Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lillemor1982 skrev (5 timer siden):

Fine negler men går rundt med skjeggstubber og teltklær... blir litt som å sminke grisen, som man sier 🤷‍♀️

Skjeggstubber er p.g.a PCOS, noe jeg også har. Uønsket hårvekst er ikke noe vi kan styre. Det er en pest og en plage. 

Overvekt er også en del av sykdommen. Men det kan man jo gjøre noe med, om motivasjonen er der. 

Klesstilen kunne nok vært bedre, men det er ikke lett å fine gode fine klær når man er så stor som Guro er... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mardina skrev (41 minutter siden):

Skjeggstubber er p.g.a PCOS, noe jeg også har. Uønsket hårvekst er ikke noe vi kan styre. Det er en pest og en plage. 

Overvekt er også en del av sykdommen. Men det kan man jo gjøre noe med, om motivasjonen er der. 

Klesstilen kunne nok vært bedre, men det er ikke lett å fine gode fine klær når man er så stor som Guro er... 

ja pcos er helt forferdelig å leve med, skjegget kan de ikke noe for stakkars..

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Lillemor1982 skrev (8 timer siden):

Fine negler men går rundt med skjeggstubber og teltklær... blir litt som å sminke grisen, som man sier 🤷‍♀️

Ekstremt unødvendig kommentar, hårveksten kommer av pcos

Endret av Orly
  • Liker 7
Skrevet

det går jo an å fjerne skjeggveksten, tar vel cirka like lang tid som å nappe øyenbryn feks og det er helt normalt… NO SHAME til alle med pcos men det handler jo om å ta vare på eget utseende, jeg er ekstremt «look good feel good» og jeg fjerner barten min bare jeg ser et lite hår🫣 jeg blir så oppgitt når jeg ser de spise cookies og alt mulig annet nesten daglig, jeg er midt i en vektnedgang og om jeg vil ha noe søtt tar jeg en proteinpudding eller proteinbar, jeg føler de faktisk bare har gitt opp?? det er så trist mtp sønnen…

• Liker 4
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (4 minutter siden):

det går jo an å fjerne skjeggveksten, tar vel cirka like lang tid som å nappe øyenbryn feks og det er helt normalt… NO SHAME til alle med pcos men det handler jo om å ta vare på eget utseende, jeg er ekstremt «look good feel good» og jeg fjerner barten min bare jeg ser et lite hår🫣 jeg blir så oppgitt når jeg ser de spise cookies og alt mulig annet nesten daglig, jeg er midt i en vektnedgang og om jeg vil ha noe søtt tar jeg en proteinpudding eller proteinbar, jeg føler de faktisk bare har gitt opp?? det er så trist mtp sønnen…

Du har ikke pcos? For dette var uvitende 

• Liker 5
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (10 minutter siden):

Les deg opp på PCOS, så forstår du kanskje mer. 

Jeg kan barbere meg en dag og hårstubbene har kommet tilbake dagen etterpå. Det er utrolig flaut og nedverdigende for meg å ha denne ekstra hårveksten på kroppen 😔 Som b.l.a gjør at jeg unngår garderobe-situasjoner og ikke viser meg naken foran kjæresten 😔

• Liker 1
Skrevet

oki my bad!! men de er fysisk kapable til å gjøre noe med teltklær og ugredd hår uansett da😊

• Liker 4
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (16 timer siden):

De barberer seg nesten hver dag, det er kun snakk om sånn afternoon shadow.
Pcos gjør det utrolig vanskelig og tidskrevende å leve opp til dagens forventninger av hvordan kvinner skal se ut.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Overrasket over at Guro er på jobb i dag, må bety at kneet er bedre 🫶 da slipper hu vel MR også 💕

• Liker 1
Skrevet
Hellowcow skrev (1 time siden):

Overrasket over at Guro er på jobb i dag, må bety at kneet er bedre 🫶 da slipper hu vel MR også 💕

Det overrasket meg også, men hun trudde hun holdt ut halve tiden bare da. 

Bare å glede seg til i morgen, da skal Pia snakke om bøkene hun har lest i sommer. Var visstnok 45 stykkker.  Trur den videoen blir dørgende kjedelig. Leser hun bare sånne kjærlighets bøker eller? Jeg har aldri hørt om noen av de bøkene hun snakker om og jeg har lest haugevis av bøker.

• Liker 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (17 minutter siden):

Bare å glede seg til i morgen, da skal Pia snakke om bøkene hun har lest i sommer. Var visstnok 45 stykkker.  Trur den videoen blir dørgende kjedelig. Leser hun bare sånne kjærlighets bøker eller? Jeg har aldri hørt om noen av de bøkene hun snakker om og jeg har lest haugevis av bøker.

Ungdomsbøker.. kommer opp på tik tok, sikkert - som nudlene :hoho:

• Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (1 time siden):

Da trenger du ikke se videoen. Tror det er greit å huske på at NT lager det innholdet de selv ønsker, og at ikke alle videoene skal passe deg :)  Er selv imponert over Guro i dag, men håper hun følger opp kneet slik at det ikke blir flere «vondter» 

• Liker 2
Skrevet
Hellowcow skrev (4 timer siden):

Om kneet er bedre en dag, så er det fortsatt vanlig  å beholde timen til mr 

Skrevet

guro på sin hundrede hudpleierutine med kun sponsede produkter, huden kommer aldri til å bli bedre om hun skifter ut produktene én gang i uka😭😭😭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (5 timer siden):

Om kneet er bedre en dag, så er det fortsatt vanlig  å beholde timen til mr 

Hadde jeg hatt kronisk smerter eller smerter i kneet over lang tid ja, men om jeg slo kneet og våkna en morgen å var fin så hadde jeg kanskje vurdert å avbestille 🤗 da hadde jeg tenkt at det «bare» var forslått, men det er meg da. Men hu skal ta MR og det er bra, så får vi håpe hu blir helt bra snart.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fikk vannkoppvibes av den genseren til Pia, så den bokvideoen droppet jeg glatt :ler: 

Fint at butikken til Guro tar inn større størrelser,  det vil nok gi henne enda mer motivasjon og tilhørighet. (Akkurat leopardprint, synes jeg burde vært forbudt, men jeg skal skjerpe meg og sørge for å våkne opp på det dritpositive benet i morgen.... lover :highfive:❤️

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Skrevet

Merker at jeg irriterer meg LITT over at Pia sier hun drikker KAFFE. Strengt tatt er det vel 90% melk og 10% kaffe 😄 Kall det heller iskaffe eller noe sånn 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...