NinaLisa Skrevet lørdag kl. 06:49 #4781 Skrevet lørdag kl. 06:49 Anonymus6 skrev (6 timer siden): Er det paracet Pia mener når hun sier smertestillende? Ja det er det. Jeg synes det er merkelig at det hjelper når hun sier at hun har så vondt at hun kaster opp. 1 6
Anonymus6 Skrevet lørdag kl. 08:32 #4782 Skrevet lørdag kl. 08:32 NinaLisa skrev (1 time siden): Ja det er det. Jeg synes det er merkelig at det hjelper når hun sier at hun har så vondt at hun kaster opp. takk for oppklaringen, var så usikker på om jeg husket feil.. Paracet for meg er paracet, når hun sier smertestillende tenker jeg noe sterkere, gjerne med rød trekant haha😅 spesielt når hun har så vonde smerter som hun beskriver. 1 2
tonebelinda Skrevet lørdag kl. 09:19 #4783 Skrevet lørdag kl. 09:19 NinaLisa skrev (2 timer siden): Ja det er det. Jeg synes det er merkelig at det hjelper når hun sier at hun har så vondt at hun kaster opp. Jeg bruker paracet som smertestillende ved sterke smerter. 1g paracet. Og de hjelper meg. 1
Orillsen7 Skrevet lørdag kl. 09:38 #4784 Skrevet lørdag kl. 09:38 Var det Guro eller Pia som var uheldig i går og måtte på Kalnes?
Eva-Lena Skrevet lørdag kl. 10:51 #4785 Skrevet lørdag kl. 10:51 Orillsen7 skrev (1 time siden): Var det Guro eller Pia som var uheldig i går og måtte på Kalnes? Guro 😊 Så mye vondt som det er i kroppene deres, så er det nok noen medisiner med rød trekant også. Det er jo fint om de ikke bruker rød trekant medisin daglig altså, men 1-2 Paracet hjelper ikke på smerter du spyr av, i alle fall ikke for vanlige folk. Nå trur jeg tvillingene kjenner etter om det er vondt en dag eller ikke. De dyrker det å være syk og støtter hverandre. De blir ikke friske av å bo sammen i alle fall. 2 3
Kvinneforkjemper1 Skrevet lørdag kl. 11:07 #4786 Skrevet lørdag kl. 11:07 Eva-Lena skrev (16 minutter siden): Guro 😊 Så mye vondt som det er i kroppene deres, så er det nok noen medisiner med rød trekant også. Det er jo fint om de ikke bruker rød trekant medisin daglig altså, men 1-2 Paracet hjelper ikke på smerter du spyr av, i alle fall ikke for vanlige folk. Nå trur jeg tvillingene kjenner etter om det er vondt en dag eller ikke. De dyrker det å være syk og støtter hverandre. De blir ikke friske av å bo sammen i alle fall. er det ikke pia som ikke klarer å svelge tabletter??? 3
Tradegy Skrevet lørdag kl. 11:49 #4787 Skrevet lørdag kl. 11:49 Kvinneforkjemper1 skrev (41 minutter siden): er det ikke pia som ikke klarer å svelge tabletter??? Hun bruker brusetabletter
Tradegy Skrevet lørdag kl. 11:55 #4788 Skrevet lørdag kl. 11:55 (endret) Endret lørdag kl. 12:03 av Tradegy 1
Mardina Skrevet lørdag kl. 14:13 #4789 Skrevet lørdag kl. 14:13 (endret) Men så fort de skal reise bort på ferie, så er alt av vondter borte 🤔 Rart det der. Jeg la inn en kommentar på at det var på høy tid at guttungen fikk ny seng, i steden for alt det unødvendige rælet som de bruker penger på. Den kommentaren ble selvfølgelig slettet. De liker ikke å få kommentarer som de innerst inne vet er riktig, men som de ikke vil innrømme på kamera er riktig. Endret lørdag kl. 20:21 av Mardina 1 3
Kvinneforkjemper1 Skrevet lørdag kl. 15:28 #4790 Skrevet lørdag kl. 15:28 Mardina skrev (1 time siden): Men så fort de skal reise bort på ferie, så er alt av vondter borte 🤔 Rart det der. Jeg la inn en kommentar på at det var på høu tid at guttungen fikk ny seng, i steden for alt det unødvendige rælet som de bruker penger på. Den kommentaren ble selvfølgelig slettet. De liker ikke å få kommentarer som de innerst inne vet er riktig, men som de ikke vil innrømme på kamera er riktig. skulle ikke de kjøpe ny seng i februar? eller tar jeg veldig feil? GOSHHH får helt angst på dems vegne altså 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet lørdag kl. 15:28 #4791 Skrevet lørdag kl. 15:28 har G fortalt noe om fallet?
Mardina Skrevet lørdag kl. 15:33 #4792 Skrevet lørdag kl. 15:33 Kvinneforkjemper1 skrev (2 minutter siden): skulle ikke de kjøpe ny seng i februar? eller tar jeg veldig feil? GOSHHH får helt angst på dems vegne altså De har vel sagt lenge at de skal kjøpe seng. Men det blir ikke prioritert. Viktigere med negler, goodiebox, nudler i tonnevis osv 🙄 De liker nok også at det er bekvemt og kontrollerbart med sprinkelseng. Da slipper de å gjøre så mye, om han skulle våkne.
Mickan Skrevet lørdag kl. 15:35 #4793 Skrevet lørdag kl. 15:35 Håper det går bra med Guro og at hun bare er forslått. De svarte at M skulle få ny seng etterhvert for noen uker siden. Blir nok en god del mer fokus på utvikling fra bhg og helsestasjon fremover og det er naturlig at dette spm kommer opp også. 1
Eva-Lena Skrevet lørdag kl. 16:31 #4794 Skrevet lørdag kl. 16:31 Kvinneforkjemper1 skrev (5 timer siden): er det ikke pia som ikke klarer å svelge tabletter??? Stemmer det, hun kan ta smertestillende på flere måter om det trengs. Er smertene sterke nok så tenker jeg hun hadde klart å dele en tablett i 2 og svelge likevel. Ellers kan hun ta den rektalt, brusetabletter og plaster. At hun ikke klarer å svelge en tablett skjønner jeg ikke. Den er da neppe større enn de bitene hun svelger med matspising, så sant hun ikke tygger maten til grøt konsistens da. 2 2
Anonymus6 Skrevet lørdag kl. 20:07 #4795 Skrevet lørdag kl. 20:07 (endret) Eva-Lena skrev (4 timer siden): Stemmer det, hun kan ta smertestillende på flere måter om det trengs. Er smertene sterke nok så tenker jeg hun hadde klart å dele en tablett i 2 og svelge likevel. Ellers kan hun ta den rektalt, brusetabletter og plaster. At hun ikke klarer å svelge en tablett skjønner jeg ikke. Den er da neppe større enn de bitene hun svelger med matspising, så sant hun ikke tygger maten til grøt konsistens da. Tror de som ikke klarer svelge piller har en mental sperre mer enn fysisk Endret lørdag kl. 21:12 av Anonymus6 2
Mardina Skrevet lørdag kl. 20:21 #4796 Skrevet lørdag kl. 20:21 Eva-Lena skrev (3 timer siden): Stemmer det, hun kan ta smertestillende på flere måter om det trengs. Er smertene sterke nok så tenker jeg hun hadde klart å dele en tablett i 2 og svelge likevel. Ellers kan hun ta den rektalt, brusetabletter og plaster. At hun ikke klarer å svelge en tablett skjønner jeg ikke. Den er da neppe større enn de bitene hun svelger med matspising, så sant hun ikke tygger maten til grøt konsistens da. Jeg sliter med å svelge tabletter om de blir store nok. Kapsler er glemmesak. Samme om jeg merker smak på tablettene. Jeg brekker meg da. Jeg vet at det er et mentalt i meg, men det er ikke bare bare å gjøre noe med det. Har man først fått det problemet, så er det ikke bare lett å gjøre noe med. 1
Fluffy1 Skrevet lørdag kl. 20:26 #4797 Skrevet lørdag kl. 20:26 forstår ikke vitsen med negler når de ikke orker å anstrenge seg selv for hverken helse eller utseende 7 2
Mardina Skrevet lørdag kl. 20:32 #4798 Skrevet lørdag kl. 20:32 (endret) Fluffy1 skrev (6 minutter siden): forstår ikke vitsen med negler når de ikke orker å anstrenge seg selv for hverken helse eller utseende Forfengelighet og fordi de tydeligvis vil sløse bort penger på det. For det koster fort oppmot 1000,- pr gang å fikse neglene. Det er viktigere med negler, enn seng og skikkelige klær/sko til gutten. Eller gjøre en innsats for å gå ned i vekt. Forstå det den som kan 🤔 Endret lørdag kl. 20:33 av Mardina 3
Lillemor1982 Skrevet søndag kl. 06:45 #4799 Skrevet søndag kl. 06:45 Mardina skrev (10 timer siden): Forfengelighet og fordi de tydeligvis vil sløse bort penger på det. For det koster fort oppmot 1000,- pr gang å fikse neglene. Det er viktigere med negler, enn seng og skikkelige klær/sko til gutten. Eller gjøre en innsats for å gå ned i vekt. Forstå det den som kan 🤔 Fine negler men går rundt med skjeggstubber og teltklær... blir litt som å sminke grisen, som man sier 🤷♀️ 6 3
Miss perfect Skrevet søndag kl. 10:30 #4800 Skrevet søndag kl. 10:30 Pia kan svelge tabl hvis hun vil. Gjorde det på kamera til og med når hun tok alle disse vitaminene. Så hvis hun har så sterke smerter som hun påstår, så er det helt ubegripelig for meg at hun tar paracet bare. Men men, hun om det. Tenker guro trives i rollen som " skadet" nå. Sier ikke mer.. 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå