Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har nesten sluttet helt å se på yt videoene til NT nå merker jeg, det er samme vas hver ENESTE dag om bøker og å sette inn i vaskemaskinen, gjesp. Jeg forstår faktisk ikke hvordan de klarer å leve sånn uten at det rabler helt for de, det er jo ikke et liv! G snakket jo om hvor deilig hun synes det var den dagen hun var hjemme alene litt, de burde jo absolutt flyttet til et større hjem dersom de på død og liv skal bo sammen, slik at man har en dør å lukke for litt privatliv istedenfor å ha soveplass på sofaen. Vet vi alle diskuterer det støtt og stadig men jeg klarer genuint ikke forstå hvordan det er mulig på så lang sikt?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (2 timer siden):

lurer på hva twinsa tenker om careless merket nå som Bak glansbildene dokumentaren har kommet ut? de virker jo absolutt helt obsessed med det klesmerket men kan de støtte det etter man har sett hvordan merket bryter loven og har dårlige forhold på fabrikkene sine?

Guro snakket om det på en livesending som ligger på Instagram, hun sa bla at hun ikke syntes dokumentaren var laget på riktig måte siden alt av info ikke var tatt med, at de som laget dokumentaren var ute etter å «ta dem» og at det var en heksejakt av influensere. Hun hadde ikke sett det da. Var bare det hun syntes det virket som 👍🏼

• Nyttig 5
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (13 timer siden):

lurer på hva twinsa tenker om careless merket nå som Bak glansbildene dokumentaren har kommet ut? de virker jo absolutt helt obsessed med det klesmerket men kan de støtte det etter man har sett hvordan merket bryter loven og har dårlige forhold på fabrikkene sine?

Twinsa bryr seg ikke om sånne ting eller verdens problemer.Så lenge dem har det bra i hula si så spiller ikke ting noe rolle.Så også dem hadde spist sushi med mor igjen,overflod på mat.

• Liker 3
Skrevet
Kkkkaru skrev (11 timer siden):

Guro snakket om det på en livesending som ligger på Instagram, hun sa bla at hun ikke syntes dokumentaren var laget på riktig måte siden alt av info ikke var tatt med, at de som laget dokumentaren var ute etter å «ta dem» og at det var en heksejakt av influensere. Hun hadde ikke sett det da. Var bare det hun syntes det virket som 👍🏼

Jeg så ikke den liven, men det er jo helt bak mål å uttale seg om en dokumentar man ikke har sett. Snakk om å være blodfan som ikke klarer å se og skjønne at idolene hennes kan være uærlige og pengegriske.

Mulig jeg misforstår det med at «hun ikke har sett det» Jeg går utbedra at du mente hun ikke har sett dokumentaren.

Nissefrua78 skrev (48 minutter siden):

Twinsa bryr seg ikke om sånne ting eller verdens problemer.Så lenge dem har det bra i hula si så spiller ikke ting noe rolle.Så også dem hadde spist sushi med mor igjen,overflod på mat.

Jeg har lagt merke til at da mamma spanderer så er det som du skriver en overflod av mat. Mens da mamma spiser hos de så spanderer de 1 kyllingfilet fordelt på 3 voksne + litt tilbehør ved siden av. Årsaken til at de delte 1 filet var at den var sååå stor.

Nå spiser jeg ofte kyllingfilet og såååå store er ikke de kyllingfiletene jeg har sett i alle fall. Ikke er jeg noen storspiser heller, men til middag spiser jeg 1 filet med tilbehør.Jeg har kjøpt filet både her i Norge og i Sverige, så har sett hundrevis av fileter opp igjennom årene.

De virker rett og slett gjerrige den ene veien og grafsete den andre veien.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Kkkkaru skrev (13 timer siden):

Jepp høres ut som noe Guro ville sagt, på en prikk!

huns syns sikkert ikke det er så farlig med isabel raad som slenger rundt på den hunden heller

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Guro forsvarer nok bestis Isabel med nebb og klør.. Nude beatuy har jo gjort underverker for håret hennes, ifølge henne selv.. mens Isabel har ledd hele veien til banken ;)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (På 28.9.2026 den 15.05):

Jeg har sagt det før og sier det igjen, det virker som alt med sønnen er ett kjedelig ork for Guro. Jeg lurer seriøst på om hun noen gang har angret på det barnet.

Lurer på om ting hadde vært annerledes hadde han ikke hatt diagnoser. Så må en måte angrer hun kanskje. 

• Liker 1
Skrevet

Om sønnen ikke hadde hatt diagnose hadde det gjerne vært mer vanlig med venner med hjem fra bhg og skole, barnebursdag med lekekamerater og etterhvert fritidsaktiviteter der ungene er alene (feks fotball som mange steder starter opp for førskolebarn siste år i bhg) Haddde Guro evnet og "orket" å leve et slikt liv?  Fotballturnering i helgene, dugnad, og alt som folk flest gjør ved siden av jobb, hus og egne fritidsaktiviteter. Misforstå meg rett, alle ønsker å ha et barn som alle andre og uten diagnoser, men virker som "unnskyldningen" om at han ikke bryr seg om bursdag, kake eller andre barn er passe lempelig inninmellom. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
tyggis skrev (7 minutter siden):

Om sønnen ikke hadde hatt diagnose hadde det gjerne vært mer vanlig med venner med hjem fra bhg og skole, barnebursdag med lekekamerater og etterhvert fritidsaktiviteter der ungene er alene (feks fotball som mange steder starter opp for førskolebarn siste år i bhg) Haddde Guro evnet og "orket" å leve et slikt liv?  Fotballturnering i helgene, dugnad, og alt som folk flest gjør ved siden av jobb, hus og egne fritidsaktiviteter. Misforstå meg rett, alle ønsker å ha et barn som alle andre og uten diagnoser, men virker som "unnskyldningen" om at han ikke bryr seg om bursdag, kake eller andre barn er passe lempelig inninmellom. 

Sønnen har vel neppe hatt bursdag med venner fra bhg noen gang. Det blir for krevende for Guro å ordne istand. Han vet vel knapt hva bursdag er bortsett fra sin egen og nærmeste familie. Greit at de synger for barna i bhg når de har bursdag, men det er over på 5 minutter.

Guro skylder nok på diagnosen hans for mye han kunne vært med på. Det beste er å holde barnet lengst mulig i bhg og holde han mest innendørs hjemme. Alt annet ville vært ett stort ork for Guro. 

Klart Guro som alle andre ønsket seg ett friskt barn, men det skjedde ikke. Allikevel er det MYE mer hun kunne gjort med han og som ville gitt han nye impulser i livet. Jeg synes oppriktig synd på den gutten, han må faktisk få sosialisere seg med andre barn utenom barnehagen også. Håper ikke han blir ett mobbeoffer på skolen.

• Liker 4
Skrevet

Deilig at tannlegen til ungen var syk så de slapp å dra dit👍🏼

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kkkkaru skrev (1 time siden):

for mor hadde sovet dårlig.. gir meg ende over av den dama der. Alt er et ork, det eneste hu orker er å scrolle og dytte i gapet. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (5 timer siden):

Jeg så ikke den liven, men det er jo helt bak mål å uttale seg om en dokumentar man ikke har sett. Snakk om å være blodfan som ikke klarer å se og skjønne at idolene hennes kan være uærlige og pengegriske.

Mulig jeg misforstår det med at «hun ikke har sett det» Jeg går utbedra at du mente hun ikke har sett dokumentaren.

Jeg har lagt merke til at da mamma spanderer så er det som du skriver en overflod av mat. Mens da mamma spiser hos de så spanderer de 1 kyllingfilet fordelt på 3 voksne + litt tilbehør ved siden av. Årsaken til at de delte 1 filet var at den var sååå stor.

Nå spiser jeg ofte kyllingfilet og såååå store er ikke de kyllingfiletene jeg har sett i alle fall. Ikke er jeg noen storspiser heller, men til middag spiser jeg 1 filet med tilbehør.Jeg har kjøpt filet både her i Norge og i Sverige, så har sett hundrevis av fileter opp igjennom årene.

De virker rett og slett gjerrige den ene veien og grafsete den andre veien.

Så enig,at dem grafser til seg når mor spanderer.Da er det bare velge hele menyen🙈En kylling filee er ikke mye mat på 3 stk,uansett tilbehør.Dokumentarer og nyheter tror jeg ikke twinsa ser mye på.Vet ikke om dem leser Vg heller😅Går i yt ,serier og tenåringsbøker.

• Liker 2
Skrevet
tyggis skrev (18 minutter siden):

for mor hadde sovet dårlig.. gir meg ende over av den dama der. Alt er et ork, det eneste hu orker er å scrolle og dytte i gapet. 

Så en av de siste videoene på YT i dag og der skulle Pia sa hun skulle legge på laken på senga til guttungen. Hva fader gjør Guro i løpet av dagen egentlig? For ei lat kjærring Guro er altså, at ikke hu skammer seg. Det er veldig sjeldent Guro sier hun har gjort noe i leiligheten.

Jeg hadde krevd at hun flytter for seg selv for det er først da hun må gjøre viktigere ting enn å lese, lage video, spise, sove og hvile seg

• Liker 1
Skrevet
Kkkkaru skrev (1 time siden):

Årets mor😅(Ironi)

• Liker 1
Skrevet
Nissefrua78 skrev (1 minutt siden):

Så enig,at dem grafser til seg når mor spanderer.Da er det bare velge hele menyen🙈En kylling filee er ikke mye mat på 3 stk,uansett tilbehør.Dokumentarer og nyheter tror jeg ikke twinsa ser mye på.Vet ikke om dem leser Vg heller😅Går i yt ,serier og tenåringsbøker.

Det er så jeg nesten lurer på om de er litt «korte» i topplokket. Jeg trur ikke det går ann å snakke med de om hva som skjer i verden eller om politikk. De leser kanskje overskriften foran på avisen i butikken og that’s it liksom. 

• Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

Det er så jeg nesten lurer på om de er litt «korte» i topplokket. Jeg trur ikke det går ann å snakke med de om hva som skjer i verden eller om politikk. De leser kanskje overskriften foran på avisen i butikken og that’s it 

Tenkt tanken selv,at dem er litt korte i topplokket ja🙉Det er ikke normalt og handle så mye ræl til seg selv,og ikke ordne et rom og seng til ungen sin.Dem bor trangt,derfor mener jeg dem også bør ha det ryddigere.Nå måtte dem snart på dollarstore for hadde kommet så mye fint🙊Hjelpes

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...