Eva-Lena Skrevet 16 timer siden #4861 Skrevet 16 timer siden Kløftfrid skrev (21 minutter siden): Til å ha mensen så sjelden, så opptar mensen generelt en stooor del av livet til twinsa. Det skjer jo minimalt i livet deres, så noe må de jo snakke om for å fylle ut en video. Jeg husker på ungdomsskolen så kunne vi jentene snakke en del om mensen og hvilket bind vi brukte. Tvillingene har så lite impulser i livet at det virker som de fremdeles er ungdommer på noen områder.
Kkkkaru Skrevet 15 timer siden #4862 Skrevet 15 timer siden Tradegy skrev (2 timer siden): Ser for meg Kopperud i Side om side kikke inn bilvinduet til Guro; "Wow, wow, wow!, dèt var da veldig til oversharing!" Hahaha 🤣🤣
Mardina Skrevet 15 timer siden #4863 Skrevet 15 timer siden Jeg fatter heller ikke at Nav ikke setter flere krav til dem 🤔 Normalt sett ville vel ikke Nav godta at man ikke er i noen form for tiltak? Før jeg ble ufør, så måtte jeg stadig innom en eller annet arbeidspraksis og et annet kurs her og der. Tvinsa får tydeligvis lov av Nav å dasse hjemme og ikke blitt satt krav til. Helt utrolig! Hvilke folk er det egentlig som jobber på Nav i Moss? 🤔
Mickan Skrevet 12 timer siden #4864 Skrevet 12 timer siden Og når vannet forsvinner holder det ikke at en av dem nevner det, samt understreker at de må huske å fylle noen dunker med vann. Neida, tvilling 2 må også fortelle om dette før det er nattatid i et forsøk på å skape mer innhold i videoene. Hun må selvsagt også få med viktigheten av å forhåndsfylle vanndunker. Og når Moss kommune-bilen parkerer like utenfor huset deres er det en aldri så liten sensasjon 🥳 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå