevet i går, 09:03 #4430 Skrevet i går, 09:03 lew skrev (12 timer siden): Tror Pia lever seg inn i en romantisk drømmeverden,musikk,bøker og filmer dreier seg mye om kjærlighet.Må være trist og velge bort dater og kansje møte noen.Sånn dem har det nå så skjer nok ikke det.Dem må løsrive seg fra hverandre før det.Og siden hun snakker om eksen i ny og ne så savner hun nok noen. Her tror jeg du treffer spikeren på hodet. De hadde sikkert truffet noen begge to om de bodde hver for seg. Men hvem vil vel ha en kjæreste som er totalt avhengig av søskenet sitt og har det med på slep hele tiden? Det søskenforholdet der er virkelig ikke sunt. Bra de har et tett forhold, men det der er litt for tett. Eva-Lena skrev (2 timer siden): I dag kom risvannet frem, hun skal kjøpe ny flaske til helga. Så rart at dette kom opp i dag siden du nevnte det i går. Dagens sammendrag: De sto opp, Pia tok seg en kaffe, skulle dusje. Pia skal på møte hos NAV. Hun handler på Ham og de deler opp litt forskjellig for å fryse ned. De skal også lage sylta egg. Pia viste også frem disse søte dragene sine, hadde fått seg en ny som ble lagt på hylla. De lager kake. Guro sorterer nonstop og pynter kake. De skal til mamma, kom hjem fra mamma. Guro pleier huden i ansiktet, samt serum på bryna. Vippeserum skulle på litt senere. De gratulerer Robin med 40 årsdag som er i dag woop woop. Så var det god natt. Haha, ja det var litt rart 😂 Like «spennende» vlogg hver dag. Likevel har de blitt en del av morgenrutinen min. Miss perfect skrev (1 time siden): Flere som legger merke til at hver gang det nevnes at de skal møte pappa, så er det koselig det altså. Mens når de skal være med mamma ( som jo ikke er langt unna hver bidige dag) så er tonen en helt annen. Da blir det såå koselig å ha mamma på middag. Har lagt merke til det jeg og. Blir nesten litt lei meg på farens vegne, føler at han hele tiden er nr 2, liksom, selv om de helt sikkert er glade i ham også. Men er mamma, mamma, mammaaaaa hele tiden, skulle tro de var 4 år gamle noen ganger. Miss perfect skrev (32 minutter siden): Veldig rart at ikke dette fantastiske risvannet har gjort underverker med g sitt hår må jeg si. Haha, ja merkelige greier Er vel bare fordi det er Isabel Raad sitt merke. Hun digger jo dama. Tror nok den håroljen hun viste i går er mye bedre, men hun bør bruke sjampo av kvalitet også og ikke minst balsam. De bruker ikke balsam. Greit at ikke alle trenger det, men tror de begge hadde trengt det. 1
lew Skrevet i går, 09:54 #4431 Skrevet i går, 09:54 jukkapalme skrev (48 minutter siden): Her tror jeg du treffer spikeren på hodet. De hadde sikkert truffet noen begge to om de bodde hver for seg. Men hvem vil vel ha en kjæreste som er totalt avhengig av søskenet sitt og har det med på slep hele tiden? Det søskenforholdet der er virkelig ikke sunt. Bra de har et tett forhold, men det der er litt for tett. Haha, ja det var litt rart 😂 Like «spennende» vlogg hver dag. Likevel har de blitt en del av morgenrutinen min. Har lagt merke til det jeg og. Blir nesten litt lei meg på farens vegne, føler at han hele tiden er nr 2, liksom, selv om de helt sikkert er glade i ham også. Men er mamma, mamma, mammaaaaa hele tiden, skulle tro de var 4 år gamle noen ganger. Haha, ja merkelige greier Er vel bare fordi det er Isabel Raad sitt merke. Hun digger jo dama. Tror nok den håroljen hun viste i går er mye bedre, men hun bør bruke sjampo av kvalitet også og ikke minst balsam. De bruker ikke balsam. Greit at ikke alle trenger det, men tror de begge hadde trengt det. Underværker tror jeg ikke risvannet har gjort,for håret ser helt jævlig ut.Kunne vært klipt av ganske mye,men dem er desverre så redde for halv langt hår,Guro vil ha langt hår for alt hva det er verdt.Hormoner og vitaminer/kosthold spiller også inn på hvordan håret er. 1
Tradegy Skrevet i går, 10:01 #4432 Skrevet i går, 10:01 Et hvert risvann fordrer nok at man går til frisøren oftere enn Pia ikke nevner mensen... En bever i dress er fortsatt en bever, liksom 2
jukkapalme Skrevet i går, 10:13 #4433 Skrevet i går, 10:13 lew skrev (14 minutter siden): Underværker tror jeg ikke risvannet har gjort,for håret ser helt jævlig ut.Kunne vært klipt av ganske mye,men dem er desverre så redde for halv langt hår,Guro vil ha langt hår for alt hva det er verdt.Hormoner og vitaminer/kosthold spiller også inn på hvordan håret er. Haha, nei. Det risvannet har fått ganske mye dårlig omtale på Lyko. Flere har opplevd både tørrere hår og å miste hår. Ikke noe jeg hadde turt å bruke. Bruker heller kjente merker jeg vet funker enn influensermerker. Jeg tror en god balsam kunne hjulpet dem begge. Håret blir jo ofte brusete, tørt og elektrisk uten balsam. 1
Miss perfect Skrevet i går, 10:54 #4434 Skrevet i går, 10:54 Mardina skrev (2 timer siden): Og de er også helt prisgitt et greit forhold til faren sin. Ellers kan de miste bostedet sitt. Tviler ikke på at de er glad i faren sin, men forholdet til moren er nok så tett fordi hun bor nærmest. Mener jeg har lest noe om at døtre ofte er mest knyttet til sine mødre. Og omvendt. Jeg hadde det i hvert fall sånn når jeg vokste opp. Jada jeg var også mest knyttet til mor. Men dette er jo helt hinsides.. 1 1
Mardina Skrevet i går, 10:56 #4435 Skrevet i går, 10:56 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Jada jeg var også mest knyttet til mor. Men dette er jo helt hinsides.. Ja, det er jeg enig i 😬
Orly Skrevet i går, 11:26 #4436 Skrevet i går, 11:26 Fluffy1 skrev (3 timer siden): Det jeg ikke forstår at de ikke trener. I den alderen er det obligatorisk å trene, ikke bare for vekt men å forebygge aldersrelaterte sykdommer, benskjørhet, kreft mm. Legg heller penger på det istedet for all hudpleie, Trening er bra for veksthormonene og da igjen for huden. Jaha , obligatorisk å trene faktisk , den var ny. 1
*Blåbær* Skrevet i går, 11:28 #4437 Skrevet i går, 11:28 lllll skrev (3 timer siden): Veldig knyttet til moren. Jeg hadde lyst til å sende inn spm i Q&A de skulle ha med moren, for å spørre henne hva hun som har jobbet i bhg i mange år tenker om at døtrene er så ekstremt knyttet (avhengig, men kunne ikke brukt det ordet) til hverandre. Om det er noe hun angrer på mtp oppveksten deres og om hun hadde gjort annerledes i dag. Plassert de i forskjellige klasser fra dag 1 f eks, som mange tvillingforeldre bevisst gjør for at det ikke skal bli et avhengighetsproblem. Men det spm hadde de garantert ikke tatt med. De svarer aldri på noe av det jeg spør om, og det er på ingen måte støtende spørsmål. Så jeg har helt sluttet å se på spørsmålsrundene, det er alltid de samme kjedelige spørsmålene som favoritt farge, beste sommerminne og hva liker de best å spise. Det blir for tilbake til 1. Klasse på barneskolen for min del. Mistenker at de finner på spørsmålene selv. 2 4
Orly Skrevet i går, 11:29 #4438 Skrevet i går, 11:29 Altså at man er mer knyttet til en forelder er vel ikke så rart, kan da være mange grunner til det uten at man må få informasjon om det. Selv har jeg alltid vært mest knyttet til pappa og hatt et ok forhold til mamma, kun mine nærmeste venner vet hvorfor det er sånn. Og nei det er ikke uvanlig at mange har bedre forhold til mor. Mye annet som kan kritiseres men akkurat dette skjønner jeg ikke at man gidder å kritisere 1
Fluffy1 Skrevet 23 timer siden #4439 Skrevet 23 timer siden Orly skrev (4 timer siden): Jaha , obligatorisk å trene faktisk , den var ny. når man er 40 er det faktisk anbefalt å trene for å bevare helsa hvis man er noengenlunde informert 2 2
Orly Skrevet 19 timer siden #4440 Skrevet 19 timer siden Fluffy1 skrev (4 timer siden): når man er 40 er det faktisk anbefalt å trene for å bevare helsa hvis man er noengenlunde informert Det er fortsatt ikke obligatorisk… 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå