Mickan Skrevet onsdag kl. 08:10 #4981 Skrevet onsdag kl. 08:10 Pia frøs i Sarpsborg så hun bestemte seg for å gå til Acutie for å varme seg 🫠 Hva skjedde med å gå på biblioteket, lurer jeg på. Også hadde det vært lurt å ta med jakke. Vi er i oktober. 1 4
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 08:36 #4982 Skrevet onsdag kl. 08:36 Mickan skrev (23 minutter siden): Pia frøs i Sarpsborg så hun bestemte seg for å gå til Acutie for å varme seg 🫠 Hva skjedde med å gå på biblioteket, lurer jeg på. Også hadde det vært lurt å ta med jakke. Vi er i oktober. Det tenkte faktisk jeg på også, hvorfor ikke sitte på biblioteket og lese bok.Tenk alle de bøkene hun kunne sjekket ut, men låner hun bøker egentlig? Jeg trur hun kjøper bøkene for det er sikkert så spennnede å vente på pakke i posten. 4
NinaLisa Skrevet onsdag kl. 09:11 #4983 Skrevet onsdag kl. 09:11 Eva-Lena skrev (33 minutter siden): Det tenkte faktisk jeg på også, hvorfor ikke sitte på biblioteket og lese bok.Tenk alle de bøkene hun kunne sjekket ut, men låner hun bøker egentlig? Jeg trur hun kjøper bøkene for det er sikkert så spennnede å vente på pakke i posten. Hun var på biblioteket og drakk en kaffe og leste litt før hun ble sulten og skulle spise sushi til lunsj ute i parken. Det ble nok litt for kaldt for henne så derfor måtte hun varme seg. 1
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 09:15 #4984 Skrevet onsdag kl. 09:15 NinaLisa skrev (2 minutter siden): Hun var på biblioteket og drakk en kaffe og leste litt før hun ble sulten og skulle spise sushi til lunsj ute i parken. Det ble nok litt for kaldt for henne så derfor måtte hun varme seg. Det forsto jeg, men det finnes mange andre steder enn jobben til Guro som alternativ. Uansett er jo ikke dette noe problem, de har mer enn nok av andre ting å ta tak i😊 2
Miss perfect Skrevet onsdag kl. 10:27 #4985 Skrevet onsdag kl. 10:27 Pia er veldig opptatt av å fortelle at hun fryser.. i går var det 15 grader og sol..de bor ikke såå langt unna meg, så tror ikke temp var så annerledes .. og på ny bare måå hun fortelle om eksen sin. Hvor lenge er det egt siden det ble slutt? 9
Anonymus6 Skrevet onsdag kl. 15:10 #4986 Skrevet onsdag kl. 15:10 Mardina skrev (22 timer siden): Det er nok ikke noe de prioriterer økonomisk. Noe jeg på en måte kan forstå, da tannlege er dyrt. Jeg har heller ikke vært hos tannlegen på mange år, da jeg har veldig sterk tannlegeskrekk. Men også p.g.a økonomi. Tenk at negler er viktigere enn tennene!😅 uff ja tannlegeskrekken er lei.. hadde selv ikke vært på over 5 år😳 jeg har også tannlegeskrekk, typ jeg griner i stolen.. men kom meg til tannlegen i fjor hos noen som spesialiserer seg på tannlegeskrekk og hadde en grei opplevelse takket være beroligende😅 håper du også tørr å hoppe i det snart, er jo veldig viktig det med tannhelsen❤️ 4
Mardina Skrevet onsdag kl. 16:42 #4987 Skrevet onsdag kl. 16:42 Anonymus6 skrev (1 time siden): Tenk at negler er viktigere enn tennene!😅 uff ja tannlegeskrekken er lei.. hadde selv ikke vært på over 5 år😳 jeg har også tannlegeskrekk, typ jeg griner i stolen.. men kom meg til tannlegen i fjor hos noen som spesialiserer seg på tannlegeskrekk og hadde en grei opplevelse takket være beroligende😅 håper du også tørr å hoppe i det snart, er jo veldig viktig det med tannhelsen❤️ Ja, planen er å få dratt til tannlegen før jul. Må bare kvinne meg opp først 😄 1 1 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet onsdag kl. 17:15 #4988 Skrevet onsdag kl. 17:15 Anonymus6 skrev (1 time siden): Tenk at negler er viktigere enn tennene!😅 uff ja tannlegeskrekken er lei.. hadde selv ikke vært på over 5 år😳 jeg har også tannlegeskrekk, typ jeg griner i stolen.. men kom meg til tannlegen i fjor hos noen som spesialiserer seg på tannlegeskrekk og hadde en grei opplevelse takket være beroligende😅 håper du også tørr å hoppe i det snart, er jo veldig viktig det med tannhelsen❤️ der sa du det! hvor lenge har de fikset neglene nå egentlig? minsteprisen for behandling hos hun de går til er 1000kr, så går vel fort 2000kr i negler fra budsjettet dems. Da har du vel absolutt råd til å gå til tannlegen for en sjekk sånn egentlig, men det går vel litt i feil prioriteringer med de to. Lever et fantasiliv de ukene sønnen ikke er der med baking, matlaging, lesing og mer mat. 4 2
Mardina Skrevet onsdag kl. 17:20 #4989 Skrevet onsdag kl. 17:20 Kvinneforkjemper1 skrev (4 minutter siden): der sa du det! hvor lenge har de fikset neglene nå egentlig? minsteprisen for behandling hos hun de går til er 1000kr, så går vel fort 2000kr i negler fra budsjettet dems. Da har du vel absolutt råd til å gå til tannlegen for en sjekk sånn egentlig, men det går vel litt i feil prioriteringer med de to. Lever et fantasiliv de ukene sønnen ikke er der med baking, matlaging, lesing og mer mat. Negler er SÅ mye viktigere enn tannlege, vet du vel 😂 *Ironi* 1 1
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 17:54 #4990 Skrevet onsdag kl. 17:54 Mardina skrev (33 minutter siden): Negler er SÅ mye viktigere enn tannlege, vet du vel 😂 *Ironi* Negler er viktigere enn ny seng til sønnen også. At ikke de ser denne feilprioriteringer selv forstår jeg ikke. 2 5
Mardina Skrevet onsdag kl. 17:57 #4991 Skrevet onsdag kl. 17:57 Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Negler er viktigere enn ny seng til sønnen også. At ikke de ser denne feilprioriteringer selv forstår jeg ikke. Ja, negler, nudler og dilldall er vist mye viktigere enn det som burde prioriteres der i gården 🤔 De er visst blind for hva som er viktig å prioritere. 3 1
Anonymus6 Skrevet onsdag kl. 18:58 #4992 Skrevet onsdag kl. 18:58 Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden): der sa du det! hvor lenge har de fikset neglene nå egentlig? minsteprisen for behandling hos hun de går til er 1000kr, så går vel fort 2000kr i negler fra budsjettet dems. Da har du vel absolutt råd til å gå til tannlegen for en sjekk sånn egentlig, men det går vel litt i feil prioriteringer med de to. Lever et fantasiliv de ukene sønnen ikke er der med baking, matlaging, lesing og mer mat. Tar ikke de negler hver måned også? Tror det fort kommer på mellom 1000-1500 for ett sett ja😅 Jeg betalte rundt 1200kr hos privat tannlege nå i slutten av september for sjekk, rens og røntgen. Så samme prisklassen som ett sett negler der altså🫣 men kan jo tenkes hvertfall Pia har angst for tannlegen, hun tørr jo så vidt ta bussen alene..😕 1
Mickan Skrevet onsdag kl. 20:24 #4993 Skrevet onsdag kl. 20:24 Håper bhg/skole/helsestasjon presser på for at gutten skal få en adekvat seng. 3
Mardina Skrevet i går, 00:15 #4994 Skrevet i går, 00:15 Mickan skrev (3 timer siden): Håper bhg/skole/helsestasjon presser på for at gutten skal få en adekvat seng. Det håper jeg også. Fordi de klarer tydeligvis ikke se behovet selv 🤔 1
Mardina Skrevet 16 timer siden #4995 Skrevet 16 timer siden (endret) Kan noen pliis gå inn å kommentere på negletime og økonomiske prioriteringer i dagens video? Om jeg kommenterer blir det slettet eller blokkert. Nå har Guro kjøpt seg sminke-kalender til over 1000,- i tillegg. Hun som er "storforbruker" av sminke 🤔 Jeg river snart av meg håret her....😬 Endret 15 timer siden av Mardina 1 3
Eva-Lena Skrevet 10 timer siden #4996 Skrevet 10 timer siden Mardina skrev (5 timer siden): Kan noen pliis gå inn å kommentere på negletime og økonomiske prioriteringer i dagens video? Om jeg kommenterer blir det slettet eller blokkert. Nå har Guro kjøpt seg sminke-kalender til over 1000,- i tillegg. Hun som er "storforbruker" av sminke 🤔 Jeg river snart av meg håret her....😬 Jeg tviler på at det hjelper noe om andre skriver en melding til de. De sletter negative meldinger eller så er det forsvar og rettferdiggjøring på høyt plan. Jeg skjønner ikke hvorfor Guro skal kjøpe sminke kalender, hun bruker det jo så og si aldri. Atter penger som er ren skjær sløsing og penger som heller kunne blitt satt av til denne forsømte senga til sønnen som han aldri får. Jeg skjønner ikke poenget med de neglene heller når de stort sett bare dasser rundt hjemme. Det er så sinnsyk sløsing og Guro kjøper mye brukte klær til sønnen. Greit å kjøpe brukte klær altså, men jeg synes det helst skal være mest av det til sønnen.Det er så feil at jeg har ikke ord. 3 2
Mardina Skrevet 10 timer siden #4997 Skrevet 10 timer siden Eva-Lena skrev (2 minutter siden): Jeg tviler på at det hjelper noe om andre skriver en melding til de. De sletter negative meldinger eller så er det forsvar og rettferdiggjøring på høyt plan. Jeg skjønner ikke hvorfor Guro skal kjøpe sminke kalender, hun bruker det jo så og si aldri. Atter penger som er ren skjær sløsing og penger som heller kunne blitt satt av til denne forsømte senga til sønnen som han aldri får. Jeg skjønner ikke poenget med de neglene heller når de stort sett bare dasser rundt hjemme. Det er så sinnsyk sløsing og Guro kjøper mye brukte klær til sønnen. Greit å kjøpe brukte klær altså, men jeg synes det helst skal være mest av det til sønnen.Det er så feil at jeg har ikke ord. Hjelper nok ikke nei 😬 Men fy søren, så provoserende å se på 😠 Heldigvis ser jeg nesten ingen videoer fra dem lenger.
Nissefrua78 Skrevet 7 timer siden #4998 Skrevet 7 timer siden Miss perfect skrev (På 7.10.2026 den 12.27): Pia er veldig opptatt av å fortelle at hun fryser.. i går var det 15 grader og sol..de bor ikke såå langt unna meg, så tror ikke temp var så annerledes .. og på ny bare måå hun fortelle om eksen sin. Hvor lenge er det egt siden det ble slutt? Ca 17-20 år siden det ble slutt,så litt spesielt og mimre så mye på han.
Nissefrua78 Skrevet 7 timer siden #4999 Skrevet 7 timer siden Mardina skrev (2 timer siden): Hjelper nok ikke nei 😬 Men fy søren, så provoserende å se på 😠 Heldigvis ser jeg nesten ingen videoer fra dem lenger. Gave til søstra er viktigere enn kjøpe noe fint og nytt til sønnen.Helt merklige prioriteringer. 1
Henrietta Skrevet 6 timer siden #5000 Skrevet 6 timer siden Er det noen som vet noe om denne fantastiske eksen til Pia? Hvem han er eller noe info om han?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå