Mardina Skrevet torsdag kl. 21:09 #4821 Skrevet torsdag kl. 21:09 tonebelinda skrev (20 minutter siden): Kan iallefall ikke kalle det iskaffe. Det er iallefall feil. Var på kaffebar i går. Flat white stod i oversikten over kaffedrikker. Det er fortsatt ikke skikkelig kaffe, når over halvparten er melk.
Tradegy Skrevet fredag kl. 07:15 #4822 Skrevet fredag kl. 07:15 Kaffe eller ikke kaffe, dèt driter jeg i. Det virkelige spørsmålet, er faktisk om Pia drikker av kopp eller krus! 1
Mickan Skrevet fredag kl. 08:00 #4823 Skrevet fredag kl. 08:00 Litt merkelig å se Pia boble over av entusiasme og engasjement av historiene til karakterene i bøkene hennes mens hun selv ser ut til å distansere seg fra innhold i eget liv. 6 5
Petrine12 Skrevet fredag kl. 14:51 #4824 Skrevet fredag kl. 14:51 Siste tiktok fra Acutie🤭😆 Trur foten/kne fungera heilt fint.. 2 2
Petrine12 Skrevet fredag kl. 14:51 #4825 Skrevet fredag kl. 14:51 Mickan skrev (6 timer siden): Litt merkelig å se Pia boble over av entusiasme og engasjement av historiene til karakterene i bøkene hennes mens hun selv ser ut til å distansere seg fra innhold i eget liv. Om ho kunne fått oppleve litt romantikk 🥺
Eva-Lena Skrevet fredag kl. 16:06 #4826 Skrevet fredag kl. 16:06 (endret) Petrine12 skrev (2 timer siden): Om ho kunne fått oppleve litt romantikk 🥺 Hadde vært fint om det skjedde, men ha hun egentlig tid til det? Hva skjer da med å lese bøker og lage disse videoene. Sist men ikke minst, hvem vil bli sammen med ei som er nærmest symbiose med sin egen søster. Endret fredag kl. 17:35 av Eva-Lena 1 2
Mardina Skrevet fredag kl. 18:12 #4827 Skrevet fredag kl. 18:12 Petrine12 skrev (3 timer siden): Siste tiktok fra Acutie🤭😆 Trur foten/kne fungera heilt fint.. Så det på Facebook-siden og tenker det samme 🤔 Overdriver hun smertene i kneet? 4 1
NinaLisa Skrevet lørdag kl. 06:42 #4828 Skrevet lørdag kl. 06:42 Mardina skrev (12 timer siden): Så det på Facebook-siden og tenker det samme 🤔 Overdriver hun smertene i kneet? Hun klager jo ikke direkte over smerter fra kneet. Hun sier at det blir vondt hvis hun belaster det for mye og det er jo normalt slik jeg ser det.
Miss perfect Skrevet lørdag kl. 11:21 #4829 Skrevet lørdag kl. 11:21 Synes disse videoene de filmer på jobben bare ser utrolig teit ut. Sorry altså,, men ja.. ser så påtatt ut alt sammen. 4 5
NinaLisa Skrevet lørdag kl. 11:26 #4830 Skrevet lørdag kl. 11:26 Miss perfect skrev (4 minutter siden): Synes disse videoene de filmer på jobben bare ser utrolig teit ut. Sorry altså,, men ja.. ser så påtatt ut alt sammen. Her kan jeg signere og si meg veldig enig. Jeg synes det er fjollete og har lite med klessalg å gjøre. 1 5
Mardina Skrevet lørdag kl. 12:30 #4831 Skrevet lørdag kl. 12:30 NinaLisa skrev (5 timer siden): Hun klager jo ikke direkte over smerter fra kneet. Hun sier at det blir vondt hvis hun belaster det for mye og det er jo normalt slik jeg ser det. Noe av de smertene kommer nok fra overvekten også. Det er mye belastning på de knærne allerede. 1 6
Tradegy Skrevet lørdag kl. 15:24 #4832 Skrevet lørdag kl. 15:24 Miss perfect skrev (3 timer siden): Synes disse videoene de filmer på jobben bare ser utrolig teit ut. Sorry altså,, men ja.. ser så påtatt ut alt sammen. Så enig. Det er hèlt greit å være tilrettelagt bedrift, men de bør jo ta kunder litt på alvor. Er vel lite tvil om hvem som kommer med idéene 2 1
Nissefrua78 Skrevet lørdag kl. 17:02 #4833 Skrevet lørdag kl. 17:02 Petrine12 skrev (På 11.9.2026 den 16.51): Siste tiktok fra Acutie🤭😆 Trur foten/kne fungera heilt fint.. Hun glemte seg litt ,eller ble for ivrig som hu sa😅Må jo huske ha vondt,så man slipper jobbe mer enn man må. 1 1
Tradegy Skrevet 17 timer siden #4834 Skrevet 17 timer siden Er nok ei som får realiteten i fleisen når det kommer til møter, forventninger og plikter framover. Nytter ikke å komme løpende til mamma, hver gang det skal omhandle skolestart. 2
Hellowcow Skrevet 16 timer siden #4835 Skrevet 16 timer siden Nissefrua78 skrev (På 12.9.2026 den 19.02): Hun glemte seg litt ,eller ble for ivrig som hu sa😅Må jo huske ha vondt,så man slipper jobbe mer enn man må. Haha sa hu virkelig det? Da glemmer hu seg ofte i såfall, sett på livesendingene og hu går fort over gulvet på dem hvertfall.
Kløftfrid Skrevet 11 timer siden #4836 Skrevet 11 timer siden Har Pia alltid drops i munnen? Det høres på en måte sånn ut... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå