Mardina Skrevet 2 timer siden #4381 Skrevet 2 timer siden lew skrev (5 minutter siden): Guro svarte på yt i dag,i komentarfeltet at hun sparte penger til kjøpe ting til seg selv også.Alltid en unskyldning. Skylappene dine er på i dag også Guro 🤣 1 1
lew Skrevet 2 timer siden #4382 Skrevet 2 timer siden Mardina skrev (27 minutter siden): Skylappene dine er på i dag også Guro 🤣 Dem blir nok aldri tatt av,lever livet som 2 tenåringer med lommepenger😅 3
Mardina Skrevet 1 time siden #4383 Skrevet 1 time siden lew skrev (5 minutter siden): Dem blir nok aldri tatt av,lever livet som 2 tenåringer med lommepenger😅 Jepp 🤣 Synes nesten at det er litt facinerende hvordan de ikke klarer å se hva de gjør feil... 🤔 2
lew Skrevet 1 time siden #4384 Skrevet 1 time siden Mardina skrev (15 minutter siden): Jepp 🤣 Synes nesten at det er litt facinerende hvordan de ikke klarer å se hva de gjør feil... 🤔 Ja vekdig spesielt og følge med på dem.Hvor gikk det galt liksom.Pia som studerte i london og Guro som ble gift,fikk barn,venner hadde dem mye av også.Til bare tilbringe livet med hverandre 24/7,surre rundt i en trang leilighet og den største gleden i livet er gi hverandre gaver.Helt i ekstase over kopp eller liten figur. 1
Mardina Skrevet 1 time siden #4385 Skrevet 1 time siden lew skrev (2 minutter siden): Ja vekdig spesielt og følge med på dem.Hvor gikk det galt liksom.Pia som studerte i london og Guro som ble gift,fikk barn,venner hadde dem mye av også.Til bare tilbringe livet med hverandre 24/7,surre rundt i en trang leilighet og den største gleden i livet er gi hverandre gaver.Helt i ekstase over kopp eller liten figur. Jeg skjønner det ikke jeg heller. Jeg hadde blitt koko om jeg måtte tilbringe 24/7/365 med en søster som hadde klamret seg fast til meg i nærmest hvert eneste sekund. Greit nok at de er glad i hverandre, men det er jo ikke et sunt søster-forhold, sånn som det er nå... 🤔 Det gikk i utoverbakke i det øyeblikket Guro skilte seg fra eksmannen og flyttet seg selv og barnet inn til søsteren. Hvor ble det av alle vennene som de traff titt og ofte? Det er jo viktig å treffe andre mennesker (som ikke er familie) av og til. For meg personlig betyr vennene mine mye og jeg liker godt å tilbringe tid sammen med dem. Ville ikke vært dem foruten. Jeg tilbringer ikke så mye tid med kjæresten min engang! 😂 Både jeg og han trenger alenetid, selv om vi er aldri så glad i hverandre. Alenetid er nok derimot et fremmedord hos tvinsa.
jukkapalme Skrevet 50 minutter siden #4386 Skrevet 50 minutter siden Mardina skrev (3 timer siden): For min del må Guro rante så mye hun vil, det påvirker ikke meg. Nå sletter de tydeligvis mye av kommentarene fra meg, så det er ikke alt som står der. Negler koster ca. 1000,- hver gang, så det er ikke akkurat billig. Goodiebox videoene ser jeg aldri, for det interesserer meg ikke. Men hvis de har masse sminke fra før, så er det jo idiotisk å bruke masse penger på Goodiebox. Jeg brukte også mye penger på negler før, men var nå nødt til å ta en pause. Nettopp fordi det ble for dyrt for meg over tid. Nå skal jeg kjøpe neglelakk og lakkere neglene mine selv. Stort sett må man ha nytt sted hver 4 uke, hvis man legger det på salong. Ikke uvanlig det. Og da koster det opp mot 1000,- avhengig av hvor man tar det, om man skal ha et helt nytt sett og om man skal ha et spesielt design på neglene. Brukte klær er en ting, brukte SKO er noe annet. Det bør man ikke kjøpe brukt til barn i vekst. Det sier seg selv. Var jeg som kommenterte og det jeg skrev var ikke noe feil. Jeg skrev at sønnen får brukte klær og sko, mens de sløser bort penger på negler, goodiebox osv. Det er de økonomiske prioriteringene det reageres på og jeg er ikke den eneste som reagerer på det. Kunne ikke vært mer enig! 👏 👏 Så Guro, rant så mye du vil. Jeg vet du og søsteren din leser her inne, selv om det tydeligvis er farlig å innrømme det. Jeg kommer til å fortsette å gi kritikk der jeg ser det er nødvendig. Det får ikke dere stoppet meg fra å gjøre. Liker dere ikke kritikk(noe jeg vet at dere ikke gjør), så slutt med SoMe. Forøvrig så glemte du i forsvarstalen din på hvordan du rettferdiggjør å bruke penger på negler og goodiebox. Og ikke prioriterer å få en skikkelig seng til sønnen din, sånn at Pia kan bruke den når han ikke gjør det. Faktisk er det DU Guro, som bør sove på sofa'n. Og ikke Pia. Jeg skjønner ikke hvordan du rettferdiggjør den løsningen der 🤔 Ja, negler er dyrt og jeg skjønner at man må ha nytt sett hver 4.uke om man skal ha påsatte negler hele tiden, siden de vokser ut, slites osv. Det jeg mente er at de trenger vel ikke påsatte negler hele tiden. Kan de ikke gjøre som du nå gjør og fikse og lakke selv, så kan de heller sette på negler av og til til spesielle anledninger? Men innrømmer at jeg har lite peiling siden jeg alltid har lakket neglene selv. Hatt lyst til å fikse dem da, men blir aldri noe av Mardina skrev (25 minutter siden): Jeg skjønner det ikke jeg heller. Jeg hadde blitt koko om jeg måtte tilbringe 24/7/365 med en søster som hadde klamret seg fast til meg i nærmest hvert eneste sekund. Greit nok at de er glad i hverandre, men det er jo ikke et sunt søster-forhold, sånn som det er nå... 🤔 Det gikk i utoverbakke i det øyeblikket Guro skilte seg fra eksmannen og flyttet seg selv og barnet inn til søsteren. Hvor ble det av alle vennene som de traff titt og ofte? Det er jo viktig å treffe andre mennesker (som ikke er familie) av og til. For meg personlig betyr vennene mine mye og jeg liker godt å tilbringe tid sammen med dem. Ville ikke vært dem foruten. Jeg tilbringer ikke så mye tid med kjæresten min engang! 😂 Både jeg og han trenger alenetid, selv om vi er aldri så glad i hverandre. Alenetid er nok derimot et fremmedord hos tvinsa. Samme her. Blir kokko bare av tanken Er rett og slett usunt det søskenforholdet der. Lurer på hvor vennene ble av jeg og. Pia gikk jo ofte tur/stolpejakt med en venninne og spiste dessuten mye sunnere da hun bodde alene. Jeg tilbringer heller ikke like mye tid med samboeren som de gjør sammen. Vi jobber ofte til ulike tider og spesielt jeg trenger myyye alenetid. Hadde blitt gal om jeg nesten aldri skulle fått alenetid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå