Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dem vil nok aldri få et forhold til fungere.Så om 10 år så er nok alt likt som det er i dag..Kansje værre om ikke det blir som en eposode av 600 ibs🙄Ene er hjemmehjelp for den andre😎

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

No spør dei etter tips til hytte 20-23 juli. Midt i tjukkaste fellesferien 😅

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (4 minutter siden):

Mamma og twinsa som skal på hyttetur sammen😅😅😅Uten barn

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (2 timer siden):

Lykke til med det 😂 🤣 

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (4 timer siden):

Mamma og twinsa som skal på hyttetur sammen😅😅😅Uten barn

Barnet har ingen glede eller noe utbytte av hyttetur.. flere som hører forsvarstalen eller? 😂

• Nyttig 5
Skrevet
Miss perfect skrev (19 minutter siden):

Barnet har ingen glede eller noe utbytte av hyttetur.. flere som hører forsvarstalen eller? 😂

Oh yes 😂 

• Liker 2
Skrevet

Ser jo nå at de planlegger ta med seg mini.. det er bra!

Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Ser jo nå at de planlegger ta med seg mini.. det er bra!

Jøss den var ny😅Men flott dem kan finne på noe med han.Vet det kan være vansklig med autister,men andre som har barn med autisme tar med barna på ferie.

• Liker 1
Skrevet

En kyllingfilee på 3 stk virka litt lite,selv om den er massiv som Pia sier.Syntes dem lager lite middager,men når dem bestiller noe så er det så enormt mye dem kjøper.Så her om dagen også,en bitte liten klump med kjøttdeig.

• Liker 3
Skrevet
lew skrev (38 minutter siden):

En kyllingfilee på 3 stk virka litt lite,selv om den er massiv som Pia sier.Syntes dem lager lite middager,men når dem bestiller noe så er det så enormt mye dem kjøper.Så her om dagen også,en bitte liten klump med kjøttdeig.

Ditta har eg og stussa over 🫢

• Liker 2
Skrevet

Guro bare måtte vise frem at hun har en enkeltseng i dag ja 😂😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (38 minutter siden):

Jøss, sikkert veldig tilfeldig 😂😂😂

Skrevet
Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Jøss, sikkert veldig tilfeldig 😂😂😂

Ja veldig og 😂

Skrevet
lew skrev (5 timer siden):

Ja, det var merkelig. Syns det var lite til 3. De viser ofte små middagsporsjoner, men de spiser nok mye utenom som vi ikke får se. Og de evinnelige nudlene til kvelds da, de kunne like gjerne spist en stor kebab kalorimessig. Ja, bestiller de sushi eller noe bestiller de helt enorme mengder. Jeg elsker sushi, men hadde blitt mye rester om vi skulle bestilt like mye, selv om samboeren min spiser mye. 

Miss perfect skrev (3 timer siden):

Haha, ja, da måtte jeg le! :hoho: Sææææærlig at de ikke leser her inne :fnise:  Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så farlig å innrømme det. Tror veldig mange youtubere/influensere leser tråder om seg selv. Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være 

• Nyttig 1
Skrevet
jukkapalme skrev (48 minutter siden):

Ja, det var merkelig. Syns det var lite til 3. De viser ofte små middagsporsjoner, men de spiser nok mye utenom som vi ikke får se. Og de evinnelige nudlene til kvelds da, de kunne like gjerne spist en stor kebab kalorimessig. Ja, bestiller de sushi eller noe bestiller de helt enorme mengder. Jeg elsker sushi, men hadde blitt mye rester om vi skulle bestilt like mye, selv om samboeren min spiser mye. 

Haha, ja, da måtte jeg le! :hoho: Sææææærlig at de ikke leser her inne :fnise:  Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så farlig å innrømme det. Tror veldig mange youtubere/influensere leser tråder om seg selv. Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være 

Nei, nå har de avslørt seg selv ganske greit 😂 hadde nok lest jeg og..

• Liker 1
Skrevet

Haha, nå sletter de kommentarer fra meg ser jeg 😂 

Sikkert fordi de vet at jeg har rett 😊

Skrevet

Er det en sånn seng man kan stille liggestilling? Har mennesker i livet med overvekt som har nevnt at det er lettere å sove litt mer oppreist pga søvnapné feks.. det kunne jo forklart hvorfor Pia ligger på sofaen😅

• Liker 2
Skrevet
Anonymus6 skrev (16 minutter siden):

Er det en sånn seng man kan stille liggestilling? Har mennesker i livet med overvekt som har nevnt at det er lettere å sove litt mer oppreist pga søvnapné feks.. det kunne jo forklart hvorfor Pia ligger på sofaen😅

Ja, arva etter ein død farfar 😅 Har dei kjøpt eit einaste møbel noken gang sjølv?

• Nyttig 3
Skrevet
Mardina skrev (6 timer siden):

Haha, nå sletter de kommentarer fra meg ser jeg 😂 

Sikkert fordi de vet at jeg har rett 😊

Jeg hadde og slettet kommentarer fra deg. Synes du er ufin. Men du kan gjerne tro du har rett i alt

• Liker 7
Skrevet (endret)
tonebelinda skrev (29 minutter siden):

Jeg hadde og slettet kommentarer fra deg. Synes du er ufin. Men du kan gjerne tro du har rett i alt

Hvor har jeg påstått at jeg har rett i absolutt alt? 

Man må ofte bli litt ufin for å få fram et poeng. 

Endret av Mardina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...