Nissefrua78 Skrevet 19 timer siden #4941 Skrevet 19 timer siden Eva-Lena skrev (4 timer siden): Det blir vanskelig å lage videoer når de gjør minst mulig i løpet av dagen 😊 Stort sett bare sove og spise på dem om dagen.Greit jeg ikke hadde hatt så mye filme selv heller.Men dem har jo helt slutta legge noe instats.Før filma dem litt mer i værtfall. 3
Miss perfect Skrevet 15 timer siden #4942 Skrevet 15 timer siden Blir oftere og oftere sammenslåing av vlogger.. jeg kan ikke noe om redigering, men kan det virkelig være den o store jobben når det ikke filmes noe særlig? Det er dødskjedelig for tiden. Ikke spør engang hvorfor jeg fortsatt følger med 😂 4
Orly Skrevet 15 timer siden #4943 Skrevet 15 timer siden Nissefrua78 skrev (20 timer siden): Det er ikke rare plassen på di 3.Jeg har 55 kvadrat alene. Og jeg samler ikke på stæsj😅 64 kvadrat er da helt ok størrelse det, vi bodde 3 på det uten problemer 2
Mardina Skrevet 15 timer siden #4944 Skrevet 15 timer siden Orly skrev (4 minutter siden): 64 kvadrat er da helt ok størrelse det, vi bodde 3 på det uten problemer Men nå har jo tvinsa masse ting og mat i tillegg. Da blir det ikke så mye ledig plass igjen 🤔 1
lllll Skrevet 15 timer siden #4945 Skrevet 15 timer siden (endret) Miss perfect skrev (9 minutter siden): Blir oftere og oftere sammenslåing av vlogger.. jeg kan ikke noe om redigering, men kan det virkelig være den o store jobben når det ikke filmes noe særlig? Det er dødskjedelig for tiden. Ikke spør engang hvorfor jeg fortsatt følger med 😂 Alt er blitt et ork for dem. Hadde det ikke vært for sønnen så hadde de vel ikke giddet å stå opp engang om de ikke absolutt måtte. Var en av dere som så fint sa det her om dagen, at man i det minste burde fått hatt en dør man kan lukke når man skal bo så trangt. Kom til å tenke på Pia i stua. Hvordan får man gjort...personlige greier i en så liten leilighet, lytt er det sikkert også. Å man bruker stua som soverom, man vet jo aldri når det kommer folk ut i gangen og trenger å bruke wc? Jeg hadde hvertfall ikke klart å dra fram womanizern i en sånn bosituasjon som varer over flere år. Høres helt grusomt ut! Tap av privatliv rett og slett. Men mulig det har gått så langt at disse damene ikke trenger egne privatliv? Endret 15 timer siden av lllll 2
Eva-Lena Skrevet 15 timer siden #4946 Skrevet 15 timer siden Miss perfect skrev (21 minutter siden): Blir oftere og oftere sammenslåing av vlogger.. jeg kan ikke noe om redigering, men kan det virkelig være den o store jobben når det ikke filmes noe særlig? Det er dødskjedelig for tiden. Ikke spør engang hvorfor jeg fortsatt følger med 😂 Jeg følger med på de for det fascinerer meg hvor viktig denne vloggingen er for de. De bruker så mye tid på dette og det de serverer er dørgende kjedelig og gjentagende. Finnes ikke ett snev å nye ideer, samme duren hele tiden. 1 1
Mardina Skrevet 15 timer siden #4947 Skrevet 15 timer siden lllll skrev (14 minutter siden): Alt er blitt et ork for dem. Hadde det ikke vært for sønnen så hadde de vel ikke giddet å stå opp engang om de ikke absolutt måtte. Var en av dere som så fint sa det her om dagen, at man i det minste burde fått hatt en dør man kan lukke når man skal bo så trangt. Kom til å tenke på Pia i stua. Hvordan får man gjort...personlige greier i en så liten leilighet, lytt er det sikkert også. Å man bruker stua som soverom, man vet jo aldri når det kommer folk ut i gangen og trenger å bruke wc? Jeg hadde hvertfall ikke klart å dra fram womanizern i en sånn bosituasjon som varer over flere år. Høres helt grusomt ut! Tap av privatliv rett og slett. Men mulig det har gått så langt at disse damene ikke trenger egne privatliv? Sjansen for at Guro eller Pia bruker womanizer er vel ikke så stor? 😂 Men ja, privatliv eksisterer nok ikke der i gården 😄 1
Miss perfect Skrevet 14 timer siden #4948 Skrevet 14 timer siden Eva-Lena skrev (17 minutter siden): Jeg følger med på de for det fascinerer meg hvor viktig denne vloggingen er for de. De bruker så mye tid på dette og det de serverer er dørgende kjedelig og gjentagende. Finnes ikke ett snev å nye ideer, samme duren hele tiden. Ja er samme her.. er fascinerende hvor " mye" det går ann å få ut av såå lite. Derfor jeg ikke skjønner hvordan denne redigeringen kan ta så mye tid. Men men, tjo ho. 3
Kkkkaru Skrevet 14 timer siden #4949 Skrevet 14 timer siden Eva-Lena skrev (44 minutter siden): Jeg følger med på de for det fascinerer meg hvor viktig denne vloggingen er for de. De bruker så mye tid på dette og det de serverer er dørgende kjedelig og gjentagende. Finnes ikke ett snev å nye ideer, samme duren hele tiden. Samme her, helt fascinert ja. Av hvor viktig det er å dokumentere absolutt ingenting x2 1
Nissefrua78 Skrevet 11 timer siden #4950 Skrevet 11 timer siden Orly skrev (4 timer siden): 64 kvadrat er da helt ok størrelse det, vi bodde 3 på det uten problemer Ja men du delte kansje rom med noen?Når man må ligge i stua er det ikke stort nok.Dem skulle jo egentlig hatt 3 soverom. 1
Tradegy Skrevet 1 time siden #4951 Skrevet 1 time siden (endret) Miss perfect skrev (13 timer siden): Blir oftere og oftere sammenslåing av vlogger.. jeg kan ikke noe om redigering, men kan det virkelig være den o store jobben når det ikke filmes noe særlig? Det er dødskjedelig for tiden. Ikke spør engang hvorfor jeg fortsatt følger med 😂 Akkurat dette spørsmålet, stiller jeg med selv også!I dagens vlog irriterte jeg meg over måten Pia sa hadet til minsten på. Jeg synes hun snakker som om han er 2år. At de filmer fra magen og ned når de skal gå steder. Sånn kunne jeg fortsatt. Likevel ser jeg på! Men en reell uting, er hvordan de bretter ut privatlivet til mini. De må gjerne kamuflere det i følelsesregulering at han spiser opp gensere. Men det er blottlegging av et barn. Så må jeg si at jeg reagerte på at de har lagt ut medlemslive av taste test. På 6.min! Sånn. Nå har jeg ferdig-irritert meg for nå Endret 1 time siden av Tradegy 2
Orly Skrevet 1 time siden #4952 Skrevet 1 time siden Nissefrua78 skrev (9 timer siden): Ja men du delte kansje rom med noen?Når man må ligge i stua er det ikke stort nok.Dem skulle jo egentlig hatt 3 soverom. Fortsatt stort nok i utgangspunktet, mange som lever både 4 og 5 stk på det arealet i Oslo og ja foreldre sover på stuen, det er da ikke veldig uvanlig.
Eva-Lena Skrevet 1 time siden #4953 Skrevet 1 time siden Jeg så på denne videoen om hva de har brukt opp i September. Hvem i all verden har genuin interesse av hva de bruker opp av shampoo, tannkrem, ansiktsmasker osv? De tar var på tomme tannkremtuber, tomme shampooflasker og deodoranter. Kanskje jeg skal lage sånne «brukt opp» videoer også. Jeg kan informere at jeg har brukt opp boksen med bakepulver fra Freia. Har også brukt opp eggene jeg hadde, har dessverre ikke tatt vare på eggeskallene da jeg ikke tenkte på å lage video selv. Brukte opp siste løken i går, dessverre kastet løkskallet også. INGEN bryr seg om hva dere har brukt, folk ser på fordi det er så vanvittig teite videoer. Helt ærlig, Pia og Guro bryr dere dere i hva en vilt fremmed person bruker opp av produkter? Jeg tipper dere ikke bryr dere om at Aslaug har brukt opp tannkremen sin. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå