Kvinneforkjemper1 Skrevet 6 timer siden #4441 Skrevet 6 timer siden Orly skrev (4 minutter siden): Det er fortsatt ikke obligatorisk… nei vel, så se hvordan de ser ut siden de ikke trener da🤣 om du vil leve lenger enn til 72 kan det anses som en uskreven regel at man MÅ trene. alle må bevege kroppen og ta vare på den, med mindre du vil leve et kort liv med en fæl død da kanskje? Min mor er 66 og hun trener hver eneste dag, går lange turer og løfter litt vekter hjemme osv og hun spretter rundt! det trenger ikke være bodybuilding på treningssenteret hver dag men du må vel for Guds skyld være enig i at de bør trene, eller? 3
Mardina Skrevet 5 timer siden #4442 Skrevet 5 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (6 minutter siden): nei vel, så se hvordan de ser ut siden de ikke trener da🤣 om du vil leve lenger enn til 72 kan det anses som en uskreven regel at man MÅ trene. alle må bevege kroppen og ta vare på den, med mindre du vil leve et kort liv med en fæl død da kanskje? Min mor er 66 og hun trener hver eneste dag, går lange turer og løfter litt vekter hjemme osv og hun spretter rundt! det trenger ikke være bodybuilding på treningssenteret hver dag men du må vel for Guds skyld være enig i at de bør trene, eller? ....og trening trenger jo ikke være på treningssenter heller. Å gå tur i en times tid, hjelper også. Men jeg tror vi kan se langt etter at tvinsa trener regelmessig. De har jo prøvd før, men det sklir jo fort ut igjen. Det er tydeligvis viktigere å være lat... 🤔 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå