Kkkkaru Skrevet 11. august #4681 Skrevet 11. august Kaffeskål! skrev (12 minutter siden): Pia bruker jo laken? 😛 Fortsatt veldig trist at en må bo på sofa når det faktisk finnes 2 soverom 🥲 3
Mickan Skrevet 11. august #4682 Skrevet 11. august Har Pia konsekvent sluttet å bruke navnet til E og sier istedenfor "kona hannes" eller er det bare tilfeldig? 1
Tradegy Skrevet 13. august #4683 Skrevet 13. august (endret) Ville91 skrev (På 10.8.2026 den 17.09): Jeg tenker ofte på hvor gjennomsyra den sofaen deres må være av svette og andre ting.. Er ikke meningen at man skal sove på sofa i årevis! Håper de ser klippet med zoolog Petter Bøckman, hvor han og Jon Almaas snakker om sengemidd, svetting og annet snask! Blandet med husstøv og matrester, er det en riktig så festlig cocktail jentene lever i I går hadde Guro ny live. Sånt må jeg bare slutte å se på, for jeg blir altså så oppgitt.. Endret 13. august av Tradegy 1
Mardina Skrevet 13. august #4684 Skrevet 13. august Tradegy skrev (58 minutter siden): Håper de ser klippet med zoolog Petter Bøckman, hvor han og Jon Almaas snakker om sengemidd, svetting og annet snask! Blandet med husstøv og matrester, er det en riktig så festlig cocktail jentene lever i I går hadde Guro ny live. Sånt må jeg bare slutte å se på, for jeg blir altså så oppgitt.. Ikke noe spennende lade-live altså? 🤣 Noe spesielt hun bablet om?
Tradegy Skrevet 13. august #4685 Skrevet 13. august Mardina skrev (23 minutter siden): Ikke noe spennende lade-live altså? 🤣 Noe spesielt hun bablet om? Det gikk veldig mye på det samme som før. Vektoperasjonen tilbake i tid, var ikke den hun ønsket seg mest, at hun ikke så for seg å flytte noe annet sted, osv, osv. Hun er godt i gang med å tenke på jula Hun påstod at hun driver med hjemmetrening, går turer, men hadde nedprioritert det siste tiden Fortalte at tiden hun bruker i dusjen er så kjedelig, at hun ikke ønsker å bruke hårkurer som varer over 3min.. Og snakket litt rundt helse generelt. Det er jo samme tralten. Alle andre sin feil. Og ikke ett kritisk blikk innover. Kort oppsummert og garantert mye jeg har glemt 1 2
Eva-Lena Skrevet 13. august #4686 Skrevet 13. august Tradegy skrev (36 minutter siden): Det gikk veldig mye på det samme som før. Vektoperasjonen tilbake i tid, var ikke den hun ønsket seg mest, at hun ikke så for seg å flytte noe annet sted, osv, osv. Hun er godt i gang med å tenke på jula Hun påstod at hun driver med hjemmetrening, går turer, men hadde nedprioritert det siste tiden Fortalte at tiden hun bruker i dusjen er så kjedelig, at hun ikke ønsker å bruke hårkurer som varer over 3min.. Og snakket litt rundt helse generelt. Det er jo samme tralten. Alle andre sin feil. Og ikke ett kritisk blikk innover. Kort oppsummert og garantert mye jeg har glemt Denne vektoperasjonen ble vel ikke akkurat påtvunget henne, så hun må jo ha hatt lyst på den. Resultatet etterpå er noe hun må jobbe med selv og det må vedlikeholdes i alle år. Veldig merkelig at hun ikke filmer noe av denne hjemmetreningen. Samtidig så forbrennes det vel ikke så mye kalorier å løfte, trykke på en knapp for så å legge fra seg en fjernkontroll til TV heller. Like lite kalorier brukes vel på å bla i en bok eller fargelegge. Jeg tør vedde på at det er null trening på noen av de, det er nemlig ikke noe de har lyst til. At Guro ikke ser for seg å flytte noe annet sted slår ikke akkurat ned som noen bombe. Hun har det så komfortabelt der hun bor, så der blir hun til det gror mose på henne. Håper faktisk Pia finner seg en type og flytter ut. Da først får Guro oppleve hvordan hverdagen med hus og hjem er. Nå er det Pia som gjør det meste. 4
Kløftfrid Skrevet 16. august #4687 Skrevet 16. august Guro har ønsket seg å hoppe i fallskjerm? Litt rart at man ikke da tenker over at vekta begrenser det ønsket.... 1 1
Mardina Skrevet 16. august #4688 Skrevet 16. august Kløftfrid skrev (41 minutter siden): Guro har ønsket seg å hoppe i fallskjerm? Litt rart at man ikke da tenker over at vekta begrenser det ønsket.... Hun sier selv at hun vet at hun har en usunn vekt. Men hun har tydeligvis null motivasjon for å gjøre noe med det 🤔 Hun hadde nok blitt nekta å hoppe i fallskjerm uansett, med den vekten hun har... 1
Kløftfrid Skrevet 16. august #4689 Skrevet 16. august Mardina skrev (2 timer siden): Hun sier selv at hun vet at hun har en usunn vekt. Men hun har tydeligvis null motivasjon for å gjøre noe med det 🤔 Hun hadde nok blitt nekta å hoppe i fallskjerm uansett, med den vekten hun har... Det er det jeg tenker også. Og jammen spiser de mye og ofte ute!! Den dagen Guro var sliten etter 4 timers jobbdagen før, så orket hun kjøre til Fredrikstad for å spise ute. Hadde det vært en 2 timers økt på jobb i Sarpsborg hun skulle, så hadde det nok ikke gått. 4
lllll Skrevet 16. august #4690 Skrevet 16. august Mardina skrev (3 timer siden): Hun sier selv at hun vet at hun har en usunn vekt. Men hun har tydeligvis null motivasjon for å gjøre noe med det 🤔 Hun hadde nok blitt nekta å hoppe i fallskjerm uansett, med den vekten hun har... Hørte hun sa det på nyeste podkast ja. Synes det er synd hun har konkludert med det. Hun var jo så stolt over seg selv når hun hadde gått ned så mye at hun kunne gjøre Kollensvevet.
Mardina Skrevet 16. august #4691 Skrevet 16. august lllll skrev (1 time siden): Hørte hun sa det på nyeste podkast ja. Synes det er synd hun har konkludert med det. Hun var jo så stolt over seg selv når hun hadde gått ned så mye at hun kunne gjøre Kollensvevet. Hun var jo så blid og fornøyd når hun var tynn 😊 Nå orker hun jo knapt noe 😳 Og skyver ansvaret over på alle andre. At hun ikke skammer seg 🙄 2
Mickan Skrevet 19. august #4692 Skrevet 19. august Hjelp så daff Pia er for tiden..Går i samme t-skjorta når MNT kommer på middag som hun har brukt i flere dager allerede. Sier hun er trøtt og vurderer dupp. Kommer hun seg noen gang utenfor boden? Det eneste unntaket virker å være til butikken når Guro kjører. "I dag skal jeg prøve å få redigert vlogen og satt på oppvaskmaskina..." 😬 Skulle tro hun var 81, ikke 41. 3 5
Eva-Lena Skrevet 19. august #4693 Skrevet 19. august Mickan skrev (7 timer siden): Hjelp så daff Pia er for tiden..Går i samme t-skjorta når MNT kommer på middag som hun har brukt i flere dager allerede. Sier hun er trøtt og vurderer dupp. Kommer hun seg noen gang utenfor boden? Det eneste unntaket virker å være til butikken når Guro kjører. "I dag skal jeg prøve å få redigert vlogen og satt på oppvaskmaskina..." 😬 Skulle tro hun var 81, ikke 41. Blir jo bare daffere og daffere når tiden blir brukt til å lese bøker, se videoer og ikke gjøre stort. Kanskje hun skulle tatt en blodprøve å sjekke verdiene, kan jo være en kombinasjon av lat og mangler. 1 2
Miss perfect Skrevet 20. august #4694 Skrevet 20. august Når man bare går hjemme og ikke har annet enn redigering og sette på vask å forholde seg til så vil jeg tro man blir en smule daff.. lurer på om hun tar noe initiativ ovenfor nav selv, heller tvilsomt vil jeg tro. 1 2
Kkkkaru Skrevet 20. august #4695 Skrevet 20. august Hadde nok hjulpet myyyye å gå seg en tur i dagslys og spist noe sunt. Inne i en kjempe dårlig sirkel begge to, hvertfall Pia som bare er inne. Trenger ikke sjekke blodprøver for å få bekreftet at is og nudler ikke er et fullverdig kosthold. 1 4
Gogglebox Skrevet 20. august #4696 Skrevet 20. august Eva-Lena skrev (16 timer siden): Blir jo bare daffere og daffere når tiden blir brukt til å lese bøker, se videoer og ikke gjøre stort. Kanskje hun skulle tatt en blodprøve å sjekke verdiene, kan jo være en kombinasjon av lat og mangler. Er ikke så lenge siden (april) hun hadde vært hos legen og fått beskjed om at hun hadde lav blodprosent og måtte begynne å ta flere essensielle vitaminer og mineraler. Når hun er bypassoperert, så må hun ta tilskudd resten av livet fordi vitaminer og mineraler ikke blir tatt opp i tarmen på samme måte. Tror hun har jukset med det ganske lenge. Hun viste det frem i vloggen at hun tok de daglige tilskuddene, men tror hun gir litt f. rett og slett. Syns heller det er stas å være frysepinne og ha problemer med energien. 1 4
Zidji Skrevet 20. august #4697 Skrevet 20. august De elsker å være offer og ha vondter både her og der. 1 3
Eva-Lena Skrevet 20. august #4698 Skrevet 20. august Gogglebox skrev (32 minutter siden): Er ikke så lenge siden (april) hun hadde vært hos legen og fått beskjed om at hun hadde lav blodprosent og måtte begynne å ta flere essensielle vitaminer og mineraler. Når hun er bypassoperert, så må hun ta tilskudd resten av livet fordi vitaminer og mineraler ikke blir tatt opp i tarmen på samme måte. Tror hun har jukset med det ganske lenge. Hun viste det frem i vloggen at hun tok de daglige tilskuddene, men tror hun gir litt f. rett og slett. Syns heller det er stas å være frysepinne og ha problemer med energien. Blir blodverdiene for lave, så skal jeg love at det ikke er noe artig. Jeg har opplevd det selv og helt ærlig så husket jeg knapt mitt eget navn og trudde jeg skulle fryse ihjel når som helst. Jeg tok en blodprøve etter å ha hanglet i noen mnd og ble tvert sykmeldt da svaret kom. Jern og B12 sprøyter de neste 14 dagene og da ble jeg ett nytt menneske. Jeg skjønner ikke at hun orker å være så daff og ikke gjør noe med det. Hun er ikke noe offer, mest sannsynlig selvforskyldt. 1
Gogglebox Skrevet 20. august #4699 Skrevet 20. august Eva-Lena skrev (4 minutter siden): Blir blodverdiene for lave, så skal jeg love at det ikke er noe artig. Jeg har opplevd det selv og helt ærlig så husket jeg knapt mitt eget navn og trudde jeg skulle fryse ihjel når som helst. Jeg tok en blodprøve etter å ha hanglet i noen mnd og ble tvert sykmeldt da svaret kom. Jern og B12 sprøyter de neste 14 dagene og da ble jeg ett nytt menneske. Jeg skjønner ikke at hun orker å være så daff og ikke gjør noe med det. Hun er ikke noe offer, mest sannsynlig selvforskyldt. Hun vet jo av erfaring at det ikke er noe særlig da det samme skjedde etter operasjonen og hun fikk akutt muskelsvikt og utviklet nevropati og nerveskader pga. mangelen, så en skulle jo tro at hun tok det på alvor. Men så lenge hun må løfte en finger for å gjøre noe selv, så stopper det opp. Tipper aktiviteten tar seg litt opp igjen når hun får innvilget uføretrygd. Må ikke risikere at beslutningstakerne hos nav arbeid og ytelser ser at hun har det bra i vloggen. 1 2
Eva-Lena Skrevet 20. august #4700 Skrevet 20. august Gogglebox skrev (16 minutter siden): Hun vet jo av erfaring at det ikke er noe særlig da det samme skjedde etter operasjonen og hun fikk akutt muskelsvikt og utviklet nevropati og nerveskader pga. mangelen, så en skulle jo tro at hun tok det på alvor. Men så lenge hun må løfte en finger for å gjøre noe selv, så stopper det opp. Tipper aktiviteten tar seg litt opp igjen når hun får innvilget uføretrygd. Må ikke risikere at beslutningstakerne hos nav arbeid og ytelser ser at hun har det bra i vloggen. Følger NAV med så ser de at hun klarer det hun selv vil. Det går nok uendelige timer med planlegging, filming og redigering. De timene kunne hun fint klart å gjøre i en lønnet jobb også. Håper faktisk NAV vet om disse videoene de lager. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå