Gå til innhold

Norwaytwins


Fremhevede innlegg

Skrevet
Gogglebox skrev (5 timer siden):

Jeg er virkelig ikke den første til å forsvare disse damene, men her må jeg bare avskrive spekulasjonen din med en gang. Den ungen der er så planlagt og ønsket at hun nesten overgår prøvertrådene i graviditetsforumet her på kvinneguiden. Hun har en egen hovedvideo om hvordan hun gikk frem for å bli gravid med pcos og limte inn samtlige tester i en dagbok. Jeg tror hun takler å være mamma 50 % veldig bra, og tror det er mye bedre enn om hun skulle være mamma på fulltid fordi hun får avlastning. Så blir ikke alt sånn som man tror pga. helse og annet og realiteten slår en i trynet, men jeg syns hun gjør det beste ut av det. 

Det sagt, så har kvaliteten og innholdet i både vloggene og hovedvideoene falt noe enormt de siste årene og jeg ser veldig sjeldent på noe de legger ut. De skulle heller hatt ukevlogg og redusert antallet hovedvideoer. I stedet har de økt antall reels og TikToks de legger ut med det samme innholdsløse mølet de har i vloggen. 

 

Guro var en helt annen person der enn nå,frisk og mer sprudlende🥰Synd det har gått så nedover.

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Iso1 skrev (På 20.6.2026 den 15.05):

Det stemmer ikke nødvendigvis for alle. Jeg har gått ned 20kg bare på å gå turer og legge om kosthold. Aldri vært interessert i treningssenter, bare stress og mas der virker det som. Beste er å gå turer ute, helst grytidlig uten så mye folk rundt. 

Det handelen ikke om vektnedgang men å trene styrke og få opp kondisjon for å forebygge benskjørhet kreft osv

  • Liker 1
Skrevet
Orly skrev (21 timer siden):

Så enkelt er det ikke ! Heldigvis for det hadde vært merkelig a v en bedriftshelsetjeneste 

Jo så enkelt er det. Vil man ta vare på helse må man gjøre noe selv, ikke finne unnskyldninger for seg selv.

  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Fluffy1 skrev (1 minutt siden):

Jo så enkelt er det. Vil man ta vare på helse må man gjøre noe selv, ikke finne unnskyldninger for seg selv.

Nei . Man kan fint ta vare på helsen uten å måtte trene styrke og drive på treningssenter…

Endret av Orly
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Orly skrev (9 minutter siden):

Nei . Man kan fint ta vare på helsen uten å måtte trene styrke og drive på treningssenter…

Noen går det ikke inn til😀lykke til

  • Liker 3
Skrevet
Fluffy1 skrev (54 minutter siden):

Det handelen ikke om vektnedgang men å trene styrke og få opp kondisjon for å forebygge benskjørhet kreft osv

Og dette har du selvfølgelig masse dokumentasjon på? 🤔

Orly skrev (50 minutter siden):

Nei . Man kan fint ta vare på helsen uten å måtte trene styrke og drive på treningssenter…

Nettopp! Hvorfor skal man tvinge seg til å dra på treningssenter om man mistrives veldig på sånne steder 😬 Jeg hadde ikke vært komfortabel med det. Jeg har allerede fått kommentarer på mitt utseende på andre lignende steder og det er ikke behagelig. 

Fluffy1 skrev (40 minutter siden):

Noen går det ikke inn til😀lykke til

Det handler ikke om at det ikke går inn. Det handler om at hvis du ikke kan komme med dokumentasjon på påstandene dine, så blir det ord mot ord. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

D fins lassevis av dokumentasjon på det. Helsedirektoratet , internasjonal forsking , krefleger osv. start på helsedirektoratet sine sider og jobb deg videre. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Fluffy1 skrev (22 minutter siden):

D fins lassevis av dokumentasjon på det. Helsedirektoratet , internasjonal forsking , krefleger osv. start på helsedirektoratet sine sider og jobb deg videre. 

Da klarer du vel å legge det inn her? 

  • Liker 1
Skrevet
Fluffy1 skrev (2 timer siden):

Noen går det ikke inn til😀lykke til

Snakker du om deg selv ? For nei det virker ikke som det går inn hos drg

  • Liker 1
Skrevet

Ok så " det blir ingen oslotur" betyr at det ikke ble shopping av det fantastiske risvannet altså. Men i oslo har de vært. Ref guro svarer på en kommentar. Haha okey.

  • Liker 3
Skrevet
Miss perfect skrev (2 minutter siden):

Ok så " det blir ingen oslotur" betyr at det ikke ble shopping av det fantastiske risvannet altså. Men i oslo har de vært. Ref guro svarer på en kommentar. Haha okey.

Hehe,ja hjemme hos faren var dem,som bor i Oslo😅Fikk ikke shoppet så da ble det vel ikke det samme.Igjen gave til søster fra Guro😅Hadde dem bare gitt gutten like mye gaver så.Eller trenger ikke være mye bare litt bedre.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
lew skrev (2 minutter siden):

Hehe,ja hjemme hos faren var dem,som bor i Oslo😅Fikk ikke shoppet så da ble det vel ikke det samme.Igjen gave til søster fra Guro😅Hadde dem bare gitt gutten like mye gaver så.Eller trenger ikke være mye bare litt bedre.

Ja nå tror jeg de begynner gjøre ting på trass etter å lese her inne.  😂

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (12 minutter siden):

Ok så " det blir ingen oslotur" betyr at det ikke ble shopping av det fantastiske risvannet altså. Men i oslo har de vært. Ref guro svarer på en kommentar. Haha okey.

Haha, ja var litt rart det der. Men Oslo for dem er vel bare Karl Johan og Oslo city. 

  • Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (35 minutter siden):

Da klarer du vel å legge det inn her? 

https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/ulike-typer-trening/styrketrening

https://www.ung.no/Trening-og-idrett/2196_Styrketrening.html

https://ndla.no/nb/r/kroppsoving-vg1/hvorfor-trene-styrke/594cd246db

https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-for-eldre/fysisk-aktivitet-for-eldre-du-blir-aldri-for-gammel-til-a-trene

Hvor mange vil du ha?  

For all del, det er knallbra med all fysisk aktivitet!  Men styrketrening er noe av det aller beste du kan gjøre for helsa.

 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Skrevet

Rolig nå fluffy, du virker like sta og fornektende som Guro 😎

  • Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Ja nå tror jeg de begynner gjøre ting på trass etter å lese her inne.  😂

Hehe,ja den følelsen fikk jeg litt også av siste vloggene😅

Skrevet
Fluffy1 skrev (14 timer siden):

Det handelen ikke om vektnedgang men å trene styrke og få opp kondisjon for å forebygge benskjørhet kreft osv

Ja, men man må ikke på noe treningssenter for det. Holder med kondisjonstrening ved å gå turer i naturen. Trene styrke må man ikke ha vekter, man kan bruke flasker med vann og andre ting i hjemmet. Må ikke ha noe spesielt utstyr. 

  • Liker 3
Skrevet
Iso1 skrev (2 timer siden):

Ja, men man må ikke på noe treningssenter for det. Holder med kondisjonstrening ved å gå turer i naturen. Trene styrke må man ikke ha vekter, man kan bruke flasker med vann og andre ting i hjemmet. Må ikke ha noe spesielt utstyr. 

I starten kanskje, hvis du er veldig svak. Men de fleste trenger tyngre vekter enn ei flaske vann altså. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (14 timer siden):

Rolig nå fluffy, du virker like sta og fornektende som Guro 😎

åhhhh???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...