Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mardina skrev (11 timer siden):

Prioritering er et fremmedord der i gården 😄

Håper det går bedre med ankelen din nå da ❤️ Og at du får noe for smertene ❤️ 

Jeg er glad i fine negler også, men nå måtte jeg rett og slett ta pauser fra det i et par mnd. Når neglene mine er lange nok, skal jeg lakkere de selv. Det gjorde jeg mye før 😊 Har lyst til å begynne med det igjen. 

Sko bør absolutt ikke kjøpes brukt, men tvinsa hører dessverre ikke på det øret 😄

Så det på siden til Acutie på Facebook. 

Hehe, ja :ler: 

Takk ♥️ Ja, går mye bedre. Men fortsatt sterke smerter. De tre første månedene i fjor var et sant mareritt. Måtte ta 3 operasjoner og var etter operasjon 3 helvete startet. Ingenting av sterke smertestillende hjalp på de ekstreme nervesmertene, det forsvant ut av kroppen med en gang. Så sov ikke/minimalt på 3 måneder. Ble bedre da jeg fikk kaste krykkene og begynne å gå. Så bevegelse er viktig. Ja, får noe for smertene fortsatt, men tar det kun når jeg legger meg nå. De tar i hvert fall toppene av smertene så jeg får sove 😊 Hater å ha måttet gå på smertestillende så lenge, men jeg må jo. Nervene bruker inntil to år på å reparere seg selv, så er ennå håp om at nerveskaden ikke er permanent 🙏 Aldri om de der reseptfrie brusetablettene de tar hadde funket litt en gang. Så tviler på at de har så sterke smerter som de sier, da måtte de hatt noe sterkere. Men tviler ikke på at de har vondt, altså. Pia har vel en skade i beina etter operasjonen. 

Ja, fint med fine negler :nikke: Lyst å fikse mine på salong en gang selv, men har aldri gjort det før. Prioriterer hår over negler og lakker de selv. Neglene deres er veldig fine, men syns det er rart å klage på at alt er så dyrt når de betaler 1000 kr i måneden på negler… De kunne jo trengt en tur til frisøren og, eller i det minste bedre hårprodukter.

Sko bør aldri kjøpes brukt, nei. Skisko og sånt går kanskje an om de ikke brukes så ofte, men ikke sko man bruker hver dag. Virker som de ikke prioriterer sko fordi gode sko er dyrt. Viktigere med kopper og billige polyesterklær, vettu.

Aah, jeg er er sånn raring som ikke har Facebook mer, jeg :ler: så da får jeg ikke sett.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eva-Lena skrev (7 minutter siden):

Takk for info 😊 Guro kan skaffe seg ørepropper, så Pia kan få sove i en ordentlig seng på andre soverommet. Skulle fader meg bare mangle. Litt små snork eller pusting fra sønnen er noe Guro bare får venne seg til asap.

Enig! Fy faen, det provoserer meg at ikke Guro tåler litt pusting fra egen sønn en gang og derfor okkuperer to soverom! Hun får bruke ørepropper, ja, men er vel for dyrt det. Jeg er veldig lydfølsom selv, så vet at det er frustrerende, men jeg bruker ørepropper om samboeren snorker litt eller om fuglene begynner å synge før jeg rekker å sovne. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å la søsteren min sove på sofaen natt etter natt i årevis når hun i tillegg sliter med smerter i beina. Pia er altfor snill. Hun burde stille krav til søsteren. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Enig! Fy faen, det provoserer meg at ikke Guro tåler litt pusting fra egen sønn en gang og derfor okkuperer to soverom! Hun får bruke ørepropper, ja, men er vel for dyrt det. Jeg er veldig lydfølsom selv, så vet at det er frustrerende, men jeg bruker ørepropper om samboeren snorker litt eller om fuglene begynner å synge før jeg rekker å sovne. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å la søsteren min sove på sofaen natt etter natt i årevis når hun i tillegg sliter med smerter i beina. Pia er altfor snill. Hun burde stille krav til søsteren. 

Syns jeg hører Guro allerede, da renner det vel på med unnskyldninger for at det ikke kan endres på romfordelingen. 

Pia er altfor snill og det utnytter Guro maksimalt. Fy skamme deg Guro!!

• Liker 6
Skrevet
jukkapalme skrev (42 minutter siden):

Takk ♥️ Ja, går mye bedre. Men fortsatt sterke smerter. De tre første månedene i fjor var et sant mareritt. Måtte ta 3 operasjoner og var etter operasjon 3 helvete startet. Ingenting av sterke smertestillende hjalp på de ekstreme nervesmertene, det forsvant ut av kroppen med en gang. Så sov ikke/minimalt på 3 måneder. Ble bedre da jeg fikk kaste krykkene og begynne å gå. Så bevegelse er viktig. Ja, får noe for smertene fortsatt, men tar det kun når jeg legger meg nå. De tar i hvert fall toppene av smertene så jeg får sove 😊 Hater å ha måttet gå på smertestillende så lenge, men jeg må jo. Nervene bruker inntil to år på å reparere seg selv, så er ennå håp om at nerveskaden ikke er permanent 🙏 Aldri om de der reseptfrie brusetablettene de tar hadde funket litt en gang. Så tviler på at de har så sterke smerter som de sier, da måtte de hatt noe sterkere. Men tviler ikke på at de har vondt, altså. Pia har vel en skade i beina etter operasjonen. 

Ja, fint med fine negler :nikke: Lyst å fikse mine på salong en gang selv, men har aldri gjort det før. Prioriterer hår over negler og lakker de selv. Neglene deres er veldig fine, men syns det er rart å klage på at alt er så dyrt når de betaler 1000 kr i måneden på negler… De kunne jo trengt en tur til frisøren og, eller i det minste bedre hårprodukter.

Sko bør aldri kjøpes brukt, nei. Skisko og sånt går kanskje an om de ikke brukes så ofte, men ikke sko man bruker hver dag. Virker som de ikke prioriterer sko fordi gode sko er dyrt. Viktigere med kopper og billige polyesterklær, vettu.

Aah, jeg er er sånn raring som ikke har Facebook mer, jeg :ler: så da får jeg ikke sett.

De legger ut videoene sine på YouTube 😊

Skrevet
Eva-Lena skrev (26 minutter siden):

Syns jeg hører Guro allerede, da renner det vel på med unnskyldninger for at det ikke kan endres på romfordelingen. 

Haha, ja. Unnskyldninger, unnskyldninger :fnise: Ja, Pia er altfor snill og Guro burde skamme seg. 

Eva-Lena skrev (5 minutter siden):

De legger ut videoene sine på YouTube 😊

Ja, ser på dem på YouTube hver dag 😊 Tenkte på videoen med acutie med de møkkete skoene. Den var på Facebook 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (1 time siden):

Bare for å presisere, G har ikke dobbeltseng. Og hun kan ikke sove på samme rom som mini fordi hun våkner vel av at han puster bare virker det som.

Og fordi det heller ikke er plass til en enkeltseng der inne, leiligheten er overfylt i alle rom. Man ser jo hvordan det ser ut innpå rommet hans, det henger poser med pant der og alt mulig annet stablet oppetter veggen. Når sønnen er hos faren så bruker de senga hans som lagringsplass har jeg også sett, med masse ting hivd oppi senga hans 

Endret av lllll
  • Liker 2
Skrevet
lllll skrev (7 minutter siden):

Og fordi det heller ikke er plass til en enkeltseng der inne, leiligheten er overfylt i alle rom. Man ser jo hvordan det ser ut innpå rommet hans, det henger poser med pant der og alt mulig annet stablet oppetter veggen. Når sønnen er hos faren så bruker de senga hans som lagringsplass har jeg også sett, med masse ting hivd oppi senga hans 

Trengs en real opprydning i den leil der ja. Sikkert derfor de ikke gjør noe med situasjonen heller..  pluss at jeg tror nok pia har blitt så godt vandt med å være på sofaen nå at hun vil bare bli der. Selv om hun selvfølgelig burde hatt en ordentlig seng.

• Liker 3
Skrevet

Guro må jo ha goodiebox og negler 😅😅 Stikk fingeren i jorda og forstå at du er mor. Sonen har so absolutt behov for ein trygg og stabil kvardag. Latterlig leve slik…

• Liker 4
Skrevet
Petrine12 skrev (5 minutter siden):

Guro må jo ha goodiebox og negler 😅😅 Stikk fingeren i jorda og forstå at du er mor. Sonen har so absolutt behov for ein trygg og stabil kvardag. Latterlig leve slik…

Ikke bruker hu all den sminka/hudpleien dem får heller.Det bugner jo badet der.Skjønner ikke at folk orker komme dit på besøk,hadde fått kløe i fingerne etter begynne rydde der.Moren ser ut som hun har et ryddig hjem.

• Liker 1
Skrevet

Virkelig veldig rare prioriteringer.. virker som de tror de tjener penger på å ha goodiebox siden de «sparer» så mye hver gang. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (30 minutter siden):

Ikke bruker hu all den sminka/hudpleien dem får heller.Det bugner jo badet der.Skjønner ikke at folk orker komme dit på besøk,hadde fått kløe i fingerne etter begynne rydde der.Moren ser ut som hun har et ryddig hjem.

Det gjør hun neppe, nei. Jeg var medlem selv før, men fikk så mye som ikke passet meg og så var det mye av det samme, så sa opp. Jeg elsker hudpleie og sminke selv og har mye, men bruker alt da. Er kresen og, vet hvilke merker jeg liker og hvilke ingredienser som passer og ikke passer meg. Men syns det er gøy når hun åpner boksene da, er alltid sååå nysgjerrig på hva hun får 😊

Hehe, jeg må le litt av den minen hun lager over et serum til 400 kr. Er skikkelig serum til 400 kr er ikke dyrt! Serum varer jo lenge og vil man det skal gjøre noe koster det penger. Serum til 39 kr på normal har ingen effekt, spesielt ikke for voksen hud. Enig i at øyemasker til 900 kr er dyrt da, det ville ikke jeg heller betalt, men rundt 300-400 for en boks syns jeg er helt innafor. De enkeltpakkene fra garnier, Miqura og sånt koster jo 30 kr for bare ett par, kjøper man Caia eller x-lash får man jo 30 par for 3-400 kr. 

• Liker 2
Skrevet
Miss perfect skrev (55 minutter siden):

Trengs en real opprydning i den leil der ja. Sikkert derfor de ikke gjør noe med situasjonen heller..  pluss at jeg tror nok pia har blitt så godt vandt med å være på sofaen nå at hun vil bare bli der. Selv om hun selvfølgelig burde hatt en ordentlig seng.

Enig. De burde i det minste byttet sofaen ut med en sovesofa. Det er i hvert fall litt bedre å ligge på. Men sove i stua natt etter natt i årevis, det hadde jeg aldri orket. Skjønner ikke at de orker å leve sånn.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Så videoen på acutie sin IG, hvor Guro liksom åpner Mysterybag og er såååå glad :knegg:

Hun "elsker" lengden på skjørtet... Og den jeansen...."wOw" :ler:

Jeg forstår veldig godt at de skal virke troverdig i forhold til å hype salg.

Ser jeg Guro med klærne på, blir jeg ekte imponert.

En hårklipp i tillegg, så hadde dama blitt helt ny 🥳😎

Angående smerter, så holder jeg med om at Paracet alene tar toppen. Men utover dét, finnes det sterkere tabletter. Pinex forte, er å få i brusetabletter :nikke:

Har selv en blanding av to betennelsestilstander. Og kan bare si... man velger ikke å takke nei til å prøve noe sterkere, fordi man "ikke svelger piller". Da finner man en utvei.

(Jeg har vært max uheldig, som både står på blodfortynnende, og har et enzym som omdanner medikamenter lynkjapt, som kan være farlig.)...

Så å bare legge seg til i en sofa og si "jeg svelger ikke piller", gjør at jeg blir altså så....rasende :ler:(Lege/fysio/ergo, muligheter og tilpasninger er fullt mulig, men ingen kommer på døra å tilbyr ..)

For tro meg, hadde Miss Libresse hatt ekstraordinære grunner, så hadde vi hørt om det......

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Tradegy skrev (12 minutter siden):

Så videoen på acutiee sin IG, hvor Guro liksom åpner Mysterybag og er såååå glad :knegg:

Angående smerter, så holder jeg med om at Paracet alene tar toppen. Men utover dét, finnes det sterkere tabletter. Pinex forte, er å få i brusetabletter :nikke:

Har selv en blanding av to betennelsestilstander. Og kan bare si... man velger ikke å takke nei til å prøve noe sterkere, fordi man "ikke svelger piller". Da finner man en utvei.

(Jeg har vært max uheldig, som både står på blodfortynnende, og har et enzym som omdanner medikamenter lynkjapt, som kan være farlig.)...

Så å bare legge seg til i en sofa og si "jeg svelger ikke piller", gjør at jeg blir altså så....rasende :ler: For tro meg, hadde Miss Libresse hatt ekstraordinære grunner, så hadde vi hørt om det......

Bare tull at hun ikke kan svelge tabl. Hun viste på vlogg for litt siden at hun klarte å svelge no vitamingreier. Uansett, har man såå vondt så prøver man vel det som kan prøves.

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
Eva-Lena skrev (5 timer siden):

Hvorfor kan ikke  Guro og guttungen dele rom? Det må da være mulig å få ryddet og organisert så en enkel seng kan være på samme rom. Hvis ikke får de dele seng, synes jeg. Hvorfor kan ikke Guro kjøpe seg en enkel seng, hun trenger ikke dobbeltseng. Jeg tviler på at Guro finner seg noen type de nærmeste årene og heller ikke Pia som evt må ha med daten hjem til søster og nevø.

Jeg har over lang tid merket meg at det er Pia som står først opp hver dag. Nå virker det ikke som Pia er en som kanskje sover så lenge på morgningen, men takke faen for det når hun alltid ligger på sofaen. Jeg har en skikkelig god sofa som jeg har dormet på noen ganger, men å sove fast på den skjer aldri. At ikke Guro ser hvor urettferdig denne fordelingen av soveplass er for meg en gåte. Hun okkuperer 2 soverom og eieren av leiligheten må pent sove på sofaen i stua. Samtidig våkner Pia  om guttungen våkner midt på natta for da står forhåpentligvis Guro opp med sønnen sin også. Pia har ikke ett eneste rom for seg selv, mulig hun har en ørliten flekk i boden, hvem vet.

Hvis dere leser her Pia og Guro, så håper jeg seriøst dere gjør noe med denne fordeling av rom snart. Guro bruker ALLE rom som om hun eide leiligheten. Du Pia MÅ seriøst begynne å ta plass hjemme hos deg selv. Det er greit for en svært kort periode å bo sånn dere gjør, men Guro er jo som limt fast hos deg og har det svært behagelig, Guro er bedagelig og endrer ikke kurs uten at noen virkelig snakker med henne om dette. Vil du helt 100% seriøst Pia leve sånn i flere år til? Guro kan leie seg en egen leilighet, men det gidder hun neppe for da må hun gjøre alt husarbeid selv og heller ikke daglig hjelp til sønnen.

Skjerp deg, Guro!!! Du er voksen og må klare deg selv nå.

Jeg skjønner heller ikke den sove-anordningen de har... Hvorfor ikke bare skaffe en seng til på rommet til guttungen, sånn at Pia får en seng å sove i. Evt. på det andre rommet. Jeg tror ikke et fnugg på det, når Pia sier at hun trives med å ligge på sofa'n. Det er ikke bra for kroppen. Da får de i så fall kjøpe en sovesofa, hvis hun absolutt må ligge på stuen. Jeg synes Pia har ofret altfor mye etter at søsteren flyttet inn. Det var jo Pia som bodde der i utgangspunktet og hun hadde det "noenlunde" ryddig. Så kom søsteren flyttende med alt pikkpakket sitt + et barn og vipps, så ble Pia forvist til stuen. Det er GURO som burde sove på stuen. 

Jeg tror ikke Pia har lyst til å sette Guro på plass og be om en forandring. Evt. så tør hun rett og slett ikke. Guro bryter seg vei inn på en måte og sier "her kommer jeg, unna vei! Nå blir det andre boller her!" At hun ikke er flau over måten hun behandler og utnytter søsteren sin.... 🙄

Tror vi kan se langt etter at Guro flytter for seg selv med guttungen. Det kommer IKKE til å skje. Nå har hun all den hjelpen hun trenger uten å løfte på en finger... Lat er ikke en god nok beskrivelse på Guro..... 

lew skrev (5 timer siden):

Enig det her.Men svaret dems er at dem trives så godt sammen.Men veldig veldig spesielt,det må jeg si.2 unge voksene søsken som bor sånn.Uten noe sosialt nettverk annet en mora si og søstra.Hadde vært litt flau om dette hadde vært noe mine barn hadde vist fram på some.Selv om vi alle skal få leve som vi vil,men med et barn inne i bilde så er det noe som ikke er helt innafor.Alt flyter av rot,en sofa som blir brukt som seng og til gjester,kansje aldri vaska heller.Ser jo hvor flekkete en overmadrass kan bli,av bare svette og sikkel😅Tør ikke tenke på sofaen da.

Greit nok at de trives sammen. Men de to der er sydd sammen ved hoften og kommer nok aldri til å bli selvstendig hver for seg. Meget spesielt i en alder av 41. At de ikke ser selv, hvor usunt det faktisk er. 

Miss perfect skrev (4 timer siden):

Bare for å presisere, G har ikke dobbeltseng. Og hun kan ikke sove på samme rom som mini fordi hun våkner vel av at han puster bare virker det som. Pia eier ikke leiligheten, det er det faren som gjør. Så sånn sett har vel G like mye rett på den. Ellers enig i det du skriver, på tide å stå på egne bein nå!

Jeg synes ikke Guro har mer rett på leiligheten enn Pia. Jeg tror enhver oppegående person med ansvar for et barn med spesielle behov vil bo for seg selv. Men altså ikke Guro. Men det er svært litt sannsynlig at Guro kommer til å finne seg sitt eget sted å bo. Da må hun jo ta ansvar for guttungen alene og det kommer hun aldri til å klare.  

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Bra at det går litt bedre med deg da ❤️ Krysser fingre og tær for det beste for deg ❤️

Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Ja, ser det for meg også. Men jo Guro, dere kan forandre på romfordelingen! Dere bare vil ikke og velger komfort ovenfor det praktiske. 

Skam deg Guro! Utnytte din egen søster og familie på den måten! 

lew skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ikke satt foten innenfor døra engang, om jeg hadde fått muligheten 😄 Tør ikke tenke på hva det lukter i den leiligheten 🤢

Tradegy skrev (49 minutter siden):

Så videoen på acutiee sin IG, hvor Guro liksom åpner Mysterybag og er såååå glad :knegg:

Så å bare legge seg til i en sofa og si "jeg svelger ikke piller", gjør at jeg blir altså så....rasende :ler: For tro meg, hadde Miss Libresse hatt ekstraordinære grunner, så hadde vi hørt om det......

Miss Libresse! Jeg dauer! 🤣 🤣 

Alt det beste til deg, ser ut som du har ditt å stri med også 😔😟 ❤️

Full av unnskyldninger de to damene der. Det er til å bli sprø av. Kanskje like greit at jeg ikke ser noe særlig på videoene deres lenger. Det er jo til å rive av seg håret av innimellom. 

Endret av Mardina
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Jeg skjønner heller ikke den sove-anordningen de har... Hvorfor ikke bare skaffe en seng til på rommet til guttungen, sånn at Pia får en seng å sove i. Evt. på det andre rommet. Jeg tror ikke et fnugg på det, når Pia sier at hun trives med å ligge på sofa'n. Det er ikke bra for kroppen. Da får de i så fall kjøpe en sovesofa, hvis hun absolutt må ligge på stuen. Jeg synes Pia har ofret altfor mye etter at søsteren flyttet inn. Det var jo Pia som bodde der i utgangspunktet og hun hadde det "noenlunde" ryddig. Så kom søsteren flyttende med alt pikkpakket sitt + et barn og vipps, så ble Pia forvist til stuen. Det er GURO som burde sove på stuen. 

Jeg tror ikke Pia har lyst til å sette Guro på plass og be om en forandring. Evt. så tør hun rett og slett ikke. Guro bryter seg vei inn på en måte og sier "her kommer jeg, unna vei! Nå blir det andre boller her!" At hun ikke er flau over måten hun behandler og utnytter søsteren sin.... 🙄

Tror vi kan se langt etter at Guro flytter for seg selv med guttungen. Det kommer IKKE til å skje. Nå har hun all den hjelpen hun trenger uten å løfte på en finger... Lat er ikke en god nok beskrivelse på Guro..... 

Greit nok at de trives sammen. Men de to der er sydd sammen ved hoften og kommer nok aldri til å bli selvstendig hver for seg. Meget spesielt i en alder av 41. At de ikke ser selv, hvor usunt det faktisk er. 

Jeg synes ikke Guro har mer rett på leiligheten enn Pia. Jeg tror enhver oppegående person med ansvar for et barn med spesielle behov vil bo for seg selv. Men altså ikke Guro. Men det er svært litt sannsynlig at Guro kommer til å finne seg sitt eget sted å bo. Da må hun jo ta ansvar for guttungen alene og det kommer hun aldri til å klare.  

Bra at det går litt bedre med deg da ❤️ Krysser fingre og tær for det beste for deg ❤️

Ja, ser det for meg også. Men jo Guro, dere kan forandre på romfordelingen! Dere bare vil ikke og velger komfort ovenfor det praktiske. 

Skam deg Guro! Utnytte din egen søster og familie på den måten! 

Jeg hadde ikke satt foten innenfor døra engang, om jeg hadde fått muligheten 😄 Tør ikke tenke på hva det lukter i den leiligheten 🤢

Miss Libresse! Jeg dauer! 🤣 🤣 

Alt det beste til deg, ser ut som du har ditt å stri med også 😔😟 ❤️

Full av unnskyldninger de to damene der. Det er til å bli sprø av. Kanskje like greit at jeg ikke ser noe særlig på videoene deres lenger. Det er jo til å rive av seg håret av innimellom. 

Jeg skriver at Guro har vel like mye rett på den, ikke mer. Uansett, tror dere virkelig ikke pia hadde sagt fra om dette var noe hun overhodet ikke ville? Man hører hvordan hun overkjører Guro i omtrent hver enest vlogg jo.. pia vil ikke være alene. Men ja, soveordningen er vi vel alle enige om at ikke er optimal. Og også at G burde stå på egne bein sammen med sin sønn. (Kommer jo aldri til å skje selvfølgelig)

• Liker 3
Skrevet
Miss perfect skrev (1 minutt siden):

Jeg skriver at Guro har vel like mye rett på den, ikke mer. Uansett, tror dere virkelig ikke pia hadde sagt fra om dette var noe hun overhodet ikke ville? Man hører hvordan hun overkjører Guro i omtrent hver enest vlogg jo.. pia vil ikke være alene. Men ja, soveordningen er vi vel alle enige om at ikke er optimal. Og også at G burde stå på egne bein sammen med sin sønn. (Kommer jo aldri til å skje selvfølgelig)

Jeg tror at når det kommer til søsteren sin, så er nok Pia litt konfliktsky. De er jo ikke normalt at to søstre på 41 bor sammen og ikke har noen planer om å gjøre noe med det. 

• Liker 3
Skrevet
Mardina skrev (12 minutter siden):

Jeg tror at når det kommer til søsteren sin, så er nok Pia litt konfliktsky. De er jo ikke normalt at to søstre på 41 bor sammen og ikke har noen planer om å gjøre noe med det. 

Nei det er ikke normalt

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (14 minutter siden):

Pia konfliktsky? Pia har jo lagt ein plan for Guro, for Guro har stått opp om dagen engang. Blir kjøyrt overalt og ferie. Dele på strømmen og nyte Guro der. Ho overkjøyre både mor og søstra rimelig ofte.

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (2 minutter siden):

Pia konfliktsky? Pia har jo lagt ein plan for Guro, for Guro har stått opp om dagen engang. Blir kjøyrt overalt og ferie. Dele på strømmen og nyte Guro der. Ho overkjøyre både mor og søstra rimelig ofte.

Ja, jeg synes Pia er konfliktsky. Det er IKKE normalt at søstre i den alderen bor sammen. En ting er hva de sier foran kamera, en annen ting er hva som faktisk skjer når kamera ikke er på. Det er nok mye man ikke får vite. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...