Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eva-Lena skrev (50 minutter siden):

Bare tenk deg støvsamlingen i sengetøy i en stoffsofa som hun rer opp hver morgen og kveld. Jeg får åndenød bare ved tanken. 

Huff.. stakkars som sover på den sofaen.. vet hun velger det selv men det er nok absolutt ikke drømmesituasjonen det der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonymus6 skrev (På 7.8.2026 den 19.07):

Huff.. stakkars som sover på den sofaen.. vet hun velger det selv men det er nok absolutt ikke drømmesituasjonen det der..

Har de bare 1 soverom? Eller har barnet et eget? Hvorfor bruker de ikke det når han ikke er der? 

Skrevet
Kkkkaru skrev (59 minutter siden):

Har de bare 1 soverom? Eller har barnet et eget? Hvorfor bruker de ikke det når han ikke er der? 

De har 2 soverom. Guro og gutten har hvert sitt. Hadde de kunne ryddet skikkelig, så kunne en sprinkelseng fint stått sammen med enkeltsengen til Guro. Helt sprøtt at Guro har samvittighet til å okkuperer så mye når det faktisk var Pia som bodde der først.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker ofte på hvor gjennomsyra den sofaen deres må være av svette og andre ting.. Er ikke meningen at man skal sove på sofa i årevis! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Ville91 skrev (1 time siden):

Jeg tenker ofte på hvor gjennomsyra den sofaen deres må være av svette og andre ting.. Er ikke meningen at man skal sove på sofa i årevis! 

Helt enig, det er rett og slett motbydelig å tenke på. Svette, midd, støv og døde hudceller florerer og dette sitter gjestene deres i 🤮 Det er kanskje ikke så rart de sjelden har besøk bortsett fra moren deres.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

og hadde gutten fått en vanlig seng ( han er jo tross alt 5,5 år )  så kunne jo thante Pia sovet i den når gutten er hos far? 

• Nyttig 3
Skrevet
Eva-Lena skrev (6 timer siden):

De har 2 soverom. Guro og gutten har hvert sitt. Hadde de kunne ryddet skikkelig, så kunne en sprinkelseng fint stått sammen med enkeltsengen til Guro. Helt sprøtt at Guro har samvittighet til å okkuperer så mye når det faktisk var Pia som bodde der først.

Helt enig! Men jeg tror ikke de kommer til forandre på sove-situasjonen med det første, for de trives jo så godt med sånn som de har det nå 😂

Eva-Lena skrev (1 time siden):

Helt enig, det er rett og slett motbydelig å tenke på. Svette, midd, støv og døde hudceller florerer og dette sitter gjestene deres i 🤮 Det er kanskje ikke så rart de sjelden har besøk bortsett fra moren deres.

Tør ikke tenke på hvordan det lukter i den leiligheten. 

Besøk av venner har de jo sjelden. Man kan jo bare spekulere i hvorfor.... 

Skrevet
Mardina skrev (25 minutter siden):

Helt enig! Men jeg tror ikke de kommer til forandre på sove-situasjonen med det første, for de trives jo så godt med sånn som de har det nå 😂

Tør ikke tenke på hvordan det lukter i den leiligheten. 

Besøk av venner har de jo sjelden. Man kan jo bare spekulere i hvorfor.... 

Jeg hadde blitt mannevond om jeg skulle sove på sofaen hver eneste natt, mens en annen hadde okkupert 2 soverom. Jeg har god sofa for en liten lur, men aldri om det blir en hel natt.

Jeg tenker også på hvordan det lukter inne hos de, spesielt sofaen. 

Helt ærlig, så synes jeg det er skikkelig egoistisk at Guro ikke tilbyr å få sønnen sin på sitt soverom. Da kunne Pia fått sove godt i en ordentlig seng og det hjelper jo på helsen i det lange løp.

Det er veldig komfortabelt for Guro å ha eget soverom, så Pia kan ta seg av gutten når han våkner. Pia MÅ jo være våken uansett når Guro og gutten står opp siden hun sover i stua. Det er vel åpent mellom stue og kjøkken også, så det er ikke sjans for Pia å ligge litt lenger etter Guro og gutten har stått opp. Jeg hadde aldri akseptert en sånn løsning.

• Liker 4
Skrevet

her om dagen skulle twinsa i 40 års dagen, og sa det var meldt om enkel servering. 7 timer senere kommer de hjem og er stapmette, så tenker den "enkle serveringen" står i sterk kontrast til deres egne enkle servering med bleike vafler og taffelvann i pappkopp på 40 årsdagen... 

• Liker 5
Skrevet
Eva-Lena skrev (1 time siden):

Jeg hadde blitt mannevond om jeg skulle sove på sofaen hver eneste natt, mens en annen hadde okkupert 2 soverom. Jeg har god sofa for en liten lur, men aldri om det blir en hel natt.

Jeg tenker også på hvordan det lukter inne hos de, spesielt sofaen. 

Helt ærlig, så synes jeg det er skikkelig egoistisk at Guro ikke tilbyr å få sønnen sin på sitt soverom. Da kunne Pia fått sove godt i en ordentlig seng og det hjelper jo på helsen i det lange løp.

Det er veldig komfortabelt for Guro å ha eget soverom, så Pia kan ta seg av gutten når han våkner. Pia MÅ jo være våken uansett når Guro og gutten står opp siden hun sover i stua. Det er vel åpent mellom stue og kjøkken også, så det er ikke sjans for Pia å ligge litt lenger etter Guro og gutten har stått opp. Jeg hadde aldri akseptert en sånn løsning.

Hadde blitt mannevond jeg også 👿 

Guro er så utrolig egoistisk. Hun får sydd puter under armene, så det holder! Det er jaggu ikke mye hun må gjøre selv, hun får jo hjelp til så og si alt 🙄

Det er 41-åringen sin det!! 🤔

• Liker 3
Skrevet

pia må stå opp for seg selv!!! jeg klarer ikke tro på at hun faktisk liker å sove på sofaen, det gir ikke helt mening for meg… og i tillegg er det jo absolutt ikke vanlig langsiktig mtp renslighet osv, håper da hun har et laken i det minste? vet ikke jeg:/

• Liker 1
Skrevet
tyggis skrev (9 timer siden):

her om dagen skulle twinsa i 40 års dagen, og sa det var meldt om enkel servering. 7 timer senere kommer de hjem og er stapmette, så tenker den "enkle serveringen" står i sterk kontrast til deres egne enkle servering med bleike vafler og taffelvann i pappkopp på 40 årsdagen... 

Jeg tenkte akkurat det samme som deg 🥴

• Liker 1
Skrevet
tyggis skrev (13 timer siden):

Serverte de vafler og vann i sitt eget 40 årslag?? Kun det? 😳😳 Om så er tilfellet kunne de droppet hele kalaset. Det var vel kjempeviktig å samle sammen de personene de kjente for å få gaver.

Vi ser jo bare hva de lager av mat når mamma skal på middag også,  svært lite mmat til 3 voksne. Jeg har faktisk tenkt tanken at det vi ser av hva de spiser ikke er alt. Vi kan se de har smurt f.eks. ett rundstykke med servelat, men hvor mye mer mat spiser de utenom kamera? Vekten går ikke ned, så noe overspising er det i alle fall.

• Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Serverte de vafler og vann i sitt eget 40 årslag?? Kun det? 😳😳 Om så er tilfellet kunne de droppet hele kalaset. Det var vel kjempeviktig å samle sammen de personene de kjente for å få gaver.

Vi ser jo bare hva de lager av mat når mamma skal på middag også,  svært lite mmat til 3 voksne. Jeg har faktisk tenkt tanken at det vi ser av hva de spiser ikke er alt. Vi kan se de har smurt f.eks. ett rundstykke med servelat, men hvor mye mer mat spiser de utenom kamera? Vekten går ikke ned, så noe overspising er det i alle fall.

Jeg tror det er MYE kaloririk småspising og mellommåltider på damene. Tipper de snasker og spiser noe en gang i timen. En sjokoladekjeks her, en softis der, iskaffe etc etc etc. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Og så slapp de inn gjestene puljevis gjennom den store dagen, da de ikke hadde plass til alle samtidig 😂 de var så fornøyd med den bursdagen at det var ikke måte på. Var liksom så stor seier at de hadde nok mat til alle

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ååh, jeg er så lei av å høre "caught up in a dream" i annenhver vlog 😴😅

De spiser garantert mer enn de viser. Kanskje det er derfor gjester alltid får små porsjoner for de bruker allerede store summer på mat til seg selv og må derfor "spare inn" 🫣

• Liker 2
Skrevet
Zidji skrev (1 time siden):

Jeg tror det er MYE kaloririk småspising og mellommåltider på damene. Tipper de snasker og spiser noe en gang i timen. En sjokoladekjeks her, en softis der, iskaffe etc etc etc. 

Vi ser aldri at de spiser usunne ting annet enn ved taste test, de spiser nok opp resten uten kamera.

lllll skrev (1 time siden):

Og så slapp de inn gjestene puljevis gjennom den store dagen, da de ikke hadde plass til alle samtidig 😂 de var så fornøyd med den bursdagen at det var ikke måte på. Var liksom så stor seier at de hadde nok mat til alle

Herlighet, kjenner jeg blir flau på deres vegne. Jeg trur de er kjempegjerrige når de servere mat til mamma og evt de få andre som stikker innom en gang hvert kvartal. Hovedmålet med bursdagen var nok å få gaver som de sikkert har ønsket seg. 

Mickan skrev (45 minutter siden):

Ååh, jeg er så lei av å høre "caught up in a dream" i annenhver vlog 😴😅

De spiser garantert mer enn de viser. Kanskje det er derfor gjester alltid får små porsjoner for de bruker allerede store summer på mat til seg selv og må derfor "spare inn" 🫣

De sparer på hver bidige kronestykke, men hiver sedler ut til mye unyttig som f.eks. disse neglene og beautyboxene. Flaut.

• Liker 4
Skrevet

Same med innkjøpsvideo… noken rundstykker til 1 måltid? Det stemme bare ikkje 🤦🏽‍♀️

• Liker 2
Skrevet
tyggis skrev (20 timer siden):

og i tillegg måtte de stoppe på butikken for å kjøpe mat på vei hjem 🙉

og om de spiser mye ja, alle «mat» innkjøpsvideoene deres er jo 90 % chips/is/kjeks/smash 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...