lew Skrevet fredag kl. 16:01 #4341 Skrevet fredag kl. 16:01 Dem vil nok aldri få et forhold til fungere.Så om 10 år så er nok alt likt som det er i dag..Kansje værre om ikke det blir som en eposode av 600 ibs🙄Ene er hjemmehjelp for den andre😎 3
Petrine12 Skrevet fredag kl. 17:47 #4342 Skrevet fredag kl. 17:47 No spør dei etter tips til hytte 20-23 juli. Midt i tjukkaste fellesferien 😅 1
lew Skrevet fredag kl. 17:52 #4343 Skrevet fredag kl. 17:52 Petrine12 skrev (4 minutter siden): No spør dei etter tips til hytte 20-23 juli. Midt i tjukkaste fellesferien 😅 Mamma og twinsa som skal på hyttetur sammen😅😅😅Uten barn 1
Mardina Skrevet fredag kl. 19:48 #4344 Skrevet fredag kl. 19:48 Petrine12 skrev (2 timer siden): No spør dei etter tips til hytte 20-23 juli. Midt i tjukkaste fellesferien 😅 Lykke til med det 😂 🤣 1
Miss perfect Skrevet fredag kl. 22:19 #4345 Skrevet fredag kl. 22:19 lew skrev (4 timer siden): Mamma og twinsa som skal på hyttetur sammen😅😅😅Uten barn Barnet har ingen glede eller noe utbytte av hyttetur.. flere som hører forsvarstalen eller? 😂 5
Mardina Skrevet fredag kl. 22:39 #4346 Skrevet fredag kl. 22:39 Miss perfect skrev (19 minutter siden): Barnet har ingen glede eller noe utbytte av hyttetur.. flere som hører forsvarstalen eller? 😂 Oh yes 😂 2
Miss perfect Skrevet i går, 05:40 #4347 Skrevet i går, 05:40 Ser jo nå at de planlegger ta med seg mini.. det er bra!
lew Skrevet i går, 07:14 #4348 Skrevet i går, 07:14 Miss perfect skrev (1 time siden): Ser jo nå at de planlegger ta med seg mini.. det er bra! Jøss den var ny😅Men flott dem kan finne på noe med han.Vet det kan være vansklig med autister,men andre som har barn med autisme tar med barna på ferie. 1
lew Skrevet i går, 09:18 #4349 Skrevet i går, 09:18 En kyllingfilee på 3 stk virka litt lite,selv om den er massiv som Pia sier.Syntes dem lager lite middager,men når dem bestiller noe så er det så enormt mye dem kjøper.Så her om dagen også,en bitte liten klump med kjøttdeig. 3
Petrine12 Skrevet i går, 09:57 #4350 Skrevet i går, 09:57 lew skrev (38 minutter siden): En kyllingfilee på 3 stk virka litt lite,selv om den er massiv som Pia sier.Syntes dem lager lite middager,men når dem bestiller noe så er det så enormt mye dem kjøper.Så her om dagen også,en bitte liten klump med kjøttdeig. Ditta har eg og stussa over 🫢 2
Miss perfect Skrevet i går, 10:59 #4351 Skrevet i går, 10:59 Guro bare måtte vise frem at hun har en enkeltseng i dag ja 😂😂 5 1
Eva-Lena Skrevet i går, 11:38 #4352 Skrevet i går, 11:38 Miss perfect skrev (38 minutter siden): Guro bare måtte vise frem at hun har en enkeltseng i dag ja 😂😂 Jøss, sikkert veldig tilfeldig 😂😂😂
Miss perfect Skrevet i går, 14:38 #4353 Skrevet i går, 14:38 Eva-Lena skrev (3 timer siden): Jøss, sikkert veldig tilfeldig 😂😂😂 Ja veldig og 😂
jukkapalme Skrevet i går, 15:05 #4354 Skrevet i går, 15:05 lew skrev (5 timer siden): En kyllingfilee på 3 stk virka litt lite,selv om den er massiv som Pia sier.Syntes dem lager lite middager,men når dem bestiller noe så er det så enormt mye dem kjøper.Så her om dagen også,en bitte liten klump med kjøttdeig. Ja, det var merkelig. Syns det var lite til 3. De viser ofte små middagsporsjoner, men de spiser nok mye utenom som vi ikke får se. Og de evinnelige nudlene til kvelds da, de kunne like gjerne spist en stor kebab kalorimessig. Ja, bestiller de sushi eller noe bestiller de helt enorme mengder. Jeg elsker sushi, men hadde blitt mye rester om vi skulle bestilt like mye, selv om samboeren min spiser mye. Miss perfect skrev (3 timer siden): Guro bare måtte vise frem at hun har en enkeltseng i dag ja 😂😂 Haha, ja, da måtte jeg le! Sææææærlig at de ikke leser her inne Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så farlig å innrømme det. Tror veldig mange youtubere/influensere leser tråder om seg selv. Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være 1
Miss perfect Skrevet i går, 15:55 #4355 Skrevet i går, 15:55 jukkapalme skrev (48 minutter siden): Ja, det var merkelig. Syns det var lite til 3. De viser ofte små middagsporsjoner, men de spiser nok mye utenom som vi ikke får se. Og de evinnelige nudlene til kvelds da, de kunne like gjerne spist en stor kebab kalorimessig. Ja, bestiller de sushi eller noe bestiller de helt enorme mengder. Jeg elsker sushi, men hadde blitt mye rester om vi skulle bestilt like mye, selv om samboeren min spiser mye. Haha, ja, da måtte jeg le! Sææææærlig at de ikke leser her inne Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så farlig å innrømme det. Tror veldig mange youtubere/influensere leser tråder om seg selv. Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være Nei, nå har de avslørt seg selv ganske greit 😂 hadde nok lest jeg og.. 1
Mardina Skrevet i går, 16:09 #4356 Skrevet i går, 16:09 Haha, nå sletter de kommentarer fra meg ser jeg 😂 Sikkert fordi de vet at jeg har rett 😊
Anonymus6 Skrevet i går, 17:53 #4357 Skrevet i går, 17:53 Er det en sånn seng man kan stille liggestilling? Har mennesker i livet med overvekt som har nevnt at det er lettere å sove litt mer oppreist pga søvnapné feks.. det kunne jo forklart hvorfor Pia ligger på sofaen😅 2
Petrine12 Skrevet i går, 18:10 #4358 Skrevet i går, 18:10 Anonymus6 skrev (16 minutter siden): Er det en sånn seng man kan stille liggestilling? Har mennesker i livet med overvekt som har nevnt at det er lettere å sove litt mer oppreist pga søvnapné feks.. det kunne jo forklart hvorfor Pia ligger på sofaen😅 Ja, arva etter ein død farfar 😅 Har dei kjøpt eit einaste møbel noken gang sjølv? 3
tonebelinda Skrevet 22 timer siden #4359 Skrevet 22 timer siden Mardina skrev (6 timer siden): Haha, nå sletter de kommentarer fra meg ser jeg 😂 Sikkert fordi de vet at jeg har rett 😊 Jeg hadde og slettet kommentarer fra deg. Synes du er ufin. Men du kan gjerne tro du har rett i alt 7
Mardina Skrevet 21 timer siden #4360 Skrevet 21 timer siden (endret) tonebelinda skrev (29 minutter siden): Jeg hadde og slettet kommentarer fra deg. Synes du er ufin. Men du kan gjerne tro du har rett i alt Hvor har jeg påstått at jeg har rett i absolutt alt? Man må ofte bli litt ufin for å få fram et poeng. Endret 21 timer siden av Mardina 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå