Mardina Skrevet mandag kl. 00:09 #4761 Skrevet mandag kl. 00:09 Miss perfect skrev (13 minutter siden): Godt spm .. er nok all filming og redigering. Må nok være noe sånn ja 😄 Livet som liksom- influenser er nok beintøft 😄 1 1
Iso1 Skrevet mandag kl. 06:29 #4762 Skrevet mandag kl. 06:29 Mardina skrev (12 timer siden): Hva er det egentlig de må hvile fra hele tiden? 🤔 Pia er ikke i jobb (om hun noensinne kommer tilbake i jobb) og Guro jobber bittelitt 2 ganger i uken? De kroniske smertene de lever med hver dag. Kan ikke være lett å ha vondt hele tiden. 3 1
tonebelinda Skrevet mandag kl. 09:09 #4763 Skrevet mandag kl. 09:09 Jeg ser ofte innleggene på Facebook. Hva er greia med at man alltid tar bilde med kaffekoppen foran ansiktet? Innlegget som ble lagt ut i dag er 8 bilder. 2 av de inneholdt IKKE mat/drikke. Tenker jeg lever et stille og rolig liv. Men skjer mer her i løpet av uka altså. Og jeg er ferdig med små barn 2
Eggedoris Skrevet mandag kl. 10:12 #4764 Skrevet mandag kl. 10:12 Eva-Lena skrev (14 timer siden): De hviler fordi de er late og ikke gidder noe som helst. Det tapper de sikkert for krefter bare å slå opp øyelokkene hver morgen. Og Pia som hadde etablert så gode rutiner. Uthvilt om morgenen, gåturer/ stolpejakt.. Ofte ute med nevø ,ja generelt "frisk" og glad. Trist å se hvordan formen er blitt. 🥺 6
Mardina Skrevet mandag kl. 10:32 #4765 Skrevet mandag kl. 10:32 Iso1 skrev (4 timer siden): De kroniske smertene de lever med hver dag. Kan ikke være lett å ha vondt hele tiden. De smertene kommer i så fall i all hovedsak fra overvekten. 1 5
Iso1 Skrevet mandag kl. 10:55 #4766 Skrevet mandag kl. 10:55 Mardina skrev (21 minutter siden): De smertene kommer i så fall i all hovedsak fra overvekten. For begge er det jo pga operasjoner da. Men overvekt kan forsterke smerter, ja. 1
Miss perfect Skrevet mandag kl. 11:13 #4767 Skrevet mandag kl. 11:13 Mardina skrev (11 timer siden): Må nok være noe sånn ja 😄 Livet som liksom- influenser er nok beintøft 😄 Ja er du gal, det tar nok på 🙂
Eva-Lena Skrevet mandag kl. 12:57 #4768 Skrevet mandag kl. 12:57 Eggedoris skrev (2 timer siden): Og Pia som hadde etablert så gode rutiner. Uthvilt om morgenen, gåturer/ stolpejakt.. Ofte ute med nevø ,ja generelt "frisk" og glad. Trist å se hvordan formen er blitt. 🥺 Det vil bli mye verre om hun ikke tar grep snart. De bor sammen og påvirker hverandre hver eneste dag. Late Guro drar med seg Pia. Det beste for Pia er om de hadde bodd hver for seg. Det hadde også vært bra for Guro å bo alene, men det trur jeg faktisk ikke at hun klarer. Guro klarer sikkert å vaske klær, lage mat og sikkert husarbeid også, men hun hadde ikke klart å følge det opp daglig. Det ville gått utover både Guro og ikke minst sønnen hennes. Jeg skjønner ikke at de orker å bo sammen 24/7. Jeg kunne hatt overnatting av mine søsken noen dager, maks 1 uke. Sånn tenker jeg mine søsken føler også, til tross for at vi er veldig glade i hverandre. 1 3
Mardina Skrevet mandag kl. 20:18 #4769 Skrevet mandag kl. 20:18 Eva-Lena skrev (7 timer siden): Det vil bli mye verre om hun ikke tar grep snart. De bor sammen og påvirker hverandre hver eneste dag. Late Guro drar med seg Pia. Det beste for Pia er om de hadde bodd hver for seg. Det hadde også vært bra for Guro å bo alene, men det trur jeg faktisk ikke at hun klarer. Guro klarer sikkert å vaske klær, lage mat og sikkert husarbeid også, men hun hadde ikke klart å følge det opp daglig. Det ville gått utover både Guro og ikke minst sønnen hennes. Jeg skjønner ikke at de orker å bo sammen 24/7. Jeg kunne hatt overnatting av mine søsken noen dager, maks 1 uke. Sånn tenker jeg mine søsken føler også, til tross for at vi er veldig glade i hverandre. Opplagt at Guro ikke klarer å bo alene. Først bodde hun med søsteren i mange år, så eksmannen og så tilbake til søsteren. Dama evner ikke å bo alene og vil nok slite om hun noen gang må det. 1 3
Kvinneforkjemper1 Skrevet onsdag kl. 14:48 #4770 Skrevet onsdag kl. 14:48 så mat på mandag nå, pasta og sjokoladeboller… ååååååh🫣🫣🫣 1 1
Orly Skrevet onsdag kl. 18:24 #4771 Skrevet onsdag kl. 18:24 Eva-Lena skrev (På 31.8.2026 den 14.57): Det vil bli mye verre om hun ikke tar grep snart. De bor sammen og påvirker hverandre hver eneste dag. Late Guro drar med seg Pia. Det beste for Pia er om de hadde bodd hver for seg. Det hadde også vært bra for Guro å bo alene, men det trur jeg faktisk ikke at hun klarer. Guro klarer sikkert å vaske klær, lage mat og sikkert husarbeid også, men hun hadde ikke klart å følge det opp daglig. Det ville gått utover både Guro og ikke minst sønnen hennes. Jeg skjønner ikke at de orker å bo sammen 24/7. Jeg kunne hatt overnatting av mine søsken noen dager, maks 1 uke. Sånn tenker jeg mine søsken føler også, til tross for at vi er veldig glade i hverandre. Men det er deg, andre kan føle det annerledes. Vi har to søstre i nabolaget, de har bodd sammen hele livet og gjør alt sammen , jeg hadde ikke orket men samtidig tenker jeg det må være fint å ha et så nært forhold at man trives med å bo sammen 5
Mardina Skrevet onsdag kl. 18:30 #4772 Skrevet onsdag kl. 18:30 Orly skrev (5 minutter siden): Men det er deg, andre kan føle det annerledes. Vi har to søstre i nabolaget, de har bodd sammen hele livet og gjør alt sammen , jeg hadde ikke orket men samtidig tenker jeg det må være fint å ha et så nært forhold at man trives med å bo sammen Men lærer man seg å bli skikkelig selvstendig ved å bo sånn? 1 1
Anonymus6 Skrevet onsdag kl. 18:35 #4773 Skrevet onsdag kl. 18:35 Kvinneforkjemper1 skrev (3 timer siden): så mat på mandag nå, pasta og sjokoladeboller… ååååååh🫣🫣🫣 Helt villt hvor mye nugatti(eller hva de var) de smurte på den leiva med deig!! jeg er selv ganske flink på bakverk og å lage middag, så når jeg ser på de mat på mandag videoene får jeg helt fnatt😂 jeg syns rett og slett de ikke er spesielt flinke til å bake og lage mat😅 1
Orly Skrevet onsdag kl. 18:36 #4774 Skrevet onsdag kl. 18:36 Mardina skrev (5 minutter siden): Men lærer man seg å bli skikkelig selvstendig ved å bo sånn? Ja, jeg tenker man fint kan lære seg det selv om man bor sammen som søsken
Mardina Skrevet onsdag kl. 18:38 #4775 Skrevet onsdag kl. 18:38 Orly skrev (1 minutt siden): Ja, jeg tenker man fint kan lære seg det selv om man bor sammen som søsken Helt selvstendig blir man jo ikke. Jeg kunne aldri levd sånn, for jeg må ha alenetid. 1
Anonymus6 Skrevet onsdag kl. 22:26 #4776 Skrevet onsdag kl. 22:26 (endret) Orly skrev (På 2.9.2026 den 20.36): Ja, jeg tenker man fint kan lære seg det selv om man bor sammen som søsken Jeg tenker det er unormalt når én sover på sofaen i flere år. Hadde vært en helt annen sak om de hadde hatt hvert sitt rom. Endret torsdag kl. 21:26 av Anonymus6 Skriveleif 2 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet torsdag kl. 21:34 #4777 Skrevet torsdag kl. 21:34 det går sikkert an for noen, men man ser jo at de åpenbart ikke har helt styr på livet? det blir jo litt dumt når det er en krig å sette inn i oppvaskmaskinen og re opp sofaen for kvelden! uff… hadde likt å se en kostholdsendring, de husker vel hvor mye bedre man føler seg i en sunn kropp?🥺🥺 1
Petrine12 Skrevet 23 timer siden #4778 Skrevet 23 timer siden Pia får putselig og brått smerter i bein? Men det hjalp å ha besøk av mamma? Slikt har vel ikkje skjedd før? Eller på reise?🤭 1
Eva-Lena Skrevet 23 timer siden #4779 Skrevet 23 timer siden Petrine12 skrev (2 minutter siden): Pia får putselig og brått smerter i bein? Men det hjalp å ha besøk av mamma? Slikt har vel ikkje skjedd før? Eller på reise?🤭 Det ville jeg tatt som ett signal på at kroppen trenger bevegelse og sunt kosthold for å prøve forhindre blodpropp. Får Pia blodpropp i leggen, så hjelper det ikke med besøk av mamma. Når meste parten av tiden blir brukt til å ligge eller sitte, så sier det seg selv at det er langt fra bra for helsa. 2 2
Anonymus6 Skrevet 9 timer siden #4780 Skrevet 9 timer siden Er det paracet Pia mener når hun sier smertestillende? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå