Mickan Skrevet 11. juli #4561 Skrevet 11. juli Jeg synes ofte de lager middager som ser fristende ut, men spesielt når de har besøk av mamma ser porsjonene mikroskopiske ut. Husker de delte en kyllingfilet på tre. Den var riktignok stor men alilkevel..Og den torsk og pastaretten de serverte på torsdag så utrolig god ut. Men herremin så lite! Tallerkenen så jo enorm ut i forhold til mengden. Håper mor fikk tilbud om litt påfyll. 5 1
lew Skrevet 11. juli #4562 Skrevet 11. juli Mickan skrev (1 time siden): Jeg synes ofte de lager middager som ser fristende ut, men spesielt når de har besøk av mamma ser porsjonene mikroskopiske ut. Husker de delte en kyllingfilet på tre. Den var riktignok stor men alilkevel..Og den torsk og pastaretten de serverte på torsdag så utrolig god ut. Men herremin så lite! Tallerkenen så jo enorm ut i forhold til mengden. Håper mor fikk tilbud om litt påfyll. Mens når det bestilles Shusi på mors regning da er det enorme mengder det bestilles. 6
lew Skrevet 11. juli #4563 Skrevet 11. juli user12463 skrev (1 time siden): Har bare sett litt på norwaytwins innimellom, men men hva er egentlig greia med Pia sin Heartstopper obsession? Det er vel en serie for ungdom😅 Tror hun lever seg veldig inn i det romantiske,noe hun kansje selv aldri vil oppleve.Om dem ikke endrer leve måte.Hun snakker om kjekke skuespillere som hun er forelska.Hun snakker om en eks 20år + tilbake i tid.Trist at hun velger søstra enn komme seg ut og møte andre. 3
Sol Rampelyset Skrevet 11. juli #4564 Skrevet 11. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet 12. juli #4565 Skrevet 12. juli hvor korte er disse bøkene pia leser om hun har lest 20 stk på litt over én mnd? 3
Anonymus6 Skrevet 13. juli #4566 Skrevet 13. juli Kvinneforkjemper1 skrev (14 timer siden): hvor korte er disse bøkene pia leser om hun har lest 20 stk på litt over én mnd? Du vét; det er sjanse for å vinne noe ræl med den lesebingoen, da blir man selvfølgelig en lesehest helt til man har fyllt alle rutene!🥰🤣 2 4
Kkkkaru Skrevet 15. juli #4567 Skrevet 15. juli Kvinneforkjemper1 skrev (På 13.7.2026 den 0.23): hvor korte er disse bøkene pia leser om hun har lest 20 stk på litt over én mnd? Den siste var mest bilder så det ut som.
lew Skrevet 15. juli #4569 Skrevet 15. juli Kkkkaru skrev (1 time siden): Deili å bade i vannsjø og ikke dusje etterpå 🙈🙈🙈 Jeg har litt intrykk av at dem ikke er så renslige av seg.Gjør alltid et nummer ut av at dem skal dusje.Og det er ikke vær dag🙊🙈 4
Anonymus6 Skrevet 15. juli #4570 Skrevet 15. juli lew skrev (1 time siden): Jeg har litt intrykk av at dem ikke er så renslige av seg.Gjør alltid et nummer ut av at dem skal dusje.Og det er ikke vær dag🙊🙈 Mange som kun vasker håret en gang eller to i uka😅(selv er jeg nok på 3). kan jo hende de vasker kroppen uten å fortelle om det i vloggen, eller at de tar en vaskeklut i skrittet/under armene. Det holder jo ofte det om man bare er inne hele dagen, som de ofte er🙂 2
NinaLisa Skrevet 15. juli #4571 Skrevet 15. juli lew skrev (4 timer siden): Jeg har litt intrykk av at dem ikke er så renslige av seg.Gjør alltid et nummer ut av at dem skal dusje.Og det er ikke vær dag🙊🙈 De dusjer og vasker håret oftere enn hva jeg gjør ihvertfall. Og jeg er normalt renslig. 2
lew Skrevet 15. juli #4572 Skrevet 15. juli Anonymus6 skrev (3 timer siden): Mange som kun vasker håret en gang eller to i uka😅(selv er jeg nok på 3). kan jo hende de vasker kroppen uten å fortelle om det i vloggen, eller at de tar en vaskeklut i skrittet/under armene. Det holder jo ofte det om man bare er inne hele dagen, som de ofte er🙂 Det er jo sant.Men ofte ser dem svette ut,og i pysj i tilegg.Og dem sier ofte må dusje,dem skriver det t.o.m ned som husk gjøre. 2
NinaLisa Skrevet 15. juli #4573 Skrevet 15. juli lew skrev (3 minutter siden): Det er jo sant.Men ofte ser dem svette ut,og i pysj i tilegg.Og dem sier ofte må dusje,dem skriver det t.o.m ned som husk gjøre. Jeg får alltid en slik uren følelse av pysen som brukes både natt og dag. 9 1
lew Skrevet 15. juli #4574 Skrevet 15. juli NinaLisa skrev (2 minutter siden): Jeg får alltid en slik uren følelse av pysen som brukes både natt og dag. Ja helt enig. 1
Eva-Lena Skrevet 15. juli #4575 Skrevet 15. juli lew skrev (12 minutter siden): Det er jo sant.Men ofte ser dem svette ut,og i pysj i tilegg.Og dem sier ofte må dusje,dem skriver det t.o.m ned som husk gjøre. Å skrive ned på to do liste at en skal dusje er vel bare for å fylle opp listen med at de har gjort flere ting den dagen. Dusje gjør jeg helt uten å måtte planlegge og jeg glemmer ikke å gjøre det uten påminnelser. To do listen er vel noe ala: Stå opp Lage kaffe/filme Stelle seg inkl dusj/filme Lage frokost/filme Spise frokost/filme Rydde bort etter frokost/filme Lese bok/filme og snakke om karakterene Lage middag/filme Spise middag/filme Rydde bort etter middag/filme Lese bok/fortsette filming om karakterene Osv osv osv frem til de takker for seg med filming. Lista blir jo veldig lang og det ser jo ut som de gjør veldig mye i løpet av dagen. Kan jo bli svett av mindre liksom 3
tyggis Skrevet 15. juli #4576 Skrevet 15. juli Og innnimellom alle de overnevnte gjøremålene så trener Pia ifølge seg selv på treningssenter. ..men det er ikke verdt å dele 9
lllll Skrevet 15. juli #4577 Skrevet 15. juli tyggis skrev (14 minutter siden): Og innnimellom alle de overnevnte gjøremålene så trener Pia ifølge seg selv på treningssenter. ..men det er ikke verdt å dele De er jo helt latterlig dårlige løgnere når de påstår at Pia til stadighet drar på treningssenter tidlig om morgenen før de starter vlog. Halloo, det er Pia som starter vlogen 365 dager i året og ganske tydelig at hun kommer rett fra senga 6 1
Petrine12 Skrevet 15. juli #4578 Skrevet 15. juli Pia ligg rett ut på sofaen til ho gidd stå opp🫢 Trene for å ta vare på kroppen og styrker dissa stakkars beina dei droppa ho… ho har nok ikkje vore innom eit senter sia sist ho filma der. 4 1
Orillsen7 Skrevet 15. juli #4579 Skrevet 15. juli tyggis skrev (1 time siden): Og innnimellom alle de overnevnte gjøremålene så trener Pia ifølge seg selv på treningssenter. ..men det er ikke verdt å dele Har Pia sagt at hun trener på treningssenter??🤔 1
Kkkkaru Skrevet onsdag kl. 21:06 #4580 Skrevet onsdag kl. 21:06 Eva-Lena skrev (4 timer siden): Å skrive ned på to do liste at en skal dusje er vel bare for å fylle opp listen med at de har gjort flere ting den dagen. Dusje gjør jeg helt uten å måtte planlegge og jeg glemmer ikke å gjøre det uten påminnelser. To do listen er vel noe ala: Stå opp Lage kaffe/filme Stelle seg inkl dusj/filme Lage frokost/filme Spise frokost/filme Rydde bort etter frokost/filme Lese bok/filme og snakke om karakterene Lage middag/filme Spise middag/filme Rydde bort etter middag/filme Lese bok/fortsette filming om karakterene Osv osv osv frem til de takker for seg med filming. Lista blir jo veldig lang og det ser jo ut som de gjør veldig mye i løpet av dagen. Kan jo bli svett av mindre liksom Ikke glem sette på vaskemaskin og oppvaskmaskin + rydde ut 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå