Tradegy Skrevet torsdag kl. 19:53 #4701 Skrevet torsdag kl. 19:53 De er voldsomt travle må vite. Skulle ha en sånn greie hvor Insta styrer dagen. Dét ble utsatt i fire uker, gitt 4 1
Mickan Skrevet torsdag kl. 21:44 #4702 Skrevet torsdag kl. 21:44 Spurte på youtube om Pia skulle i ny praksis. Den ble skjult for andre seere gitt 🙄 Nudler, taste test og filming er visst meningen med livet. 1 2
Anonymus6 Skrevet fredag kl. 09:51 #4703 Skrevet fredag kl. 09:51 Mickan skrev (11 timer siden): Spurte på youtube om Pia skulle i ny praksis. Den ble skjult for andre seere gitt 🙄 Nudler, taste test og filming er visst meningen med livet. Da er jeg nysgjerrig på hvordan du formulerte deg i den kommentaren? Og huff stakkars p som alltid fryser så fælt, er ikke lett å være så lita og nett som det hun er! Hehe😅 1
tonebelinda Skrevet fredag kl. 11:03 #4704 Skrevet fredag kl. 11:03 Anonymus6 skrev (1 time siden): Og huff stakkars p som alltid fryser så fælt, er ikke lett å være så lita og nett som det hun er! Hehe😅 Så du tenker at vi som er overvektige ikke kan være frosne? Jeg fryser støtt. Både inne og ute. Må ha pledd rundt meg i sofaen nesten hele året. 3
Orly Skrevet fredag kl. 11:04 #4705 Skrevet fredag kl. 11:04 Anonymus6 skrev (1 time siden): Da er jeg nysgjerrig på hvordan du formulerte deg i den kommentaren? Og huff stakkars p som alltid fryser så fælt, er ikke lett å være så lita og nett som det hun er! Hehe😅 Hva i all verden er det nederste for noe tull? Alle kan fryse 3
Mardina Skrevet fredag kl. 11:47 #4706 Skrevet fredag kl. 11:47 Eva-Lena skrev (22 timer siden): Følger NAV med så ser de at hun klarer det hun selv vil. Det går nok uendelige timer med planlegging, filming og redigering. De timene kunne hun fint klart å gjøre i en lønnet jobb også. Håper faktisk NAV vet om disse videoene de lager. Tror ikke Nav i Moss setter noe særlig krav til dem. Det virker ikke sånn i hvert fall. Begge blir tatt i med silkehansker av gud og hvermann 🙄 Mickan skrev (14 timer siden): Spurte på youtube om Pia skulle i ny praksis. Den ble skjult for andre seere gitt 🙄 Nudler, taste test og filming er visst meningen med livet. Hvis det er du som er Appelson (eller noe lignende), så står kommentaren der enda 😊 2
Miss perfect Skrevet fredag kl. 17:45 #4707 Skrevet fredag kl. 17:45 Hva er egt greia med at P skal fortelle oss om at hun er kald hele tiden? Altså det er jo i hver vlogg! Nå er det bare ... grader, jeg har på langerma jeg asså, burde nok hatt på jakke, guro synes det er varmt, jeg fryyyser.. gudamei liksom. 3 1
Mardina Skrevet fredag kl. 18:18 #4708 Skrevet fredag kl. 18:18 Kan også være frysepinn, selv om man er overvektig. Jeg fryser mye fortere nå som jeg har gått ned i vekt. 1
Eva-Lena Skrevet fredag kl. 18:25 #4709 Skrevet fredag kl. 18:25 Miss perfect skrev (33 minutter siden): Hva er egt greia med at P skal fortelle oss om at hun er kald hele tiden? Altså det er jo i hver vlogg! Nå er det bare ... grader, jeg har på langerma jeg asså, burde nok hatt på jakke, guro synes det er varmt, jeg fryyyser.. gudamei liksom. Jeg tipper det er for å få fylt opp innholdet i videoene at det nevnes det samme hver dag. Klokkeslett når de sovnet, våknet og sto opp. Sjekke vær og temperatur. Pia med valg av kaffekopp. Så er det Guro som sier når hun sovnet, våknet og sto opp - gjerne stående på badet. Så ser vi Pia spiller noe på mobilen og snakk om bøker, filmer og videoer. Hva de skal ha til middag og om mamma kommer eller ei. Kjøre og hente gutten den uka han er der. Så er det leggedags for gutten og damene skal redigere dagens video. Deretter god natt. Tar maks 15 min å se de innholdsrike videoene, de oser at nytekning for hver dag som går. - NOT Helt ærlig, så skjønner jeg ikke hva de egentlig oppnår med disse videoene de lager. Drømmer de om å bli store influensere? Veien dit er svært lang og krever mye mer variasjon enn det de kommer med. 2
Mickan Skrevet fredag kl. 18:28 #4710 Skrevet fredag kl. 18:28 Anonymus6 skrev (8 timer siden): Da er jeg nysgjerrig på hvordan du formulerte deg i den kommentaren? Og huff stakkars p som alltid fryser så fælt, er ikke lett å være så lita og nett som det hun er! Hehe😅 Jeg skrev rett frem "skal du starte i ny jobb/praksis snart?" Verken mer eller mindre. Men i damenes hode var det vel personangrep. Mardina skrev (6 timer siden): Tror ikke Nav i Moss setter noe særlig krav til dem. Det virker ikke sånn i hvert fall. Begge blir tatt i med silkehansker av gud og hvermann 🙄 Hvis det er du som er Appelson (eller noe lignende), så står kommentaren der enda 😊 Jeg er ikke Appleson men kommentaren min var nesten helt lik, jeg skrev den bare helt i starten av august 1
Mardina Skrevet fredag kl. 18:34 #4711 Skrevet fredag kl. 18:34 Eva-Lena skrev (4 minutter siden): Jeg tipper det er for å få fylt opp innholdet i videoene at det nevnes det samme hver dag. Klokkeslett når de sovnet, våknet og sto opp. Sjekke vær og temperatur. Pia med valg av kaffekopp. Så er det Guro som sier når hun sovnet, våknet og sto opp - gjerne stående på badet. Så ser vi Pia spiller noe på mobilen og snakk om bøker, filmer og videoer. Hva de skal ha til middag og om mamma kommer eller ei. Kjøre og hente gutten den uka han er der. Så er det leggedags for gutten og damene skal redigere dagens video. Deretter god natt. Tar maks 15 min å se de innholdsrike videoene, de oser at nytekning for hver dag som går. - NOT Helt ærlig, så skjønner jeg ikke hva de egentlig oppnår med disse videoene de lager. Drømmer de om å bli store influensere? Veien dit er svært lang og krever mye mer variasjon enn det de kommer med. De har vel nevnt at de ønsker å leve av SoMe, men veien dit er nok milevis lang 😆 Mickan skrev (1 minutt siden): Jeg skrev rett frem "skal du starte i ny jobb/praksis snart?" Verken mer eller mindre. Men i damenes hode var det vel personangrep. Jeg er ikke Appleson men kommentaren min var nesten helt lik, jeg skrev den bare helt i starten av august Ser ikke noe galt med den kommentaren du skrev 😊 Men de fjerner jo kommentarer over en lav sko.
Anonymus6 Skrevet fredag kl. 19:51 #4712 Skrevet fredag kl. 19:51 Orly skrev (8 timer siden): Hva i all verden er det nederste for noe tull? Alle kan fryse tonebelinda skrev (8 timer siden): Så du tenker at vi som er overvektige ikke kan være frosne? Jeg fryser støtt. Både inne og ute. Må ha pledd rundt meg i sofaen nesten hele året. var unødvendig av meg å være så sarkastisk. Er overvektig selv, om det er til trøst😅 Men det er måten hun "skryter" så av det? Jeg syns det er spesielt, bare. Hun skal liksom alltid gni inn at hun fryser og at G er varm. Jeg får litt "pick me" vibes. 5 1
Anonymus6 Skrevet fredag kl. 19:57 #4713 Skrevet fredag kl. 19:57 Mickan skrev (1 time siden): Jeg skrev rett frem "skal du starte i ny jobb/praksis snart?" Verken mer eller mindre. Men i damenes hode var det vel personangrep. Jeg er ikke Appleson men kommentaren min var nesten helt lik, jeg skrev den bare helt i starten av august Helt vanlig spørsmål å stille syns jeg:) 2
Mardina Skrevet fredag kl. 20:03 #4714 Skrevet fredag kl. 20:03 Anonymus6 skrev (4 minutter siden): Helt vanlig spørsmål å stille syns jeg:) De vil bare ha spørsmål som de har "godkjent" 😆 2 1
Anonymus6 Skrevet 19 timer siden #4715 Skrevet 19 timer siden Mardina skrev (20 timer siden): De vil bare ha spørsmål som de har "godkjent" 😆 Visste ikke at de var såå strenge på de kommentarene😳
Mardina Skrevet 19 timer siden #4716 Skrevet 19 timer siden Anonymus6 skrev (5 minutter siden): Visste ikke at de var såå strenge på de kommentarene😳 Tydeligvis er de det. De vil nok ikke bli konfrontert med ting som de innerst inne vet er sant eller ting som de rett og slett ikke vil svare på. Forstå det den som kan 😄 2
Tradegy Skrevet 5 minutter siden #4718 Skrevet 5 minutter siden Får helt dilla av at Pia konstant skal snakke i kamera og fingre seg i trynet SLUTT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå