Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miss perfect skrev (2 timer siden):

For meg virker det som om ingen av de er komfortable med å være alene med mini.. sorry men. 

Du har nok rett.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Story på Instagram om at noen hadde parkert så hun ikke kommer inn i bilen.. Hun skriver jo at hun kunne vært mindre, men mener at den andre bilen har parkert for nærme. Den står innenfor linja. Kanskje på tide å bytte ut nudler og grillpølser med noe nyttig og bevege seg litt 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Kkkkaru skrev (10 minutter siden):

Story på Instagram om at noen hadde parkert så hun ikke kommer inn i bilen.. Hun skriver jo at hun kunne vært mindre, men mener at den andre bilen har parkert for nærme. Den står innenfor linja. Kanskje på tide å bytte ut nudler og grillpølser med noe nyttig og bevege seg litt 

Ja😅 Den var litt morsom 🫢 Fleste nye bila har so breide døre og at det er nok aldri lett for ho.

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (9 minutter siden):

Ja😅 Den var litt morsom 🫢 Fleste nye bila har so breide døre og at det er nok aldri lett for ho.

Må få seg handikapskilt da sikkert 🙈 eller gå eventuelt, det tar jo under 10 min å gå fra hu til Amfisenteret 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (17 timer siden):

For meg virker det som om ingen av de er komfortable med å være alene med mini.. sorry men. 

Og det er synd. Han trenger jo trygge og ansvarsfulle voksne rundt seg. Men du er nok inne på noe der ja. 

Kkkkaru skrev (11 timer siden):

"Kunne vært mindre" 😂 🤣 Tror jeg ler meg i hjel 🤣 Jeg har også blitt parkert inne, men det er da ikke umulig å komme seg ut eller inn 😊 Her handler det nok om latskap og at man ikke engang gidder å prøve 😂 

Få gjort noe med vekten din du Guro, så slipper du dette "problemet" i fremtiden. 

Endret av Mardina
  • Liker 3
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Og det er synd. Han trenger jo trygge og ansvarsfulle voksne rundt seg. Men du er nok inne på noe der ja. 

"Kunne vært mindre" 😂 🤣 Tror jeg ler meg i hjel 🤣 Jeg har også blitt parkert inne, men det er da ikke umulig å komme seg ut 😊

Få gjort noe med vekten din du Guro, så slipper du dette "problemet" i fremtiden. 

Ja altså vi ser jo hvor ofte hans egen mor er alene med han. Da er det vel kjøretur som gjelder. Ellers må alltid pia og eller mamma bli med. Dessverre.

• Liker 2
Skrevet
Kkkkaru skrev (2 timer siden):

Må få seg handikapskilt da sikkert 🙈 eller gå eventuelt, det tar jo under 10 min å gå fra hu til Amfisenteret 

Det kommer nok ganske så snart😎

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (53 minutter siden):

Ja altså vi ser jo hvor ofte hans egen mor er alene med han. Da er det vel kjøretur som gjelder. Ellers må alltid pia og eller mamma bli med. Dessverre.

Kjøretur eller trille pjokken i vogna. Her skal det ikke risikeres å måtte løpe etter ett barn som utforsker. 

• Liker 4
Skrevet
Eva-Lena skrev (48 minutter siden):

Kjøretur eller trille pjokken i vogna. Her skal det ikke risikeres å måtte løpe etter ett barn som utforsker. 

Nei da har dem sele på😅Den parkeringa var flau,ja der burde hu se hvor utforedne det er og være så stor.H-parkering kommer nok.

• Liker 1
Skrevet

Viktig å legge skylden på noen.. som parkerer helt innenfor, da.. altså !?🙃 hint hint..

Som om vedkommende som parkerte der kunne vite at personen i andre bilen er (sykelig) overvektig 🤷🏼‍♀️ vet ikke om jeg skal le eller grine.. er så TOTALT mangel på selvinnsiktIMG_9430.thumb.png.82d864c53eb966416f136527fb13cbe0.png

• Liker 5
Skrevet
Snusmumrikk1 skrev (1 time siden):

Viktig å legge skylden på noen.. som parkerer helt innenfor, da.. altså !?🙃 hint hint..

Som om vedkommende som parkerte der kunne vite at personen i andre bilen er (sykelig) overvektig 🤷🏼‍♀️ vet ikke om jeg skal le eller grine.. er så TOTALT mangel på selvinnsiktIMG_9430.thumb.png.82d864c53eb966416f136527fb13cbe0.png

Greit å ha noen å skylde på Guro? 😂 Meg, meg, meg først mentalitet 😂 Er ikke andre sin skyld at Guro er tjukk 🙄 

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (7 minutter siden):

Greit å ha noen å skylde på Guro? 😂 Meg, meg, meg først mentalitet 😂 Er ikke andre sin skyld at Guro er tjukk 🙄 

Ja for den som parkerte kom seg jo ut.😅Alle andre sin skyld som du sier😅

Skrevet (endret)

Stygg måte å håndtere en 100% selvforskyldt situasjon. 

Du stiller deg faktisk ikke opp å skylder på naboen.

Da går vi fra å passere brød til et hèlt bakeri hva dumhet angår. 

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Skrevet
lew skrev (57 minutter siden):

Ja for den som parkerte kom seg jo ut.😅Alle andre sin skyld som du sier😅

Og hun parkerer garantert ikke perfekt hver gang hun heller 🤣

• Liker 1
Skrevet

I dagens vlogg har Pia stått opp tidlig og rydda.Mens Guro sover/hører på lydbok.Måtte stå opp før 12😅

• Liker 4
Skrevet
lew skrev (3 timer siden):

I dagens vlogg har Pia stått opp tidlig og rydda.Mens Guro sover/hører på lydbok.Måtte stå opp før 12😅

Guro fornekter seg ikke. Hun hadde jeg aldri klart å bo med. 

Jeg fikk helt noia da jeg så kjøkkenbenken bak Pia i begynnelsen på videoen. Altså, hvor rotete er det mulig å ha det? Overfylt med gudene vet hva. Det er desidert det verste jeg vet på ett kjøkken - masse ting stående på benkene. Der skal det være ryddig og rent, ikke oppsamling av alt mulig dritt.

Den sofaen Pia sover på så ikke veldig digg ut. Hun har laken på sitteputene og ikke noe ellers. Kjenner jeg er glad jeg ikke skal sitte i den sofaen noen gang. Bare det å måtte rydde bort alt sengetøy hver morgen hadde vært nok til at Guro fikk den plassen - Pia var i leiligheten først 😂

Jeg visste faktisk ikke at Pia har bodd i Newcastle. Var det i forbindelse med skole eller jobb?

• Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (9 minutter siden):

Guro fornekter seg ikke. Hun hadde jeg aldri klart å bo med. 

Jeg fikk helt noia da jeg så kjøkkenbenken bak Pia i begynnelsen på videoen. Altså, hvor rotete er det mulig å ha det? Overfylt med gudene vet hva. Det er desidert det verste jeg vet på ett kjøkken - masse ting stående på benkene. Der skal det være ryddig og rent, ikke oppsamling av alt mulig dritt.

Den sofaen Pia sover på så ikke veldig digg ut. Hun har laken på sitteputene og ikke noe ellers. Kjenner jeg er glad jeg ikke skal sitte i den sofaen noen gang. Bare det å måtte rydde bort alt sengetøy hver morgen hadde vært nok til at Guro fikk den plassen - Pia var i leiligheten først 😂

Jeg visste faktisk ikke at Pia har bodd i Newcastle. Var det i forbindelse med skole eller jobb?

Det var sjølvsagt med skule. Var eit semester. Noken mnd? Men ho prata om det ofte og gjer det veldig stort 🫢

• Liker 2
Skrevet

Eh, ehm, eh, ehm, eh, ehm jeezes så mange ganger det blir sagt i dagens vlog.  Måtte le litt når de viste frem og avslørte den o store fancy forretten og middagen de skulle lage til Robin. Ferdigkjøpt ja 😂( iallfall forretten)

• Liker 2
Skrevet

Det grå teltet av en topp som Guro bruker, er virkelig ikke flatterende på noen som helst måte 😬 😳 Helt feil snitt og gjør ikke akkurat underverker for den store kroppen til Guro 😬

• Liker 3
Skrevet
Mardina skrev (13 minutter siden):

Det grå teltet av en topp som Guro bruker, er virkelig ikke flatterende på noen som helst måte 😬 😳 Helt feil snitt og gjør ikke akkurat underverker for den store kroppen til Guro 😬

Ser på Acutie sine TikTok videoer hvor enormt stor hun er nå. My 600ib Life neste, liksom 🥲

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...