Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Iso1 skrev (1 time siden):

Sier ikke at noe er greit eller ikke. Er ikke min unge så er ikke min sak å bry meg med. Må huske at ungen er autist da, kanskje greit å ha litt kontroll? Kan jo hende han våkner opp og står og gjør ting som kan være farlig for han, familien og naboene? Kanskje det er for sikkerhet? Det får foreldrene bestemme og styre med på egenhånd tenker jeg, om når de er klare for å bytte seng og sånne ting. Og disse soveposene de bruker må være noe nytt for sånt ble ikke brukt når jeg var barn så hva det er godt for vet jeg ikke. 

Du viser ditt sanne jeg ved å skrive at «det er ikke din unge, så er ikke min sak å bry seg med». Når ingen av de voksne i den familien reagerer på, så er det kanskje ikke rart andre utenfor gjør det. Det er langt fra normalt at en på 5 år sover i sprinkelseng/reiseseng og sovepose - det er flere år på overtid.

Om sønnen skulle våkne på natten og gå ut av vanlig seng, så blir nok det oppdaget raskt fordi Pia sover fast på sofaen i stua. Han får ikke gjort noe skade, men mor ønsker vel å ha han der så lenge som mulig før hun selv står opp. Skal sies at det finnes utallige videoer hvor det er Pia som tar opp gutten om morgenen.

Guro skulle absolutt ikke fått barn for det virker iallefall ikke som det er noe stas for henne. Sønnen koster både penger og tid Guro garantert ville brukt på helt andre ting istede.

Endret av Eva-Lena
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eva-Lena skrev (25 minutter siden):

Du viser ditt sanne jeg ved å skrive at «det er ikke din unge, så er ikke min sak å bry seg med». Når ingen av de voksne i den familien reagerer på, så er det kanskje ikke rart andre utenfor gjør det. Det er langt fra normalt at en på 5 år sover i sprinkelseng/reiseseng og sovepose - det er flere år på overtid.

Om sønnen skulle våkne på natten og gå ut av vanlig seng, så blir nok det oppdaget raskt fordi Pia sover fast på sofaen i stua. Han får ikke gjort noe skade, men mor ønsker vel å ha han der så lenge som mulig før hun selv står opp. Skal sies at det finnes utallige videoer hvor det er Pia som tar opp gutten om morgenen.

Pia skulle absolutt ikke fått barn for det virker iallefall ikke som det er noe stas for henne. Sønnen koster både penger og tid Guro garantert ville brukt på helt andre ting istede.

Guro skulle ikke fått barn, mente du kanskje? Og det er jeg absolutt enig i. Sammen med resten av det du skriver. 

Så 👏 👍 til deg 😊

Skrevet
Mardina skrev (24 minutter siden):

Guro skulle ikke fått barn, mente du kanskje? Og det er jeg absolutt enig i. Sammen med resten av det du skriver. 

Så 👏 👍 til deg 😊

Var nok Guro det skulle stå ja 😂 Har rettet det opp 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...